Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Lotr Rotk EE dvd

  1. #51

    Standaard

    Het zal wel weer een beeldje worden. Hopelijk Witchking! Of als het geen beeld wordt; een 'prop' uit de film. Zeg maar een haar uit de baard van Gimli, of een steen afkomstig van Mount Doom, etc... Ook mooi!
    Stratum Posse Stays Puft!

  2. #52

    Standaard

    Quotje van Peter:
    "When I've done King Kong I'd like to do a proper box set and we've got a whole bunch of material - not of the movie but we've got a whole lot of bloopers out there! When King Kong's out the way I'd like to do a really high definition version with the best possible picture quality."

    Er komt dus zeer waarschijnlijk een ultieme High Definition boxset!

    Bron The Digital Bits

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aart Staartjuz
    Het zal wel weer een beeldje worden. Hopelijk Witchking! Of als het geen beeld wordt; een 'prop' uit de film. Zeg maar een haar uit de baard van Gimli, of een steen afkomstig van Mount Doom, etc... Ook mooi!
    Nou die haar hoeft voor mij niet zo :wink: maar zo'n witchking-beeldje zou wel ontzettend leuk zijn. Ik hoop ook dat ze er weer een extra dvd met het een of ander bij doen en het liefst dan een dvd met een concertregistratie van een van de liveconcerten die Howard Shore onlangs heeft gegeven.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  4. #54

    Standaard

    zou iemand het plaatje nog een keer willen posten want hij is niet meer te zien en ben toch ook wel benieuwd

  5. #55

    Standaard

    Kan iemand inderdaad ff nog een keer die EE versie van ROTK posten

    Ook ik kan hem nie zien... zet anders de link (als die d'r is) ff in een post!

  6. #56

    Standaard

    Ik heb een idee over wat er onder het doek zou kunnen bevinden. In deel 1 waren het "de beelden" die voor mij de show stalen, prompt zitten de beeldjes in de giftset. In deel 2 stond Gollem centraal en ja hoor een beeldje van Gollem. Tuulijk gaat deel 3 over Aragorn, maar vergeet het Alziende Oog niet!!

    Zou mij niets verbazen als het Oog het zou worden :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Prinsen
    Dan zal het wel een heel erg dure editie worden Chris!
    Zie je reactie nu pas
    Bedoel dan beetje in de trend van Gollum he Daar zit tenslotte ook een leuk beeldje van bij TTT. Ik zit een beetje in die trend te denken.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anakin
    Ik heb een idee over wat er onder het doek zou kunnen bevinden. In deel 1 waren het "de beelden" die voor mij de show stalen, prompt zitten de beeldjes in de giftset. In deel 2 stond Gollem centraal en ja hoor een beeldje van Gollem. Tuulijk gaat deel 3 over Aragorn, maar vergeet het Alziende Oog niet!!

    Zou mij niets verbazen als het Oog het zou worden :wink:
    Anders misschien een Palantir? Of de 'tree of Gondor'?

  9. #59

    Standaard

    zo zou de voorkant er uit kunnen zien

  10. #60

    Standaard

    hier nog een pagina met wat er allemaal in de EE kan zitten: http://home.datacomm.ch/betaversion3/

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    zo zou de voorkant er uit kunnen zien
    Dat lijkt meer zwart.....
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  12. #62
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aart Staartjuz
    Het zal wel weer een beeldje worden. Hopelijk Witchking! Of als het geen beeld wordt; een 'prop' uit de film. Zeg maar een haar uit de baard van Gimli, of een steen afkomstig van Mount Doom, etc... Ook mooi!
    Witchking zal het niet worden aangezien SideshowWeta al een statue van de Witchking uit gaat brengen (welke 200 dollar gaat kosten), ze zullen zichzelf niet in de vingers snijden en potentieele kopers naar een boxset weglokken die 1/3 van alleen het beeldje zal kosten.
    Ik ga voor een enviroment van Gondor en een los bij te kopen Barad-Dur, ook omdat deze nog steeds niet los aangekondigd zijn door SSW.

  13. #63

    Standaard

    Een maquette van Minas Tirith zou ik ook zeer gaaf vinden. Ik vind die van Helms Deep ook fraai.


    Maar die zal wel te duur zijn om bij een Giftset te komen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #64

    Standaard

    volgens mij heb ik weer de plaatjes gemist van de gift set, want de plaatjes doen het weer niet meer....

  15. #65

    Standaard

    Ik zie ze ook niet......

  16. #66

    Standaard

    het plaatje werkt niet meer maar ik ben wel HEEL benieuwd!!!!!!!!!!! kan iemand hem nog een keer posten?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Om het iedereen wat gemakkelijker te maken:


  19. #69

    Standaard

    Als een link aanklikken al te moeilijk is voor de forumgebruikers, dan ga ik mij dingen afvragen .........

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Als een link aanklikken al te moeilijk is voor de forumgebruikers, dan ga ik mij dingen afvragen .........
    gelukkig krijg je dan alleen deze mededeling he....
    Forbidden
    You don't have permission to access /betaversion3/ on this server.

  21. #71

    Standaard

    nou hehe! heb ik hem ook gezien
    benieuwd wat we erbij krijgen...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Een maquette van Minas Tirith zou ik ook zeer gaaf vinden. Ik vind die van Helms Deep ook fraai.
    Dit is erg mooi!!!!
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  23. #73

    Standaard

    Saruman's leger en zo erbij knutselen en we kunnen los....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #74

    Standaard

    Wat kost die maquette eigenlijk? Zal wel behooooorlijk aan de prijs zijn als je de rest van die prijzen ziet

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Saruman's leger en zo erbij knutselen en we kunnen los....
    Ik vond het er ook nogal verlaten uit zien.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •