Pagina 71 van 128 EersteEerste ... 216167686970717273747581121 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 3184 worden weergegeven.
  1. #1751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weet niet welk bos jij ons in wilt sturen, maar ik zie helemaal geen 'deals' uit die prijscategorie. Lijkt ook erg onrealistisch. Ik denk dat Amazon US hier nog wel op terug komt.
    Als je naar het prijsverloop kijkt bij een titel die hij heeft aangeschaft dan zijn ze wel heel kort voor heel weinig te koop geweest. Ook ik denk dat amazon er wel op terug gaat komen, maar ik hoop het niet voor hem.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1752

    Standaard

    Vandaag ook Les Mis ontvangen (de limited digibook) van Bol.

    Viel een beetje tegen moet ik eerlijk zeggen. Ziet er wat goedkoop gefabriceerd uit van binnen. Ik denk dat het nietwerk binnen een half jaartje wel loslaat tenzij je er super voorzichtig mee bent. Voor de rest heb ik digibooks gezien die een stuk mooier zijn afgewerkt (ingebonden en niet geniet). bovendien had ik het mooier gevonden als dat ding waar de dvds op geprikt worden (geen idee hoe ik het moet noemen) mooier was weggewerkt in het 'boek'. Dus geen aluminium ding erin.
    Qua foto's enzo: niet enthousiast. Het zijn gewoon wat random plaatjes met een paar teksten uit de musical en wat obligate quotes van de hoofdpersonen (zo van: "we wilden wat nieuws doen..." en "de regisseur was zo geweldig...").

    Maar goed: idee = 8, uitvoering pak 'em beet : 4. Zal hem er ook niet om terugsturen ofzo, maar het had mooier gekund.

  3. #1753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Carrefour Plant Brugge
    24.90 EUR
    Deze ook net aangeschaft hier bij MM Ehv.

  4. #1754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weet niet welk bos jij ons in wilt sturen, maar ik zie helemaal geen 'deals' uit die prijscategorie. Lijkt ook erg onrealistisch. Ik denk dat Amazon US hier nog wel op terug komt.
    Prijzen zijn inmiddels weer teruggezet inderdaad. Was een kleine 2 uur zo geweest als "fout". We gaan wel zien of ze leveren maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk

    Ik dacht ik meldt het toch even mochten mensen mijn bericht toevallig meteen zien. Met dit soort foutjes moet je sowieso geluk hebben dat je net op dat moment op blu-ray.com zit o.i.d.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #1755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Vandaag ook Les Mis ontvangen (de limited digibook) van Bol.

    Viel een beetje tegen moet ik eerlijk zeggen. Ziet er wat goedkoop gefabriceerd uit van binnen. Ik denk dat het nietwerk binnen een half jaartje wel loslaat tenzij je er super voorzichtig mee bent. Voor de rest heb ik digibooks gezien die een stuk mooier zijn afgewerkt (ingebonden en niet geniet). bovendien had ik het mooier gevonden als dat ding waar de dvds op geprikt worden (geen idee hoe ik het moet noemen) mooier was weggewerkt in het 'boek'. Dus geen aluminium ding erin.
    Qua foto's enzo: niet enthousiast. Het zijn gewoon wat random plaatjes met een paar teksten uit de musical en wat obligate quotes van de hoofdpersonen (zo van: "we wilden wat nieuws doen..." en "de regisseur was zo geweldig...").

    Maar goed: idee = 8, uitvoering pak 'em beet : 4. Zal hem er ook niet om terugsturen ofzo, maar het had mooier gekund.
    Je verwoordt precies wat ook mijn eerste gedachten waren bij het bekijken van het digibook...

  6. #1756

    Standaard

    Dagje shoppen geweest in Eindhoven. Voor 19 euro in de Blokker de BR van Finding Nemo meegenomen, en voor 5 euro in de Mediamarkt Black Gold van Jean-Jaques Annaud.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #1757

    Standaard

    Vandaag ontvangen van bol.com, mooi op de release dag :



    Mooie uitgaves allebei!!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #1758

    Standaard

    From Dusk Till Dawn Titty Twister editie
    Tired of being what you want me to be

  9. #1759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je verwoordt precies wat ook mijn eerste gedachten waren bij het bekijken van het digibook...
    +1 zeker voor die 25 EUR. was trouwens een blinde aankoop voor me, vond de film echt vermoeiend om niet te zeggen overroepen.

  10. #1760

    Standaard

    Vandaag de eerste twee Blu-ray's gekocht van films, die ik níet ook op DVD heb:

    -Iron Sky (Limited SteelBook Edition) [MediaMarkt Maastricht, € 9,99]
    -The Amazing Spider-Man (2-Disc Blu-ray Special Edition) [MediaMarkt Maastricht, € 14,99]

    Ik had al een paar films op Blu-ray (The Expendables, Sucker Punch en Skyfall), maar dat waren oftewel Blu-ray + DVD combo-packs, oftewel heb ik de Blu-ray en de DVD van dezelfde film los gekocht.

    Nu nog een Blu-ray-speler...

    Maar ik heb volgende week bij vrienden een filmmarathon, en zij hebben wel al een Blu-ray-speler, dus ik kan ze wel al kijken...
    "Bond. James Bond."

  11. #1761

    Standaard

    Gisteren the hobbit an unexpected journey ontvangen van saturn.nl voor €18,-

  12. #1762

    Standaard


    22,90€

    9,90€

    9,90€

    9,90€

    Alles bij MM Schoten

  13. #1763

    Standaard

    Vandaag ontvangen van amazon.co.uk

    BD (1243) What i Watch

  14. #1764

    Standaard


    MM Hasselt: €14,99


    MM Hasselt: €24,99


    MM Hasselt: €21,99


    MM Hassel: €12,99


    MM Hasselt: €12,99


    MM Hasselt: €27,99


    MM Hasselt: €15,99


    MM Hasselt: €27,90
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  15. #1765

  16. #1766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Zo, er staat je wat te wachten met deze.....schokkend goed en grof .

  17. #1767

    Standaard

    Weet iemand waarom ik geen foto's hier kan plaatsen...??? Iedere hulp is welkom

  18. #1768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Weet iemand waarom ik geen foto's hier kan plaatsen...??? Iedere hulp is welkom
    Opeens niet meer?



    Dit plaatje lukt wel, toch?

  19. #1769

    Standaard

    De laatste tijd bij amazon.fr en bol.com:




  20. #1770

    Standaard

    Bij amazon US voor net geen 46 USD

    Hamlet [Blu-ray Book]

    Malcolm X (Blu-ray Book)
    Laatst aangepast door jurgen42u : 04-05-2013 om 10:27

  21. #1771

    Standaard

    net Final Destination 5 en Raw Deal gekocht, 2 voor 10 bij de Blokker
    Tired of being what you want me to be

  22. #1772
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Afgelopen week.

    Opgepikt bij MM Roeselare

    Iron Sky (Steelbook ) 8,99 €
    Storm Warriors 5,99 €
    War of the Wizards 7,99 €
    Zot van A. 4,99 €
    Smoorverliefd 4,99 €
    Finding Nemo 3D 22,89 €
    Wreck-It Ralph 3D 23,89 €


    Besteld via amazon.de

    The Caine Mutiny 9,97 €
    The X Files/X-Files I Want To Believe 17,98 €
    The Three Burials of Melquiades Estrada 8,00 €
    Hereafter 8,00 €
    World Invasion: Battle Los Angeles 8,00 €

    Besteld via bol.com in de 2 voor 20 € actie

    Love Actually
    Real Steel
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #1773

    Standaard


    Bij Amazon.ca voor 34.99 inclusief verzending.



    Bij Amazon.co.uk voorbesteld voor ong. 27 euro. Mooie aanvulling op mijn Peter Cushing collectie

  24. #1774

    Standaard

    FRS, 2 halen 1 betalen:

    Lust Caution (QFC)
    Nowhere Boy (QFC)

    Samen voor 10 euro.

  25. #1775

    Standaard

    Afgelopen week gekocht in FRS Wijnegem:

    (zonder boekje in mijn geval)

    Via Bol:



    Vandaag in Fnac Antwerpen:


Pagina 71 van 128 EersteEerste ... 216167686970717273747581121 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •