Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 200 worden weergegeven.

Discussie: Ocean's Twelve

  1. #76

    Standaard

    They will shoot on the 5th of may... Herengracht (on a boat) and Kloveniersgracht! But there will be a lot of security and all other roads to the shooting locations will be sealed!
    Of de datum dus klopt weet ik niet, kan ook 6 mei zijn, maar weer wat locaties erbij dus.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Irene
    They will shoot on the 5th of may... Herengracht (on a boat) and Kloveniersgracht! But there will be a lot of security and all other roads to the shooting locations will be sealed!
    Of de datum dus klopt weet ik niet, kan ook 6 mei zijn, maar weer wat locaties erbij dus.
    Ik denk niet dat ze 5 mei gaan filmen, dan is ut ook best druk in A'dam denk ik, met de bevrijdingsfestivals... En ze zouden pas 6 mei beginnen he, maar goed, in elk geval weer wat locatie's erbij. Begin me nu toch wel heel erg af te vragen wat ze precies gaan doen...
    Van welke site komt dit af?

  3. #78

    Standaard

    Net bij shownieuws op SBS zeiden ze ook dat er woensdag opnames zijn aan de herengracht... Er mogen geen auto's geparkeerd worden en de parkeermeters moeten weg. Beginnen ze dus toch al disndag... Iemand er nog heen geweest vandaag? Er stonden niet eens zo veel mensen bij het hotel, baal wel dat ik niet gegaan ben vandaag.

  4. #79

    Standaard

    Ik ben morgenavond en vrijdag iig in Amsterdam... ik zal m'n oogkleppen eens afzetten.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wendyvds
    Van welke site komt dit af?
    Van IMDB

  6. #81

    Standaard

    Lees dit net op www.rtlboulevard.nl

    Voor het eerst in dertig jaar is Amsterdam het toneel van een grote Hollywoodproductie. De eerste sterren zijn in de stad gearriveerd voor de opnames van de film Ocean's Twelve, het vervolg op de internationale hit Ocean's Eleven, die woensdag 5 mei beginnen. George Clooney en Matt Damon draaien dan bij Hotel Pulitzer aan de Keizersgracht voor de eerste scène, die zich in de bar en buiten voor het hotel afspeelt.

    En dit.

    Volgens winkeliers worden Clooney en Damon op Hemelvaartsdag op deze locatie in coffeeshop De Dampkring gefilmd, terwijl zij een deal sluiten.


    Dit is wel duidelijke informatie.

    Ik ben trouwens vandaag nog op de Herengracht geweest. Er werd op in dat pakhuis wat gisteren in het nieuws van rtl was wel gefilmd, maar volgens mij was dat voor iets anders. Omdat er borden stonden dat er alleen maar gisteren en vandaag (tot 19:00) een wegsleepregeling van kracht was. Dus lijkt me niet dat het voor Ocean's Twelve was.

    Denk dus dat ik toch maar woensdag even ga kijken daar.
    Weet iemand trouwens of er overdag of 's avonds gefilmd wordt (Irene misschien??)

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joelie
    Lees dit net op www.rtlboulevard.nl

    George Clooney en Matt Damon draaien dan bij Hotel Pulitzer aan de Keizersgracht voor de eerste scène, die zich in de bar en buiten voor het hotel afspeelt.
    Klopt deze informatie wel?

    Ik heb effe informatie opgezocht over het genoemde hotel. Dit hotel is NIET gelokaliseerd aan de Keizersgracht;

    Hotel Pulitzer
    Prinsengracht 315-331
    Amsterdam 1016 GZ
    mailto:res100_amsterdam@starwoodhotels.com


    Kan iemand (maybe Irene) deze informatie bevestigen; mogelijkerwijs is er door de media expres een verkeerd adres opgegeven.


    andere hotels op de Keizersgracht:

    Hotels Armada.... Keizersgracht 713 - 715
    Blakes Hotel....... Keizersgracht 384
    Fantasia............. Nieuwe Keizersgracht 16
    Synopsis............ Nieuwe Keizersgracht 22
    Toren hotel........ Keizersgracht 164
    Get Lucky........... Keizersgracht 705
    Toren Hotel......... Keizersgracht 164
    Love means never having to say you're sorry

  8. #83

  9. #84

    Standaard

    Maar ligt de Prinsengracht niet parallel aan de Herengracht? Dus voeel verschil zal het wel niet uitmaken...

  10. #85

    Standaard

    Ik kan nog niks bevestigen, zit nog thuis te wachten op telefoontje. Klein communicatieprobleempje, maar hopelijk kan ik vandaag vertrekken. Ze beginnen toch morgen. En moet vandaag ook nog werken op mijn "gewone" werkplek.

    Overigens ook nog internetcafe's daar ergens in de buurt? Kan wel handig zijn. :wink:

  11. #86

    Standaard

    Bron: Telegraaf online, 4 mei 2004.

    Amsterdammers zijn filmsets beu

    door Rick Pullens

    AMSTERDAM - Bewoners van de Amsterdamse binnenstad zijn de vele filmopnamen voor hun deur meer dan beu. Ondanks hun duurbetaalde parkeervergunning moeten zij keer op keer plek maken voor cameraploegen die de felbegeerde parkeerplaatsen opeisen voor productiewagens en crew.

    Ook de komende dagen is het weer raak en mag Amsterdam zich heel even 'Hollywood aan de Amstel' noemen: grote delen van de grachtengordel worden dan volledig 'opgeslokt' door de Amerikaanse productie Ocean's Twelve, waarin internationale sterren zoals Julia Roberts, Brad Pitt, George Clooney en Matt Damon spelen.

    Wegslepen

    De keerzijde van de medaille is dat het centrum het tijdelijk met honderden parkeerplaatsen minder moet doen. Met borden worden bewoners erop gewezen hun auto vooral niet voor de deur te parkeren aangezien een wegsleepregeling geldt.

    De eerste opnamen voor Ocean's Twelve worden morgen bij het Pulitzer Hotel aan de Prinsengracht gemaakt. Omdat vandaag de voorbereidingen al beginnen, moet dit deel van de binnenstad het meerdere dagen vrijwel zonder parkeerplekken doen.

    Het gaat niet alleen om de Prinsengracht - tussen Raadhuisstraat en Elandsgracht - maar ook om delen van de Keizersgracht en de verderop gelegen Elandsgracht, waar de materiaalwagens komen te staan. De Keizersgracht wordt bovendien afgesloten voor al het verkeer
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  12. #87

    Standaard

    las het net ook ja, op fok.nl
    wat gezever weer!
    snap best dat het een beetje vervelend is, maar dan moet je gewoon niet in het centrum gaan wonen.... hetzelfde als iemand in het centrum gaat wonen en dan gaat lopen janken dat ie last heeft van de markt voor z'n deur!!

  13. #88

    Standaard

    Het pand van een vriend van mij wordt 2 dagen lang (woensdag en donderdag) als filmset gebruikt. Hij en de andere bewoners hebben al bericht gekregen over het hoe en wat. Ik meen dat ze nu bezig zijn met de gevel op te knappen cq schoon te maken. De locatie is de gracht achter de rechtenfaculteit van de UVA (schuin achter het hotel van Heineken op de Munt..... kan ff niet op de naam komen).

  14. #89

    Standaard

    Veel info erbij!! Is er iemand die ze de afgelopen dagen al gezien hebben? En zijn Brad en Julia al gearriveerd?

  15. #90

    Standaard

    Lees dit net op het forum van xi-online

    Ocean's Twelve
    We kregen hier op het hok een officiële brief voor buurtbewoners: Morgen, 4
    mei, worden voorbereidingen getroffen voor de opnamen van een deel van
    Ocean's Twelve, overmorgen. 5 Mei dus. Jullie hoeven dus niet dagenlang voor
    het Amstelhotel te posten, Offscreen heeft de sterren zelf in huis gehaald
    (kunnen we ze meteen voor een nazit vragen...). De set vind je op de
    Kloveniersburgwal tussen de Staalstraat en Rusland, aan allebei de kanten en
    de Halvemaansbrug. De materiaalwagens (en kleedruimten???) staan ongeveer in
    het Offscreenhok. Goed nieuws dus!
    Weet iemand trouwens of dit vlakbij de Herengracht is, waar dat pand zich bevind??

    Gaan er ook anderen morgen naar Amsterdam om even te kijken???
    Hoop verder snel wat te horen.

    Groetjes Joelie

  16. #91

    Standaard

    Weet iemand misschien een tijdstip??

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joelie
    Lees dit net op het forum van xi-online

    Ocean's Twelve
    We kregen hier op het hok een officiële brief voor buurtbewoners: Morgen, 4
    mei, worden voorbereidingen getroffen voor de opnamen van een deel van
    Ocean's Twelve, overmorgen. 5 Mei dus. Jullie hoeven dus niet dagenlang voor
    het Amstelhotel te posten, Offscreen heeft de sterren zelf in huis gehaald
    (kunnen we ze meteen voor een nazit vragen...). De set vind je op de
    Kloveniersburgwal tussen de Staalstraat en Rusland, aan allebei de kanten en
    de Halvemaansbrug. De materiaalwagens (en kleedruimten???) staan ongeveer in
    het Offscreenhok. Goed nieuws dus!
    Weet iemand trouwens of dit vlakbij de Herengracht is, waar dat pand zich bevind??

    Ik hoop ook dat iemand iets weet over de tijden waarop gedraaid wordt.
    En gaan er ook anderen morgen naar Amsterdam om even te kijken???
    Hoop verder snel wat te horen.

    Groetjes Joelie

    Nee dat is niet in de buurt van de heerengracht...
    Voor exacte locatie zie http://www.offscreen.nl/os/locatie.html

    Weet iemand misschien een tijdstip?
    Morgen zal het slecht weer worden, en heb geen zin om daar van de hele ochtend, middag en avond te gaan rondhangen.
    Love means never having to say you're sorry

  18. #93

    Standaard

    Hoi,

    Weet iemand al wat meer, wordt er vandaag nog gefilmd?? En wanneer nog meer??

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joelie
    Hoi,

    Weet iemand al wat meer, wordt er vandaag nog gefilmd?? En wanneer nog meer??
    ja, bij Hotel Pulitzer... morgen ook wel weer neem ik aan

    http://www.hotelclub.net/hotel.reser..._Amsterdam.htm

  20. #95

    Standaard

    Weet ook iemand wanneer en waar in Den Haag gefilmd gaat worden ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #96
    Luud Smits
    Guest

    Standaard

    Ter Info;

    Vandaag ( 6 mei ) viert Clooney zijn 43e verjaardag, er zal vast wel
    ergens een feestje zijn vanavond in onze hoofdstad.
    Iemand een idee ? Spandoekje met "happy Birthday George" kan ook
    wel eens werken om wellicht even aandacht te krijgen en een fotootje of handtekening te scoren ....

  22. #97

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het Amstel hotel kan komen? Liefst met het openbaar vervoer...

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wendyvds
    Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het Amstel hotel kan komen? Liefst met het openbaar vervoer...
    Zoek even het adres op (www.amstelhotel.nl ??) en plan dan je reis via http://www.ov9292.nl

    Succes!

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luud Smits
    Ter Info;

    Vandaag ( 6 mei ) viert Clooney zijn 43e verjaardag, er zal vast wel
    ergens een feestje zijn vanavond in onze hoofdstad.
    Iemand een idee ? Spandoekje met "happy Birthday George" kan ook
    wel eens werken om wellicht even aandacht te krijgen en een fotootje of handtekening te scoren ....
    Dat hebben ze volgens RTL Boulevard afgelopen nacht gevierd. Vanavond gaan ze weer schieten in a'dam (weet niet waar precies). Je kan daar allicht met je spandoekje gaan staan :P

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quartje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luud Smits
    Ter Info;

    Vandaag ( 6 mei ) viert Clooney zijn 43e verjaardag, er zal vast wel
    ergens een feestje zijn vanavond in onze hoofdstad.
    Iemand een idee ? Spandoekje met "happy Birthday George" kan ook
    wel eens werken om wellicht even aandacht te krijgen en een fotootje of handtekening te scoren ....
    Dat hebben ze volgens RTL Boulevard afgelopen nacht gevierd. Vanavond gaan ze weer schieten in a'dam (weet niet waar precies). Je kan daar allicht met je spandoekje gaan staan :P
    Volgens mijn info (en wat ik net zelf heb gezien) gaan ze in iedergeval vannacht filmen op de Herengracht (nr 479 uit mijn hoofd) en ze zullen daar ook morgen en overmorgen filmen. Maar hoelaat ze daar dan filmen weet ik niet. Ik ga uit van ook weer 's avonds/'s nachts.

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •