De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard RCV: Koop-DVD releases in februari

    RCV: Koop-DVD releases in februari



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Niet veel bijzonders in dit lijstje.
    En weer brengt RCV dvd's uit in het gevreesde 4:3 formaat.
    Leuk voor fans van bijv. Hellraiser.
    Weer zo'n afdankertje van de maatschappij die hun klanten nog steeds niet serieus neemt!
    Well, thanks to the Internet, I'm now bored with sex. - Phillip J Fry - Futurama

  3. #3

    Standaard

    Extra’s op de DVD:
    Hoofdstukindeling, trailers
    Wat zijn we weer inventief!

    Van deze films enkel Bulletproof Monk gezien. Niet veel waard, neemt zichzelf te serieus, en Sean William Scott is compleet verkeerd gecast imo.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny Schouten
    Niet veel bijzonders in dit lijstje.
    En weer brengt RCV dvd's uit in het gevreesde 4:3 formaat.
    Leuk voor fans van bijv. Hellraiser.
    Weer zo'n afdankertje van de maatschappij die hun klanten nog steeds niet serieus neemt!
    De latere delen van de Hellraiser-serie zijn nooit in de cinema gereleased. zgn. "straight to video". Werden volgens mij ook opgenomen op 4:3 formaat, dus dit is één van de weinige fouten die je RCV niet kan aansmeren.

  5. #5

    Standaard

    Zit inderdaad niet veel bijzonders bij.... (voor mij tenminste). Alleen dumb and duberer lijkt me wel grappig, maar daarover heb ik te veel slechte verhalen gehoort om hem aan te schaffen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tolpol
    De latere delen van de Hellraiser-serie zijn nooit in de cinema gereleased. zgn. "straight to video". Werden volgens mij ook opgenomen op 4:3 formaat, dus dit is één van de weinige fouten die je RCV niet kan aansmeren.
    De regio 1 is 1.85:1 Anamorph. Is dus weer heel jammer en dus echt een flut uitgave en dat terwijl ik er al behoorlijk lang op wacht
    You are free to do as we tell you!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tolpol
    De latere delen van de Hellraiser-serie zijn nooit in de cinema gereleased. zgn. "straight to video". Werden volgens mij ook opgenomen op 4:3 formaat, dus dit is één van de weinige fouten die je RCV niet kan aansmeren.
    De regio 1 is 1.85:1 Anamorph. Is dus weer heel jammer en dus echt een flut uitgave en dat terwijl ik er al behoorlijk lang op wacht
    Wah... nog een fan

    Het is heel erg jammer. Volgens mij zijn alleen deel 1 en 2 breedbeeld in die 1t/m5 box (net de doosjes na gekeken, weet alleen niet of het ook echt klopt).

    Is er trouwens al een R1 dvd box met alle 6 de delen?
    Demons To Some, Angels To Others.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phydomir
    Wah... nog een fan

    Het is heel erg jammer. Volgens mij zijn alleen deel 1 en 2 breedbeeld in die 1t/m5 box (net de doosjes na gekeken, weet alleen niet of het ook echt klopt).

    Is er trouwens al een R1 dvd box met alle 6 de delen?
    Ik heb de regio 2 RCV box van 1 t/m 5. 1, 2 en 5 zijn 16:9 anamorph. 3 is 4:3, en 4 is 16:9 niet anamorph (letterbox).

    Er is trouwens ookal een 7 (deader) en 8 (hellworld) in de maak, ben toch wel benieuwd naar 6-8 in ondanks alle negatieve reviews .
    You are free to do as we tell you!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phydomir
    Wah... nog een fan

    Het is heel erg jammer. Volgens mij zijn alleen deel 1 en 2 breedbeeld in die 1t/m5 box (net de doosjes na gekeken, weet alleen niet of het ook echt klopt).

    Is er trouwens al een R1 dvd box met alle 6 de delen?
    Ik heb de regio 2 RCV box van 1 t/m 5. 1, 2 en 5 zijn 16:9 anamorph. 3 is 4:3, en 4 is 16:9 niet anamorph (letterbox).

    Er is trouwens ookal een 7 (deader) en 8 (hellworld) in de maak, ben toch wel benieuwd naar 6-8 in ondanks alle negatieve reviews .
    6 heb ik al gezien (divx) en ik vond uhm toch wel aardig. Alleen moet je 6, net als 5 eigelijk, los zien van de hellraiser films, het is veel meer thriller dan horror.
    Demons To Some, Angels To Others.

  10. #10

    Standaard

    Zag Dumb and Dumberer al bij van Leest liggen.
    Weet echter niet meer of dit de Nederlandse RCV editie of een Engelse import was. Kostte 19.99 by the way, maar wie dit wil uitgeven...?

  11. #11

    Standaard

    Bulletproof Monk is nog wel grappig voor een keer huren maar de rest.......mooi laten liggen.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •