Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 57 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar haal je je DVD's?

    Wat is de beste plek om DVD's te kopen? Ik ga zelf meestal naar de Free Record Shop omdat die het dichts bij me in de buurt zit en ik vrij lui ben, maar ze zijn natuurlijk veels te duur en de keuze is beperkt. Ik heb het idee dat je het beste uit bent via het internet omdat je dan veel meer keuze hebt (vergelijk bv alleen al de winkel van de FRS met hun internetsite). Wb de prijs weet ik niet wat het voordeligst is.

    Dus waar haal jij meestal je DVD's?

  2. #2

    Standaard

    Na een aantal aanvaringen met beschadigde DVD's boycot ik de FRS en Van Leest, ik koop de meeste van mijn DVD's bij de Makro, Mediamarkt Zwolle, play.com en cd-wow.co.uk. Ik moet zeggen dat dit mij uitstekend bevalt.

  3. #3

    Standaard

    makro, media markt , soms van leest.. next level, etc
    als de dvd's nog in de seal zitten boeit het me niet
    free boy-cot ik vaak ook vanwege hoe de dvd er uit ziet.. je betaald een nieuw prijs maar de dvd ziet er uit alsof hij over de straat is geragd ( van leest koop ik meestal van een stapel en laten ze nou net alles op die stapel in seal houden.) en bcc omdat die ook alles in seal laten ( en ik werk er)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karsehole
    Na een aantal aanvaringen met beschadigde DVD's boycot ik de FRS en Van Leest...
    Same here.

    Voor de rest koop ik bij de Makro, BSeen DVD, DVD Outlet, Ro-Direct, Play.com, Amazon.com (alhoewel ik ze niet zelf bestel bij Play en Amazon) en nog wat andere winkels.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5
    killik
    Guest

    Standaard

    Bij de FRS heb je sowieso kans dat je een 3e hands dvd koopt vanwege hun ruime omruilpolicy

  6. #6

    Standaard

    veel hier, mediamarkt, en als er een goede actie is koop ik af toe ook bij V&D en blokker, ook koop ik weleens bij FRS, maar zeer weinig daar vanwege de slechte service.

  7. #7

    Standaard

    Ik koop de meeste dvd's bij de blokker (goede service/geen slechte ervaringen) of via internet.
    Bij intertoys in Elst koop ik nooit geen dvd's meer! Wat een slechte service en beschadigen en...

  8. #8

    Standaard

    Makro, Ceedeeveedee, Play en Ebay. Ik woon naast de Cash Converters en hééééél soms vind ik daar een in goede staat verkerende goedkope DVD.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    play.com, rodirect.nl, ceedeeveedee, vanleest, FRS, mediamarkt, cd-wow.. dat waren ze wel.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  10. #10

    Standaard

    - Voor nieuwe DVD's ga ik vooral naar de Mediamarkt omdat ze daar meestal het goedkoopste zijn.
    - Andere aanbiedingen en worstelDVD's koop ik bij play.com
    - Sommige titels (veelal oudere titels) koop ik bij de FRS, omdat ik nooit problemen met ze heb.
    - Via dit forum heb ik al aardig wat gekocht.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  11. #11

    Standaard

    - Media markt, Free record shop , van leest
    - Het forum
    - www.play.com
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  12. #12

    Standaard

    Hier veel van ezydvd, daarnaast makro, mediamarkt, en bij uitzondering FRS.
    Ik heb een paar titels nog ergens anders aangeschaft, maar bovenstaande zijn toch wel mijn vaste winkels...
    My DVD Collection
    Laatste aankoop: xXx, American Pie, American Pie 2, Top Gun...

  13. #13

    Standaard

    Ik probeer FRS zo veel mogelijk te mijden, omwille van de erbarmelijke staat waarin de DVD's zich soms bevinden. Alleen als ze duidelijk gesealde exemplaren verkopen (pas nieuw binnen of zo) tegen een interessante prijs, durf ik me wel eens te laten verleiden.
    Voor de rest: Carrefour (maar dan moeten het interessante prijzen zijn), tegenwoordig veel MM Antwerpen, soms Fnac, tegenwoordig ook vaak Makro Deurne, en veel per postorder. DVDzone2 voor België, www.bensonsworld.co.uk voor UK-releases en Devoted, Familyboxoffice en EzyDVD voor mijn dosis Aussie-DVD's.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    IK koop meestal dvd's bij Free Record Shop. Heb nog nooit problemen gehad en een hele goeie service, krijg er 10 % korting op alle films en in vergelijking met andere winkels (behalve mediamarkt,maar is te ver weg, en de Makro) is de Free Record Shop meestal het goedkoopst. Dus mij vind je iedere week wel bij de FRS! :P

  15. #15
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Meeste dvd,s koop ik bij de FRS waar ik ook nog nooit een probleem van betekenis heb gehad.
    Daarna ,op de tweede plaats komt Play.com.
    Hier zou ik wel meer willen kopen maar ik wil dvd,s met NL. subs en dus wordt de keuze daar al een stuk kleiner.
    Ook koop ik een enkele bij de Blokker en heel soms bij MM.
    Bij MM indien ik daar toevallig toch bent of omdat ie min. meer dan 10 euro goedkoper is dan elders.
    Anders wegen de kosten van brandstof en parkeren niet op tegen de korting.

  16. #16

    Standaard

    over het algemeen bij de music store vlissingen, praktisch nooit wat bij de FRS (misschien 2/3 per jaar?), en de rest easydvd.com.au en mijn laatste drie allemaal van amazon.com.
    Nu moet amazon.com overigens al 3/4 dagen 2 dvd's uitleveren die tegen meerprijs snelle levering zouden hebben. Maar nog steeds niet ontvangen (had vrijdag laatste dag moete zijn). Ondanks dat toch Pirates of the Caribbean bij ze besteld. Over het algemeen toch gewoon goede ervaringen mee
    Mvg,

    Christiaan

  17. #17

    Standaard

    Verschillend.
    Let tegen woordig meer op de prijs.
    als ik naar MM Arena wil,moet ik wel voor meer dan € 6 winst hebben en voor minimaal 2 dingen gaan..

    Dit jaar:

    Frs: 3
    V&D: 1
    MM Arena: 0
    AH: 1
    Bruna: 2
    Blokker: 1
    Anders: 3

  18. #18

    Standaard

    Simpel antwoord: online of bij mooie aanbiedingen bij de MM...

  19. #19
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    MM, makro FREE RECORD SHOP (ook nog nooit slechte service of wat dan ook meegemaakt juist het tegendeel!!!!), hier op het forum...

  20. #20

    Standaard

    FRS is zo slecht toch niet als menigen zeggen. Ik ga meestal naar FRS, dat kan ook niet anders als je veel met freebees doet. Ik heb nooit een slechte ervaring gehad met hun en kom er al jaren. Ook de service is goed te noemen. Hebben sommigen niet alleen bij één filiaal problemen? Één verkoper kan al een hoop verpesten.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  21. #21
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    FRS is zo slecht toch niet als menigen zeggen.
    Vind FRS ook zeker geen slechte zaak (op sommigen prijzen na soms dan).
    Ik kom er graag moet ik zeggen.

  22. #22

    Standaard

    Meestal koop ik bij Rodisc (90 %) of online bij Amazon.
    Ook doe ik "impuls" aankopen bij diverse winkels als ik een leuke film tegenkom.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  23. #23

    Standaard

    Meestal naar de Mediamarkt vanwege de prijzen (alhoewel dat tegenwoordig ook weer tegenvalt). Maar ik moet zeggen dat de FRS in Delft wel meevalt. Wilde ik een film kopen, was er nog maar één exemplaar van in de winkel, maar het hoesje was kapot. Gelijk even melden, en zonder ook maar wat te zeggen werd gelijk een nieuw hoesje gepakt en omgewisseld . En voordat ik de winkel uitben kijk ik ook altijd naar de dvd's of ze wel in orde zijn.

  24. #24

    Standaard

    In het begin kocht ik veel bij Bol.com maar inmiddels ben ik erachter dat het wel goedkoper kan. Af en toe koop ik er nog wel eens wat, als ze een mooie aanbieding hebben.

    Verder koop ik af en toe wat bij de FRS en MediaMarkt.
    Ook bestel ik wel bij Play.com maar omdat ze niet erg veel titels hebben met NL-ondertitels bestel ik er niet zo heel veel.

    Verder koop ik gewoon waar ik iets leuks tegen kom, op internet of in de stad.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    FRS is zo slecht toch niet als menigen zeggen. Ik ga meestal naar FRS, dat kan ook niet anders als je veel met freebees doet. Ik heb nooit een slechte ervaring gehad met hun en kom er al jaren. Ook de service is goed te noemen. Hebben sommigen niet alleen bij één filiaal problemen? Één verkoper kan al een hoop verpesten.
    Bij mij ligt het probleem niet bij de service, als ik een bekrasde DVD koop dan kan ik hem er gewoon ruilen, maar op een gegeven moment was ik 50% van mijn DVD's aan het ruilen. Daar wordt je op een gegeven moment toch een beetje moe van.

    Ik heb ervaring bij 3 filialen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •