Pagina 26 van 47 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Aan huis gebracht door de post is toch makkelijker, en meestal gratis, tenzij je voor minder dan €20 koopt
    Tenzij je een pakket koopt en fulltime werkt en na het werk boodschappen doet bij de Appie. Dan kan je em meteen afhalen ipv dat hij door de postbode bij 5 deuren verder is gedumpt of zelfs dat niet en dat je het pakket die dag niet hebt. Dus dan is het wel een uitkomst.

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Aan huis gebracht door de post is toch makkelijker, en meestal gratis, tenzij je voor minder dan €20 koopt
    Klopt. Maar sommige mensen moeten werken en zijn niet thuis als de postbode komt.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  3. #628

    Standaard

    Da's waar, ik heb het geluk dat er (bijna) altijd wel iemand thuis is

  4. #629

    Standaard

    klopt het dat als je kiest voor afhalen bij een ah je dan niet kan kiezen voor betaling met acceptgiro?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  5. #630

    Standaard

    Ik heb een kortingsbon van 5 euro, je moet wel in België wonen en voor minstens 25 euro kopen, de eerste die me pm't krijgt hem

    Edit: de bon is weg
    Laatst aangepast door Kefke96 : 30-05-2013 om 18:02

  6. #631

    Standaard

    Ik sta op het punt een grote dvd box van een serie (71 DVD) bij Bol.com te kopen, maar vraag me af of ze zulke boxen wel netjes verpakken met voldoende bescherming tijdens vervoer?
    Heb eigenlijk alleen nog maar kleine artikelen gekocht bij bol.com...iemand ervaring?

    De box is kwestie is overal bijna 100 euro duurder, en was dat tot vorige week ook bij bol zelf. Zou het hier om een tweedehands of teruggestuurd artikel gaan? Doen ze dat bij Bol?

    En hoe makkelijk zijn ze werkelijk met eventueel retourneren?

    Stomme vragen misschien, maar wil het toch graag even goed weten voordat ik iets bestel.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik sta op het punt een grote dvd box van een serie (71 DVD) bij Bol.com te kopen, maar vraag me af of ze zulke boxen wel netjes verpakken met voldoende bescherming tijdens vervoer?
    Heb eigenlijk alleen nog maar kleine artikelen gekocht bij bol.com...iemand ervaring?

    De box is kwestie is overal bijna 100 euro duurder, en was dat tot vorige week ook bij bol zelf. Zou het hier om een tweedehands of teruggestuurd artikel gaan? Doen ze dat bij Bol?

    En hoe makkelijk zijn ze werkelijk met eventueel retourneren?

    Stomme vragen misschien, maar wil het toch graag even goed weten voordat ik iets bestel.
    Ik heb paar weken terug die Prison Beak collection box gekocht en deze werd in een blauwe bol.com kartonnen doos verpakt.

  8. #633

    Standaard

    Ik heb eens Lost, the complete collection gekocht, de doos zelf was beetje beschadigd, spijtig maar niet erg, schade viel mee.

  9. #634

    Standaard

    Bol.com heeft toch wel rare streken vind ik.
    Ik heb een maand geleden een bestelling gedaan met o.a. The Breakfast Club (toen 14,99 nu 16.99) en Highlander (voor 8.99 euro) als deelorder. Beide stonden eerst op voor binnen 24 u levering, daarna kreeg ik een statuswijziging dat datum onbekend is wanneer ze deze items kunnen leveren.

    Nu kijk ik bijvoorbeeld naar Highlander en zie ik dat deze nu wel leverbaar is maar tegen 20.99 euro. Heb ik nu eigenlijk het recht om dit artikel tegen 8.99 euro te krijgen, of wachten ze nu expres 3 maand zodat ze mijn order cancellen en ze hopen dat ik dit item tegen de nieuwe ondemocratische prijs van 20.99 euro ga bestellen?
    Laatst aangepast door jurgen42u : 21-06-2013 om 17:30

  10. #635
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ervaar veelal andersom. Wordt een titel duurder betaal ik de oude prijs. Wordt een titel goedkoper betaal ik de nieuwe prijs. Echter bijna alleen maar pre-orders wat ik bestel. Dus misschien wel daarom.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #636

    Standaard

    Voor beide films moet je vandaag de dag niet meer dan € 5,- per stuk neertellen, anders word je bedonderd.

  12. #637

    Standaard

    Is toch niet logisch. Normaal betaal je de prijs op het moment dat je het besteld, wordt het duurder, dan betaal je normaal alsnog de prijs van toen je het besteld hebt.
    Ik denk dat ik Bol toch even een mailtje ga sturen dat dit echt niet kan.

    Komt er ook nog eens bij dat Highlander nergens anders verkrijgbaar is. Heb gekeken op Fnac, FRS, Cosmox en Azur/Proxis.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 21-06-2013 om 17:39

  13. #638

    Standaard

    De prijzen schieten vaak omhoog als producten slecht leverbaar worden. Zal vast wat met vraag en aanbod te maken hebben. Ligt waarschijnlijk aan de groothandel want meer webwinkels doen dat.

    De Star Wars boxset kost nu bijvoorbeeld €120!!! bij bol.com. Zodra ze die rond de feestdagen weer volop in de markt zetten zal die wel weer de normale prijs krijgen. (Bij frs nog wel voor de normale prijs overigens).

    Ik denk dat Highlander op is bij de leverancier en die maar weinig informatie doorgeeft aan bol.com waardoor je voor niets aan het wachten bent. Ze zullen echt niet de levertijd verlengen om je tot cancellen te dwingen.

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is toch niet logisch. Normaal betaal je de prijs op het moment dat je het besteld, wordt het duurder, dan betaal je normaal alsnog de prijs van toen je het besteld hebt.
    Ik denk dat ik Bol toch even een mailtje ga sturen dat dit echt niet kan.
    Ik heb ook zo'n geval gehad.
    Zending werd retour gestuurd door transporteur wegens beschadiging.
    Het bedrag werd teruggestort en ik moest de bestelling opnieuw plaatsen.
    En was ook een film bij die intussen in prijs verhoogd werd.
    Na een mailtje naar Bol.com kreeg ik een kortingscode ter waarde van het prijsverschil.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  15. #640

    Standaard

    [QUOTE=jurgen42u;1942869]Bol.com heeft toch wel rare streken vind ik.
    Ik heb een maand geleden een bestelling gedaan met o.a. The Breakfast Club (toen 14,99 nu 16.99) en Highlander (voor 8.99 euro) als deelorder. /QUOTE]

    The Breakfast Club ligt voor 2 voor € 10,00 al maanden bij Blokker in de bakken, en ik meende Highlander ook. TBC was weer mooi om te zien.

  16. #641

    Standaard

    Ja, dat is Blokker in Nederland. Ik woon in België en in België heeft de Blokker geen Blu-ray's, met uitzondering van 1 of 2 Disney's.

  17. #642

    Standaard

    Ik heb ook weer wat bij Bol.com. Vandaag bestelling ontvangen, blijkt er één 3d blu-ray niet aanwezig in de envelop maar hij staat wel op het factuur. Netjes gebeld en nu stelt men dat hij wellicht los is verzonden terwijl hij wel op het factuur staat. Typisch dat hij dan niet vandaag geleverd is terwijl ik gisteren een mailtje ontving dat de hele bestelling was verzonden.
    Nu moet ik weer tot maandag gaan zitten wachten voordat Bol.com verder actie wilt ondernemen.
    Heb nog nooit meegemaakt dat één bestelling verdeeld wordt over meerdere zendingen maar wel op één factuur staan.

    Iemand ervaring hiermee want ik heb sterk het vermoeden dat hij gewoon niet geleverd is.

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik heb ook weer wat bij Bol.com. Vandaag bestelling ontvangen, blijkt er één 3d blu-ray niet aanwezig in de envelop maar hij staat wel op het factuur. Netjes gebeld en nu stelt men dat hij wellicht los is verzonden terwijl hij wel op het factuur staat. Typisch dat hij dan niet vandaag geleverd is terwijl ik gisteren een mailtje ontving dat de hele bestelling was verzonden.
    Nu moet ik weer tot maandag gaan zitten wachten voordat Bol.com verder actie wilt ondernemen.
    Heb nog nooit meegemaakt dat één bestelling verdeeld wordt over meerdere zendingen maar wel op één factuur staan.

    Iemand ervaring hiermee want ik heb sterk het vermoeden dat hij gewoon niet geleverd is.
    Kan kloppen hoor, ik heb het ook wel eens gehad. Ook met andere producten erbij, bijv iets wat niet door de brievenbus kan. Maar wat voor ons soms logische verzending is, is dat voor het logistieke proces van Bol.com niet. Dus ik zou nog even afwachten.

  19. #644

    Standaard

    Dat is fraai. Krijg ik als vaste klant € 2,50 korting. Wil ik Oblivion bestellen die € 21,99 kost, moet ik toch verzendkosten betalen, omdat de korting ervoor zorgt dat ik onder de 20,- kom.

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is fraai. Krijg ik als vaste klant € 2,50 korting. Wil ik Oblivion bestellen die € 21,99 kost, moet ik toch verzendkosten betalen, omdat de korting ervoor zorgt dat ik onder de 20,- kom.
    das echt stom!
    Die 2,50 moet je eigenlijk toch als een soort betaling zien? Net als een cadeaubon toch?

    Zo schiet je er niet echt iets mee op.

    Ik kreeg laatst 2,50 korting voor mijn verjaardag, maar omdat ik deze bij een bestelling wilde gebruiken waar ik een cadeaubon van 30 euro voor gebruikte kon ik deze niet gebruiken...geef dan niks weg!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #646
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is fraai. Krijg ik als vaste klant € 2,50 korting. Wil ik Oblivion bestellen die € 21,99 kost, moet ik toch verzendkosten betalen, omdat de korting ervoor zorgt dat ik onder de 20,- kom.
    Ik kijk tegenwoordig eerst eens goed rond naar de prijzen. Het verschil per titel bij bijvoorbeeld Bol, Wehkamp of de MM is best schrikbarend. De ene keer in het voordeel bij Bol, dan weer bij Wehkamp. De steelbook van Oblivion kocht ik bijvoorbeeld voor 17 euro bij de lokale Mediamarkt (zat zelfs nog een DVD bij). Als ik vervolgens ergens in de winkel een nog scherpere prijs zie, annuleer ik met mijn slimme mobiel ter plekke en neem hem dan gewoon daar mee!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #647

    Standaard

    Net zoals de komende Mad Max Trilogy want die kost bij diverse zaken nog 57,99 euro maar bij Bol.com of ECI 36,99 euro.

  23. #648

    Standaard

    Het was niet mijn doel om een discussie te starten over de verschillende prijzen van een bepaalde titel bij verschillende winkels. Iedereen moet voor zichzelf bepalen hoeveel ze willen betalen voor een bepaalde titel. Mijn gedachte was dat ik de Blu-ray voor € 19,49 zou kunnen kopen, maar hij kost me € 21,49. Dat betekent dat ik maar € 0,50 korting krijg i.p.v. de beloofde € 2,50, tenzij ik voor minimaal € 22,50 bestel. Dat is toch raar? En ik kan er niet voor kiezen om de korting op een later tijdstip te gebruiken, want deze is automatisch toegevoegd aan mijn winkelwagentje.

  24. #649
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geeft niet Frank, maar idd zo schiet je korting niet echt op en om dan verplicht nog een onbedoelde titel in je winkelwagen te gooien ontstijgt het doel, maar dat heeft men toch graag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Geeft niet Frank, maar idd zo schiet je korting niet echt op en om dan verplicht nog een onbedoelde titel in je winkelwagen te gooien ontstijgt het doel, maar dat heeft men toch graag.
    Dat heeft men inderdaad graag, maar ik doe er niet aan mee. Dan maar even wachten voordat ik de Blu-ray in huis haal.

Pagina 26 van 47 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •