Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 138 worden weergegeven.

Discussie: Malena (Korea)

  1. #51

    Standaard

    Niet te lang naar Monica kijken anders wordt je gehypnotiseerd, LOL.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Thanks voor de picture! Mag alleen tikkeltje kleiner, mijn ogen krijgen staar

  2. #52

    Standaard

    Ik heb hem nu net ook maar even besteld, voordat hij weer snel uitverkocht raakt.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik heb hem nu net ook maar even besteld, voordat hij weer snel uitverkocht raakt.
    Is er veel verschil tussen de DVD en de blu-ray op je CRT?

    Anders kun je beter misschien voor de DVD gaan, als je die nog kan vinden.

  4. #54

    Standaard

    leuke speculatie rogue, ik heb de blu-ray besteld.

    Monica ziet er op elk medium goed uit, trouwens!!!

    Dank voor je bezordheid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is er veel verschil tussen de DVD en de blu-ray op je CRT?

    Anders kun je beter misschien voor de DVD gaan, als je die nog kan vinden.

  5. #55

    Standaard

    Ik zie dat bij de betaling op Kimchidvd de pagina NIET beveiligd is! Niemand hier ooit negatieve gevolgen mee gehad?

  6. #56

    Standaard

    Hoe heb je dan betaald? Als je met PayPal betaalt ga je toch altijd naar een beveiligde pagina?

  7. #57

    Standaard

    Creditcard en Paypal zijn beide beveiligd.


    Het gemakkelijkst kun je het zien aan:

    http(s)....die s van secure of beveiligd.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Hoe heb je dan betaald? Als je met PayPal betaalt ga je toch altijd naar een beveiligde pagina?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    leuke speculatie rogue, ik heb de blu-ray besteld.

    Monica ziet er op elk medium goed uit, trouwens!!!

    Dank voor je bezordheid
    Je weet, het doet me zeer als iemand overbodig geld uitgeeft; blu-rays kopen en dan kijken op een CRT blijft zonde van je geld, maar het is je eigen keus natuurlijk .

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Creditcard en Paypal zijn beide beveiligd.


    Het gemakkelijkst kun je het zien aan:

    http(s)....die s van secure of beveiligd.
    Met CC. Geen https, al zag de hele procedure er verder vertrouwd uit en kreeg ik ook meteen een bestelbevestiging in mijn mailbox.

  10. #60

    Standaard

    Je speculeert nog maar even lekker door joh.

    Ik ga in vol ornaat van de blu-ray genieten!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je weet, het doet me zeer als iemand overbodig geld uitgeeft; blu-rays kopen en dan kijken op een CRT blijft zonde van je geld, maar het is je eigen keus natuurlijk .

  11. #61

    Standaard

    Vol ornaat is in Full-HD, en je hebt zelf al min of meer bevestigd dat je dat niet hebt (waar niets mis mee is trouwens), dus genieten in vol ornaat is er niet bij.

    Maar geef jij gerust teveel geld uit aan blu-ray's en niet aan die goedkopere DVD's hoor, het is je eigen keus ! Maar dan niet zeggen dat je geniet in vol ornaat.....dat is dus niet waar.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Je speculeert nog maar even lekker door joh.

    Ik ga in vol ornaat van de blu-ray genieten!

  12. #62

    Standaard

    Wij weten natuurlijk niet wat forumlid hstadman met 'in vol ornaat' precies bedoelt. Of misschien willen wij dat ook helemaal niet weten...

  13. #63

    Standaard

    Ach Rogue speculeert er weer op los. Moet hij zelf weten. Ik weet wat ik heb en hoe ik mijn blu-ray's ga afspelen. Minimaal 1080P! en HD audio...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wij weten natuurlijk niet wat forumlid hstadman met 'in vol ornaat' precies bedoelt. Of misschien willen wij dat ook helemaal niet weten...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wij weten natuurlijk niet wat forumlid hstadman met 'in vol ornaat' precies bedoelt. Of misschien willen wij dat ook helemaal niet weten...
    Haha, sterke opmerking Marcel, inderdaad een dubbele bodem met deze film ...

    Mijn opmerking komt door het feit dat hstadtman zich altijd mengt in de HD-discussies over bijvoorbeeld HDMI kabels, maar ondertussen was al duidelijk geworden dat hij op een CRT afspeelt, waar op zich natuurlijk niets mee is, maar waarom meng je je dan in die discussies en koop je blu-ray's i.p.v. DVD"s?

    Vreemd. Het is geen speculatie meer, anders had hij allang een antwoord gegeven. En dit loopt al langer, zie ook de laatste post van de eerder gegeven link .

    On-topic: kimchidvd staat hij nu in stock.

  15. #65

    Standaard

    Mooi dat het voor jou duidelijk is, ik speel toch echt hd video en hd audio af.


    Dus, ik zou je niet graag als detective willen hebben.

    Overigens, ik bezit ook hdmi kabels, dus ik mag me weldegelijk mengen in deze discussie. Of bepalen jij en je andere grote vriend wat er allemaal op het forum mag gebeuren en wie zich in een discussie mag mengen?!

    Nog een reden waarom de meeste oudgedienden zijn verdwenen.

    Je gaat nog maar even lekker doorspelen.

    Ik heb Malena blu-ray besteld en ga daar met volle teugen van genieten.




    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Haha, sterke opmerking Marcel, inderdaad een dubbele bodem met deze film ...

    Mijn opmerking komt door het feit dat hstadtman zich altijd mengt in de HD-discussies over bijvoorbeeld HDMI kabels, maar ondertussen was al duidelijk geworden dat hij op een CRT afspeelt, waar op zich natuurlijk niets mee is, maar waarom meng je je dan in die discussies en koop je blu-ray's i.p.v. DVD"s?

    Vreemd. Het is geen speculatie meer, anders had hij allang een antwoord gegeven. En dit loopt al langer, zie ook de laatste post van de eerder gegeven link .

    On-topic: kimchidvd staat hij nu in stock.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Mooi dat het voor jou duidelijk is, ik speel toch echt hd video en hd audio af.


    Dus, ik zou je niet graag als detective willen hebben.

    Overigens, ik bezit ook hdmi kabels, dus ik mag me weldegelijk mengen in deze discussie. Of bepalen jij en je andere grote vriend wat er allemaal op het forum mag gebeuren en wie zich in een discussie mag mengen?!

    Nog een reden waarom de meeste oudgedienden zijn verdwenen.

    Je gaat nog maar even lekker doorspelen.

    Ik heb Malena blu-ray besteld en ga daar met volle teugen van genieten.
    Ik bepaal helemaal niets, en je mag je natuurlijk altijd mengen in een discussie (ook daar heb ik niets over te zeggen), ik heb alleen gezegd dat ik het vreemd vind, net zo vreemd als je nooit een antwoord op die echt hele, hele, hele simpele vraag geeft. Nogmaals: de enige die zorgt dat dit soort reacties doorgaan, ben jijzelf.
    En dat gezeur van die oudgedienden.....ik ben al ook een redelijk poosje lid hoor.

    Maar goed, laten we het weer on-topic houden, als je al die tijd geen antwoord hebt gegeven, dan zul je dat nu ook niet doen. Plus dat wat je er nu nog over post, toch niet echt geloofwaardig meer is .
    En het blijft, hoe zonde het ook is, natuurlijk je goed recht om je blu-ray's op je CRT af te spelen.

    On-topic: is bij iemand Malena al verstuurd (en zo ja, van welke winkel)?

  17. #67

    Standaard

    Ik ben er al vanaf het begin bij...

    Jij trekt conclusies die niet staafbaar zijn en je gaat maar door omdat je je gelijk wilt halen.

    Nog een ding:
    als jij HD materiaal op een crt afgespeeld krijgt ben je een geweldenaar!

    Dus, ergens zit er iets niet goed in je conclusies.

    ONTOPIC:
    Malena is bij mij nog niet verstuurd omdat hij bij yesasia pas de 30ste komt!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik bepaal helemaal niets, en je mag je natuurlijk altijd mengen in een discussie (ook daar heb ik niets over te zeggen), ik heb alleen gezegd dat ik het vreemd vind, net zo vreemd als je nooit een antwoord op die echt hele, hele, hele simpele vraag geeft. Nogmaals: de enige die zorgt dat dit soort reacties doorgaan, ben jijzelf.
    En dat gezeur van die oudgedienden.....ik ben al ook een redelijk poosje lid hoor.

    Maar goed, laten we het weer on-topic houden, als je al die tijd geen antwoord hebt gegeven, dan zul je dat nu ook niet doen. Plus dat wat je er nu nog over post, toch niet echt geloofwaardig meer is .
    En het blijft, hoe zonde het ook is, natuurlijk je goed recht om je blu-ray's op je CRT af te spelen.

    On-topic: is bij iemand Malena al verstuurd (en zo ja, van welke winkel)?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    On-topic: is bij iemand Malena al verstuurd (en zo ja, van welke winkel)?
    Your order has been made successfully.( kimchidvd.com )
    Maar of dit betekend dat hij ook verzonden is... Wat ik begreep uit uit hun FAQ verzenden ze alleen maar tijdens kantooruren (ma-vr). Dus dat zal morgen op zijn vroegst plaats vinden denk ik. heb er ook geen haast mee.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik ben er al vanaf het begin bij...
    hstadman: Registratiedatum: 01-02-2006
    (ongetwijfeld komt er weer een "heel geloofwaardige" uitleg)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Jij trekt conclusies die niet staafbaar zijn en je gaat maar door omdat je je gelijk wilt halen.

    Nog een ding:
    als jij HD materiaal op een crt afgespeeld krijgt ben je een geweldenaar!

    Dus, ergens zit er iets niet goed in je conclusies.
    Ik heb het er juist over dat het door jou niet in 'vol ornaat' wordt weergegeven .....of wilde je beweren dat er nooit blu-ray spelers met scart (die mooi op je crt past) zijn geweest?

    Jij hebt een hele historie met ontwijkend gedrag, natuurlijk gaan mensen dan zelf conclusies trekken als je op de meest simpele vraag geen antwoord geeft, maar weer 'vluchtgedrag' toont .

    Sorry, maar je geloofwaardigheid staat bij mij niet meer op een hoog niveau. En jij zal daar, logischerwijs, absoluut niet mee zitten (andersom ook niet hoor). Dus ik zal hier niet meer op je reageren, de andere forumleden hebben hier helemaal niets aan.
    Ga jij maar lekker hierna nog een postje plaatsen, dan heb je het laatste woord .....


    @Franklin1975: ik heb hetzelfde mailtje, maar dat lijkt mij meer een orderbevestiging. Ach ja, we wachten maar tot morgen af.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    On-topic: is bij iemand Malena al verstuurd (en zo ja, van welke winkel)?
    Iemand op het blu-ray.com forum heeft 'm binnen, maar ik heb de indruk dat die dichterbij Zuid-Korea woont en dat hij er sneller is aangekomen. Ik heb 'm zelf bij Yesasia besteld, maar nog geen verzendbericht ontvangen. Ik weet niet of ze daar de gewoonte hebben om een notificatie te sturen bij verzending, maar ik zal het zeker melden wanneer er schot in de zaak zit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #71

    Standaard

    @hstadman en rogue: vriendelijk verzoek (mede namens Werner) om het ontopic te houden over Malena, jullie onderlinge discussie mogen jullie per PM voortzetten of in een daarvoor bestemd topic.

  22. #72

    Standaard

    Ben ik met je eens Jordy maar helaas komt Rogue in deze thread om zijn mening uit een andere thread kracht bij te zetten. Beetje zielig, maargoed.

    In dit geval treft mij geen blaam...Rogue blijft maar doorzeuren over iets waar hij niets vanaf weet, blijft verkeerde conclusies trekken en zit volkomen fout.

    Zoals eerder gezegd, ik ga straks genieten van Malena in HD...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    @hstadman en rogue: vriendelijk verzoek (mede namens Werner) om het ontopic te houden over Malena, jullie onderlinge discussie mogen jullie per PM voortzetten of in een daarvoor bestemd topic.

  23. #73

    Standaard

    Mijn blu-ray is vandaag verzonden bij Kimchidvd. Ben benieuwd wanneer ik deze schitterende box in huis heb. (Zuid-)Koreanen weten wel hoe ze hun cd's en dvd's/blu-rays uit moeten brengen.

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    De mijne ook... fingers crossed...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •