Pagina 20 van 36 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 892 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Totaal vergeten te posten:

    Vorige maand, op Star Wars Celebration VI is bekend gemaakt dat er weer een Europese editie komt:

    http://www.starwarscelebration.eu/Europe/

    Star Wars Celebration is het grootste (en officiele) SW evenement ter wereld.
    Sinds 1999 is het 6 keer in de USA gehouden, 1 keer in Japan en nu voor de 2e keer in Europa, in Essen (Duitsland) om precies te zijn op 26-27-28 juli 2013.

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Totaal vergeten te posten:

    Vorige maand, op Star Wars Celebration VI is bekend gemaakt dat er weer een Europese editie komt:

    http://www.starwarscelebration.eu/Europe/

    Star Wars Celebration is het grootste (en officiele) SW evenement ter wereld.
    Sinds 1999 is het 6 keer in de USA gehouden, 1 keer in Japan en nu voor de 2e keer in Europa, in Essen (Duitsland) om precies te zijn op 26-27-28 juli 2013.
    Dus jij bent 3 dagen aanwezig ?

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dus jij bent 3 dagen aanwezig ?
    Hah, zou je haast denken he. Heel eerlijk heb ik geen idee.
    Veel fans hebben gelijk na de bekendmaking al een hotel geboekt; ik niet.
    Inmiddels zijn de hotelprijzen (voorzover ze al niet duur genoeg waren) ook nog eens gestegen en ze zitten niet allemaal tegenover de "Messe von Essen" (dus zit je weer met vervoer van en naar het hotel te kijken).

    Het is 75 minuten rijden voor me dus ben ik van plan om 'op-en-neer' te gaan. Hoeveel dagen hangt van echt teveel zaken af.

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hah, zou je haast denken he. Heel eerlijk heb ik geen idee.
    Veel fans hebben gelijk na de bekendmaking al een hotel geboekt; ik niet.
    Inmiddels zijn de hotelprijzen (voorzover ze al niet duur genoeg waren) ook nog eens gestegen en ze zitten niet allemaal tegenover de "Messe von Essen" (dus zit je weer met vervoer van en naar het hotel te kijken).

    Het is 75 minuten rijden voor me dus ben ik van plan om 'op-en-neer' te gaan. Hoeveel dagen hangt van echt teveel zaken af.
    Zou dat wel denken ja

    Wellicht dat je wat vrienden of familie ofzo kan verzamelen, die zin hebben om met je mee te gaan, dan hoef je niet alleen.

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou dat wel denken ja

    Wellicht dat je wat vrienden of familie ofzo kan verzamelen, die zin hebben om met je mee te gaan, dan hoef je niet alleen.
    Toen t werd aangekondigd heb ik t gelijk rondgetoeterd en er was direct animo bij vrienden/bekenden. Wellicht gaat onze zoon (dan 2 jaar) een dag logeren en gaan we met zn 2en (al boeit Star Wars haar niet bepaald)
    Ik doelde meer op: wat is het programma en wat wordt welke dag gedaan? Is er een kans dat ik eventueel een perskaart kan krijgen? Wat is de opzet/stijl? (wordt het een soort FedCon? Of net als LondonComicCon?).
    Het is nog 10 maanden wachten

  6. #481

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Na een lange tijd weer een nieuw interview!

    Nick Joseph | Medal Bearer | Star Wars | Interview
    Mooi interview. Leuk om te lezen dat hij toch zoveel goede herinneringen heeft aan zijn kleine rol.

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Mooi interview. Leuk om te lezen dat hij toch zoveel goede herinneringen heeft aan zijn kleine rol.
    De meesten hebben dat wel.

    Later deze week het volgende (lange!) interview.....betreft iemand die in ESB en ROTJ te zien was en later nog aan de SFX van o.a. Indy 3, Aliens, enkele Harry Potters en recentelijk Prometheus gewerkt heeft.

  9. #484

    Standaard

    Trevor Butterfield started in the film industry in the late 70's and quickly worked on a string of blockbuster movies as an actor: Star Wars, Raiders of the Lost Ark, Flash Gordon. In Return of the Jedi he played many characters, including Bossk, Giran, a Stormtrooper, and of course Lieutenant Blount. After this he soon turned to SFX and his resume is full of popular movies: Indiana Jones, Harry Potter, Aliens and even Prometheus.

    Trevor Butterfield | Lieutenant Blount | Star Wars | Interview

  10. #485

    Standaard

    One of the most memorable Sci-Fi movie quotes of all time comes from The Day the Earth Stood Still from 1951: "Klaatu, Barada, Nikto".
    As an hommage George Lucas used these names for some of Jabba the Hutt's Skiff guards in 1983's Return of the Jedi.
    The character Klaatu was played by actor John Simpkin, who also played a Stormtrooper in the famous "You rebel scum" scene.
    Besides Star Wars John has also appeared in classics like The Shining, Legend, Flash Gordon, Octopussy and For Your Eyes Only.

    John Simpkin | Klaatu | Star Wars | Interview

  11. #486

    Standaard

    Ik lees al je interviews en vind het zeer prettig leesvoer m.b.t. de sfeer op de set, persoonlijke ervaringen tijdens & na de film. Keep it up!

  12. #487

    Standaard

    Inderdaad, keep it up!

    You're the man Duke!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Ik lees al je interviews en vind het zeer prettig leesvoer m.b.t. de sfeer op de set, persoonlijke ervaringen tijdens & na de film. Keep it up!

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Ik lees al je interviews en vind het zeer prettig leesvoer m.b.t. de sfeer op de set, persoonlijke ervaringen tijdens & na de film. Keep it up!
    Thnx! Much appreciated!
    In het kader van sfeer op de set, ervaringen e.d. zou ik zeggen: hou de site de komende tijd in de gaten....binnenkort komt het interview (dat vandaag is afgerond) met Veronica Segura (Cordé in AOTC) online; die zul je vast wel kunnen waarderen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    You're the man Duke!
    You know it Mr. Stadman

  14. #489

    Standaard

    Ik lees dat Disney, de Star Wars franchise overneemt (4 biljoen) en dat deel 7 in 2015 wordt uitgebracht? Ik heb niet zoveel met Star Wars maar leuk voor de fans of zien jullie het niet zitten?

  15. #490

  16. #491

    Standaard

    Ik zag het net ook op nos.nl. Zeer onverwacht, vraag me af hoe zie die nieuwe trilogie gaan vullen. Denk dat de meeste fans de prequel trilogie al overbodig vonden, dus nog een trilogie?

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Ik zag het net ook op nos.nl. Zeer onverwacht, vraag me af hoe zie die nieuwe trilogie gaan vullen. Denk dat de meeste fans de prequel trilogie al overbodig vonden, dus nog een trilogie?
    http://www.bbc.co.uk/news/business-20146942

    "That will be followed by Episodes 8 and 9 and then one new movie every two or three years, the company said."

    Oneindig Star Wars films? Volgens mij is dat het alleen James Bond gelukt

  18. #493

    Standaard

    Hmmm.. Ik dacht dat het oktober was en nog geen april.

    Wow, dit is vrij heftig nieuws. Ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden. Van de overname niet en ook niet van de nieuwe films.

    edit: Ok, ik ben er inmiddels uit. Ik vind het helemaal niks.
    Laatst aangepast door Richard B. : 30-10-2012 om 21:03

  19. #494

    Standaard

    ik ben vooral benieuwd hoe ze dit verhaaltechisch gaan aanpakken

  20. #495

    Standaard

    Kinky, Johnny Depp in space...

    Queen Tia Dalma...

  21. #496

    Standaard

    4 biljoen is 4 miljard...That's a hell of a lot of green bags man...

    Nu hoeft Lu$ash ook niet meer elk jaar een nieuwe aangepaste star wars versie uit te brengen. Hij kan nu echt met pensioen.

    Sorry, just being sarcastic.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik lees dat Disney, de Star Wars franchise overneemt (4 biljoen) en dat deel 7 in 2015 wordt uitgebracht? Ik heb niet zoveel met Star Wars maar leuk voor de fans of zien jullie het niet zitten?

  22. #497

    Standaard

    Ik heb net The Complete Saga gekocht omdat ik dacht dat ze er eindelijk klaar mee waren... What was I thinking.

  23. #498

    Standaard

    Mmmmm, ik mis hier nog even de reactie van onze Star Wars goeroe.
    Wat vind jij er van Dennis?
    Zag jij dit aankomen?
    Heb je een idee welke richting het uit zal gaan met het verhaal?

  24. #499

    Standaard

    Wat ik me afvraag, of de originele versie's nu ook uitgebracht gaan worden


  25. #500

    Standaard

    En hoe zit het nou met Star Wars: Underworld. Aangezien The Walt Disney Company eigenaar is van televisienetwerk American Broadcasting Company zou het ook een mogelijkheid kunnen zijn.

Pagina 20 van 36 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •