Pagina 83 van 105 EersteEerste ... 337379808182838485868793 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.051 tot 2.075 van 2603 worden weergegeven.
  1. #2051

    Standaard

    Vandaag via Amazon.com:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #2052

    Standaard

    Bij FRS Winkel voor 20 euro


  3. #2053

    Standaard

    Net gekocht bij MM Eindhoven:

    - I Spit On Your Grave € 5,- ;
    - 21 Jump Street € 15,99 ;
    - Snow White & The Huntsman ( was eigenlijk € 22,99 maar met foto aangetoond dat bij de FRS € 20,- is dus voor die prijs meegekregen ) ;
    - Safe ( was eigenlijk € 17,99 maar met foto aangetoond dat bij de FRS € 15,- is dus voor die prijs meegekregen ).

  4. #2054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik hoor het al:
    power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutly .
    I'll drink to that!

    OT:

    E.T. digibook
    3x E.T. steelbook + pluche
    (ja ik weet het, lang verhaal )

  5. #2055

  6. #2056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Net gekocht bij MM Eindhoven:

    - I Spit On Your Grave € 5,- ;
    - 21 Jump Street € 15,99 ;
    - Snow White & The Huntsman ( was eigenlijk € 22,99 maar met foto aangetoond dat bij de FRS € 20,- is dus voor die prijs meegekregen ) ;
    - Safe ( was eigenlijk € 17,99 maar met foto aangetoond dat bij de FRS € 15,- is dus voor die prijs meegekregen ).
    Waarom krijg je het dan goedkoper bij de MM als je aantoond dat het bij de FRS goedkoper is? Als bij de mediamarkt goedkoper is dan de FRS, en ik ben bij de FRS en ik zeg dat, dan zeggen ze bij de FRS "tja wij kunnen er ook niks aan doen dat het hier duurder is"

  7. #2057

    Standaard

    MediaMarkt heeft de "laagste prijs garantie"
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #2058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Waarom krijg je het dan goedkoper bij de MM als je aantoond dat het bij de FRS goedkoper is? Als bij de mediamarkt goedkoper is dan de FRS, en ik ben bij de FRS en ik zeg dat, dan zeggen ze bij de FRS "tja wij kunnen er ook niks aan doen dat het hier duurder is"
    Omdat Media Markt een andere policy heeft dan FRS natuurlijk. Als ze effectief beweren de laagste prijzen te hebben, dan moeten ze dat ook waarmaken.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #2059

    Standaard

    Ik zou me een beetje schamen om te gaan melden dat het ergens anders goedkoper is om zo een paar euro van de prijs af te krijgen. Voelt wat goedkoop aan.
    Waarom koop je ze dan niet gewoon bij de FRS als de prijs daar lager is?

  10. #2060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Ik zou me een beetje schamen om te gaan melden dat het ergens anders goedkoper is om zo een paar euro van de prijs af te krijgen. Voelt wat goedkoop aan.
    Waarom koop je ze dan niet gewoon bij de FRS als de prijs daar lager is?
    Omdat ze bij de MM in seal zitten, vermoed ik. Dat is althans een reden voor mij om ze daar te kopen.

    Ik zou het trouwens ook gewoon doen als een keten zo adverteert. Brutale mensen hebben de halve wereld, zo klinkt het gezegde maar het is ook gewoon zo. Anders ben je gewoon een dief van je eigen knip

  11. #2061

    Standaard

    Niks om je voor te schamen,hoor. MM adverteert er mee dus moeten ze t ook waar maken. Ze zijn heus wel wat gewend daar, dus gewoon doen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #2062

  13. #2063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    MediaMarkt heeft de "laagste prijs garantie"
    Off topic vraag : waarom dan zulke grote verschillen kwa prijzen in hun vestigingen???

  14. #2064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Off topic vraag : waarom dan zulke grote verschillen kwa prijzen in hun vestigingen???
    De logische verklaring is dat ze veel winkels hebben en het zich kunnen permitteren om in een paar winkels lagere prijzen te hanteren. Deze prijzen worden dan gecompenseerd met de winkels die een hogere prijs hebben. De ene keer is een film in die Media Markt goedkoper. Een andere bij een andere vestiging. Denk ik dan.

  15. #2065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Off topic vraag : waarom dan zulke grote verschillen kwa prijzen in hun vestigingen???
    Media Markt is een franchise onderneming, met ieder een verschillende eigenaar en prijsbeleid. Bovendien wordt het prijsniveau vaak bepaald door welke concurrerende winkels er in de directe omgeving zitten. M.u.v. landelijke acties mag iedere MM zijn eigen prijzen en aanbiedingen vaststellen. Ik had het liever ook anders gezien, maar het is niet anders. Ik kom regelmatig bij Media Markt Amsterdam Arena en die is helaas één van de duurste van heel Nederland, wat misschien ook komt door de locatie.

  16. #2066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Media Markt is een franchise onderneming, met ieder een verschillende eigenaar en prijsbeleid. Bovendien wordt het prijsniveau vaak bepaald door welke concurrerende winkels er in de directe omgeving zitten. M.u.v. landelijke acties mag iedere MM zijn eigen prijzen en aanbiedingen vaststellen. Ik had het liever ook anders gezien, maar het is niet anders. Ik kom regelmatig bij Media Markt Amsterdam Arena en die is helaas één van de duurste van heel Nederland, wat misschien ook komt door de locatie.
    Zelf kom ik bijzonder weinig in de MM van Amsterdam. De MM van Enschede liegt er ook niet om qua prijzen. Die verkopen bijvoorbeeld als huidige Disney releases allen voor minimaal 19.99 per stuk. Verder zijn ze meestal een stuk duurder dan de naast liggende free record shop, die an sich al weer duurder is dan de MM in Zwolle.

    Het wisselt echt per filiaal ja

  17. #2067

    Standaard

    Off topic : Maar als de mensen aantonen met een foto dat een titel ergens anders zoals bv bij de FRS goedkoper is en hem meekrijgen bij MM voor de goedkope prijs van FRS, dan zou je dat toch ook kunnen doen met een foto van een goedkopere MM vestiging?.

    Of zie ik dat nu verkeerd?

  18. #2068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Off topic : Maar als de mensen aantonen met een foto dat een titel ergens anders zoals bv bij de FRS goedkoper is en hem meekrijgen bij MM voor de goedkope prijs van FRS, dan zou je dat toch ook kunnen doen met een foto van een goedkopere MM vestiging?.

    Of zie ik dat nu verkeerd?
    Dat is inderdaad niet zo. De laagste prijsgarantie geldt winkels voor een straal van 15 kilometer.
    Zelfs als de prijs in de webshop lager is, zijn ze niet verplicht om de prijs in de winkel aan te passen (zelf meegemaakt met een vriend die een tv ging kopen).

    Het hangt trouwens ook erg vanaf welke verkoper je hebt; de een doet er wat makkelijker over dan de ander. Inconsequent, maar waar.

  19. #2069

    Standaard

    Bol.com

    E.T [€17,99]


    Dark Shadows. [€19,99]


    What To Expect When You're Expecting. [€14,99]

  20. #2070

    Standaard

    Heeft iemand The Punisher (1989) al ergens zien liggen ?

  21. #2071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door moww Bekijk bericht
    Heeft iemand The Punisher (1989) al ergens zien liggen ?
    Die verschijnt pas op 9 november a.s.

  22. #2072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Die verschijnt pas op 9 november a.s.
    Ah, want op DVD-Home staat 26 okt.

  23. #2073

    Standaard

    Gisteren als verjaardagsgeschenk in ontvangst genomen :

    - Prometheus (4-disc Collector's Edition)
    - "9" (met zeldzaam geworden slipcover)

    En ontzettend blij mee overigens.

  24. #2074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Ik zou me een beetje schamen om te gaan melden dat het ergens anders goedkoper is om zo een paar euro van de prijs af te krijgen. Voelt wat goedkoop aan.
    Waarom koop je ze dan niet gewoon bij de FRS als de prijs daar lager is?
    Waarom zou ik me moeten schamen ?
    Buiten dat ik het inderdaad ook doe omdat het geseald zit, heeft het me de afgelopen maanden misschien wel een paar tientjes opgeleverd. Alles is meegenomen, als je het uiteindelijk aan het einde van het jaar optelt is het een behoorlijk bedrag.. in principe gewoon wat Dan Goossens zegt.
    Daarbij komt dat ze laagste prijs garantie hebben dus maak ik gewoon een foto bij de FRS of een andere MM ( daar vragen ze niet naar in welke straal en kijken ook niet welke winkel het is gedaan ).
    Gister werd mij ook gezegd: waarom koop je niet bij de FRS als het daar goedkoper is ? Antwoord is simpel: als ik meerder blu-ray's nodig heb ( zoals gister ) en daarvan is er 1 of meerdere van mijn aankopen goedkoper bij de MM dan bij de FRS kan ik net zo goed naar de MM gaan om daar alles voor dezelfde prijs te krijgen als de goedkoopste prijs van FRS + de goedkoopste van de MM ( anders moet ik bij de FRS ook nog eens dat gaan doen, waar ze vaak moeilijk over doen om prijs te veranderen ).
    Ook geef ik liever mijn geld bij de MM uit dan bij een FRS ( daar ga ik vaak alleen heen om te kijken voor hoeveel ze daar liggen ).

    Misschien helpt eenn bekend gezicht zijn in de MM Eindhoven / Roermond ook wel, als je daar veelvoudig komt en ze het gewend zijn, als ze er last van hebben moeten ze maar de prijzen in orde hebben hoef ik ook niet met mijn foto lijstje aan te komen =)
    Laatst aangepast door Robintje : 27-10-2012 om 15:24

  25. #2075

    Standaard

    Vandaag volgende dingen gekocht bij MM Antwerpen.



    16,90 EUR



    10,99 EUR



    21,90 EUR



    21,90 EUR

Pagina 83 van 105 EersteEerste ... 337379808182838485868793 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •