De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De zoekfunctie doet het momenteel niet goed

    Volgens mij werkt momenteel de zoekfunctie niet goed. Ik krijg bepaalde threads, waarvan ik zeker weet dat ze bestaan, niet gevonden.

  2. #2

    Standaard

    We zijn bezig met onderhoud. Zie Eric's reactie in deze thread.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Dat het forum momenteel erg traag is klopt, we zijn bezig met het prunen (verwijderen) van oude topics om de grootte van de zoek-tabel (momenteel 2.2 Gigabyte) iets terug te brengen. Dit kan nog enige uren voor vertraging zorgen, onze excuses hiervoor.

  3. #3

    Standaard

    Sorry, niet gelezen. Bedankt.

  4. #4

    Standaard

    Daarom terecht je vraag ook. Je kan niet alles lezen natuurlijk. Toevallig zag ik Eric's reactie wel langskomen. Ik ga er dus van uit dat het falen van jouw zoekopdracht hiermee te maken heeft.

  5. #5

    Standaard

    Er is nog wat meer aan de hand, we hebben geprobeerd de zoektabellen opnieuw te vullen om de fragmentatie te verminderen, maar dit is niet goed gegaan, hier wordt nog aan gewerkt.

  6. #6

    Standaard

    bij mij doet ie het maar de helft van de keren heel raar

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    bij mij doet ie het maar de helft van de keren heel raar
    ik ving geen van mijn threads terug
    ik hoop dat het zo opgelost is!
    succes ermee crew :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ik ben er inderdaad nog mee bezig,
    inmiddels zijn 75000 van de 500000 posts opnieuw geindexeerd, denk dat voor het eind van de dag alle posts weer gevonden kunnen worden.

  10. #10

    Standaard

    Ah, vandaar. Ik had in het Pricewatch gedeelte een topic geopend over Underworld Supremacy Edition, omdat de zoekfunctie me nies had opgeleverd... Ik vond het al vreemd dat daar nog geen topic over open stond. Mijn heilig geloof in de zoekfunctie ook...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Kan het kloppen dat het indexeren nog steeds bezig is? Ik kan een hoop postings niet terugvinden.

  12. #12

    Standaard

    Ja klopt. Indexeren duurt nu al drie dagen en gaat maar door. Duurt dus veel langer dan verwacht!

    Leon, hoe is de status?

  13. #13

    Standaard

    maar het is bij mij niet zo dat ie niets vind maar ik krijg een heel wit scherm met gereed in de statusbalk

  14. #14

    Standaard

    326000 posts gehad, dus het zal nog anderhalve dag duren.

  15. #15

    Standaard

    Het herindexeren van alle posts is inmiddels afgerond. De zoekfunctie zou nu gewoon weer goed moeten werken.
    Eric van Ballegoie

  16. #16

    Standaard

    Ik ondervind nog steeds problemen met de zoekfunctie bij de Pricewatch.

    Onlangs wilde ik een prijs toevoegen in de thread over de 'Matrix 10 disc'. Gezocht op 'Matrix', maar het door mij bedoelde onderwerp was absoluut niet terug te vinden in het rijtje Matrix threads, terwijl ik toch zeker wist dat er een thread over bestond.
    Toen ik hem uiteindelijk gevonden had (op pag. 7 of zo van de Pricewatch), heb ik de oorspronkelijke titel "Matrix Ultimate Collection" aangepast tot "Ultimate Matrix Collection" en als je nu zoekt op Matrix wordt deze thread wel genoemd .

    Gisteren wilde ik een prijs toevoegen aan de Natural Born Killers thread, maar ook deze is helaas niet goed te vinden met de zoekfunctie, terwijl er toch al een thread over bestond: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=5658
    (gevonden door te zoeken op "born"; "Natural" of "Natural Born Killers" leveren echter geen resultaat op).

    Nog afgezien van de pricewatch threads met een zeer korte titel, zoals "24", die zijn zo goed als onvindbaar.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Nog afgezien van de pricewatch threads met een zeer korte titel, zoals "24", die zijn zo goed als onvindbaar.
    Dat klopt. Dat vind ik ook een groot minpunt van de zoekfunctie. Titels als E.T. of ER en derlijke zijn praktisch onvindbaar.

    Kan daar iets aan gedaan worden of ligt het aan de software?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •