De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Iedereen is gek op Donald [DVD]

    Iedereen is gek op Donald [DVD]

    Zeven tekenfilmpjes met ’s werelds leukste en meest licht geraakte eend Donald Duck.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat het vaak de wat duurdere dvd's zijn, anders zou ik bij wijze van spreken meteen naar de winkel rennen om de dvd te kopen. Maar ik ben dan ook wel Donald Duck fan .
    Mmmm, mijn ouders vroegen of ik nog wat voor mij verjaardag wist . Ik denk dat ik een idee heb :P

  3. #3

    Standaard

    Buena Vista heeft de korte filmpjes met Donald in de hoofdrol als één film op de DVD gezet, waarbij als intermezzo tussen de filmpjes door korte internationale odebetuigingen aan Donald worden gegeven. Helaas ontbreken de openingstitels van de filmpjes.
    Met name die intermezzo's bederven mijn kijkplezier behoorlijk. Dit is duidelijk geen DVD voor verzamelaars, maar echt voor kindertjes.
    Wees gewaarschuwd!

  4. #4

    Standaard

    Ik ben persoonlijk meer fan van de Looney Tunes
    BD (1243) What i Watch

  5. #5

    Standaard

    Toch leuk dat ze een aantal van de betere Donald Duck tekenfilms op een DVD verzameld hebben, al is het jammer dat het er zo weinig zijn

  6. #6

    Standaard Kort

    Nou hebben we eindelijk een medium met een flinke opslagruimte ........
    Weet men bij deze uitgever niet meer dan 51 minuten Dondald Duck films te vinden, en dan nog niet eens de leukste !!!!!!!!!!!!
    Betaal graag wat meer voor méér films op een dvd !!!!
    Jammer ALWEER een gemiste kans.
    CUL8R

  7. #7

    Standaard

    7 filmpjes maar? WTF? Waar is The Wise Little Hen? Sterker nog, WAAR IS DE REST VAN DONALD'S FILMS? 51 minuten, kom op zeg. Jullie kunnen toch wel beter dan dit, jongens!
    Fokking Disney.

    - Marc
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  8. #8

    Standaard

    Ik heb hem gekocht omdat ik een erg groot fan van Donald ben, maar ik voel me eigenlijk behoorlijk bekocht. De filmpjes zijn leuk, maar ik snap werkelijk niet waarom deze DVD is uitgebracht. Als je toch een DVD wilt uitbrengen, doe het dan goed..
    Dit is alleen maar om geld uit de broekzakken te kloppen.
    Robert.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Ik ben persoonlijk meer fan van de Looney Tunes
    deze zijn van de grote concurrent namelijk mgm.

    omdat disney silly symphonies, donals duck en mickey mouse had, is mgm begonnen met de looney tunes om disney te beconcureren op tekenfilm gebied. :wink:

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Ik heb hem gekocht omdat ik een erg groot fan van Donald ben, maar ik voel me eigenlijk behoorlijk bekocht. De filmpjes zijn leuk, maar ik snap werkelijk niet waarom deze DVD is uitgebracht. Als je toch een DVD wilt uitbrengen, doe het dan goed..
    Dit is alleen maar om geld uit de broekzakken te kloppen.
    vandaar nu ook chronological donald. alle filmpjes die ooit zijn uitgebracht.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Ik ben persoonlijk meer fan van de Looney Tunes
    deze zijn van de grote concurrent namelijk mgm.
    Kleine correctie: de Looney Tunes zijn wel van een grote concurrent van Disney, maar niet MGM. De Looney Tunes zijn van Warner Bros.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    vandaar nu ook chronological donald. alle filmpjes die ooit zijn uitgebracht.
    De Chronological Donald zijn nog lang niet ALLE filmpjes van Donald Duck, maar slechts het eerste deel (in chronologische volgorde).
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Ik ben persoonlijk meer fan van de Looney Tunes
    deze zijn van de grote concurrent namelijk mgm.
    Kleine correctie: de Looney Tunes zijn wel van een grote concurrent van Disney, maar niet MGM. De Looney Tunes zijn van Warner Bros.
    dacht dat ik laatst gelezen had dat mgm er mee was begonnen. zou ook net zo goed warner bros. geweest kunnen zijn. :wink:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •