Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.

Discussie: The Crow 4K

  1. #26

    Standaard

    Weer vertraagd, nu blijkbaar naar zaterdag...

  2. #27

    Standaard

    Hier is ie vandaag binnengekomen. In een grote kartonnen envelop maar onbeschadigd. Erg mooie steelbook! En ze gaan nu al voor 55,- op MP dus ben erg blij dat ik deze voor minder dan helft heb kunnen aanschaffen.

  3. #28

    Standaard

    Ik heb hem sinds vanochtend binnen, bij BOL is alleen nog een blu-ray import versie voor € 24,99 of € 27,99 beschikbaar, wel met NL subs.
    Laatst aangepast door Balskie : 10-05-2024 om 13:59

  4. #29

    Standaard

    Hier 2 maanden geleden pre/order besteld, Mail zegt bezorgd, maar er is totaal niks geleverd of ergens anders afgegeven door PostNL. Klote bedrijf. Denk je dat als je pre-ordered dat je hem dan krijgt & vervolgens niks nada noppes. Opnieuw gebeld naar Bol, maar ze kunnen me niet helpen. Fijn is dat

  5. #30

    Standaard

    Hebben meer mensen in jou omgeving hier last van?

  6. #31

    Standaard

    Hier zojuist bezorgd in een grote envelop, gelukkig onbeschadigd.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hebben meer mensen in jou omgeving hier last van?
    Ik heb geen idee, baal gewoon als een stekker. Als ik nu 2 dagen van te voren iets bestel ok, maar 2 maanden van te voren terwijl hij gewoon te bestellen is & vervolgens niks geleverd krijgen, vind ik echt schandalig. Rest me niks anders dan hem dan maar duurder te bestellen uit bv Italie.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb geen idee, baal gewoon als een stekker. Als ik nu 2 dagen van te voren iets bestel ok, maar 2 maanden van te voren terwijl hij gewoon te bestellen is & vervolgens niks geleverd krijgen, vind ik echt schandalig. Rest me niks anders dan hem dan maar duurder te bestellen uit bv Italie.
    Dat probleem ken ik, PostNL geeft aan dat het bezorgd is, ga je naar de brievenbus, leeg nada nop niks. Volgende dag of als je pech had de dinsdag na het weekend, ja hoor in de brievenbus.. BOL had je dat op z’n minst kunnen aangeven dat dat vaak genoeg voorkomt. Wacht nog even af tot morgen en uiterlijk dinsdag, heb je dan nog niks, dan moet BOL je helpen of het overgemaakte geld terugstorten. Jij kunt er niets aan doen dat je niets ontvangen hebt, de verantwoording ligt bij de verkopende partij en bezorgdienst. BOL moet dan met PostNL contact opnemen om te achterhalen wat er met jouw pakketje gebeurd is.

  9. #34

    Standaard

    Of je nou 2 dagen of 2 jaar van tevoren iets besteld dat moet niks uitmaken, je moet je bestelling gewoon geleverd krijgen. Er kan altijd iets fout gaan, maar bij jou is er iets structureels mis, aangezien het elke keer fout gaat. Even afwachten nog zoals Balskie aangeeft en daarna in beklag gaan bij Bol.

  10. #35

    Standaard

    Dat gedoe met die brievenbuspakketjes is bekend maar oh zo schandalig. PostNL geeft aan dat ze nadat ze aangeven dat de zending bezorgd is nog drie dagen hebben om te bezorgen, daarna mag je pas je beklag doen. Schandalige houding, en ondanks dat alle prijzen maar verhogen.

  11. #36

    Standaard

    PostNL geeft aan dat ze nadat ze aangeven dat de zending bezorgd is nog drie dagen hebben om te bezorgen, daarna mag je pas je beklag doen. Schandalige houding, en ondanks dat alle prijzen maar verhogen.
    Vorig jaar iets verkocht via Marktplaats. Netjes met track en trace verstuurd. Volgende dag aangemerkt als geleverd. Niets ontvangen. Uiteindelijk verzendkosten retour gekregen. Na 4 maanden viel het alsnog bij de koper in de bus.

  12. #37

    Standaard

    Update van mijn ''wel maar niet'' bezorgde 4K UHD Steelbook van The Crow: Contact gehad met Bol en er werd gezegd "Dit is heel vervelend, maar we kunnen verder hem niet aan u leveren & dus niks voor u betekenen. Hij komt ook niet meer binnen. Wellicht kunt u hem nog via een andere manier aankomen?''.

    Heb als compensatie een bon van € 2,50 gehad & wat betreft de uitgave: Deze heb ik via MP kunnen vinden voor een redelijke, maar duurdere uitgave van € 40.

    PostNL heeft overigens niks meer laten weten: Niet aan mij & ook niet aan Bol.

    Dus ik heb hem uiteindelijk wel gevonden en binnen, maar PostNL is echt een waardeloos bedrijf geworden (Wat het al langer was maar ok!).

  13. #38

    Standaard

    Ik snap je frustratie maar had nog even gewacht als ik jou was; ik had laatst ook een bestelling die op geleverd stond maar 2 dagen later binnen kwam. Zo meteen heb je veel geld voor niets uitgegeven.

    Die van mij is gelukkig vandaag gekomen.

  14. #39

    Standaard

    Heeft de Franse versie net als in USA nederlandse ondertitels?

    Hoe komt het dat deze release ineens niet meer beschikbaar is?

    Zijn 4K discs ineens zo hip dat ze binnen 24 uur zijn uitverkocht?

  15. #40

    Standaard

    Ok, all releases lijken nl ondertitels te hebben.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Zijn 4K discs ineens zo hip dat ze binnen 24 uur zijn uitverkocht?
    Nee, want hij was langer dan 24 uur te bestellen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik snap je frustratie maar had nog even gewacht als ik jou was; ik had laatst ook een bestelling die op geleverd stond maar 2 dagen later binnen kwam. Zo meteen heb je veel geld voor niets uitgegeven.

    Die van mij is gelukkig vandaag gekomen.
    Mailtje ontvangen van BOL:

    Hoi Raymond,

    Heel fijn dat je contact met ons hebt opgenomen.

    Niet zo fijn als je het artikel niet heeft ontvangen die je gereserveerd hebt, ik kan heel erg snappen dat je ernaar uitkijkt.

    Zoals aangegeven had mijn collega een navraag voor je gedaan en vandaag heb ik al een reactie van hun.

    De interne afdeling geeft dit aan:"Helaas kan de leverancier waar wij het in eerste instantie besteld hadden niet meer leveren. Verder heeft helaas geen van onze andere leveranciers nog voorraad. Graag klant adviseren order te annuleren. Onze excuses voor het ongemak."

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, als er nog andere vragen zijn, hoor ik het graag van je onder deze e-mail. Ik wens je een hele fijne dag verder.

    Groetjes,
    Rekening
    bol klantenservice

  18. #43

    Standaard

    Ik heb ook vanuit DFW vernomen dat de uitgave officieel uitverkocht is. Dus ik ben blij dat ik em nog heb gekregen, en dat jij em nog voor een redelijke prijs hebt kunnen kopen.

  19. #44

    Standaard

    Dit verhaal gebeurd heel vaak momenteel bij bol.com
    Ik had een paar LP's maanden van te voren al in de pre-order zitten en heb ze uiteindelijk nooit gekregen van bol.com. Als reden gaven ze op dat hun inkoopmanager had aangegeven dat de platen niet meer binnen gingen komen en de klant hem beter kon annuleren.
    Het lijkt bijna alsof bol.com moeite heeft om nog iets in te kopen !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #45

    Standaard

    Beide steelbooks zijn momenteel verkrijgbaar bij de Italiaanse Amazon!!

    Heb vandaag die van mij letterlijk uit de brievenbus geplukt, postbode stond aan de andere kant...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •