De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Heb jij de Idols dvd gezien

    Heb jij de Idols dvd al gezien? De auditie dvd:

    Hoe is ie? Staan er nog wat extra's op?
    Voor m'n neefje, die is binnenkort jarig (echt waar)
    Benieuwd of het wat is, of er ook wat nieuw materiaal op staat en het niet een volledige herhaling is van wat is uitgezonden.


  2. #2

    Standaard

    1 woord... TOP wat een goeie dvd! geen extras ofzow maar het is echt funny om die shit te bekijken!

  3. #3

    Standaard

    K wacht eerst tot hij voor 5 euro ofzo in de aanbiedingenbak ligt 10 euro vindt ik net teveel voor wat k toch al ongeveer op tv heb gezien.......

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    K wacht eerst tot hij voor 5 euro ofzo in de aanbiedingenbak ligt 10 euro vindt ik net teveel voor wat k toch al ongeveer op tv heb gezien.......
    Ja, dat doe ik dus ook, lijkt me wel lachen al die mensen zien afgaan :twisted:
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Ja...ik ik heb hem in de winkels zien liggen...en ze staan daar prima...geen behoefte om een naar huis mee te nemen...
    "There will be no dawn for men."

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrenkieB
    Ja...ik ik heb hem in de winkels zien liggen...en ze staan daar prima...geen behoefte om een naar huis mee te nemen...
    Idd zo denk ik er ook over, koop liever een goede film!!

  8. #8

    Standaard

    Ik heb hem nog niet gezien.
    Maar het lijkt mij eerlijk gezegt geldverspilling omdat je deze na 2 keer volgens mij toch echt wel gezien hebt.

  9. #9

    Standaard

    Wat een BUTT DvD!!!!!!!!!!!!!!
    "When You have the money then you got the power"!!Montana/Scarface
    J.I.' s DVD' s

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Dejesus
    Wat een BUTT DvD!!!!!!!!!!!!!!
    Haha, maar bedankt! Toch maar niet gekocht, hij had em al. Vond em trouwens top.

    dus de thread kan dicht,

    *knip*

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Dejesus
    Wat een BUTT DvD!!!!!!!!!!!!!!
    Je haalt de woorden uit mijn mond .

  12. #12
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard gewonnen

    had ik deze. Maar ik heb bij een paar personen toch met tranen van het lachen op de bank gezeten (Martin, de hardrocker en de spontane meid hahahh) Voor de rest valt hij tegen
    Geen extra's
    maar 55 minuten
    Veel geleuter tussendoor
    Vaak het Idols logo tussendoor
    maar ik zal hem nog wel een paar keer kijken als ik in een dip zit ofzo......

  13. #13
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    heb hem nou al 3x gezien ofzo, maar wel teveel geleuter tussen door jah

  14. #14

    Standaard

    een vriend van me heeft alle afleveringen op dvd-r opgenomen van idols.....echt zoooo vet om met je zatte kop naar die kansloze figuren te gaan kijken uit de voorrondes!:D

  15. #15

    Standaard

    Ik heb hem niet gekocht, maar als ik wist wat voor lol ik eraan zou beleven had ik hem on the spot gekocht. Ongelofelijk er zaten mensen tussen die gewoon hoopte in de smaak te vallen (spreid je vleugels!) maar gewoon geen enkel talent hadden. Ze deden mee alsof het een loterij was ofzo... Maar kep vooral gelachen met de 'spontane' meid en de walkman-guy > ben geen Idols kijker (niet dat ik er de tv voor aanzet) maar heb me zeker geamuseerd!

  16. #16

    Standaard

    Dat hele idols is gewoon een woord bagger en beeld vervuiling,laten ze in plaats van dit een fatsoenlijk film en dvd info programma maken.Heb ik veel meer aan dan dit,als ik wil lachen kijk ik wel naar jackass!!!!!
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #17

    Standaard

    Nouja, en een ander vind dan jackass weer niks. Nuttige post van je Dennis!

  18. #18

    Standaard

    Leuke DVD, moet je een keer gezien hebben. Echt één en al humor.

  19. #19

    Standaard

    Maar kan iemand mij vertellen of ik iets nieuws op de dvd zie, als ik zo ongeveer alle voorrondes op tv heb gezien?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •