Pagina 21 van 22 EersteEerste ... 11171819202122 LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 550 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Mij verrast het enigszins minder dat deze box zo snel daalt in prijs. Vond al dat deze qua prijs heel dicht (te dicht eigenlijk) stond bij de gelimiteerde box, die amper 10 GBP duurder was.

  2. #502

    Standaard

    Wat ontzettend slecht dat bij bol.com en wehkamp staat dat de set 15 films bevat (dit zijn ook de enige twee sites waar ik het heb gecontroleerd, dus wellicht nog meer nederlandse verkoopsites), vraag me af hoe ze dat gaan oplossen als je begint te klagen dat je er maar 14 hebt gekregen.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Wat ontzettend slecht dat bij bol.com en wehkamp staat dat de set 15 films bevat (dit zijn ook de enige twee sites waar ik het heb gecontroleerd, dus wellicht nog meer nederlandse verkoopsites), vraag me af hoe ze dat gaan oplossen als je begint te klagen dat je er maar 14 hebt gekregen.
    Meestal mag je de set dan kosteloos retourneren...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Meestal mag je de set dan kosteloos retourneren...
    haha

  5. #505

    Standaard

    Notorious, Rebecca en Spellbound zijn nu $10.49 per stuk op Amazon.com. Allen regiovrij of regio B en met Engelse ondertiteling.

  6. #506

    Standaard

    Is waarschijnlijk een domme vraag met dat ik bijna 99% zeker ben van het antwoord maar zal deze toch maar even stellen.

    De box staat nu goedkoop op amazon.de ( € 90, wat je goedkoop noemt natuurlijk) maar weet niet of alles in de box duitse opschriften heeft. Iemand een idee? Want dat houd me wel tegen om deze box te kopen.
    BD (1243) What i Watch

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Is waarschijnlijk een domme vraag met dat ik bijna 99% zeker ben van het antwoord maar zal deze toch maar even stellen.

    De box staat nu goedkoop op amazon.de ( € 90, wat je goedkoop noemt natuurlijk) maar weet niet of alles in de box duitse opschriften heeft. Iemand een idee? Want dat houd me wel tegen om deze box te kopen.
    Uit een review op amazon.de:

    - Sämtliche Filminfos in diesem Album sind komplett auf Deutsch, auch die Außenbeschriftung der Box.

    Dat geldt ook voor het boekwerkje dat er bij zit. De postcards zijn wel in het Engels. Zie ook dit filmpje.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 01-02-2013 om 18:25

  8. #508

    Standaard

    Nu Lightning deal op Amazon.co.uk met de Hitchcock masterpiece collectie voor slechts 58 pond!!

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Nu Lightning deal op Amazon.co.uk met de Hitchcock masterpiece collectie voor slechts 58 pond!!
    Spijtig dat het altijd die normale box is die goedkoop geprijsd staat.
    BD (1243) What i Watch

  10. #510

    Standaard

    Ik weersta de verleiding en wacht geduldig op losse releases van Vertigo en Rear Window.......

  11. #511

    Standaard

    Op 13 mei brengt Universal in Engeland The Birds los uit.

    http://www.amazon.co.uk/Birds-Annive...3816346&sr=1-1

  12. #512

    Standaard

    Had liever die andere set gehad, maar ik heb hem dan toch maar besteld door het meevallen van de prijs voor 14 films.

    Dat wordt weer een dure rekening
    BD (1243) What i Watch

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik weersta de verleiding en wacht geduldig op losse releases van Vertigo en Rear Window.......
    Rear Window op 13 mei: http://www.amazon.co.uk/Rear-Window-...533678-1799855

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Had liever die andere set gehad, maar ik heb hem dan toch maar besteld door het meevallen van de prijs voor 14 films.

    Dat wordt weer een dure rekening
    Daar ga je echt geen spijt van krijgen. Persoonlijk vind ik de "standaard"-uitgave zelfs fraaier dan de grote zogenaamde Limited Edition die je overal kunt krijgen. Handzamer, compacter en mooi uitgevoerd, als boekvorm. Je mist alleen de prullaria. En bovendien 'zeldzamer', want deze uitgave heb ik alleen in de UK (en nagenoeg identiek) in de VS gezien. Maar niet hier of in de rest van het Europese vasteland.

  15. #515

    Standaard

    Ik vond het ook eerst jammer dat ik de grotere set niet had, maar toen ik de kleinere in men handen had was ik meteen verkocht eraan. Geweldige set!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #516

    Standaard

    Eindelijk dan....vanaf 5 - 06 - 2013 zijn de losse releases te koop van Alfred Hitchcock t.w. The Birds, Rear Window, Saboteur en Family Plot ( Cosmox, ECI ). Over andere titels nog niets bekend. Lang verwacht, maar gelukkig toch gekomen...!!!

    Ik prefereer die losse films wel, ben wel duurder uit. Maar wat moet ik met al die extra's van postercards, tekeningen, etc..??? Neemt allemaal veel ruimte in, vandaar losse releases.
    Laatst aangepast door langejan : 14-04-2013 om 15:57

  17. #517

    Standaard

    Zag toevallig net dat er weer een "nieuwe" set wordt uitgebracht:

    http://www.amazon.co.uk/Hitchcock-Ul...186984&sr=1-15

  18. #518

    Standaard

    Inmiddels ook uit in Nederland. Hierin zit ook North By Northwest, echter op de achterkant staat vermeldt dat deze geen Nederlandse ondertiteling bevat.

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Eindelijk dan....vanaf 5 - 06 - 2013 zijn de losse releases te koop van Alfred Hitchcock t.w. The Birds, Rear Window, Saboteur en Family Plot ( Cosmox, ECI ). Over andere titels nog niets bekend. Lang verwacht, maar gelukkig toch gekomen...!!!

    Ik prefereer die losse films wel, ben wel duurder uit. Maar wat moet ik met al die extra's van postercards, tekeningen, etc..??? Neemt allemaal veel ruimte in, vandaar losse releases.
    Als het je om ruimte gaat (ik wil in het algemeen ook het liefst zo compact mogelijke uitgaves), dan moet je juist deze nemen i.p.v. de losse uitgaves. En daarnaast ziet het er nog prachtig uit!

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als het je om ruimte gaat (ik wil in het algemeen ook het liefst zo compact mogelijke uitgaves), dan moet je juist deze nemen i.p.v. de losse uitgaves. En daarnaast ziet het er nog prachtig uit!
    Inmiddels heb ik mij toch bedacht en ga deze luxe box bestellen

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Inmiddels deze SUPERSET binnengekregen voor 157,49 euro...van DVDOUTLET. Ben er SUPERBLIJ mee... WOW...!!!
    Ziet er goed uit.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 09-11-2013 om 14:51

  22. #522

    Standaard

    Het ziet er inderdaad goed uit.

  23. #523

    Standaard

    Ja, Zeg dat wel

  24. #524

    Standaard

    Even aangepast, mijn computer sloeg er zelfs van op hol

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Even aangepast, mijn computer sloeg er zelfs van op hol
    Hartelijk dank Jordy, kreeg dit echter niet weg, sorry...!!!

Pagina 21 van 22 EersteEerste ... 11171819202122 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •