De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hulp gevraagd: Macro problemen Pronto Neo

    Van de week mijn Pronto Neo binnen gekregen. Alle benodigde IR-signalen voor TV/DVD/Versterker aan de Pronto geleerd. Werkt allemaal perfect.

    Ik wil nu alleen aan macro's beginnen. Gaat ook helemaal perfect afgezien van het inschakelen van me Panasonic TV. Op me orginele panasonic afstandbediening moet ik de powerknop 3 seconden ingedrukt houden om hem in te schakelen. Als ik naar de Panasonic pagina ga op me pronto en de powerknop 3 seconden ingedrukt hou dan gaat de TV ook gewoon aan.

    Alleen via een macro werkt dit niet. Ik kan geen commando geven (althans ik weet hem nog niet) om de powerknop 3 seconden in te drukken. DVD speler en versterker springen gewoon aan (aangezien die powerknoppen maar 1x kort ingedrukt moeten worden)

    Ik heb geprobeerd om 5x achterelkaar het commando TV power on te geven (ook met delays er tussen) maar dan wordt de powerknop gewoon 5x achter elkaar ingedrukt en de knop moet toch echt 3 seconden worden ingedrukt.

    Hoe los ik dit op?

    PS. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijke heb uit kunnen leggen

  2. #2

    Standaard

    Ik kan het je niet vertellen, maar ik zou zeker even op het forum van www.remotecentral.com kijken!

  3. #3

    Standaard

    Upje:
    thanx voor de link, eindelijk al m;n afstandsbedieningen in tot 1 terug kunnen brengen

  4. #4

    Standaard

    En? Hoe krijg je de knop 3 seconden ingedrukt?

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de discrete IR codes voor de Panasonic TV's gedownload. Hierdoor hoeft de knop niet meer 3 seconden worden ingedrukt. Probleem is dus verholpen. Weet dus alleen nog niet hoe je simuleert dat een knop 3 seconden wordt ingedrukt

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •