Pagina 44 van 61 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    De set ook ontvangen en na controle van de set kwam ik te weten dat ik ook een foute disc heb voor HP7.2. Ik heb alvast een mailtje gestuurd naar bol.com, hoop dat ik niets vergeten te vermelden ben:

    "Goeiedag,
    vandaag (zaterdag 22 september) heb ik mijn bestelling, de harry potter wizard's collection(5051888094518), gaan afhalen bij het door mij gekozen Kiala punt. Na controle van de boxset kwam ik tot de conclusie dat er een foutieve disc in de collectie zit.

    De schijf zou de "creating the world of harry potter"-disc moeten zijn voor Harry potter en de relieken van de dood deel 2. Na controle blijkt dit niet het geval. De schijf bleek de oude bonus-schijf voor harry potter en de relieken van de dood deel 2 te zijn.

    Nu, na wat opzoekwerk op het internet kwam ik te weten dat iedereen die de wizard's collection gekocht heeft in de benelux dit probleem heeft. Wereldwijd zijn er soortgelijke problemen met deze set. Warner Bros stuurt nieuwe schijven naar de consumenten die foute schijven in hun set hebben.

    Zouden jullie ervoor kunnen zorgen dat ik een nieuwe, juiste, schijf ontvang?

    Met vriendelijke groeten,
    "
    Laatst aangepast door chesterkesvp : 22-09-2012 om 18:23

  2. #1077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    +1.

    Misschien aanschaffen wanneer alles goed is.

    Tja ,ik heb hem nu ook gekocht met verkeerde disc en het downloadpapiertje dat er niet bijzit maar ik ben er nog altijd content van, tis echt een mooie doos en sterk met leuke hebbedingetjes; natuurlijk zou ik ook graag alles in orde gezien hebben maar dat is de schuld van warner en ligt niet aan de kwaliteit van de complete doos.


    Ik lees bijvoorbeeld ook dat er mensen boos zijn omdat er geen extended versies bijzitten, dan denk ik ,heb een beetje geduld en ze zullen die nog wel eens uitbrengen, niemand is verplicht om deze set te kopen hé

  3. #1078

    Standaard

    Er zitten wel extended versies in de box.

  4. #1079

    Standaard

    Klopt, maar mensen willen dat alle films extended zijn. Want ik weet zeker dat WB ooit een nieuwere box gaat uitbrengen, maar dan alle films extended. Ik zeg niet volgende week, maar ooit gaan ze het doen.

  5. #1080

    Standaard

    Er bestaan maar twee extended versies en die zitten al in deze box.

  6. #1081

    Standaard

    Er bestaan inderdaad maar twee langere versies en die zijn van de eerste twee films. Ik verwacht niet er van de andere films een langere versie uitgebracht gaat worden. De regisseurs hebben aangegeven daar geen interesse in te hebben. De films hebben het ook niet nodig (ook de eerste twee delen niet). We zijn de laatste jaren teveel verwend met langere versies van films, waardoor veel mensen nu denken dat dit bij alle films dient te gebeuren, maar dat is onzin.

  7. #1082

    Standaard

    Ik vraag me idd ook af of die andere extended editions er ooit gaan komen. Er schijnt wel zo'n 45 minuten aan extra scenes te zijn opgenomen voor The Order of the Phoenix. Opzich is het natuurlijk leuk om nog wat extra scenes te kunnen zien maar voor mij is dat niet noodzakelijk, vaak is het ook slecht voor de flow van de film.

  8. #1083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door interceptor Bekijk bericht
    Ik vraag me idd ook af of die andere extended editions er ooit gaan komen. Er schijnt wel zo'n 45 minuten aan extra scenes te zijn opgenomen voor The Order of the Phoenix. Opzich is het natuurlijk leuk om nog wat extra scenes te kunnen zien maar voor mij is dat niet noodzakelijk, vaak is het ook slecht voor de flow van de film.
    Voor heel veel films geldt dat er veel meer scenes worden opgenomen dan er uiteindelijk in de definitieve versie terechtkomen. Dit is vaak een bewuste keuze van de regisseur, of omdat de film te lang wordt of omdat ze niets toevoegen aan het verhaal. Langer is niet per definitie altijd beter.
    Gesneuvelde scenes vind je daarom vaak als 'deleted scenes' terug bij de extra's, al dan niet met toelichting van de regisseur.

  9. #1084

    Standaard

    Zeg maar voor ALLE FILMS die gemaakt worden, is er ALTIJD extra materiaal opgenomen.

  10. #1085

    Standaard

    Er zaten soms beelden in de trailers die noch in de films zaten en noch bij de deleted scenes stonden, dus er is wel degelijk materiaal genoeg denk ik om alle films extended te maken, maar dat hoeft voor mij nu ook weer niet zo. Binnen een jaar of tien misschien?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #1086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Er zaten soms beelden in de trailers die noch in de films zaten en noch bij de deleted scenes stonden, dus er is wel degelijk materiaal genoeg denk ik om alle films extended te maken, maar dat hoeft voor mij nu ook weer niet zo. Binnen een jaar of tien misschien?
    Er is vast genoeg materiaal om een langere versie van een film te maken. De vraag is echter of dat wenselijk is. Een zijn maar weinig films die echt de moeite waard zijn in een langere versie, maar ik denk dat we de laatste jaren doorgeschoten zijn in het uitbrengen van langere versies. Idem met 3D.

  12. #1087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Voor heel veel films geldt dat er veel meer scenes worden opgenomen dan er uiteindelijk in de definitieve versie terechtkomen. Dit is vaak een bewuste keuze van de regisseur, of omdat de film te lang wordt of omdat ze niets toevoegen aan het verhaal. Langer is niet per definitie altijd beter.
    Gesneuvelde scenes vind je daarom vaak als 'deleted scenes' terug bij de extra's, al dan niet met toelichting van de regisseur.
    Ja dat snap ik, daarom zeg ik ook dat ze vaak als aparte deleted scenes staan omdat ze de 'flow' van de film anders aantasten.

  13. #1088

    Standaard

    Iemand al bericht wanneer de laatste 2 films als Ultimate Edition gaan verschijnen in de VS? Vooralsnog alleen de aankondiging van de Duitse versie voor 19 oktober, maar die titels zijn altijd zo vreselijk daar.

  14. #1089

    Standaard

    Inmiddels reactie gehad van Cosmox (waar mijn bestelling vandaan komt).

    "Ik vind het vervelend te lezen dat u het artikel niet compleet heeft ontvangen, wanneer u het artikel wilt ruilen is het de bedoelding dat de hele box retour komt.

    Retourneren is bij Cosmox altijd gratis. U kunt gebruik maken van één van de DHL Servicepoints. Kijk voor het dichtstbijzijnde DHL Servicepoint op: www.dhlservicepoint.nl.

    U kunt de bestelling opnieuw bestellen via onze site.

    Ik ga er van uit dat wij u hiermee naar tevredenheid hebben geholpen.


    Met vriendelijke groet,

    Marianne Beniest 0e589c4092b54ff6bbc2e57e3608051c
    Klantenservice Cosmox"

    Dus maar even mailtje terug gezonden dat ik niet de enige ben die een disc mist maar dat dit bij alle Nederlandse edities het geval is.

  15. #1090

    Standaard

    Volgens mij gaat het een erg vervelend zaakje worden. Zowat elke retailer zal zeggen dat je dan de box moet retourneren...

  16. #1091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AxeMan Bekijk bericht
    Iemand al bericht wanneer de laatste 2 films als Ultimate Edition gaan verschijnen in de VS? Vooralsnog alleen de aankondiging van de Duitse versie voor 19 oktober, maar die titels zijn altijd zo vreselijk daar.
    Morgen, alleen bij Target, in één grote box voor beide films. Andere retailers krijgen 'm 13 november pas.

  17. #1092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Volgens mij gaat het een erg vervelend zaakje worden. Zowat elke retailer zal zeggen dat je dan de box moet retourneren...
    Daar ben ik ook bang voor. Mocht ik er met Bol.com niet uitkomen dan toch maar contact opnemen met Warner Bros. Of ze het nou leuk vinden of niet.
    Laatst aangepast door Frank : 24-09-2012 om 17:03

  18. #1093

    Standaard

    Dit was mijn reactie van Cosmox. Ik moet dus nog even geduld hebben:


    Om uw vraag op een correcte manier te kunnen beantwoorden is enige tijd nodig.
    Zodra de informatie beschikbaar is, zullen wij u via een e-mail informeren.


    Wordt niet gepraat over terugsturen van box. Lijkt me ook geen optie.
    Martien

  19. #1094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martien Bekijk bericht
    Dit was mijn reactie van Cosmox. Ik moet dus nog even geduld hebben:


    Om uw vraag op een correcte manier te kunnen beantwoorden is enige tijd nodig.
    Zodra de informatie beschikbaar is, zullen wij u via een e-mail informeren.


    Wordt niet gepraat over terugsturen van box. Lijkt me ook geen optie.

    Hm ook raar dat ze verschillende reacties sturen. WB UK heeft wel mijn gegevens doorgegeven aan WB Benelux dus hopelijk helpt dat nog iets.

  20. #1095

    Standaard

    Geen idee hoe lang het nog duurt, maar voor mensen die de grote box aan zich voorbij hebben laten gaan en nog steeds een oogje hebben op de Ultimate Editions, deze staan nu aan £12 per stuk op Amazon.co.uk en aan £15 per stuk op HMV.co.uk.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #1096

    Standaard

    Ik zou die box zeker niet zo maar terug gaan sturen voor ruil, dat is vaak de eerste reactie van webwinkels als een klant een probleem meld.
    Zodra de omvang van het probleem bekend is zullen ze wel met passende oplossingen komen verwacht ik.

    de bal ligt nu denk bij Warner, die moet een goede regeling maken die zowel voor de klant als de webwinkel het beste is, het meest logisch is een oplossing is een ruil van de betreffende discs via Warner zelf, en dus niet via de winkel die je hier dan weer een hoop werk mee bespaart waar ze zelf niet om gevraagd hebben.
    de meeste vriendelijke oplossing is dat ze gewoon de goede discs toesturen zonder dat de klant de foute discs moet retourneren.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #1097

    Standaard

    Dit bericht staat op het forum van Dreuzels.com:

    heb net dit antwoord gehad : bol.com
    Hoi Naam. Je vraag staat uit bij onze inkoper. Zij gaat er alles aan doen om de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk te leveren. Je hoort van ons! Groet bol.com
    Ik heb zelf nog geen reactie gehad.

  23. #1098

    Standaard

    Ik hoop het maar, zit alle extra's te kijken en ben nu al bij jaar 5!

  24. #1099

    Standaard

    Zojuist een reactie gehad van Bol.com op mijn e-mail.

    U geeft aan dat u het artikel 'Harry Potter Wizards Collection' incompleet heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Wij sturen uw melding door naar de betreffende afdeling. U wordt zo spoedig mogelijk verder geinformeerd.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

  25. #1100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Zojuist een reactie gehad van Bol.com op mijn e-mail.
    Ik heb zondag een gelijkaardig mailtje ontvangen.

Pagina 44 van 61 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •