Pagina 177 van 216 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.401 tot 4.425 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ooh, dat is zeker waar, maar dat is alweer lang geleden...
    Ehhh, nog niet zo lang geleden, zelfs dit jaar nog , is "Jungle Book" op Blu-ray uitgebracht, toch een mooie uitgave, vind ik zelf.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #4402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ooh, dat is zeker waar, maar dat is alweer lang geleden...
    Dan ben ik benieuwd wat jij de laatste mooie uitgave vindt?


    Bij MM Alexandrium waren Hercules en The Sword in the Stone ook al op. De eerste had ik al via wehkamp (samen met Robin Hood, waarvan er ook maar eentje was).
    Gelukkig waren de Kleine Zeemeermin 2 & 3 en Jungle Book 2 er nog.
    The Sword in the Stone maar weer via wehkamp, dan ben ik weer compleet....
    Laatst aangepast door rogue : 24-10-2013 om 19:29

  3. #4403

    Standaard

    Zover ik weet zal er in de US volgend jaar jungle book en sleeping beauty als diamond editie zn release krijgen maar is er al iemand die een idee heeft voor de releases voor de benelux voor volgend jaar aangezien jungle book hier al uit is . Zal Disney Benelux mss Peter Pan nog als diamond hier brengen . Wat denken jullie ?? wat volgt er in 2014 ?

    alvast bedankt voor de reacties .

  4. #4404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Disney heeft ook vele prachtige blu-ray's uitgebracht, laten we dat niet vergeten met alle negatieve geluiden. Het is niet alleen kommer en kwel .
    Als je Ursula mag geloven, wel ja
    Ik ben nog steeds niet overtuigd om de NL Blu te kopen van Hercules. Mijn gevoel neigt meer naar de UK.

  5. #4405

    Standaard

    Ik zit vast aan Nederlandse audio wegens de kleintjes, dus voor mij is de keus makkelijk ....

  6. #4406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Als je Ursula mag geloven, wel ja
    Ik ben nog steeds niet overtuigd om de NL Blu te kopen van Hercules. Mijn gevoel neigt meer naar de UK.
    En als je dat doet krijg je exact hetzelfde schijfje, inclusief Nederlandse audio en ondertitels.

  7. #4407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    En als je dat doet krijg je exact hetzelfde schijfje, inclusief Nederlandse audio en ondertitels.
    Das waar, maar dan wel zonder coverfouten. Ik heb er eigenlijk al genoeg staan met van Disney. Time for a change.

  8. #4408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Das waar, maar dan wel zonder coverfouten. Ik heb er eigenlijk al genoeg staan met van Disney. Time for a change.
    Wel in een dik doosje
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #4409

    Standaard

    Heeft iemand de nederlandse credits bekekek op het einde van robin hood? "Vertaling is zeer zeer waarschijnlijk gemaakt door" en "stonden niet op de videoband vermeld" is dit wel normaal? Precies opgesteld door een stagiair, konden precies niet wat opzoekwerk doen dat ze videoband van 1992 hebben overgenomen

  10. #4410

    Standaard

    Fantastisch! Ik denk dat ik ga solliciteren bij Disney. Slechter dan wat ze nu uitsteken kan ik echt niet maken denk ik. hahaha

  11. #4411

    Standaard

    Zelfs op Wikipedia is te vinden dat Robin Hood - zoals veel titels uit die tijd - is vertaald door Harrie Geelen. Wie heeft het volgens de credits van 'waarschijnlijk' vertaald...?

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Robin_Hood_(1973)
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #4412

    Standaard

    Het klopt wel, "vertaling is zeer zeer waarschijnlijk gemaakt door Harry Geelen",
    maar de manier waarop deze credits zijn geschreven, het is de eerste keer dat dit mij opvalt bij een uitgave

  13. #4413

    Standaard

    Het viel mij ook op. Zoek het inderdaad dan beter uit of laat die regel gewoon weg.

    De typo die op de DVD stond was dan wel weer verbeterd

  14. #4414

    Standaard

    Specificaties van Hercules.

    Extra's
    The Making of Hercules (9:29)
    "No Importa La Distance" Con Ricky Martin ("Go the Distance" Music Video with Ricky Martin) (4:47)
    Geluid
    Castiliaans Spaans Dolby Digital 5.1
    Catalaans Spaans Dolby Digital 2.0 Stereo
    Duits DTS-HD High Resolution 5.1
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Frans DTS-HD High Resolution 5.1
    Nederlands Dolby Digital 5.1
    Portugees Dolby Digital 5.1
    Beeld
    1.78:1 1080p MPEG-4 AVC
    Ondertitels
    Duits, Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Frans, Nederlands, Portugees, Spaans

    De muziekvideo van Ricky Martin stond niet op de Nederlandse DVD (wel op de Amerikaanse) en de volgende extra's van de DVD zijn niet overgenomen:

    - Hercules Video Art Gallery (6:30)
    - DisneyPedia: Greek Mythology
    - "Zero to Hero" Sing-Along Song (2:41)

    Volgens de cover zou de sing-along song er wel op moeten staan, maar dat is dus fout. Ook maakt de cover melding van de extra Hercules: luister en lees mee, maar die extra ontbreekt ook en is ook niet terug te vinden op de DVD (ook niet in het buitenland).

  15. #4415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Het viel mij ook op. Zoek het inderdaad dan beter uit of laat die regel gewoon weg.

    De typo die op de DVD stond was dan wel weer verbeterd
    Welke Typo stond er op de DVD?

  16. #4416

    Standaard

    Op zich niet zo spannend in de Nederlandse credits stond op de DVD Prins Jan enn leeuw en dat was op de blu-ray verbeterd.

  17. #4417

    Standaard

    Recensie van de Amerikaanse Blu-ray van Mickey's Christmas Carol. Men geeft het beeld maar twee bolletjes, er staat geen lossless audio op de disc en de making of documentaire die op de Micky Mouse in Living Color 2 DVD stond ontbreekt. Ik hou het bij de DVD. Jammer dat ze zo om zijn gegaan met deze klassieker.

    http://www.blu-ray.com/movies/Mickey.../76164/#Review

  18. #4418

    Standaard

    Erg slordig dit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #4419

    Standaard

    En vergelijk daar screenshot nr9 met nr23, scene in het menu ziet er 100x beter uit dan die scene in de film (dit wordt ook genoemd in de recensie).
    Een dieptepunt in de Disney bluray serie.

  20. #4420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    En vergelijk daar screenshot nr9 met nr23, scene in het menu ziet er 100x beter uit dan die scene in de film (dit wordt ook genoemd in de recensie).
    Een dieptepunt in de Disney bluray serie.
    Je bedoeld eigenlijk: een nieuw dieptepunt in de Disney bluray serie.
    Laat deze nu net een van mijn favoriete specials zijn. Achja, een mens heeft wat in zijn leven...

  21. #4421

    Standaard

    Heel tof, zo'n actie. Alleen zijn deze titels nergens te vinden. Bij FUN - uit de rekken, bij Bart Smit - uit de rekken, bij Dreamland - uit de rekken, bij Blokker - uit de rekken, bij FRS - actie niet lopende. :/

  22. #4422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Heel tof, zo'n actie. Alleen zijn deze titels nergens te vinden. Bij FUN - uit de rekken, bij Bart Smit - uit de rekken, bij Dreamland - uit de rekken, bij Blokker - uit de rekken, bij FRS - actie niet lopende. :/
    Idd!
    bij carrefour waren enkele exemplaren binnen en overal zaten ze verstopt achter de vorige uitgaven, conclusie: heb enkel maar robin hood en merlijn, ben benieuwd wanneer ik de rest zal vinden

  23. #4423

    Standaard

    Ik krijg ze in ieder geval nergens gevonden. Het is overigens niet de eerste maal dat ik dit opmerk. Bij FUN (gebruik ik enkel als voorbeeld, niet om de keten te viseren) zag ik het eerder al gebeuren, tijdens de vorige actie. Toen ging ik de dag voor de start even langs om te kijken of ze bepaalde titels in huis hadden. Ruime voorraad, veel exemplaren. De volgende dag stond ik daar een half uurtje na openingstijd en bleek er geen enkele actie-titel voorradig. "Die hebben we niet in stock mijnheer." - "Maar ze stonden hier gisteren?" - "Dan zijn ze verkocht of hebt u dit misschien verkeerd gezien, mijnheer." Gebeurde ook al bij Colruyt en Bart Smit. Ik kan daar niet zo goed tegen, die praktijken. Vooral niet wanneer ze het groots aankondigen in de Sinterklaas-folder.

  24. #4424

    Standaard

    Ik heb ze vrijdag ALLEMAAL (Merlijn, Robin Hood, Hercules en Kleine Zeemeermin 2 en 3) gevonden in Carrefour Brugge Sint-Kruis voor 11,90 per stuk. Gisteren al de transfers eens bekeken... De nieuwste zijn wat het moest zijn maar zoals de meesten al bevestigden is Merlijn 'n zootje!

  25. #4425

    Standaard

    Ik heb toch eens Disney gemaild vanwege de shitkwaliteit van Merlijn, de groffe fout in Little Mermaid en de coverfout in Hercules. Dit is de reactie:

    Bedankt voor jouw mail.Voor de kwaliteit van de BD’s is Burbank verantwoordelijk. Hier kunnen we lokaal niets aan doen. Fouten op de inlay daarentegen is ons echter wel aan te rekenen. Soms wordt op het laatste moment de inhoud van de titel aangepast hetgeen echter geen excuus mag zijn om de juiste info op de inlay te vermelden.We gaan de inlays daar waar nodig aanpassen zodat bij mogelijke nieuwe productieruns de juiste informatie op de inlay staat.


    Kortom, nette oplossing, maar ook weer schuld afschuiven!

    PS Oplossing is BR van Monsters gratis.

Pagina 177 van 216 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •