Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 170 van 170 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bearfoot
    Nou, mooie 'plaatjes' om naar te kijken, maar echt zonder enige diepgang. Karakters en relaties worden niet uitgediept, de wolven waren wel erg nep ennuh, de vloeggolf komt in de film uit het westen!!!
    Wat een stomme fout zeg. Ik wist niet wat ik zag!
    De vloedgolf gaat langs het vrijheidsbeeld en gaat vervolgens Manhattan in. Dan komt die dus uit het oosten.

    [EDIT]
    Ik zie op een poster al wat je bedoelt. Manhattan ligt in de film aan de rechterkant van het beeld en in het echt aan de linkerkant... Niet echt slim.

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  2. #152

  3. #153

    Standaard

    Bas, dat is niet alleen in de film. In het echt is het ook zo
    Zie dit plaatje waarop je je kan zien dat het vrijheidsbeeld ten zuid-westen van manhatten ligt. De Atlantische Ocean ligt aan de rechterkant van Manhatten (overigens ligt er nog heel wat vast land tussen).
    Ik moet overigens mijn eerste stelling herzien. Als ik het kaartje zie, me de stand van het vrijheidsbeeld goed herinner en me de golf uit de film voor de geest haal, kwam de vloedgolf uit het zuid-westen

  4. #154

    Standaard

    Waar kan ik betreffende poster vinden? Dit is wel duidelijk plaatje idd

  5. #155

    Standaard

    Op deze site kan je het vinden: http://www.americanparknetwork.com

    Dit is de link naar het plaatje zoals in mijn bericht:
    http://www.americanparknetwork.com/p...images/map.jpg

    Dit is een link naar het plaatje, maar groter en waarschijnlijk duidelijker.
    http://www.americanparknetwork.com/p...mages/map2.jpg

  6. #156

    Standaard

    Als iets je irriteert ga je dingen uitzoeken.
    Was dit niet de biblitoheek uit de film?

    Deze zit op Fifth Avenue en 42nd Street en is de Humanities and Social Science Library.
    Zie hier een plattegrond van manhatten zelf met alle bibliotheken:

  7. #157

    Standaard

    Toch knap dat daar een schip langs kan drijven dan :P
    Nog zo iets: dat bootje loopt vast op een personenbus op de "bodem" Maar dat was neem ik aan niet de eerste bus die die op zijn reis tegen is gekomen. En, ook al is het geen grote boot, een bus druk die volledig aan flarden zonder er ook maar iets van te merken

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bearfoot
    Als ik het kaartje zie, me de stand van het vrijheidsbeeld goed herinner en me de golf uit de film voor de geest haal, kwam de vloedgolf uit het zuid-westen
    Logisch gezien zou de vloedgolf dus vanuit het oosten moeten komen, vanuit Manhattan gezien dus vanuit Queens en Brooklyn.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bearfoot
    Bas, dat is niet alleen in de film. In het echt is het ook zo
    Zie dit plaatje waarop je je kan zien dat het vrijheidsbeeld ten zuid-westen van manhatten ligt. De Atlantische Ocean ligt aan de rechterkant van Manhatten (overigens ligt er nog heel wat vast land tussen).
    Ik moet overigens mijn eerste stelling herzien. Als ik het kaartje zie, me de stand van het vrijheidsbeeld goed herinner en me de golf uit de film voor de geest haal, kwam de vloedgolf uit het zuid-westen
    Ah ok.

    Ik ben niet met de boot naar Manhattan gekomen maar met het vliegtuig vandaar :wink:
    Ik ben alleen met de ferry langs het vrijeheidsbeeld naar Staten Island geweest en vandaar dat ik het zo dacht als ik dacht :wink:

    [EDIT]
    Waarschijnlijk herinner ik me het fout maar toen ik met de ferry naar Staten Island ging keken we volgens mij tegen de voorkant van het vreiheidsbeeld aan. Vanuit Manhattan gezien gingen we 'linksom' oftewel, Manhattan ligt aan de linkerkant van het beeld :wink:

    [EDIT #2]
    Voor Christiaan:

    Zoals te zien ligt Manhattan hier aan de rechterkant.

    Hier is een link naar een plaatje waarop duidelijk is te zien dat het in werkelijkheid andersom is, zoals ik al dacht.
    http://www.tropicalisland.de/NYC_New...Aircraft_b.jpg

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  10. #160

    Standaard

    Ik heb em gisteren gekeken in de bios (jaja, tijdens voetbal dus lekker rustig) en moet bekennen dat het mijn verwachtingen te boven kwam. Moet toegeven dat op begeven moment de (onnodige) sentimentele scenes me echt de neus uit kwamen maar heb desondanks erg genoten. Kwam vooral door de impact van al het natuurgeweld op een 6 bij 4-scherm en buiten de bios een van de zwaarste stormen van de laatste tijd die rondraasde, wat de film een realistische ondertoon gaf. Gewoon een film waarbij je je hersens op nul moet zetten en niet nadenken over hoe (on)realistisch het wel niet is. Maar dat geldt voor wel meer films denk ik.
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  11. #161

    Standaard

    Nou ik had t kunnen weten.
    Wat een verrot verhaal zeg. Ik weet niet wat t is maar geef mij de Aziatische en Europese Cinema maar, daar worden echt betere films gemaakt.

  12. #162

    Standaard

    Sorry maar deze film is echt zeer slecht. Wat een bagger !
    Vond ik Independence day toch wel veel beter.

  13. #163

    Standaard

    Ik heb hem gisteren gezien.. Mistte ergens wat actie.. Kben net verliefd, en me mutske was er ook bij.. die mistte dat ook.. DEMN.. had ik toch beter voor wat meer actie kunnen zorgen.. :P

    On topic vindt ik het een amusant filmpje. De opbouw is precies hetzelfde als ID4, zeker te weten, maar kheb me goed vermaakt.

    Je moet niet nadenken bij dit soort films. Gewoon over je heen laten komen. Als je écht na wil denken ga je maar naar een filmhuis, want in de massa-bios kun je 's zomers toch niet tot je recht komen.
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  14. #164
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    vandaag gaan zien

    viel wat tegen
    het was veeel te saai
    maar wel knap gedaan
    6.5/10
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  15. #165

    Standaard

    gisteravond gezien en ik vond de film op zich wel meevallen. een leuke popcornfilm, niets meer en niets minder.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door john24
    Nou ik had t kunnen weten.
    Wat een verrot verhaal zeg. Ik weet niet wat t is maar geef mij de Aziatische en Europese Cinema maar, daar worden echt betere films gemaakt.
    Franse Cinema ruleert!

  17. #167

    Standaard

    Kben hem gisteren gaan zien..

    Ik ging de film zien met de instelling: verstand op nul en kijken maar! En zelfs dan is dat verhaal ongelofelijk onlogisch en zo typisch Amerikaans Ziek kindje dat gered wordt, koppeltje dat gevormd wordt, die mensen wat op het einde allemaal op die buildings staan, het hoofdrolgezinnetje dat het natuurlijk haalt, papa die zoonlief gaat redden....manman. Om niets te zeggen van die boeken die verbrandt worden ipv al die houten stoelen en tafels..

    Nuja die rampenfilmen interesseren de massa...zal altijd zo zijn.


  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LockStock
    zo typisch Amerikaans
    Mee eens, maar de kritiek richting de Amerikaanse overheid vond ik wel goed gedaan. Dat gebeurt niet vaak in dit soort producties.

    Ik heb mijzelf prima vermaakt met het digitale geweld, maar het verhaal was inderdaad niet best.
    Prince:So, do U like environmental records? Crickets chirpin', water rushin'. Supposed 2 make U horny, it just make me wanna go 2 the bathroom.

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel75
    Mee eens, maar de kritiek richting de Amerikaanse overheid vond ik wel goed gedaan. Dat gebeurt niet vaak in dit soort producties.

    Ik heb mijzelf prima vermaakt met het digitale geweld, maar het verhaal was inderdaad niet best.
    Ja met die vice-president vooral..was idd goed. Normaal zijn ze de helden (zie Independance Day)


  20. #170

    Standaard

    vond het een bagger film, enig hoogtepuntje was de [spoiler:e406c97482]tornado aanval op L.A.[/spoiler:e406c97482] en dat was al in het begin van de film, daarna kwam de ene cliché's na de andere
    Een gemiste kans..


Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •