Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 392 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door b4rth3zz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    En dan is 45 dagen erg lang.....(meer dan 2 maanden ja)
    Inderdaad, en er komen dan nog wat feestdagen bij ook...
    Maar hopen dat ie alsnog komt.
    Finding Nemo was bij mij ook pas na een maand binnen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Moet 25 euro BTW betalen voor twee pakketjes van DVDsoon
    Bummer
    Ik heb mazzel gehad met Battlestar Galactica, maar vrees nu ook de volgende zending
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SLAB
    Heb voor de kerst mijn eerste order geplaatst bij DVDSoon en ik moet zeggen dat ik tot hiertoe al ferm teleurgesteld ben.
    De dvd was in stock en besteld op 23 december maar nog niet hier dat betekent dat er kans is dat het tegengehouden is door de douane...
    Toen ik de bestelling plaatste en op de knop 'order' drukte' kreeg ik plots een blanco webpagina. Ik doe dus 'back' maar besluit te wachten op een confirmation mail, die dus niet komt. Ik druk 'order' opnieuw en na een minuut of twee verschijnt de confirmatiepagina en even later de bevestiging via mail. Krijg ik enkele dagen geleden mijn Visa afrekening en nu blijkt dat die pummels wel tweemaal dezelfde dvd hebben aangerekend!!! Ik heb ze drie dagen geleden gemaild en gevraagd om een refund maar tot zover geen antwoord. Ik denk dat ik ze vanavond maar eens ga bellen :x
    Had ik dus ook bij mijn bestelling van de Alien Quadrilogy. en inderdaad, ook bij mij was m'n cc twee keer gecharged. Ook een mail gestuurd, waar na twee weken eindelijk op werd gereageerd. Uiteindelijk hebben ze het wel terug gestort.

  4. #104
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik kreeg vandaag, 11 januari, een dvd binnen die ik op 5 januari had besteld, op 6 januari werd hij verstuurd. Er waren geen invoerrechten, maar de waarde van het pakje was dan ook ver beneden de 22 euro die ingevoerd mag worden. Kortom, ik ben tevreden over DVD Soon.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  5. #105

    Standaard

    Ook ik kreeg vandaag een dvd binnen van Soon. Verstuurd op 7 januari. Douaneheffing nvt. want <22 euro.
    Was mijn eerste bestelling daar en nog met de free shipping actie.
    Arrivederci

  6. #106

    Standaard

    wat zijn de vervoerkosten? Ik heb begrepen per dvd een kleine 5cad? een paar euros maar?

  7. #107

    Standaard

    Hmmm, ben benieuwd, voor mij is op 8 januari een pakje verzonden met een waarde hoger dan 22 Euro.

  8. #108

    Standaard

    Ik moets voor een pakket van $131 CAD €15,39 BTW betalen.
    Ik dacht eerst 25,39 (de postbodes die schrijven nooit echt leesbaar), dus dat valt dan nog wel mee. Zonde is 't wel altijd natuurlijk.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #109

    Standaard

    Ik heb gisteren eindelijk de Alien Quadrilogie box besteld bij DVD soon. En vond het ook al zo raar dat ik ineens weer verzendkosten moest betalen, maar nu lees ik dat dit een actie was.

    Nou ja ik heb ook erg goede ervaringen met DVD soon. Ik heb er tot op heden 2 pakketjes van gehad. De Collecters Edition van Dinosaur en Finding Nemo en gisteren de 4-disc editie van 2 Towers, beide waren binnen een week bij mij thuis, dus ik heb niets te klagen over de levering. Ik deed eerste de meeste dingen via Amazon, maar dat duurt soms toch wel erg lang. En daarnaast moest ik via Amazon een keer klink wat invoerrechten betalen, dat heb ik met DVD soon nog niet gehad. Nou ja en ook al gebeurt dat een keer, op al die keren dat je zendingen er wel doorkomen, ben je nog stukken goedkoper uit.

  10. #110

    Standaard

    hallo,

    Ik heb zondag twee dvd-tjes besteld bij dvd soon. (Breakfast Club en Reservoir Dogs). Vandaag is deze order van 'pending' naar 'packaging' verplaatst. Nu staat er bij the Breakfast Club idd packaging maar bij Reservoir Dogs staat 'discontinued title.' Omdat achter Reservoir Dogs nog gewoon de prijs staat weet ik niet wat dit betekent. Weet iemand dit toevallig? M.a.w. krijg ik de dvd nu toch nog of krijg ik store credit?

    Groetjes, Jason
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  11. #111

    Standaard

    Dat wordt een gevalletje store credit ben ik bang. Discontinued wil zeggen niet meer leverbaar. Overigens wel raar dat je 'm dan toch kunt bestellen.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ericelza
    Dat wordt een gevalletje store credit ben ik bang. Discontinued wil zeggen niet meer leverbaar. Overigens wel raar dat je 'm dan toch kunt bestellen.
    Ja, daar was ik ook al bang voor , bedankt voor de snelle reactie in elk geval
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  13. #113

    Standaard

    Ik heb dinsdagnacht Reservoir Dogs (Mr. Brown) besteld van de discontinued lijst, er stond "limited qty." bij. Overdag had ik al bevestiging dat hij verstuurd is.
    Dus misschien heb jij ook nog wel geluk.

    Tom

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom P
    Ik heb dinsdagnacht Reservoir Dogs (Mr. Brown) besteld van de discontinued lijst, er stond "limited qty." bij. Overdag had ik al bevestiging dat hij verstuurd is.
    Dus misschien heb jij ook nog wel geluk.

    Tom
    Helaas, ik had geen geluk , hij is niet geshipped dus heb ik maar gecancelled. het bedrag (+shipping costs) staat nu bij mijn store credit. Ik heb Reservoir Dogs SE nu maar bij playusa besteld.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  15. #115

    Standaard

    Welke manier van shipping gebruiken jullie??
    Standard, first class of DHL???
    En wat is het verschil tussen die eerste 2??
    Ik heb een keer besteld bij dvdsoon en toen heb ik first class gekozen en dat ging prima.
    Turn around and feel the vibe.....

  16. #116

    Standaard

    Heb zo'n 10x besteld en gebruik altijd de standard shipping. In 1 geval duurde het erg lang (Finding Nemo 1 maand!) in een andere geval een beetje lang, maar dat kwam doordat het pakketje door de douane was uitgekozen om maar eens BTW over te betalen. In alle andere gevallen duurde het 4-7 dagen.

    Prijzen zijn overigens weer ietsie (2 - 3 CAD) omhoog gegaan
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  17. #117

    Standaard

    Ik heb gemerkt dat dvdsoon heel erg schomelt met zijn prijzen. Edwin zegt prijzen zijn weer omhoog gegaan terwijl het mij opviel dat er ook titels naar beneden zijn gegaan.
    Turn around and feel the vibe.....

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Ik heb gemerkt dat dvdsoon heel erg schomelt met zijn prijzen. Edwin zegt prijzen zijn weer omhoog gegaan terwijl het mij opviel dat er ook titels naar beneden zijn gegaan.
    Ja, je moet 't goed in de gaten houden daar. Ik had begin januari wat in de preorder dat ineens goedkoper was geworden. Heeft me toch totaal 40 euro bespaard door te cancellen en opnieuw bestellen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #119

    Standaard

    Als ik nu wat in pre-order zet, wordt dat dan nu direct van mijn VISA afgeschreven ? Of pas op het moment dat het wordt verscheept ?

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Als ik nu wat in pre-order zet, wordt dat dan nu direct van mijn VISA afgeschreven ? Of pas op het moment dat het wordt verscheept ?
    Direct. Maakt niet uit wanneer het wordt verstuurd.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #121

    Standaard

    Ik had wel begrepen dat je via CC alles direct kan annuleren.

    Dus als je de aankoop annuleer, kan je de betaling apart via de CCC annuleren.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jason Bourne
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom P
    Ik heb dinsdagnacht Reservoir Dogs (Mr. Brown) besteld van de discontinued lijst, er stond "limited qty." bij. Overdag had ik al bevestiging dat hij verstuurd is.
    Dus misschien heb jij ook nog wel geluk.

    Tom
    Helaas, ik had geen geluk , hij is niet geshipped dus heb ik maar gecancelled. het bedrag (+shipping costs) staat nu bij mijn store credit. Ik heb Reservoir Dogs SE nu maar bij playusa besteld.
    Ik zag van de week dat deze editie nog steeds beschikbaar was (limited quantity). Ik stuurde een mail om te vragen of hij nog op voorraad was en kreeg deze reaktie:
    Dear Sir;

    We have recently located 10 copies of this product. As long as our site
    indicates the limited quantities it should be available. As we do deal
    with a live inventory I cannot accurate information however if you act
    fast you can secure a copy. Thank you!

    ------------------------------
    Natasha Bonfield
    Customer Service Center
    Centre De Service à la Clientèle
    DVDSoon.com
    Meteen besteld toen (woensdag), drie dagen stond ie bij "Packaging" (duimen, duimen) en eergisteren is ie naar "Shipped" gegaan!

  23. #123

    Standaard

    M'n retourzending is aangekomen bij DVDSoon. Ze zenden alleen geen goede box maar hebben me twee vouchers gegeven. Eentje voor de verzendkosten (28,48 CAD, terwijl ik 20 euro heb betaald) en eentje voor de box 116,98 CAD.
    Als ik de box opnieuw bestel is ie 1 CAD goedkoper, maar de vorige keer dat ik 'm bestelde had ik gratis verzendkosten en nu niet meer.
    Bovendien loop ik opnieuw douanerisico.
    Het scheelt allemaal wel niet veel, maar voor hetzelfde geld was die box flink duurder geworden. Aan de andere kant had ie nu ook flink goedkoper kunnen zijn.
    En de voucher moet helemaal op. Eerst maar eens wachten of ander boxsets die onderweg zijn wel goed zijn.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Het scheelt allemaal wel niet veel, maar voor hetzelfde geld was die box flink duurder geworden. Aan de andere kant had ie nu ook flink goedkoper kunnen zijn.
    Dat heb ik ook gehad met mijn LOTR:TTT box. Ik had als een van de eersten gepregeordered en later is ie duurder geworden. Gewoon een mailtje sturen dat je denkt dat ze dat over het hoofd gezien hebben. Ze corrigeren dat dan gewoon heel netjes. In eerste instantie was ik boos, maar ik had toch een heel beschaafd mailtje gestuurd en dat hielp dus.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Het scheelt allemaal wel niet veel, maar voor hetzelfde geld was die box flink duurder geworden. Aan de andere kant had ie nu ook flink goedkoper kunnen zijn.
    Dat heb ik ook gehad met mijn LOTR:TTT box. Ik had als een van de eersten gepregeordered en later is ie duurder geworden. Gewoon een mailtje sturen dat je denkt dat ze dat over het hoofd gezien hebben. Ze corrigeren dat dan gewoon heel netjes. In eerste instantie was ik boos, maar ik had toch een heel beschaafd mailtje gestuurd en dat hielp dus.
    Dat is dan wel weer netjes van ze. Waarschijnlijk hebben ze niet de mankracht om alles goed en snel uit te zoeken en kunnen ze daarom goedkoper aanbieden. In mijn geval scheelt 't niet zoveel.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •