Bekijk uitslag poll: Wordt I, Robot goed of dikke bagger?

Stemmers
13. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Goed

    8 61,54%
  • Bagger

    5 38,46%
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 172 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De trailer valt me eigenlijk vies tegen, want zo te zien hebben ze er 'n luchtige comedy van gemaakt.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    De trailer valt me eigenlijk vies tegen, want zo te zien hebben ze er 'n luchtige comedy van gemaakt.
    Hier was ik eigenlijk ook al bang voor zoals ik al in de starttopic aangaf. Het ziet er toch naar uit dat Smith weer de gebruikelijke lolbroek gaat uithangen en we hier dus niet veel van hoeven te verwachten. Als dit inderdaad zo is zou ik dat zeer jammer vinden want daar zit ik dus niet op te wachten.

    Wat ik zo zie lijkt het een luchtige action SF te worden, laten we nog maar effe afwachten en hopen dat het niet zo is.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  3. #28

    Standaard

    Ik vind dat juist wel vermakelijke films..zoals in badboys 2...vind ik prachtig. Ieder zijn smaak, ik kan iig niet wachten

  4. #29

    Standaard

    Op basis van de trailer vind ik de humor niet echt op zijn plaats in deze sf film met potentie.... Misschien had Will Smith beter niet gecast kunnen worden.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Op basis van de trailer vind ik de humor niet echt op zijn plaats in deze sf film met potentie.... Misschien had Will Smith beter niet gecast kunnen worden.....
    Wat was er zo lollig dan, behalve dat stukje over die suiker?
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Op basis van de trailer vind ik de humor niet echt op zijn plaats in deze sf film met potentie.... Misschien had Will Smith beter niet gecast kunnen worden.....
    Wat was er zo lollig dan, behalve dat stukje over die suiker?
    Afgaande van de rest van de trailer wat toch serieus bedoelt is, past dat stukje waarin zijn tegenspeler denkt dat hij hem een lekker ding noemt, helemaal niet (dit kun je niet letterlijk naar suiker vertalen, eerder naar lekker ding!!). Is het nu een komische film of pure high tech science fiction...? Dit soort humor had men beter kunnen schrappen... maar ja het is Will Smith he... en die moet de lolbroek uithangen af en toe... dat vind ik jammer. Hij had gewoon kill en serieus de rol moeten invullen..... maar goed, dit is enkel mijn indruk op basis van een korte trailer... Hopelijk pakt de film verder wel goed uit want zelfs op mijn pc kan ik er wel warm voor lopen...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Op basis van de trailer vind ik de humor niet echt op zijn plaats in deze sf film met potentie.... Misschien had Will Smith beter niet gecast kunnen worden.....
    Wat was er zo lollig dan, behalve dat stukje over die suiker?
    Afgaande van de rest van de trailer wat toch serieus bedoelt is, past dat stukje waarin zijn tegenspeler denkt dat hij hem een lekker ding noemt, helemaal niet (dit kun je niet letterlijk naar suiker vertalen, eerder naar lekker ding!!). Is het nu een komische film of pure high tech science fiction...? Dit soort humor had men beter kunnen schrappen... maar ja het is Will Smith he... en die moet de lolbroek uithangen af en toe... dat vind ik jammer. Hij had gewoon kill en serieus de rol moeten invullen..... maar goed, dit is enkel mijn indruk op basis van een korte trailer... Hopelijk pakt de film verder wel goed uit want zelfs op mijn pc kan ik er wel warm voor lopen...
    Ik weet heus wel wat bedoelt wordt met sugar hoor

    Maar laten we gewoon afwachten, een trailer zegt ook niet alles :wink:
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Op basis van de trailer vind ik de humor niet echt op zijn plaats in deze sf film met potentie.... Misschien had Will Smith beter niet gecast kunnen worden.....
    Wat was er zo lollig dan, behalve dat stukje over die suiker?
    Afgaande van de rest van de trailer wat toch serieus bedoelt is, past dat stukje waarin zijn tegenspeler denkt dat hij hem een lekker ding noemt, helemaal niet (dit kun je niet letterlijk naar suiker vertalen, eerder naar lekker ding!!). Is het nu een komische film of pure high tech science fiction...? Dit soort humor had men beter kunnen schrappen... maar ja het is Will Smith he... en die moet de lolbroek uithangen af en toe... dat vind ik jammer. Hij had gewoon kill en serieus de rol moeten invullen..... maar goed, dit is enkel mijn indruk op basis van een korte trailer... Hopelijk pakt de film verder wel goed uit want zelfs op mijn pc kan ik er wel warm voor lopen...
    Ik weet heus wel wat bedoelt wordt met sugar hoor

    Maar laten we gewoon afwachten, een trailer zegt ook niet alles :wink:
    Ok sugar... 8) let's wait and see....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #34

    Standaard

    .
    ..
    ...


    New trailer

    'A thing of beauty, is a joy forever'

  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    op de R2UK 2 disk versie van Master & commander staat een 1ste blik documentaire van ongeveer 5 minuten over deze film. Lijkt mij interessant.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  11. #36

    Standaard

    Hopelijk nemen ze de gelijknamige Outer limits aflevering als voorbeeld.

    Die aflevering is ook op het verhaal van Asimov gebaseerd, en da's een van de beste afleveringen van de serie geworden.

    Aan de andere kant ben ik al snel tevreden als er enige vorm van robotica in een film / serie voor komt
    You are free to do as we tell you!

  12. #37

    Standaard

    De nieuwe trailer is echt veel beter dan de eerste die een totaal andere en verkeerde indruk gaf van de film. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden... laat maar komen!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #38
    "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."

  14. #39

    Standaard

    Vind de trailer erg indrukwekkend en hou persoonlijk wel van dit soort films zoals Minority Report. Films die niet te ver in de tijd spelen en toch SF zijn.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milamber
    Vind de trailer erg indrukwekkend en hou persoonlijk wel van dit soort films zoals Minority Report. Films die niet te ver in de tijd spelen en toch SF zijn.
    Al kan ik het mij niet voorstellen dat we over een jaar of 30 al zulke robots hebben, laat staan ooit..... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #41

    Standaard

    Net naar de nieuwste trailer (van juni) gekeken op de Apple Quicktime site. Het verhaal doet me wel HEEL erg denken aan The Second Renaissance part 1 van The Animatrix ! Robots die in de maatschappij geïntegreerd zijn, dan een moord op een mens door een robot, en uiteindelijk strijd tussen de mensen aan de ene kant en de robots aan de andere kant. Bijna letterlijk een film-versie van The Second Renaissance.

    Wel jammer want in de verhalen van Asimov, waarop I-Robot toch gebaseerd is, komt het nooit tot een strijd tussen robots aan de ene kant en de mensen aan de andere kant. Daarvoor zorgt de Nulde Wet, die zegt dat robots de Mensheid geen kwaad mogen doen, en die wet gaat boven de Eerste Wet die zegt dat Robots geen mensen kwaad mogen doen.

    Maar goed, hopelijk is de uitwerking wel goed. We zullen zien.

  17. #42

    Standaard

    Er is nu een nieuwe online featurette te bezien. Ik heb hem maar niet gekeken ivm spoilers, dus beoordeel zelf maar of het iets is. 8)

    Link: http://www.apple.com/trailers/fox/i_...nnyfeaturette/

    Will Smith zit in I, Robot achter de robot Sonny aan, die er van wordt verdacht een moord te hebben gepleegd. Hoe kwam Sonny tot stand? Het is te zien in de I, Robot featurette.
    De I, Robot featurette bij Apple

    State-of-the-art computer technologie en de gezichtsuitdrukkingen van acteur Alan Tudyk werden gebruikt bij de verfilming van Isaac Asimovs I, Robot om de robot Sonny te creëren. Hij is de eerste robot die zich niet aan de regels houdt en zichzelf niet ten dienste van de mensheid stelt, maar een eigen leven begint te leiden en zelfs een moord pleegt. Althans, dat wordt door de autoriteiten aangenomen en Will Smith wordt op de zaak gezet om die tot op de bodem uit te zoeken.

    De film Alex Proyas, die eerder indruk wekte met de gitzwarte sf-film Dark City, was in eerste instantie gebaseerd op het originele scenario Hardwired. Toen bleek dat 20th Century Fox de rechten van het korte Asimov verhaal in haar bezit had, besloot Proyas de twee verhalen met elkaar te verweven. Het resultaat is vanaf vijf augustus in de Nederlandse bioscopen te zien.


    Bron: Planet.nl
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  18. #43

    Standaard

    Ik kijk al een tijdje uit naar deze film en verwacht er veel van. De soundtrack is van Marco Beltrami die toch altijd heel degelijke scores aflevert.

  19. #44

    Standaard

    Nou, ik ben eergister naar die film geweest, en ik moet zeggen dat de special effects er goed uitzien. Het verhaal is leuk. [spoiler:fa0b0cb724]Het enige dat jammer is, is dat je in de trailer ziet dat de robots de steden overnemen, in de film is dit pas in het laatste kwartier van de film[/spoiler:fa0b0cb724] Voor de rest is ie wel goed.

  20. #45

    Standaard

    Voor de rest is ie wel goed.

    *maar geen klapper zoals Minority Report ?!?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Voor de rest is ie wel goed.

    *maar geen klapper zoals Minority Report ?!?
    Nee niet echt, je moet van het genre houden. De toekomst ziet er van Minority Report ziet er wel ietsje beter uit. Ik zou I, Robot wel op dvd kopen als ie uitkomt. Zoals ik al eerder zei goede special effects maar niet bijzonder veel actie.

  22. #47

    Standaard

    Heb deze film 1 week geleden Op Curacao gezien. Vond het best een aardige film. Had alleen af en toe het idee dat ze het leuk vonden om met de camera te spelen.

    Verder vond ik Will Smith weer goed acteren, met een paar droge grappen tussendoor, dat hoort gewoon bij hem en daar hoop je ook op als je naar een film gaat waarin hij meespeelt.

    I,robot is geen topper, maar wel een aardige film om is lekker voor te gaan zitten.

  23. #48

    Standaard

    Ik heb de film nog niet gezien maar het uitgangspunt bevat zeker genoeg stof tot discussie.

    De 3 wetten van de robotica zijn ook wel fascinerend:
    wet 1: een robot mag geen acties ondernemen die de mens kunnen schaden.
    wet 2: een robot mag geen bevelen opvolgen die een overtreding van wet 1 kunnen betekenen.
    wet 3: een robot mag geen acties ondernemen waardoor hij zichzelf kan beschadigen. De robot moet zichzelf dus proberen in stand te houden tenzij hij daarmee opnieuw wet 1 overtreedt.

  24. #49

    Standaard

    Heb me prima vermaakt met I,robot.
    Het is een leuk verhaal en vooral de scene in de tunnel vond ik geweldig.
    Ook Will Smith doet het leuk en de special effect zijn ook erg goed gedaan.
    I,Robot krijgt van mij een 8/10.

  25. #50

    Standaard

    Ging niet echt met hoge verwachtingen naar deze film. Film werd al behoorlijk de grond ingeboort dacht ik... Maarja gisteravond toch gegaan. Vind het echt een topfilm. Veel spanning, veel actie en niet eens een slecht verhaal. En ja er zat dus een verhaal in. Will Smith maakte ook een goede indruk.

    Aanrader dus!

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •