De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Legally Blonde [DVD]

    Legally Blonde [DVD]

    Wanneer Elle wordt gedumpt door haar vriendje doet ze alles om hem terug te krijgen...

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dit is een hele leuke komedie, zeker de moeite waard om eens te kijken en ik denk dat ik hem nog wel een keer aanschaf (voor een leuk prijsje).

  3. #3

    Standaard

    Ik vind dit nou echt zo'n film van: leuk om eens een keer te zien - maar meer ook niet. En zeker niet om te kopen.

  4. #4

    Standaard

    Na 1x heb je het wel gezien
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #5

    Standaard

    Deze film is stoer!! (maar dat kan misschien aan mn leeftijd ligggen...)

  6. #6

    Standaard

    Voor deze recensie werd de eerste promo-DVD gebruikt. Dit betekent dat niet alle extra’s hetzelfde zijn zoals die uiteindelijk op de koop-DVD zijn verschenen. Op de koop-DVD zullen naast de hieronder genoemde extra’s ook nog eens twee audiocommentaar tracks en nog een featurette vastgelegd zijn..
    En dat valt dus bar tegen, ondanks de vermelding van deze extra's op de hoes en de aanwezigheid hiervan op bijv. de engelse versie, is de uiteindelijke verkoopversie in ons kikkerlandje exact gelijk aan de promo-dvd uit de recensie...kortom genoemde extra's(en 'call me crazy' maar ik ga echt voor die commentaartracks ) STAAN ER NIET OP!!!! .....uiterst kwalijk maar mgm/fox kan het blijkbaar weinig schelen want ze zijn nog steeds verkrijgbaar (ik heb de mijne een paar weken geleden gekocht....) Dus mocht de redactie een direkt lijntje met de distributeur hebben dan hoor ik het graag want ik baal er best wel van

    P.S.er zijn al eerder klachten hierover op het forum gepost dus mijn versie zal waarschijnlijk geen toevalstreffer zijn, echter weinig mensen zullen deze dvd waarschijnlijk in hun bezit hebben, ware het niet vanwege de kwaliteit van de film, dan wel vanwege het feit dat deze dvd bijna overal vrij prijzig is...dus vandaar het uitblijven van een klachtenregen..

  7. #7

    Standaard

    heb hem dus pas deze week gekocht (eindelijk hem gezien voor een toffe prijs ) en meteen na bekijken terug gedaan. Ik heb betaald voor een dvd met twee featurettes (niet een) en voor twee commentaar tracks! De winkel ging het terugsturen naar de leverancier en als blijkt dat er een versie beschikbaar is met wel alle extra's krijg ik die (en anders wil ik mijn geld terug en wacht ik wel tot Legally blond 1&2 samen in een box zitten (en hopelijk is dan de fout van de weggelaten extra's wel opgelost)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden
    heb hem dus pas deze week gekocht (eindelijk hem gezien voor een toffe prijs ) en meteen na bekijken terug gedaan. Ik heb betaald voor een dvd met twee featurettes (niet een) en voor twee commentaar tracks! De winkel ging het terugsturen naar de leverancier en als blijkt dat er een versie beschikbaar is met wel alle extra's krijg ik die (en anders wil ik mijn geld terug en wacht ik wel tot Legally blond 1&2 samen in een box zitten (en hopelijk is dan de fout van de weggelaten extra's wel opgelost)
    Waar heb je hem gezien voor een leuke prijs??? Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar een leuke aanbieding voor deze film. Mijn dank is groot

  9. #9

    Standaard

    Nog ff:
    dit is een hele leuke film en ook echt het aanschaffen waard. Dat vind ik tenminste. Het is best wel een meidenfilm, maar dat vind ik nooit zo erg, als jongen. De film is gewoon lekker vrolijk, en daar is toch niets mis mee? Reese Witherspoon en Luke Wilson, plus de andere bijrolspelers zijn prima op dreef. Natuurlijk is het best voorspelbaar, maar dat boeit bij dit soort films helemaal niet. Hebben mensen die ook Scooby Doo hebben gezien Linda Cardellini, oftewel Velma in Scooby Doo, herkend in de rol van Chucky (of wat is ookalweer haar naam?)? Het is dat mens met dat rare haar, de dochter van de [spoiler:dccc6998de] vermoorde miljonair, die dus zelf die miljonair heeft vermoord.[/spoiler:dccc6998de] Ik had haar zelf niet herkend, maar ik las het op imdb, en het leek me wel geinig om ff te zegge.

  10. #10

    Standaard

    Hoewel komedies niet echt mijn ding zijn, zijn er toch altijd uitzonderingen die ik wel goed vind.
    Dit is er eentje van, een zeer leuke film vond ik dit.
    Blijft er wel bij dat Reese Witherspoon beter is in serieuze rollen, maar vond haar hier ook uitstekend.
    Heb er plezier aan beleefd aan deze prent, en meer moet dat niet zijn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •