Pagina 29 van 38 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 932 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Feyenoord liet gisteren weer zien toch behoorlijk goed te kunnen voetballen, zelfs met 3 wissels in het basisteam. Alleen achterin blijft het wisselvallig en is het een grillig team die bij een mindere instelling tegen onnodige nederlagen aanloopt, waar een erg saaie 'robot' ploeg als Ajax alsnog een nipte overwinning uit de wacht weet te slepen, door vanuit een vast systeem te blijven spelen waarbij niet verliezen voorop staat. Knap en respect voor het feit dat het werkt, maar voor mooi, leuk en sprankelend voetbal moet je al een tijdje niet meer in de Arena zijn.

    Het is dat Feyenoord over de hele linie nog geen gearriveerde topploeg is, want anders hadden ze dit seizoen een paar keer met dubbele cijfers kunnen winnen, aangezien ze in flink wat wedstrijden ongelofelijk veel kansen kregen die er net niet in gingen of gestopt werden door een keeper in topvorm (Utrecht-uit bijv.). Ook gisteravond was het 'maar' 5-1, want er werd een zuivere penalty (wegslaan van de bal in de 16) niet gegeven en een penalty slecht genomen door Pellè. En in de tweede helft schoot Schaken ook een geweldige Barcelona-aanval maar net naast.

    Jammer dat Ronald Koeman 3 jaar Feyenoord genoeg vindt, want ik denk dat deze ploeg, met een enkele versterking in elke linie, nog een stuk stabieler en dus sterker kan worden, een ploeg die ook in Europa weer een rol van betekenis kan spelen. Zolang ze elke wedstrijd maar die Britse inzet kunnen leveren.

    Is Van Gastel in staat deze ploeg verder te brengen, of Adriaanse, of zorgen die voor een stap terug en is alleen Louis van Gaal in staat Feyenoord een stap verder te brengen? Veel fans zien hem in ieder geval graag komen...

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht

    Is Van Gastel in staat deze ploeg verder te brengen, of Adriaanse, of zorgen die voor een stap terug en is alleen Louis van Gaal in staat Feyenoord een stap verder te brengen? Veel fans zien hem in ieder geval graag komen...
    Opmerkelijk gezien de soms stuitende rivaliteit/haat die er bestaat tussen Feyenoord en Ajax.

  3. #703

    Standaard

    Van Gaal is toch allang geen puur Ajax meer? Misschien 15 jaar geleden nog. Op alleen de harde kern van beide ploegen na misschien, is er denk ik tegenwoordig veel meer respect voor elkaar.
    Volgens de poll op fr12.nl (een van de belangrijkste Feyenoord-sites) krijgt van Gaal 32% van de stemmen op ruim 13.600 votes, ruim voor van Gastel bijv.

  4. #704

    Standaard

    Typisch Utrecht weer. Al je krachten vergooien in de wedstrijd tegen Ajax, maar in de wedstrijden waar het echt om gaat en waar je de punten moet halen (PEC, RKC) vervolgens weer compleet afgeschminkt worden. Merkwaardige ploeg.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Feyenoord liet gisteren weer zien toch behoorlijk goed te kunnen voetballen, zelfs met 3 wissels in het basisteam. Alleen achterin blijft het wisselvallig en is het een grillig team die bij een mindere instelling tegen onnodige nederlagen aanloopt, waar een erg saaie 'robot' ploeg als Ajax alsnog een nipte overwinning uit de wacht weet te slepen, door vanuit een vast systeem te blijven spelen waarbij niet verliezen voorop staat. Knap en respect voor het feit dat het werkt, maar voor mooi, leuk en sprankelend voetbal moet je al een tijdje niet meer in de Arena zijn...
    zeg maar dat je daar voor heel Nederland niet moet zijn. Niveau is in het hele land niet best.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  6. #706
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja , Ajax heeft - zeker de tweede helft - echt slecht gespeeld. Eigenlijk wat je donderdag al zag. Weinig scorend vermogen en dat breekt je op. Daarom begrijp ik niet dat ze Hoesen hebben laten gaan. Hoe beperkt ook, ik vond hem de best voetballende spits en kon de bal nog eens vasthouden. Ajax mist al een tijdje zo'n spits. Een beetje zoals Pantelic of Pele...

    Het feit dan je momenteel zelfs dan nog kampioen kan worden, zegt genoeg. Maar dat geldt ook voor de andere topclubs. Ach, de laatste twee wedstrijden heb ik me vreselijk zitten irriteren en ook dat is soms best wel weer eens leuk. Had Ajax vanmiddag gewonnen, was het toch allemaal weer wat minder spannend geweest... En dan was voetbal een stuk minder emotie. Maar dat ze te apathisch waren om te profiteren blijft wel een feit en dat is best een misser.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #707

    Standaard

    Beetje off-topic, de documentaire gemaakt over "Koning" Jari Litmanen wordt die op blu-ray uitgegeven? Ik kan alleen maar de dvd vinden, de uitgeverij a-film heeft ook alleen de dvd-versie op haar website. Ik vrees dat er geen hd-versie is. Als iemand weet waar de blu-ray te krijgen is dan hoor ik het graag.

  8. #708

    Standaard

    Er is 1 scheidsrechter die een hele lange schorsing moet krijgen en een schande is voor de Nederlandse voetbalvelden. Laten we hopen dat er geen Feyenoordsupporters weten waar hij woont...
    Nuff said...

  9. #709

  10. #710

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Volgende week fluit Gözübüyük Feyenoord-Ajax
    Dat is een grapje hoop ik?

    Wat een aanfluiting... In de vierde minuut eigenlijk al een strafschop en een rode kaart. Dan later nog een handsbal in de 16 waar Feyenoord vorige week tegen NAC voor minder een strafschop tegen kreeg. Een behoorlijke tik op Pelle met slechts geel en een doelpunt met hinderlijk buitenspel....

    Snap de frustraties bij Pelle, maar hij hoort zich wel beter te gedragen.

  12. #712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Er is 1 scheidsrechter die een hele lange schorsing moet krijgen en een schande is voor de Nederlandse voetbalvelden. Laten we hopen dat er geen Feyenoordsupporters weten waar hij woont...
    Nuff said...
    Ach, we hebben deze man weleens als scheidsrechter gehad toen we uit in de Kuip speelden en toen kreeg Feyenoord heel makkelijk een strafschop. Dan voelen de fans eens hoe het voelt om 'genaaid' (excuses voor het taalgebruik maar ik wist even geen ander woord) te worden. En hij was niet de enige die daar sneller voor dan tegen Feyenoord floot.

  13. #713

    Standaard

    Gozubuyuk legde gisteren bij Studio Sport uit, waarom het niet hinderlijk buitenspel is. Blijkbaar is door de scheidsrechterscommissie deze regel een stuk aangescherpt. Hij gaf wel direct toe dat hij een strafschop had moeten geven aan Feyenoord.

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Gozubuyuk legde gisteren bij Studio Sport uit, waarom het niet hinderlijk buitenspel is. Blijkbaar is door de scheidsrechterscommissie deze regel een stuk aangescherpt. Hij gaf wel direct toe dat hij een strafschop had moeten geven aan Feyenoord.
    Tja of je er nu net wel of net niet recht voor staat.. Maar zoals ik het zag maakt hij nog zeker wel een beweging richting de bal.

  15. #715

    Standaard

    Hoe dan ook, ik vind het eerder een dwaling van de grensrechter dan van de scheidsrechter. Persoonlijk vind ik Gozubuyuk een van de betere scheidsrechters op de Nederlandse velden, maar zoals bij alle scheidsrechters sluipt er soms een foutje in, menselijk.

  16. #716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Tja of je er nu net wel of net niet recht voor staat.. Maar zoals ik het zag maakt hij nog zeker wel een beweging richting de bal.
    Denk dat probleem met die bal vooral ligt bij scheidsrechterscommissie. Wij zien het zo, maar Dick van Egmond waarschijnlijk niet.

  17. #717
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ze moeten het gewoon ook niet zo ingewikkeld maken. In de 16 is buitenspel gewoon buitenspel, want wie kan in luttele seconden bepalen wat hinderlijk is en waar ligt de grens.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #718

    Standaard

    Jammer dat de pipo's van de KNVB Gözübüyük blijven verdedigen met het toekennen van de 2-2 en dat de scheids zelf zijn grensrechters de hemel in prezen ("scherp gezien"). Maar bij de "verheven" en oppermachtige KNVB kan je ook niks anders verwachten natuurlijk. Het zou ze prijzen als ze ook eens de hand in eigen boezem staken.
    Castaignos stond letterlijk in de baan van het schot en moest een beweging maken om de bal niet aan te raken.

    En de overtreding in de 3e of 4e minuut is dan misschien wel een penalty, maar vind het ook geen rood waard. In de 23e minuut maakt de speler van Twente zelfs 2X hands. De eerste keer sloeg hij zelfs naar de bal (rood) en de tweede keer ging hij ook in de baan van het schot staan, dus penalty.
    Spelregels horen vrij van eigen interpretatie te zijn en gewoon volledig duidelijk, anders kun je ze beter schrappen.

    En als de KNVB ballen heeft, schorsen ze Gözübüyük voor een paar wedstrijden wegens het leveren van een algehele wanprestatie.

  19. #719

    Standaard

    Apart dat overal de Feyenoorders het alleen maar hebben over het feit dat ze benadeeld zijn.....terwijl de 0-1 van Pellé ook gewoon buitenspel was (van Immers):

    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 24-02-2014 om 19:13

  20. #720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    En als de KNVB ballen heeft, schorsen ze Gözübüyük voor een paar wedstrijden wegens het leveren van een algehele wanprestatie.
    Kunnen ze de basiself van Feyenoord meteen meenemen. Die laten Twente terugkomen tot 2-2. Gijp zei het mooi gisteravond: geen enkele speler gooide zich ervoor om de bal tegen te houden. En dan maar wijzen naar de scheidsrechter. Als ze die bal het stadion uit hadden gejaagd, was de 'fout' er niet geweest en hadden ze 3 punten. Maar nee, het lag niet aan de ploeg maar aan de scheidsrechter. Ze mogen ook eens in de spiegel kijken.

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Apart dat overal de Feyenoorders het alleen maar hebben over het feit dat ze benadeeld zijn.....terwijl de 0-1 van Pellé ook gewoon buitenspel was (van Immers):

    Tja, leuk tekeningetje. Dan gaat het hier over of het hinderlijk buitenspel is. Keeper kan volgens mij gewoon de speler en de bal zien, dus geen hinderlijk buitenspel. Geldige goal.

  22. #722
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, volgens mij staat hij precies tussen de keeper en Pelè in en in de baan van het schot.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #723

    Standaard

    Dat zou inderdaad ook als hinderlijk buitenspel kunnen worden gezien.

  24. #724

    Standaard

    Al staat hij er wel heel wat verder vanaf.

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Al staat hij er wel heel wat verder vanaf.
    En hij is in redelijk snelle beweging, is naar mijn mening een hele andere situatie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 29 van 38 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •