De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar blijven de Engelse inspecteurs?

    Weet iemand of er van de volgende series nog (een vervolg) op DVD of liefst Blu-ray wordt uitgebracht?

    - Inspector George Gently. Deze is tot slechts serie 3 uitgebracht terwijl er nu al 7 series zijn gemaakt. Heeft Lime-Lights er de brui aan gegeven?
    - Inspector Lewis. Waar blijft serie 7, kan hier niets van ontdekken ook niet bij Bol.com.
    - Endeavour, Deze jonge inspector Morse is vrij nieuw, maar een aankondiging is nergens te vinden.

    Heeft iemand hier informatie over?
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Weet iemand of er van de volgende series nog (een vervolg) op DVD of liefst Blu-ray wordt uitgebracht?

    - Inspector George Gently. Deze is tot slechts serie 3 uitgebracht terwijl er nu al 7 series zijn gemaakt. Heeft Lime-Lights er de brui aan gegeven?
    Lime-Lights heeft wel vaker de neiging om reeksen die nog onvolledig zijn plots links te laten liggen. Probleem is dan dat een andere uitgever de restanten niet wil opkopen omdat ze de eerste seizoenen niet in hun beheer hebben en dus ook nooit een "complete collection" box kunnen uitbrengen (zie Britse series als Poirot, Doc Martin, Kingdom, Rebus, enzovoort). Ik dacht nochtans dat George Gently vrij populair was dus het verbaast me dat ze de releases niet terug oppikken.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    - Inspector Lewis. Waar blijft serie 7, kan hier niets van ontdekken ook niet bij Bol.com.
    Voor zover ik weet is het de eerste keer dat Dutch Filmworks zo lang wacht vooraleer het nieuwe seizoen uit te brengen. Misschien werken zijn dan wél weer aan een complete collectie die simultaan moet verschijnen met het laatste seizoen? Hier zou ik in ieder geval nog niet wanhopen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    - Endeavour, Deze jonge inspector Morse is vrij nieuw, maar een aankondiging is nergens te vinden.
    Aha. Geen idee of er al een uitgever is die deze meesterlijke serie reeds aangekocht heeft, maar het lijkt me het meest waarschijnlijk dat ook hier DFW met de rechten gaat lopen. Ik heb er in ieder geval niet op gewacht en de Blu-Ray uit Amerika gekocht.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #3

    Standaard

    Ik zit ook met smart te wachten op Lewis en Endeavour.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb mijn DVD collectie nog eens doorgenomen en nog twee series ontdekt die ik aan het eerdere lijstje kan toevoegen. Series waarvan het lijkt dat deze niet meer voortgezet worden.

    - Death in Paradise, een (vind ik) erg leuke detective serie met een komisch tintje. Justbridge heeft alleen de eerste serie uitgebracht terwijl in de UK de tweede allang verkrijgbaar is.
    - New Tricks, een erg leuke serie over een aantal gepensioneerde rechercheurs die oude onopgeloste zaken behandelen. De eerste twee series zijn hier uitgebracht door Memhis Belle ( ja, die weer) waarna JustBridge het stokje overnam tot en met serie 6, hierna was het stil. In de UK is inmiddels serie 10 uitgebracht.

    Zo te zien puilt mijn DVD kast uit van de onafgemaakte series. Wat een ellende toch (OK op wereldschaal zijn erg ergere dingen te bedenken, maar leuk is het niet). In ieder geval stel ik vast dat er een weinig klantgerichte “feeling” is bij deze uitgevers.
    Laatst aangepast door Jodocus : 08-09-2013 om 10:26
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  5. #5

    Standaard

    Ik vrees dat hetzelfde verhaal ook voor deze series toepasselijk is Jodocus. Zo zijn er nog wel een paar die 'in de steek' gelaten zijn door zowel Memphis Belle, Lime-Lights als Just Bridge. Probleem is dat internationale producenten losse seizoenen beschikbaar stellen, en een uitgeverij niet verplicht kan worden vervolgseries uit te brengen als de verkoopcijfers tegenvallen. Bovendien is de samenstelling vaak een zooitje: ik herinner me reclamekaarten op een uitgave van de Sherlock Holmes TV-serie, VHS toestanden bij Poirot en beide series missen volgens mij een of meerdere feature length specials.

    Het moet niet gekker worden.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •