Pagina 39 van 39 EersteEerste ... 293536373839
De resultaten 951 tot 963 van 963 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #951

  2. #952

    Standaard

    Ontving dit gisteren:
    Hello,

    We're encountering a delay in shipping your order. We apologize for the inconvenience.

    Since your package is delayed, we're refunding the shipping charges for your entire order.*
    -----

    Dit komt neer op ruim 21 euro retour!
    Dat terwijl ik op 1 titel na alles al heb ontvangen.
    Heel netjes!


  3. #953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ontving dit gisteren:
    Hello,

    We're encountering a delay in shipping your order. We apologize for the inconvenience.

    Since your package is delayed, we're refunding the shipping charges for your entire order.*
    -----

    Dit komt neer op ruim 21 euro retour!
    Dat terwijl ik op 1 titel na alles al heb ontvangen.
    Heel netjes!

    Heel netjes inderdaad, maar stuur jij dan ook terug dat je alles al hebt ontvangen op 1 titel na?

  4. #954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heel netjes inderdaad, maar stuur jij dan ook terug dat je alles al hebt ontvangen op 1 titel na?
    Haha, ik ben ook wel netjes met zulke dingen, maar dat is te gek. Overigens heb ik dit nog nooit meegemaakt, ondanks dat ik in de loop der jaren wel vele vertragingen heb gehad. Maar het is je gegund hoor rvvnr1 .

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Haha, ik ben ook wel netjes met zulke dingen, maar dat is te gek. Overigens heb ik dit nog nooit meegemaakt, ondanks dat ik in de loop der jaren wel vele vertragingen heb gehad. Maar het is je gegund hoor rvvnr1 .
    Hoezo zou dat te gek zijn? Je kan dat gewoon aangeven? Of zou je anders bang zijn dat je het niet krijgt? Daarmee zeg je eigenlijk al onbewust dat je weet dat er geen/niet helemaal recht op heb. Maar goed, goede klantenbinding hoor van Amazon en netjes dat ze het doen.

  6. #956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heel netjes inderdaad, maar stuur jij dan ook terug dat je alles al hebt ontvangen op 1 titel na?
    Nee hoor niet nodig Ze sturen me een bericht met expliciet de titel genoemd welke nog ontbreekt icm met deze boodschap.
    Ze benadrukken het ook niet voor niets met "entire".
    Hele bewuste keuze lijkt mij.
    Sterker nog de daadwerkelijke refund (twee seperate mailtjes welke ik daarna nog ontving) is in tweeën gedeeld. Eentje voor de nog te ontvangen titel en eentje voor de al ontvangen exemplaren.

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Waarom heeft hij er geen recht op?

    Amazon geeft zelf aan dat er een vertraging is (We're encountering a delay in shipping your order) en dat klopt, ze zeggen niets specifiek over zijn hele bestelling, anders hadden ze net als in de volgende zin wel 'entire order' gezegd. En daarna zeggen ze dan wel specifiek dat ze dan de verzendkosten wel voor de hele bestelling teruggeven omdat zijn pakje vertraagd is (Since your package is delayed, we're refunding the shipping charges for your entire order.).
    Lijkt mij duidelijk?
    Omdat rvvnr1 aangeeft dat alle titels behalve eentje binnen is, ga ik ervanuit dat het meerde pakketjes zijn in 1 order. Dus dan gaat het om 1 pakketje van meerdere die al wel binnen zijn. Dan kan je altijd aangeven dat het netjes is, en dat het overgrote deel van de zendingen binnen is. Ze zullen de refund toch niet terugdraaien, maar het is toch netjes om aan te geven dat het overgrote deel wel op tijd was? Goede service werkt twee kanten op. Lijkt mij toch ook duidelijk?

  8. #958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Omdat rvvnr1 aangeeft dat alle titels behalve eentje binnen is, ga ik ervanuit dat het meerde pakketjes zijn in 1 order. Dus dan gaat het om 1 pakketje van meerdere die al wel binnen zijn. Dan kan je altijd aangeven dat het netjes is, en dat het overgrote deel van de zendingen binnen is. Ze zullen de refund toch niet terugdraaien, maar het is toch netjes om aan te geven dat het overgrote deel wel op tijd was? Goede service werkt twee kanten op. Lijkt mij toch ook duidelijk?
    Ik had mijn post al verwijderd toen ik die van rvvnr1 zag, waarin hij al uitlegt dat amazon al weet hoe hoe de situatie is en waarom hij dus niets hoeft aan te geven bij amazon.

  9. #959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Nee hoor niet nodig Ze sturen me een bericht met expliciet de titel genoemd welke nog ontbreekt icm met deze boodschap.
    Ze benadrukken het ook niet voor niets met "entire".
    Hele bewuste keuze lijkt mij.
    Sterker nog de daadwerkelijke refund (twee seperate mailtjes welke ik daarna nog ontving) is in tweeën gedeeld. Eentje voor de nog te ontvangen titel en eentje voor de al ontvangen exemplaren.
    Aha, nou dan zijn ze zich er in ieder geval bewust van. Netjes van ze, had niet gehoeven. Zijn ze maar altijd zo overijverig

  10. #960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Aha, nou dan zijn ze zich er in ieder geval bewust van. Netjes van ze, had niet gehoeven. Zijn ze maar altijd zo overijverig
    Heb eigenlijk niets dan goede ervaringen met ze.
    Met name de Amerikaanse (was ook hier t geval).

    Tijdje terug was er een limited edition Ghostbusters uitgave met de eerste twee delen op UHD in een luxe boxset. De enige optie om beide titels in Dolby Vision te bemachtigen.
    Mijn set had echter twee keer deel 1 en geen deel 2. Dit gemeld en omdat de set inmiddels al niet meer leverbaar was heb ik m mogen houden en het aankoopbedrag (van ruim 100 euro) retour ontvangen.

  11. #961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Heb eigenlijk niets dan goede ervaringen met ze.
    Met name de Amerikaanse (was ook hier t geval).

    Tijdje terug was er een limited edition Ghostbusters uitgave met de eerste twee delen op UHD in een luxe boxset. De enige optie om beide titels in Dolby Vision te bemachtigen.
    Mijn set had echter twee keer deel 1 en geen deel 2. Dit gemeld en omdat de set inmiddels al niet meer leverbaar was heb ik m mogen houden en het aankoopbedrag (van ruim 100 euro) retour ontvangen.
    Deze fout ben ik inderdaad vaker tegengekomen (ben lid van een aantal 4K Facebook groepen) en Amazon is bij deze fout inderdaad zeer schappelijk geweest. Ik heb gelukkig nog voor een redelijke prijs de LE set (mét lichtjes) kunnen bemachtigen.

  12. #962

    Standaard

    Het was overigens destijds de enige optie voor DV.
    Inmiddels is er ook een Japanse set met de eerste drie delen.

  13. #963

    Standaard

    Ik heb louter goed ervaringen met amazon. Ze lossen alle problemen netjes op. Of het us, frankrijk of nederland is.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 39 van 39 EersteEerste ... 293536373839

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •