Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitchberg
    weer geen Singing detective @#$#@#$
    Ik geloof dat A-Film daarvan de Nederlandse rechten heeft, maar ik kan me vergissen.

    Antonio Banderas (Spu Kids)
    ?
    StarTrader

  2. #27

    Standaard

    Mystic River moet natuurlijk wel in de collectie...lijkt me duidelijk.

  3. #28

    Standaard

    The Last Samurai en Smalville season 2
    Pioneer KRP-500M, Pioneer SC-LX81, Pioneer BDP-LX71, Canton Karat M80 DC, Canton Karat CS4, Canton Karat S1,

    Mijn Blu-ray’s

  4. #29

    Standaard

    Ik zoek het toch vooral in de overig selectie

    Meet me in St Louis
    Around the world in 80 days
    Splendor in the grass SE
    In the name of the rose SE

  5. #30

    Standaard

    en waar is verdorie The fearless vampire killers (aka Dance of the vampires) gebleven!!!!!!!!
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitchberg
    weer geen Singing detective @#$#@#$
    Nu je t zegt! Waarom wordt ie niet in de bios uitgebracht?!
    Was mega-flop in de VS dus zal hier niet in de bios verschijnen!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godbluff
    en waar is verdorie The fearless vampire killers (aka Dance of the vampires) gebleven!!!!!!!!
    Ik heb ook een keer op R2 project gelezen dat hij in juni zou uitkomen.

  8. #33

    Standaard

    curb your enthousiasm !
    ik heb de r1 al, maar wel positief dat ze het hier uitbrengen.
    Hopelijk brengen ze s2 hier ook uit

    MP

  9. #34

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar die Pancho Villa film van HBO.
    Zal waarschijnliojk ook wel in mijn kast komen te staan

  10. #35

    Standaard great race

    wanneer zouden ze 'The Great Race' met Jack Lemmon en Peter Falk in R2 versie uitbrengen bij Warner??
    Regie van Blake Edwards, zeker goed voor een paar uur onbekommerd amusement

  11. #36

    Standaard

    The Last Samurai
    Mystic River

    Enige twee titels die me genoeg aanspreken om te kopen. Maar ik denk dat ik Mystic River in canada bestel bij dvdsoon.
    Is zo'n mooie uitgave daaro

  12. #37

    Standaard

    - Wacky Races (16 juni 2004)
    Iedereen weet dat het bedriegers nooit voor de wind gaat. Maar dat zal de slimme Dick Dastardly en zijn hond Muttley er niet van weerhouden om hun concurrenten een stok in de wielen te steken. Het kan hen tenslotte de Grote Prijs van ’s Werelds Wackiest Racer opleveren.

    en? iemadn al iets gezien...>beide seizoenen [i n totaal 34 afl over 2 seizoenen verspreid]

    ik kan nl. nog helemaal nix over deze uitgave vindnen, terwijl hij vandaag uit zou moeten komen

  13. #38

    Standaard

    In welke wereld leven we? Ik heb zojuist "Mystic River" gekocht en was verbaast dat er twee verschillende versies in België uitgekomen zijn, één voor de franstaligen (Engels en Franse versie/Engels en Franse ondertitels) en één voor de vlamingen (Engels versie/Engels en Nederlandse ondertitels). Waarom twee versies als in Frankrijk maar één versie uitgekomen is met Nederlandse en Franse ondertitels?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    In welke wereld leven we? Ik heb zojuist "Mystic River" gekocht en was verbaast dat er twee verschillende versies in België uitgekomen zijn, één voor de franstaligen (Engels en Franse versie/Engels en Franse ondertitels) en één voor de vlamingen (Engels versie/Engels en Nederlandse ondertitels). Waarom twee versies als in Frankrijk maar één versie uitgekomen is met Nederlandse en Franse ondertitels?
    Dat was me ook al opgevallen. De DVD heeft in Frankrijk ook meer extra's dan de DVD in Nederland. En in Engeland hebben ze ook een afwijkende release. Daar staat naast de extra die we ook terugvinden op de Nederlandse release ook de bioscooptrailer op, maar deze mist ook extra's die wel op de Franse DVD staan.

    Waar is Warner in godsnaam mee bezig? Breng toch gewoon wereldwijd 1 en dezelfde DVD uit!!!

  15. #40

    Standaard

    Eindelijk komt er de release van The Name of the Rose. Toch wel een titel om naar uit te kijken
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •