Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Buscemi

    Leuk prijsverschil dan voor de gewone versie in amaray case: toch 15 eurootjes met vanLeest...
    Van Leest is zowieso standaard belachelijk duur !!!!!!!
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  2. #27

    Standaard

    Volgens mij zijn er twee dingen die je moet scheiden: je hebt dracula verfilmgen en je hebt vampierfilms. Ik ga niet alles herhalen wat vooraf al door anderen is gezegd maar ik denkt dat het onderscheid tussen suspense/horror (hammer) en drama/tragiek (coppola) de lading goed dekt. Wat mij betreft hebben ze allebei hun waarde. Wat betreft de 2e categorie heb je veel trash (dat was in de jaren 60/70/80 trouwens niet anders). Films als Carpenter's vampires bijvoorbeeld of de vervolgen op from dusk till dawn vind ik persoonlijk dodelijk saai, voorspelbaar etc.
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  3. #28

    Standaard

    Deze film gisteravond pas voor het eerst gezien. Mooie film! Geen goedkope hak film ofzo, gewoon een prima Dracula verfilming. De superbit kwaliteit mag er ook wezen trouwens.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  4. #29

    Standaard Dracula (Superbit)

    Waarom is een Superbit toch zo duur? € 24,99 voor deze kale DVD? Nee dank je, ik heb de versie met extra's gekocht voor maar € 13,99. Voor die kleine beeldverbetering leg ik niet meer dan € 10 op. Het is maar mijn mening hoor, maar ik koop echt geen enkele Superbit meer!
    The Night HE Came Home!

  5. #30
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Dracula (Superbit)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sam Van Ghelder
    Waarom is een Superbit toch zo duur? € 24,99 voor deze kale DVD? Nee dank je, ik heb de versie met extra's gekocht voor maar € 13,99. Voor die kleine beeldverbetering leg ik niet meer dan € 10 op. Het is maar mijn mening hoor, maar ik koop echt geen enkele Superbit meer!
    De prijzen die je zie zijn achterhaalde prijzen.
    Ze kosten nu rond de €15,-, soms minder en soms iets meer.

    Bij Play.com kost ie 9.99 engelse ponden. (superbit)
    Bij FRS kost ie €17.99 (superbit)
    En de gewone versie is ook voor minder dan 13.99 te verkrijgen.
    Kortom, ze zijn niet meer zo duur.

  6. #31

    Standaard

    Een meesterlijke topfilm.....in de hele film hangt een naargeestige beklemmende mysterieuze sfeer, Gary Oldman ( een van mijn favourite acteurs) zet een Dracula neer die je nooit meer vergeet wat een geweldige topacteur is dit toch, de rest van de cast speelt ook zeer overtuigend zeker Anthony Hopkins en Winona Ryder, Keanu Reeves speelt misschien wat minder maar het geheel doet je dat vergeten.

    Heb 2 uur lang genoten van dit spektakel, heb weliswaar de gewone uitvoering nu voor 11 euro :wink: , maar vond het beeld en geluid toch zeer overtuigend, ben blij dat ik deze in me collectie heb.
    Grtz Ron

  7. #32

    Standaard

    Knappe verfilming van het boek van Bram Stoker, gemaakt door Francis Ford Coppola , met een knappe rol van Gary Oldman in de rol van Graf Dracula. Gebaseerd meer op het boek , dan de tientallen films die over Dracula zijn gemaakt . Sommige al wat beter dan de andere,waaronder de reeks met Christopher Lee . Maar dit is misschien wel één van de beste films die gemaakt over deze vampier ; vooral de decors en de kostuum's maken indruk . Heb zelf de gewone versie in huis in plaats van deze superbit , met een paar extra's , waaronder een korte docu " Dracula's bloodlines ".
    Niet alleen de fans van horror-films zullen veel kijkplezier beleven aan deze knappe film. Kijk en huiver zou ik zeggen !
    liefhebber van de echt cinema en de echte grote klassiekers

  8. #33

    Standaard

    Deze film heb ik voor een spotprijsje (50 cent) kunnen aankopen, en dat is hij natuurlijk dubbel en dik waard.
    Altijd leuk om deze Coppola-klassieker eens opnieuw te bekijken.

    Commentaar 2010:
    Altijd een van de betere Dracula-verfilmingen gevonden deze versie van Francis Ford Coppola.
    Met een uitstekende Gary Oldman en Anthony Hopkins, maar een toch iets mindere Keanu Reeves en Winona Ryder.
    Bijzonder goede special effects in deze film, die niet met computer zijn gemaakt !!
    Echt een film voor de horror-liefhebbers.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •