De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: Provision

  1. #1

    Standaard Provision

    Ik zit nu op het werk, maar zodra ik thuisben zal ik even opzoeken welke ik precies heb, maar alleen maar lof over provision, hij leest alles...svcd...dvd...mp3...JPG...alles prachtig ding..nog geen1 error gehad dat ie iets niet kon lezen, en hij heeft al honderden movies geslikt..owjah..ook leuk om te weten..hij kostte 53euro bij de blokker

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ach, je kan het treffen hoor, soms gaan ze echt wel langer mee.

    Het is niet het apparaat dat ik snel zou gebruiken om mijn dvd's op af te spelen maar voor een heleboel mensen volstaat een dergelijke speler.

    Veel plezier ermee. Bovendien kun je beter besparen op de speler dan op de kwaliteit van de films.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  4. #4
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    [quote="pavko"]

    ik heb een provision voor mijn ouders gekocht. ze wilden een dvd speler, maar veel doen ze er niet mee. dus dan vind ik het zonde om een duur ding te kopen voor ze, terwijl ze er dan toch niet veel om geven.

    Leuk apparaatje voor weinig geld, mits je hem weinig gebruikt.

    Als je hem dagelijks gebruikt, zou ik een betere kopen

  5. #5

    Standaard

    agjah, als ie kapot gaat koop ik nieuwe..simpel..nu leest ie alles nog perfect..so why buy more expensive one? :P

  6. #6
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dimension
    agjah, als ie kapot gaat koop ik nieuwe..simpel..nu leest ie alles nog perfect..so why buy more expensive one? :P
    als je geld genoeg hebt en alles uit de digitale schijfje wilt halen, ga je snel anders denken

  7. #7

  8. #8
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    bij mijn ouders werkt ie nog. voor alsnog

  9. #9

  10. #10
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    mijn ouders wel. Ik draai zelf bijna elke dag een dvdtje. Maar deze meneer heeft dan ook geen provision . Daar ga ik mezelf niet aan wagen haha

  11. #11

    Standaard

    Als je echt een beetje van je film wil genieten...moet je dat ook niet doen..

  12. #12
    genksta
    Guest

    Standaard

    ik heb ook die dvd speler maar als ik een originele dvd afspeel, doet mijn beeldscherm raar. die gaat van donker naar licht, donker naar licht, ... en af en toe valt het geluid ook weg dan

  13. #13
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    terug brengen en een pioneer kopen ofzo

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •