De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Maak kans op de DVD van Oz the Great and Powerful

    Maak kans op de DVD van Oz the Great and Powerful

    Doe mee!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #2

    Standaard

    Lijkt mij een leuke film. Dus maar meegedaan aan de prijsvraag.

  3. #3

    Standaard

    Lijkt mij een fantastische film..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Deze prijsvraag is helaas weer even offline gehaald vanwege een spammer.
    Er wordt gewerkt aan een beveilingsoptie, maar deze is helaas nog niet klaar.
    Ik hoop de prijsvraag later op de dag of anders morgen weer online te zetten.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 23-07-2013 om 15:03
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Moet ik dan opnieuw alles invullen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Nee, bestaande inzendingen zijn gewoon geldig.
    De prijsvraag is overigens weer actief!
    Hopelijk blijft de spammer weg...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Ludo, Is het misschien een idee om een controle vraag in te voeren in dit systeem? Ik bedoel van dat je een tekst of nummer over moet typen vanuit een plaatje dat niet gemakkelijk door ocr heen komt? Dan ben je vaak de meeste spammers wel kwijt.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Onnes Bekijk bericht
    Ludo, Is het misschien een idee om een controle vraag in te voeren in dit systeem? Ik bedoel van dat je een tekst of nummer over moet typen vanuit een plaatje dat niet gemakkelijk door ocr heen komt? Dan ben je vaak de meeste spammers wel kwijt.
    Ja, daar wordt nu aan gewerkt. Hopelijk is dat bij een volgende prijsvraag klaar.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •