Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 58 van 58 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard inruiling dvd's

    als je als europese klant (in mijn geval, als Belg) Regio 1 Canadese versies gekocht hebt, kan je die volledig gratis laten inruilen.

    men vraagt je alleen je postadres op te geven. je krijgt dan part II en III gratis opgestuurd. Let wel, het zijn de canadese versies die je krijgt (op zich geen probleem want originele versie staat erop, het enige is dat de titel van de film er ook in het Frans op staat).

    voor de duidelijkheid: je hoeft zelfs de slechte discs niet op te sturen...

    Dit is wat je moet doen, als je de canadese R1-box gekocht hebt:

    Mailen naar Melissa McGee (Melissa.McGee@unistudios.com) en haar je adres doorgeven.

    Ze heeft me geantwoord dat ze de discs in de komende weken gingen opsturen.

    Ik heb er alvast ook een digitale foto als attachment bijgestoken, zodat ze kon zien dat ik daadwerkelijk de Canadese R1-dvd's gekocht had.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    The framing appears differently from the original version for approximately 2 minutes on "Back to the Future II" and for 4 minutes on "Back to the Future III".
    Jezus, gaat het maar om 6 minuten? Ik dacht dat de gehele delen verknipt waren.

    Nou, dan maak ik me er niet zo druk om hoor.
    Ik snap je reden, maar ik vind wel dat Universal foutloze DVD's moet uitbrengen, ook al gaat het maar om 6 minuten.

  3. #53

    Standaard

    Iemand al succes gehad om R1 om te ruilen?
    Ze erkennen het probleem, maar ze schepen me af met dit antwoord (standaard opgesteld):

    Universal Studios Home Video sells Region 1 DVDs, which may > be sold and
    shipped only in the United States and Canada. Consequently, > we are unable
    to accommodate your request for a replacement disc. We > recommend that as a
    resident of the United Kingdom, you purchase a Region 2 player and Region 2
    DVDs from reputable retailers in the UK.

    Regards,
    Universal Studios Home Video
    Code=BFI


    Uiteraard ben ik hier niet blij mee en heb al een "boze" brief terug gestuurd...

    Heeft iemand het Amerikaanse adres voor me waar ik de discs terug kan sturen?

  4. #54

    Standaard Re: inruiling dvd's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yann
    als je als europese klant (in mijn geval, als Belg) Regio 1 Canadese versies gekocht hebt, kan je die volledig gratis laten inruilen.

    men vraagt je alleen je postadres op te geven. je krijgt dan part II en III gratis opgestuurd. Let wel, het zijn de canadese versies die je krijgt (op zich geen probleem want originele versie staat erop, het enige is dat de titel van de film er ook in het Frans op staat).

    voor de duidelijkheid: je hoeft zelfs de slechte discs niet op te sturen...

    Dit is wat je moet doen, als je de canadese R1-box gekocht hebt:

    Mailen naar Melissa McGee (Melissa.McGee@unistudios.com) en haar je adres doorgeven.

    Ze heeft me geantwoord dat ze de discs in de komende weken gingen opsturen.

    Ik heb er alvast ook een digitale foto als attachment bijgestoken, zodat ze kon zien dat ik daadwerkelijk de Canadese R1-dvd's gekocht had.
    Ik heb ook gemaild, maar nooit wat op teruggehoord. Lijkt erop dat ik gewoon deze discs moet blijven bekijken. Ik heb nou niet het idee dat ik wat mis, dus ik leg me er verder bij neer.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  5. #55

    Standaard

    ik heb al een paar maanden geleden m'n nieuwe discs ontvangen, compleet in mooie cd-doosjes. Ik heb ook geen last ondervonden van de eerste versie, maar als je de tweede volledig gratis kan ontvangen, waarom niet. Volharden, zou ik zeggen!

  6. #56

    Standaard Universal sux

    Ik vind het maar een rare zaak...
    Dat ze steeds andere policy erop nahouden...
    Een aantal van jullie zeggen dat R1 bij hen kan worden omgeruild (zelfs zonder de slechte discs terug te sturen)... Dit antwoord krijg ik weer:

    Thank you for your email.


    Unfortunately, we will not be able to accommodate your request, our policy is the same as the U.S. Universal Studios/Alliance Atlantis Home Video does not have the authorization to ship outside of Canada. As a result, we are issuing replacements to Canadian residents only. Please contact the vendor from whom you purchased your product from to inquire about an exchange and/or refund.

    Please accept our apologies for the inconvenience.

    Best Regards ,

    Universal Studios/Alliance Atlantis Home Video


    Universal US is net zo hardnekkig en komt met het lulverhaal dat je als europeaan geen r1 mag importeren...

    Universal is goed op weg zijn naam te grabbel te gooien

  7. #57

    Standaard

    Ik heb gehoord dat er met de v2 versie discs ook problemen zouden zijn. M.b.t. de kleuren van de eerste helft van de tweede film, deze zouden erg afgebleekt lijken ten opzichte van de rest van de film?
    Ook zou het beeld minder scherp zijn, kan iemand dit bevestigen?

  8. #58

    Standaard

    Ik heb vorige week de BTTF-box gekocht, maar er is nog steeds niets veranderd!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •