Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 114 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Meschien hebben ze na de vele kritiek op Monsters en Co

    Monsters en co. - 'Klachtenbox'

    Omruilgegevens Monsters en co. bonusdisc

    Monsters en Co omruilactie

    Op bezoek bij Buena Vista Home Entertainment

    ,in gezien dat ze beter meteen alles goed kunnen doen met The Lion King.
    Wat me er doet aan denken dat ik gisteren die Monsters Inc 2 Disk gisteren toegekregen heb uit Australie (niet gedubt dus) voor slechts €10
    Waar heb je dan besteld?? En alleen de losse 2e disc of de hele Monsters Inc? Want de ruilactie zal wel niet meer lukken, dan moet ik toch eens naar zoiets gaan zoeken...

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark His Words
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Wat me er doet aan denken dat ik gisteren die Monsters Inc 2 Disk gisteren toegekregen heb uit Australie (niet gedubt dus) voor slechts €10
    Waar heb je dan besteld?? En alleen de losse 2e disc of de hele Monsters Inc? Want de ruilactie zal wel niet meer lukken, dan moet ik toch eens naar zoiets gaan zoeken...
    De hele set.
    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/220674
    Hij is momenteel in afslag. het komt op €10.7. Ongeveer €2.5 verzendingskosten.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #78

    Standaard

    Ook bij atlanticdvd.com.au kost Monsters Inc maar 16 AU dollar. Dus daar had IK hem besteld. Ook goede service btw.

  4. #79

    Standaard

    Super ACTIE ....en als je wat te zeuren hebt ...doe je het gewoon lekker niet

    Ltrzzz

    Andre
    Mijn Filmpjes
    "Say goodnight to the bad guy"

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sylvesters
    eind vorige week formulier ingevuld nog steeds geen bestelformulier ik weet zeker dat vrienden hem hebben doorgestuurd
    Dat lijkt me erg sterk. De actie is officieel op 15 september (jl. maandag!) van start gegaan. Een andere site heeft de actie één dag te vroeg (14 september dus) aangekondigd waardoor de eerste bestellingen de mist zijn ingegaan omdat de achterliggende systemen nog niet zover waren.
    stuur me dan het bestel formulier waar ik al een week op zit te wachten!!!

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bondfreak
    Hmmm, ik heb besteld via het formulier, betaald met Rabo direct, er werd meteen 17,95 afgeschreven, maar op de site van movieguide kreeg ik de volgende mededeling:

    Tell your friends!


    Je betalingsopdracht is niet geaccepteerd door het financiele instituut, er wordt niets afgeschreven. Probeer het alsjeblieft opnieuw.


    Je kunt nu de website verlaten of verder de informatie over de Lion King DVD op deze website bekijken.


    Ikke nie snappe
    Heb ik nu wel of niet besteld, ik heb wel betaald?!
    Ik heb precies het zelfde probleem; ook met Rabo Direct. Ik heb ze al een mailtje gestuurd. Er is namelijk gewoon 17,95 euro afgeschreven.
    Vandaag reactie gekregen van Lycos:

    Jouw betalingsopdracht van EUR 17,95 voor de Lion King DVD (inclusief
    handling- en verzendkosten) is goedgekeurd door Bibit Payment Services. De Lion King DVD zal volgens afspraak bij jouw thuis afgeleverd worden.
    Prima!

  7. #82

    Standaard Leuke actie inderdaad, maar...

    De verzendkosten zijn inderdaad jammer. Als die inclusief waren geweest, dan had ik meegedaan.

  8. #83

    Standaard

    SPAM

    verre van netjes voor een site als dvd.nl

    voortaan misschien een optie stellen om lid te worden van een soort newsbrief?, waar dit soort info in staat?

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door andrebin
    Super ACTIE ....en als je wat te zeuren hebt ...doe je het gewoon lekker niet

    Ltrzzz

    Andre
    Je vergeet echter één ding: een forum is nou net een plek waar mensen hun mening kunnen en mogen geven. Je hoeft het niet met een mening eens te zijn, maar persoonlijk vind ik niet dat je daarmee het recht hebt om het af te doen als "zeuren".

    Over de actie:
    - over de prijs is al genoeg gezegd, dus daar ga ik maar niet meer op in;
    - over de spam mis ik toch wel één belangrijk argument. Er vanuit gaande dat je doorstuurt naar bestaande e-mail accounts (dus even de hotmail-truc vergeten), zadel je met dit geintje natuurlijk ook anderen op met spam. Dat je er zelf voor kiest om met een actie mee te doen en accepteert dat je in de toekomst spam gaat ontvangen is prima. Maar dat je die keuze daarmee ook voor anderen maakt, vind ik een stuk minder. Door het vrijgeven van andermans e-mail adres grijp je rechtstreeks in op diens privacy. Ik hoop dat iedereen daar ook bij stilstaat.

    En ik vind dat de redactie van DVD.NL daar vooraf ook even bij stil had moeten staan, voordat ze deze actie toeliet op de site. In principe doen jullie uiteraard niets verkeerds, maar of het ethisch ook wel zo verantwoord is?
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    SPAM

    verre van netjes voor een site als dvd.nl

    voortaan misschien een optie stellen om lid te worden van een soort newsbrief?, waar dit soort info in staat?
    Waarom een aparte nieuwsbrief waar de advertentie instaat? Dat komt toch ook op hetzelfde neer? Als je last hebt van de banner(s) zelf, dat is een heel ander verhaal. Maar of je de advertentie nu op de site zet, of je plaatst hem in een nieuwsbrief, voor de gene die dit als spam zien, zal dat geen verschil zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mazdalfa
    - over de spam mis ik toch wel één belangrijk argument. Er vanuit gaande dat je doorstuurt naar bestaande e-mail accounts (dus even de hotmail-truc vergeten), zadel je met dit geintje natuurlijk ook anderen op met spam. Dat je er zelf voor kiest om met een actie mee te doen en accepteert dat je in de toekomst spam gaat ontvangen is prima. Maar dat je die keuze daarmee ook voor anderen maakt, vind ik een stuk minder. Door het vrijgeven van andermans e-mail adres grijp je rechtstreeks in op diens privacy. Ik hoop dat iedereen daar ook bij stilstaat.

    En ik vind dat de redactie van DVD.NL daar vooraf ook even bij stil had moeten staan, voordat ze deze actie toeliet op de site. In principe doen jullie uiteraard niets verkeerds, maar of het ethisch ook wel zo verantwoord is?
    Met dit bovenstaande, zoals jij het beschrijft, ben ik het wel eens, ook als anderen dit het belangrijkste argument voor SPAM vinden......maar.....

    voordat we dan weer verder gaan discussieren over de genoemde advertentie.....lees hem eens eerst voordat je over deze advertentie gaat oordelen.

    Als je op de banner klikt, krijg je, als je de optie kiest om de mail door te sturen, gelijk bovenaan de advertentie het volgende te zien:

    Stuur een fluistermail door naar 3 bevriende DVD-liefhebbers. Don’t worry: We zullen deze gegevens niet verder gebruiken voor mailings of andere marketing- of verkoopdoeleinden. Zie ook onze privacyvoorwaarden .
    Als mensen dan ook nog de moeite nemen om de privacy voorwaarden door te lezen, kan je al snel het volgende lezen:
    Movieguide is er niet op uit om namen of andere gegevens die iets zeggen over de identiteit van de bezoekers van deze site te ontfutselen. Gegevens over u of uw computer worden u ook niet ingewonnen met een cookie of met andere middelen.......

    Wij verzamelen alleen dan meer informatie over u, als u deze zelf opgeeft. Movieguide is u graag zo goed mogelijk van dienst. U zult echter zelf moeten aangegeven, dat u door Movieguide geïnformeerd wenst te worden over zaken als akties of andere voor u mogelijk relevante (bestaande en/of nieuwe) producten en diensten van Movieguide, of bedrijven waarmee Movieguide samenwerkt.

    Garantie
    Movieguide zal met de verstrekte gegevens te allen tijde zorgvuldig omgaan en de vertrouwelijkheid daarvan waarborgen. Movieguide zal de gegevens in geen geval verkopen of verhuren. Dus u weet zeker dat u ook nooit via Movieguide van derden ongevraagd reclamedrukwerk, e-mail of smsjes zult ontvangen.


    Dus de regels zijn wel goed doorgelezen, en de ontvanger van zo'n actie mail zal zijn mailbox niet vol vinden met verdere ongewenste reclame aan de hand van deze actie.

    Verder heb ikzelf de mailtjes doorgestuurd naar drie mensen, die zowieso geïnteresseerd zijn in disney/dvd, en ik denk niet dat die mensen mijn ene mailtje als spam zullen zien. :wink:
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  11. #86

    Standaard

    Waarom een aparte nieuwsbrief waar de advertentie instaat? Dat komt toch ook op hetzelfde neer? Als je last hebt van de banner(s) zelf, dat is een heel ander verhaal. Maar of je de advertentie nu op de site zet, of je plaatst hem in een nieuwsbrief, voor de gene die dit als spam zien, zal dat geen verschil zijn.
    Dit is ten eerste spam omdat het ongewenste en uiterst opdringerige reclame is, tevens blijf ik hier last van houden ivm met veiligheids instellingen op dit systeem.

    Het beste is om voor 'opt-in' te kiezen: stuur de reclame dus aan mensen die expliciet te kennen hebben gegeven deze te willen ontvangen. Ja kan hiervoor bijvoorbeeld een inschrijvingsformulier maken op de website. Het is netjes om daarbij aan te geven dat u de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) respecteert en de ingevulde gegevens niet voor oneigenlijke doeleinden zult gebruiken.

    i rest my case.... alleen vertel me even hoe ik er vanaf kom?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger

    Dit is ten eerste spam omdat het ongewenste en uiterst opdringerige reclame is, tevens blijf ik hier last van houden ivm met veiligheids instellingen op dit systeem.

    Het beste is om voor 'opt-in' te kiezen: stuur de reclame dus aan mensen die expliciet te kennen hebben gegeven deze te willen ontvangen. Ja kan hiervoor bijvoorbeeld een inschrijvingsformulier maken op de website. Het is netjes om daarbij aan te geven dat u de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) respecteert en de ingevulde gegevens niet voor oneigenlijke doeleinden zult gebruiken.

    i rest my case.... alleen vertel me even hoe ik er vanaf kom?
    Met het fenomeen internet, zal je nooit afkomen van reclamebanners en spam. Hoe je er vanaf komt? Je internetaansluiting erafgooien lijkt me nog het simpelste...maar dat is natuurlijk gekheid.

    Ongewenste reclame? Ik heb nog nooit eerder zoveel klachten op dit forum gezien, sinds de reclamebanner van de lion king, alhoewel er al lange tijd meerdere banners te zien zijn geweest. En ook neem ik aan, dat als je met deze actie meedoet, dat je er van uitgaat dat die mensen die je deze mail stuurt, het misschien wél op prijs stellen, om te weten dat er een dergelijke actie is met een zeer populaire dvd.

    Ook zijn er reclame banners nodig voor deze site, simpelweg om dvd.nl draaiende te kunnen houden.

    Ikzelf denk, dat het grootste percentage van de bezoekers van deze, en andere gerelateerde dvd-sites, het heus geen ramp zullen vinden, dat ze van iemand een mailtje toegestuurd krijgen, dat zij de dvd tegen een actie prijs kunnen kopen....lees wel....kunnen.

    En wat ik al in mijn vorige post heb gezegd......dat ene mailtje kan je dus verwijderen, en je krijgt geen andere ongewenste mails meer van het bedrijf die de banner verzorgt, dit ten tegenstelling van reguliere spam, die maar blijft toestromen in je mailbox.....ook ik heb daar last van, zelfs met een spam filter.


    Ik blijf me gewoon verbazen, dat hier veel mensen klagen dat het spam is, en dat je derden opzadelt met het feit dat hun mailbox hierdoor vol blijft stromen met reclames en acties van movieguide in dit geval....dit is dus niet zo. Waarom deze ophef over de lion king actie, en heb ik het nog niet eerder gelezen over andere reclame banners?

    Al met al blijf ik het zeer jammer vinden, dat o.a. dvd.nl een actie heeft geplaatst, om ons als dvd liefhebbers een leuke aanbieding te doen, en het goede met ons voorheeft, hier toch wel veel negatieve reacties op komen.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  13. #88

    Standaard

    Ik heb hem vandaag (van de week had ik het formulier al) besteld en degene naar wie ik het gestuurd heb waren mij zelfs dankbaar dat ik deze tip gegeven heb. Ik heb ze namelijk naar echte disney fans gestuurd.

  14. #89

    Standaard

    Uit de internationale netiquette richtlijnen:

    Never send chain letters via electronic mail. Chain letters
    are forbidden on the Internet. Your network privileges
    will be revoked. Notify your local system administrator
    if your ever receive one.
    http://www.ietf.org/rfc/rfc1855.txt

    Ondanks dat sommige mensen graag zo'n e-mail ontvangen is deze aktie gewoon niet in orde. Disney had een webpagina moeten maken waar je je kan inschrijven. Als je weet dat sommige vrienden/familieleden Disney DVD's leuk vinden, dan kun je ze een persoonlijk mailtje sturen met een verwijzing naar de pagina. Ze kunnen dan zelf de privacyvoorwaarden lezen en besluiten of ze hun privegegevens vrijgeven voor een aktie (een e-mailadres van iemand anders hoor je niet zonder toestemming op een formulier in te vullen!).

    P.S. ik neem de dvd.nl crew niets kwalijk, maar let de volgende keer alstublieft wel op de voorwaarden, want veel commerciële bedrijven overtreden vaak de gedragscode die geldt op het internet. De Nederlandse Disney-mensen mogen wel eens een bezoekje brengen aan de Amerikaanse Disney-site: http://disney.go.com/family/webmania/index.html. Misschien snappen ze het dan beter.

  15. #90

    Standaard

    ik heb gelijk de dvd besteld mooie actie, ik had liever de regio1 box maar ja kinderen willen ook wat.
    dus mooie actie mooie prijs top
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  16. #91

    Standaard

    Er komt overigens bij een grote landelijke benzinestationketen een actie waarbij je de dvd met 5 euro korting kunt kopen, en na 2 tankbeurten een uniek lionkingglas (3 verschillende) voor ergens 1,5 euro te koop is.

    Misschien het afwachten waard - prijs echter onbekend.
    Ik vernam dit middels een emailenquete van een onderzoeksbureau dat peilde wat voor acties gewenst waren

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Met dit bovenstaande, zoals jij het beschrijft, ben ik het wel eens, ook als anderen dit het belangrijkste argument voor SPAM vinden......maar.....

    voordat we dan weer verder gaan discussieren over de genoemde advertentie.....lees hem eens eerst voordat je over deze advertentie gaat oordelen.

    Als je op de banner klikt, krijg je, als je de optie kiest om de mail door te sturen, gelijk bovenaan de advertentie het volgende te zien:

    Stuur een fluistermail door naar 3 bevriende DVD-liefhebbers. Don’t worry: We zullen deze gegevens niet verder gebruiken voor mailings of andere marketing- of verkoopdoeleinden. Zie ook onze privacyvoorwaarden .
    Dus de regels zijn wel goed doorgelezen, en de ontvanger van zo'n actie mail zal zijn mailbox niet vol vinden met verdere ongewenste reclame aan de hand van deze actie.

    Verder heb ikzelf de mailtjes doorgestuurd naar drie mensen, die zowieso geïnteresseerd zijn in disney/dvd, en ik denk niet dat die mensen mijn ene mailtje als spam zullen zien. :wink:
    Ronald,

    ik ben oprecht blij te zien dat er nog mensen bestaan die een grenzeloos vertrouwen in anderen hebben. En dat bedoel ik echt niet sarcastisch!

    In een van mijn vorige werkkringen heb ik echter zelf aan de andere kant van de tafel gezeten en weet dus hoe er door bedrijven met disclaimers cq. privacy policies wordt omgesprongen. Niet zelden wordt er na enige tijd doodleuk weer een database met gegevens voor een leuk prijsje doorverkocht naar derden. Tegen die tijd komt de spam dan ook niet van Disney zelf (in dit voorbeeld), maar van hele andere bedrijven.
    Het is ook makkelijk voor ze om dit te doen, want wie gaat er in vredesnaam in zijn eentje een juridische procedure beginnen tegen een groot bedrijf omwille van wat ongewenste mailing? Dat is geen persoonlijke visie, maar daadwerkelijk de heersende gedachte bij die bedrijven.
    Het gaat in deze dus ook niet om dat ene mailtje dat anderen van jou krijgen (want natuurlijk is dat niet erg) maar om het feit dat hun mailadressen zonder hun toestemming (en zonder dat ze zelf die keuze konden maken) in databases terecht komen. En ook zij op enig moment het risico lopen om uit andere kanalen spam te ontvangen.

    Los daarvan, heb je overigens volledig gelijk om me op de disclaimer te wijzen. Ik had 'm niet gelezen om de doodeenvoudige reden dat ik direct al geen behoefte had om aan de actie deel te nemen (op basis van mijn eerder genoemde argumenten) en dus ook de vervolgschermen niet ben ingedoken. Welgemeende excuses hiervoor.
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mazdalfa

    Ronald,

    ik ben oprecht blij te zien dat er nog mensen bestaan die een grenzeloos vertrouwen in anderen hebben. En dat bedoel ik echt niet sarcastisch!

    In een van mijn vorige werkkringen heb ik echter zelf aan de andere kant van de tafel gezeten en weet dus hoe er door bedrijven met disclaimers cq. privacy policies wordt omgesprongen. Niet zelden wordt er na enige tijd doodleuk weer een database met gegevens voor een leuk prijsje doorverkocht naar derden. Tegen die tijd komt de spam dan ook niet van Disney zelf (in dit voorbeeld), maar van hele andere bedrijven.
    Het is ook makkelijk voor ze om dit te doen, want wie gaat er in vredesnaam in zijn eentje een juridische procedure beginnen tegen een groot bedrijf omwille van wat ongewenste mailing? Dat is geen persoonlijke visie, maar daadwerkelijk de heersende gedachte bij die bedrijven.
    Het gaat in deze dus ook niet om dat ene mailtje dat anderen van jou krijgen (want natuurlijk is dat niet erg) maar om het feit dat hun mailadressen zonder hun toestemming (en zonder dat ze zelf die keuze konden maken) in databases terecht komen. En ook zij op enig moment het risico lopen om uit andere kanalen spam te ontvangen.

    Los daarvan, heb je overigens volledig gelijk om me op de disclaimer te wijzen. Ik had 'm niet gelezen om de doodeenvoudige reden dat ik direct al geen behoefte had om aan de actie deel te nemen (op basis van mijn eerder genoemde argumenten) en dus ook de vervolgschermen niet ben ingedoken. Welgemeende excuses hiervoor.
    Da's lekker.......
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Da's lekker.......
    Ben je nou boos op mij vanwege de reactie of (hopelijk) op het feit dat de wereld niet altijd even netjes in elkaar steekt?
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mazdalfa
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Da's lekker.......
    Ben je nou boos op mij vanwege de reactie of (hopelijk) op het feit dat de wereld niet altijd even netjes in elkaar steekt?
    Natuurlijk ben ik niet boos op jou
    Maar dat er niet aan afspraken wordt gehouden
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  21. #96

    Standaard Vlaamse versie

    Weeral lees ik op deze DVD release niets over een vlaamse klankband. Gaat Disney de vlaamse nasynchronisatie nu weer "vergeten" of in dolby 2.0 aanbieden? Als men de Engelse en Franse taalband en ondertitels kan toevoegen, waarom moeten de Vlamingen dan bij Disney weer op hun honger blijven zitten??

  22. #97

    Standaard

    Welke soort verpakking komt er eigenlijk? Iets a la LOTR of HP?

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markje
    Welke soort verpakking komt er eigenlijk? Iets a la LOTR of HP?
    Digipack noemt men zo iets
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  24. #99

    Standaard

    Maar welke is digipack? zo'n kartonnen doosje of wat?

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markje
    Maar welke is digipack? zo'n kartonnen doosje of wat?
    Ja, zo'n kartonnen doosje.

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •