Pagina 63 van 100 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1551

  2. #1552

    Standaard

    Ook gezien, bij MM Maastricht voor € 17,99 (als ik me goed herinner)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #1553

    Standaard Star Trek Into Darkness" in 2D Steelbook 12.09. exklusiv bij Müller

    Via de duitse site http://www.bluray-disc.de/node/49831 wordt aangekondigd dat er via de duitse Müller keten een 2D steelbook van Star Trek into darkness aangekondigd.

    het is nog niet bekend of amazon.de nu ook een 2D steelbook van Star Trek into Darkness zal uitgeven en of er ook een 3D steelbook zal uitkomen.

    de subs voor dit steelbook geven op dit moment alleen duits, engels en turks aan.

    Mocht er rond die tijd meer bekend zijn omtrent dit steelbooks en indien er forum leden zijn die interesse hebben in dit Star Trek 2D steelbook, stuur me dan even een PM

  4. #1554

    Standaard

    De Steelbook van Oblivion is echt schitterend, zeker als je het karton eraf haalt. Geen overbodige leeftijdsaanduidingen of andere teksten.
    En ik heb een stukje van de geïsoleerde score van M83 zitten luisteren, en dat is gewoonweg indrukwekkend.

  5. #1555
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind hem ook erg mooi.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1556

    Standaard

    Ik zag net dat er een world war Z steel uitkomt in Nederland.
    weet iemand hier al iets meer van?

  7. #1557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik zag net dat er een world war Z steel uitkomt in Nederland.
    weet iemand hier al iets meer van?
    via blu ray com en blu ray disc de kan ik niks vinden, ook internet geeft geen enkele melding van een nederlandse world war z steelbook release

    Waar heb je heb deze info gezien?

  8. #1558

    Standaard

    Was door Pieter V (ook lid hier) op HiDefNinja gemeld, is nog niet officieel (of wel?) en er is daar nog zeer weinig informatie van bekend.

  9. #1559

    Standaard

    Inderdaad via HiDefNinja.

  10. #1560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Inderdaad via HiDefNinja.
    aangezien je bij HiDefNinja altijd die leuke melding krijgt als niet lid:
    It appears that you've exceeded the maximum number of posts you can view, but wait, there's a simple solution. To unlock the forum and continue viewing messages, all you need to do is sign up for a free account. The entire process takes just a few minutes so create your account now and view as many threads as you like! Plus, you can get rid of that first post Ad!

    zou je aub eens even de tekst + bron kunnen copieeren en pasten waar wordt aangekondigd dat er nederlands steelbook uitkomt van World War Z?

  11. #1561

    Standaard

    Er staat helaas niks op, alleen dat het op 13 november uit zal komen.
    Pieter V heeft volgens mij een contact, hij weet altijd al van te voren dat er een steelbook uit zal komen .
    Kan dus altijd nog gecanceld worden hoor...

    Price: TBA
    Release date: November 13th 2013
    Link: Soon

    More info soon.
    Voor degenen die Avatar 3D uit Duitsland hebben gemist, er schijnt dat in de Franse E.Leclerc soortgelijke Avatar 3D uit zal komen, ook met lenticular magneet.
    Betwijfel of het wel online besteld kan worden, of het een instore exclusive is.
    Ook voor de volgende titels:
    - Prometheus 3D
    - Titanic 3D
    - Ice Age 4 3D
    - Life of Pi 3D
    - Rio 3D
    Gepland op 9 oktober, nog niet bekend of het met NL subs zijn.
    Heb zelf wellicht interesse in Prometheus 3D mits met NL subs.
    Laatst aangepast door eendje : 22-08-2013 om 08:06

  12. #1562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Er staat helaas niks op, alleen dat het op 13 november uit zal komen.
    Pieter V heeft volgens mij een contact, hij weet altijd al van te voren dat er een steelbook uit zal komen .
    Kan dus altijd nog gecanceld worden hoor...



    Voor degenen die Avatar 3D uit Duitsland hebben gemist, er schijnt dat in de Franse E.Leclerc soortgelijke Avatar 3D uit zal komen, ook met lenticular magneet.
    Betwijfel of het wel online besteld kan worden, of het een instore exclusive is.
    Ook voor de volgende titels:
    - Prometheus 3D
    - Titanic 3D
    - Ice Age 4 3D
    - Life of Pi 3D
    - Rio 3D
    Gepland op 9 oktober, nog niet bekend of het met NL subs zijn.
    Heb zelf wellicht interesse in Prometheus 3D mits met NL subs.

    Mochten er nog forum leden zijn die bovenstaande titels zoeken, alle titels kan ik je bezorgen vanuit duitsland

    1 user ruilt zelfs Avatar 3D steelbook tegen Iron Man steelbook play com uitgave (misschien iets voor ronin pacino?)

    interesse stuur me dan een PM en ik kan je de prijzen doorgeven waarvoor ze verkocht of geruild worden
    Laatst aangepast door Xenomorph : 22-08-2013 om 20:07

  13. #1563

    Standaard

    Heb eindelijk Iron man 3 binnen (Italiaanse steelbook met 2D + 3D)
    Avengers.jpg

  14. #1564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Heb eindelijk Iron man 3 binnen (Italiaanse steelbook met 2D + 3D)
    Avengers.jpg
    heb gisteren net een berichtje van zavvi ontvangen dat mijn bestelling van iron man 3 verzonden is, ik hoop dat de engelse steelbook ook een 2D +3D versie bevat.
    Balen dat je bijna altijd tot een release moet wachten voordat je definitief weet wat voor subs een steelbook heeft en en/of er ook een 3D steelbook vanuit komt

  15. #1565

    Standaard Star Trek Into Darkness play.com 2D+3D steelbook

    Ik heb deze week de star trek into Darkness play.com uitgave 2D +3D steelbook met NL subs ! ontvangen, met dank aan eendje die deze via een group buy op high def ninja voor me heeft geregeld

    de titel is embossed op de voorkant





    weer een mooie aanwinst in m'n steelbook collectie

  16. #1566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    heb gisteren net een berichtje van zavvi ontvangen dat mijn bestelling van iron man 3 verzonden is, ik hoop dat de engelse steelbook ook een 2D +3D versie bevat.
    Balen dat je bijna altijd tot een release moet wachten voordat je definitief weet wat voor subs een steelbook heeft en en/of er ook een 3D steelbook vanuit komt
    D

    De Engelse (Zavvi) uitgave heeft NL subs maar geen 3D, de Italiaanse die ik heb gekocht heeft wel 2D + 3D maar geen NL subs (wel engelse).

  17. #1567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    D

    De Engelse (Zavvi) uitgave heeft NL subs maar geen 3D, de Italiaanse die ik heb gekocht heeft wel 2D + 3D maar geen NL subs (wel engelse).
    wat jammer nu weer dat zavvi uitgave geen 3D disc heeft, deze heeft dus alleen de 2D disc, , ik vind het altijd mooier als ik ook de 3D versie in steelbook heb, nog eens even afwachten, misschien maak ik er een hybrid steelbook van
    ik heb ook nog de duitse amazon iron man 3 steelbook in bestelling staan

  18. #1568

    Standaard

    Ik was net mijn steelbook aankopen aan het plannen voor de komende maanden en kwam met het volgende resultaat:

    UK import:

    - The hobbit - extended (NL subs volgens Zavvi)
    - Monsters university (NL subs volgens Zavvi)
    - The great Gatsby (NL subs volgens Zavvi)
    - Man of steel (NL subs volgens Zavvi)
    - After earth (NL subs volgens Amazon.uk)

    Weet er toevallig al iemand of volgende steelbooks NL subs zouden hebben, pacific rim (D / UK), Elysium (UK / FR) en Hangover 3 (D) en / of er misschien een Benelux release kan verwacht worden..
    Is de informatie van Zavvi.nl ook betrouwbaar wat de subs betreft, heb daar nog nooit een bestelling gedaan.

  19. #1569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik was net mijn steelbook aankopen aan het plannen voor de komende maanden en kwam met het volgende resultaat:

    UK import:

    - The hobbit - extended (NL subs volgens Zavvi)
    - Monsters university (NL subs volgens Zavvi)
    - The great Gatsby (NL subs volgens Zavvi)
    - Man of steel (NL subs volgens Zavvi)
    - After earth (NL subs volgens Amazon.uk)

    Weet er toevallig al iemand of volgende steelbooks NL subs zouden hebben, pacific rim (D / UK), Elysium (UK / FR) en Hangover 3 (D) en / of er misschien een Benelux release kan verwacht worden..
    Is de informatie van Zavvi.nl ook betrouwbaar wat de subs betreft, heb daar nog nooit een bestelling gedaan.
    Ik vertrouw het meest op blu-raydisc.de, heeft tot nu toe altijd goed wat betreft de subs.
    Jammer dat Monsters University geen 3D heeft .

  20. #1570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Ik vertrouw het meest op blu-raydisc.de, heeft tot nu toe altijd goed wat betreft de subs.
    Jammer dat Monsters University geen 3D heeft .
    er komt wel een duitse steelbook release van Monsters University met 2D + 3D
    helaas nog niks bekend welke subs deze steelbook zal hebben
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...d-blu-ray-disc

  21. #1571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik was net mijn steelbook aankopen aan het plannen voor de komende maanden en kwam met het volgende resultaat:

    UK import:

    - The hobbit - extended (NL subs volgens Zavvi)
    - Monsters university (NL subs volgens Zavvi)
    - The great Gatsby (NL subs volgens Zavvi)
    - Man of steel (NL subs volgens Zavvi)
    - After earth (NL subs volgens Amazon.uk)

    Weet er toevallig al iemand of volgende steelbooks NL subs zouden hebben, pacific rim (D / UK), Elysium (UK / FR) en Hangover 3 (D) en / of er misschien een Benelux release kan verwacht worden..
    Is de informatie van Zavvi.nl ook betrouwbaar wat de subs betreft, heb daar nog nooit een bestelling gedaan.

    Dit zijn toevallig ook enkele titels die op mijn wishlijst staan, ik heb de afgelopen dagen wat research gedaan qua prijzen van internet aanbieders van steelbooks, zie onderstaande , mijn lijst bevat iets meer titels, doe er je voordeel mee:
    titel zavvi play amazon.uk in £ amazon.uk in € amazon.de MM .de saturn de allesdvd.at
    X-men 2 limited edition steelbook € 19,55 € 21,30 £12,75 € 15,15
    X-men limited edition steelbook € 20,33 £13,00 € 15,45
    Independence day steelbook € 15,85 £19,99 € 23,76
    Star Wars original trilogy limited edition steelbook € 43,89 € 46,56 £33,33 € 39,61 nvt
    Star Wars the prequel trilogy limited edition steelbook niet beschikbaar € 43,34 £24,79 € 29,46 nvt
    Oblivion limited edition steelbook € 24,35 € 24,26 £20,00 € 23,77
    Evil Dead zavvi exclusive limited edition steelbook € 21,35 € 26,99 niet beschikbaar
    The Hobbit :an unexpected journey 3D extended € 32,89 € 38,37 £22,75 € 27,04
    edition limited steelbook
    Elysium steelbook niet beschikbaar € 28,34 prijs nog niet bekend
    Man of steel 3D limited edition steelbook € 30,49 € 35,76 £22,75 € 27,04 € 39,99
    Pacific Rim 3D limited edition steelbook € 35,89 € 35,99 prijs nog niet bekend € 39,99
    Olympus has fallen steelbook € 21,35 € 25,99 nvt
    After Earth limited edition steelbook € 23,99 £20,00 € 23,77
    Wolverine 3D+2D steelbook € 29,00 € 32,99
    Wold War Z 3D+2D limited edition steelbook € 29,99
    Robocop limited edition steelbook niet beschikbaar € 37,99 £22,00 € 26,15
    willow steelbook € 43,00 £12,24 € 14,55 € 31,90
    Braveheart steelbook £44,50 € 52,89 € 76,95
    Alien Anthology steelbook £69,95 € 83,14

  22. #1572

    Standaard

    Weet iemand of de steelbook van Friday the 13th regio vrij is? Ik bedoel dan de amazon.com versie waar ze allemaal inzitten.

  23. #1573

    Standaard

    Ik heb de steelbook van GI Joe nog niet voorbij zien komen. Spaar geen steelbooks meer maar deze was toevallig goedkoper dan de standaardversie. Best mooie steel al zeg ik het zelf.

  24. #1574

    Standaard

    Steelbook van "The Great Gatsby" heeft opeens een heel ander uiterlijk gekregen:



    Wat een afknapper ten opzichte van de eerdere versie:


  25. #1575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Steelbook van "The Great Gatsby" heeft opeens een heel ander uiterlijk gekregen:



    Wat een afknapper ten opzichte van de eerdere versie:

    Ja, echt zonde
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

Pagina 63 van 100 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •