Pagina 47 van 252 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 6295 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    In onderschrift vindt u mijn collectie (recente hollywood bagger zoals de moviepower boxen zijn van mijn moeder )
    Zeker een aparte collectie, veel franstalig. Het is niet allemaal mijn ding, maar toch zeker wel een 7,5

  2. #1152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    iemand zin om die van mij nog eens te beoordelen..? link staat in mn signature...
    Een mooie collectie met veel muziek, niet alles is mn smaak (vooral Kane). Ook Disney ben ik niet zo'n hele grote fan van, maar toch een 7

  3. #1153

    Standaard

    Zo Harry, zeker een grote collectie. Het is lang niet allemaal mijn smaak en je hebt relatief weinig boxsets en special editions. Maar de omvang maakt een hoop goed 7,5
    Bedankt Roberto, het is zeker een grote collectie, ben vanaf 1998 bezig dus in de loop van de tijd loopt dat aardig op.
    Wat betreft die boxsets en special editions, ik ben voornamelijk aangewezen op regio 2 (vanwege slechthorendheid), vandaar, ik zie idd in Regio 1 vaak sets om te vingers bij af te likken, maar ja...

  4. #1154

  5. #1155

    Standaard

    Reinbo
    Veel criterions die ik wil in je lijst, maar zonder visa kom je niet zover op het net en in winkels hier moet je die ook nergens gaan zoeken.
    Ik zou u een 9 geven maar de overvloedige aanwezigheid van LOTR dvds (ik vind die films echt verschrikkelijk slecht) maken er een 8 van. En ja die LOTR tekenfilm in mijn lijst is van mijn ma , hoewel ik die bijlange niet zo ergerlijk vind als die speelfilms.

    MKW
    Nadruk op aziatische films waarvan ik de meeste enkel van naam ken maar die ik toch wel zou willen zien. De aanwezigheid van enkele kickass horror films zoals Suspiria, Opera, Maniac etc maakt er toch wel een 7 van. DVDs als Hulk en Daredevil zullen we maar over het hoofd zien [/b]

  6. #1156

    Standaard

    Mijn collectie (op dit moment nog maar 49 titels, maar gestaag groeiende ):

    http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Herc
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  7. #1157

    Standaard

    MKW
    Nadruk op aziatische films waarvan ik de meeste enkel van naam ken maar die ik toch wel zou willen zien. De aanwezigheid van enkele kickass horror films zoals Suspiria, Opera, Maniac etc maakt er toch wel een 7 van. DVDs als Hulk en Daredevil zullen we maar over het hoofd zien [/b][/quote]


    Je hebt gelijk, maar de hulk kocht ik vanwege de extra's. Idem voor Daredevil.

    Hij is aangepast: http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=mkw8888&type=O. Wie durft nog meer?

  8. #1158

  9. #1159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Mijn collectie (op dit moment nog maar 49 titels, maar gestaag groeiende ):

    http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Herc
    Zitten zeker wel leuke DVD's tussen, Fabeltjeskrant & Paulus de Boskabouter, haha.
    Jammer dan je van LOTR niet de Extended Edition op DVD heb, staat toch wat mooier in de collectie.
    7

  10. #1160

    Standaard

    Ik gooi mijn collectie ook op ter beoordeling. Kijk vooral bij mijn verlanglijst

  11. #1161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sophie_ragas
    Ik gooi mijn collectie ook op ter beoordeling. Kijk vooral bij mijn verlanglijst
    Zitten een aantal klassiekers tussen, Sissi. Ook veel uit de goedkope grabbel bak, volgens mij.
    Bridget Jones, ook een top comedy.
    Jouw collectie is niet mn stijl, ben geen horror fan dus het wordt maar een 6 Smaken verschillen, maar blijf vooral je eigen ding doen.

  12. #1162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sophie_ragas
    Ik gooi mijn collectie ook op ter beoordeling. Kijk vooral bij mijn verlanglijst
    is niet echt mijn smaak allemaal. Van sthepen king moet je zeker the dead zone kijken. Persoonlijk vind ik dat z'n beste verfilming samen met the shining. Tommyknockers vond ik vreselijk.
    Ik geef je een 6+. Dat kan omhoog! :wink:
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  13. #1163

    Standaard

    Heb de laatste tijd nog al wat dvd's gekocht en verkocht. Opnieuw een poging om hopelijk een mooie voldoende te scoren...

  14. #1164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Ik geef je een 6+. Dat kan omhoog! :wink:
    Weet ik. Ik zag net dat Band of Brothers 6 disc box er nog niet in stond. En de tweede box van seizoen 1 van Crime Scene Investigation en de eerste van seizoen 2 zitten nog niet in de verlanglijst......

    Maar ik ben ook nog niet zo lang bezig

  15. #1165

    Standaard

    Okeej, (Hier mijn eerste bericht )

    Ik vind dat iedereen een hele mooie collectie hebben. Er zitten bij veel wel tussen waarbij ik denk± Die wil ik ook wel !! .

    En jullie kunnen ook mijnes beoordelen :P

    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?al...pe=O&sc=C&ls=T


    (er is per ongeluk een heel nieuw onderwerp geopend over het beoordelen)
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  16. #1166

    Standaard

    Als iemand nog zin heeft om de mijne te beoordelen...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #1167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Balou2518
    (er is per ongeluk een heel nieuw onderwerp geopend over het beoordelen)
    Kan je zelf verwijderen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #1168

    Standaard

    Je hebt hele goede dvd´s....
    Je Krijgt Een 8!!!!


    P.S.
    Spongebob Roelzzzz
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  19. #1169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Als iemand nog zin heeft om de mijne te beoordelen...
    ik geef je een 9. Echt veel toptitels. Mooie uitgaves ook. Ik vind het soms alleen zo zonde dat je veel mooie titels weg doet. Want als je al die titels had gehouden dan had je helemaal een prachtige collectie gehad.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  20. #1170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Balou2518
    Je hebt hele goede dvd´s....
    Je Krijgt Een 8!!!!


    P.S.
    Spongebob Roelzzzz
    Haha, bedankt
    Ik geef jou collectie een 7,5. Zitten mooie titels bij, maar ook weer een paar die er, als je het mij vraagt, eigenlijk niet in thuishoren
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #1171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Als iemand nog zin heeft om de mijne te beoordelen...
    ik geef je een 9. Echt veel toptitels. Mooie uitgaves ook. Ik vind het soms alleen zo zonde dat je veel mooie titels weg doet. Want als je al die titels had gehouden dan had je helemaal een prachtige collectie gehad.
    Heb je daar een paar voorbeelden van (van titels die ik wegdoe die jij goed/mooi vindt) ? Meestal verkoop ik de wat mindere titels om nieuwe te kunnen kopen. Als ik titels wegdoe die ik zelf ook erg goed vind koop ik ze later weer, maar meestal komt het er dan op neer dat ik goed gegokt had met het verkopen ervan (oftewel, het was dus een mindere titel) en verkoop ik 'em voor de 2de keer

    De mooiste/beste titels hou ik in m'n collectie (althans dat probeer ik ), maar dat wil helaas niet altijd lukken
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #1172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Als iemand nog zin heeft om de mijne te beoordelen...
    ik geef je een 9. Echt veel toptitels. Mooie uitgaves ook. Ik vind het soms alleen zo zonde dat je veel mooie titels weg doet. Want als je al die titels had gehouden dan had je helemaal een prachtige collectie gehad.
    Heb je daar een paar voorbeelden van (van titels die ik wegdoe die jij goed/mooi vindt) ? Meestal verkoop ik de wat mindere titels om nieuwe te kunnen kopen. Als ik titels wegdoe die ik zelf ook erg goed vind koop ik ze later weer, maar meestal komt het er dan op neer dat ik goed gegokt had met het verkopen ervan (oftewel, het was dus een mindere titel) en verkoop ik 'em voor de 2de keer

    De mooiste/beste titels hou ik in m'n collectie (althans dat probeer ik ), maar dat wil helaas niet altijd lukken
    zoals my neighbour totoro die je aan mij verkocht. Plus nog een hoop maar ja smaken verschillen heh. Bekijk mijn collectie ook nog even ajb
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  23. #1173

    Standaard

    Tommycat: 8,5
    Zitten een 'paar' mooie titels tussen (Criterions, mooie special editions, boxsets)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #1174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Als iemand nog zin heeft om de mijne te beoordelen...
    ik geef je een 9. Echt veel toptitels. Mooie uitgaves ook. Ik vind het soms alleen zo zonde dat je veel mooie titels weg doet. Want als je al die titels had gehouden dan had je helemaal een prachtige collectie gehad.
    Heb je daar een paar voorbeelden van (van titels die ik wegdoe die jij goed/mooi vindt) ? Meestal verkoop ik de wat mindere titels om nieuwe te kunnen kopen. Als ik titels wegdoe die ik zelf ook erg goed vind koop ik ze later weer, maar meestal komt het er dan op neer dat ik goed gegokt had met het verkopen ervan (oftewel, het was dus een mindere titel) en verkoop ik 'em voor de 2de keer

    De mooiste/beste titels hou ik in m'n collectie (althans dat probeer ik ), maar dat wil helaas niet altijd lukken
    zoals my neighbour totoro die je aan mij verkocht. Plus nog een hoop maar ja smaken verschillen heh. Bekijk mijn collectie ook nog even ajb
    My Neighbor Totoro was een mooie uitgave, maar de tekenstijl van de dieren (en dan met name Totoro zelf) sprak mij niet echt aan. Daardoor kijk ik er met minder plezier naar.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #1175

    Standaard

    Heeej Tommycat
    Je krijgt voor je Profiel een 7,5.
    Vooral naar Malcom in the middle ben ik wel benieuwd naar
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

Pagina 47 van 252 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •