Pagina 159 van 216 EersteEerste ... 59109149155156157158159160161162163169209 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.951 tot 3.975 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3951

    Standaard

    Ok bedankt, dan wordt t toch de US versie...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #3952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ok bedankt, dan wordt t toch de US versie...
    Die is er niet. Komt ongetwijfeld wel, maar er nog niks over bekend.

  3. #3953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Weet iemand of de UK versie van Aladdin ook een relief slipcover heeft? Wil graag de NL gesproken hebben (nostalgie ) maar wel met slip cover
    De UK schijnt helemaal niet meer aan slipcovers te doen. Vooralsnog is men er daar niet op teruggekomen. Dit in tegenstelling tot het lukraak wel/niet budgetbeleid in NL.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #3954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Die is er niet. Komt ongetwijfeld wel, maar er nog niks over bekend.

    Wat er wel bekend is, dat is dat de US versie een Diamond Edition wordt. En dus waarschijnlijk ook wel een slipcase dan zal krijgen
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #3955

    Standaard

    Iemand enig idee of bijv. Mulan II in USA los uit komt (ooit)? Want zie alleen maar combo packs, terwijl ik de Classic al heb in Benelux uitgave. Het is dus zonde om combo pack te kopen. Iemand enig idee?

  6. #3956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Iemand enig idee of bijv. Mulan II in USA los uit komt (ooit)? Want zie alleen maar combo packs, terwijl ik de Classic al heb in Benelux uitgave. Het is dus zonde om combo pack te kopen. Iemand enig idee?
    Waarschijnlijk niet. In Amerika worden de films vrijwel alleen in combo-packs uitgebracht, tenzij ze bij de Diamond Edities horen.

    The Rescuers, The Fox And The Hound, Pocahontas, The Hunchback Of Notre Dame, Mulan zijn allemaal als combo-packs uitgebracht in Amerika en geen van die zijn later apart uitgebracht.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #3957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Die is er niet. Komt ongetwijfeld wel, maar er nog niks over bekend.
    Heb ook niet gezegd dat ie nu komt Maar als ie uitkomt dan zal ik voor die gaan. Tot dan heb ik gewoon de dvd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #3958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Eerder bestellen heeft niet altijd zin. Bij de Media Markt verkochten ze de Blu-ray van Peter Pan vanaf het begin al zonder slipcase.
    Ik heb mijn slipcover-loze Peter Pan en Pinocchio gekocht bij de Blokker keten. Beide hebben een actiesticker (als dat iets betekent in de reden waarom ze geen slipcover hebben, wellicht niet). Ik vind het nogal vreemd van Disney NL/BE: ofwel geen slipcover, ofwel wel een slipcover voor alle Disney Classics vind ik, het staat niet mooi op een rijtje op deze manier en samen genomen is het toch een aardige duit.

    Persoonlijk versta ik onder een Disney klassieker alle animatiefilms die uitgekomen zijn onder Walt dus t/m Jungle Book. En misschien een aantal selecte titels van daarna, zoals The Rescuers of The Lion King.

  9. #3959

    Standaard

    Was deze hier al gedeeld?


    NL zal deze cover ook wel krijgen. Duitsland krijgt 'm namelijk ook.

  10. #3960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tintinesk Bekijk bericht
    Ik heb mijn slipcover-loze Peter Pan en Pinocchio gekocht bij de Blokker keten. Beide hebben een actiesticker (als dat iets betekent in de reden waarom ze geen slipcover hebben, wellicht niet). Ik vind het nogal vreemd van Disney NL/BE: ofwel geen slipcover, ofwel wel een slipcover voor alle Disney Classics vind ik, het staat niet mooi op een rijtje op deze manier en samen genomen is het toch een aardige duit.

    Persoonlijk versta ik onder een Disney klassieker alle animatiefilms die uitgekomen zijn onder Walt dus t/m Jungle Book. En misschien een aantal selecte titels van daarna, zoals The Rescuers of The Lion King.
    Als het de 1 disc versie van Pinocchio is dan had deze sowieso geen slipcover. Little mermaid heeft trouwens een prima cover. Ben benieuwd of dit wel weer een release met slipcover wordt.
    Laatst aangepast door Gamemaster : 17-04-2013 om 23:24

  11. #3961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Als het de 1 disc versie van Pinocchio is dan had deze sowieso geen slipcover. Little mermaid heeft trouwens een prima cover. Ben benieuwd of dit wel weer een release met slipcover wordt.
    De Diamond Editions hebben altijd een slipcover want het zijn Disney's meest exclusieve uitgaves.

  12. #3962

    Standaard

    Hij komt toch ook in 3D? Die zal wel weer lelijke over zonder relief krijgen. Zie Beauty and the Beast: 2D mooi met relief, 3D zonder.

  13. #3963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    De Diamond Editions hebben altijd een slipcover want het zijn Disney's meest exclusieve uitgaves.
    Dat klopt niet helemaal. Cinderella verscheen zonder slipcover, dus ook bij Diamond Editions is dit geen zekerheid.

  14. #3964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Hij komt toch ook in 3D? Die zal wel weer lelijke over zonder relief krijgen. Zie Beauty and the Beast: 2D mooi met relief, 3D zonder.
    Weet iemand of de 3D dan nog komt? Buiten geen relief om zal hij ook wel die stomme rode rand krijgen en die 3D sticker die er niet af te halen is (bedacht ik me net) Ik snap gewoon niet waarom ze de 3D versies quo slipcover en extra's altijd zo minder maken. Zou juist pronkstuk moeten zijn.

  15. #3965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Was deze hier al gedeeld?


    NL zal deze cover ook wel krijgen. Duitsland krijgt 'm namelijk ook.
    Nice! mine
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #3966

    Standaard

    Zag deze net op `t see-nema Forum staan, in `t Little Mermaid topic:





    Laatst aangepast door TheGodfather : 18-04-2013 om 21:57
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #3967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zag deze net op `t see-nema Forum staan, in `t Little Mermaid topic:



    Afbeeldingen werken niet. Je linkt vanuit een ander forum dat een account vereist om de afbeeldingen te kunne zien.

  18. #3968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Afbeeldingen werken niet. Je linkt vanuit een ander forum dat een account vereist om de afbeeldingen te kunne zien.
    Daarom quote je ze nog maar eens?

    Nu moeten ze wel werken als het goed is, geupload met imageshack
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #3969

    Standaard

    De twee laatste zijn fanmade en gaan al geruime tijd mee. Maar die gouden versie lijkt me behoorlijk definitief te worden, of alleszins een mogelijkheid. In de lijn van Cinderella.

  20. #3970

    Standaard

    misschien fanmade, maar de laatste vind ik de beste

  21. #3971

    Standaard


    Dit zijn de 3 covers die op amazon.com worden gebruikt.
    Persoonlijke vind ik de laatste het mooiste!

  22. #3972

  23. #3973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Die 3D-cover is zoooo mooi.
    Laats ons HOPEN dat wij ook die 3D cover krijgen! Prachtige cover zelfs zonder slipcover. Benieuwd trouwens of Finding Nemo 3D een slipcover heeft. Denk van wel.

  24. #3974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Laats ons HOPEN dat wij ook die 3D cover krijgen! Prachtige cover zelfs zonder slipcover. Benieuwd trouwens of Finding Nemo 3D een slipcover heeft. Denk van wel.
    Vind die 3D-cover ook het origineelst. De andere twee zijn een beetje als "Little Mermaid meets Nemo".

  25. #3975

    Standaard

    Is niet origineel, is cover van de Japanse laserdisc (PILA-3010)

Pagina 159 van 216 EersteEerste ... 59109149155156157158159160161162163169209 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •