Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 104 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ga hem morgen halen bij MM A'dam. Hopen dat ie er nog ligt voor € 19.99
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  2. #27

    Standaard

    Ik hoorde net op de radio dat je bij de FRS een T-Shirt er bij krijgt. Bij de V&D (Delft) krijg je trouwens een DVD gratis met het F1 seizoen 2000.

  3. #28

    Standaard

    ff een gekke vraag, kunnen jullie meer op de prijzen ingaan? dan heb ik nog wat aan deze thread.





    Moderator note: Helemaal mee eens Glenn, daarom heb ik de off-topics laten verwijderen door 'Offie'...

  4. #29

    Standaard

    Ik heb 'm net bij de FRS gekocht voor €25 (maar geen T-shirt gekregen ).

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    ff een gekke vraag, kunnen jullie meer op de prijzen ingaan? dan heb ik nog wat aan deze thread.
    Vandaag MM A'dam 19.99 (torenhoge stapels). Zo goed???
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  6. #31

    Standaard

    Vandaag gezien bij de Makro voor €24,98 incl.BTW.
    Is dus geen superprijs, maar ik verwacht dat ie vanaf volgende week in de aanbieding gaat...afwachten.

  7. #32

    Standaard MediaMarkten

    MM Rdam Centrum - EUR 19.99 - do 28-3
    MM Rijswijk - EUR 19.99 - do 28-3

    Deze Nederlandse uitvoering heeft volgens de hoes - afgezien van de Russische DD5.1-track - relevante extra's zoals een commentaartrack en 'making of'-materiaal.
    Ik kon (zoals wel vaker bij Columbia) niet goed zien of het beeld wel anamorphic is. Ik zag zo gauw nergens '16x9", iets wat ik op een andere Columbia-uitgave die ik nu in mijn hand heb, Hollow Man, wel zie.

    Aangezien niet-anamorphic uitgaven bij Columbia geen uitzonderingen zijn: heeft iemand hier meer informatie over?

    Lijkt me (naast het DTS-verhaal) wel relevant bij de keuze tussen de NL-versie een buitenlandse.

  8. #33

    Standaard

    Quote van dvdinfo: "Aangezien dit een zeer recente film betreft, heeft Columbia Tristar blijkbaar weinig moeite nodig gehad om hier een perfekt anamorf 2.35:1 naar DVD te transfereren. Gedurende de volledige prent is het beeld stabiel, het kleurenpalet diepgaand en zuiver en is niet de minste oneffenheid aanwezig."

    Ja dus....heb hem trouwens vandaag binnen gekregen
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  9. #34

    Standaard

    Heeft iemand die ´m bij DVDzone2.com heeft besteld al binnen? Heb hem lang geleden gepreorderd, maar nog geen mail ontvangen dat íe verstuurd is, of DVD op de deurmat gevonden!

  10. #35

    Standaard

    Wauw, ik heb 52 (lees tweeenvijftig) posts moeten doorworstelen, maar nu ben ik er achter.
    Fast en furious ligt voor € 19,99 bij de MM'en.
    Pffffffff, got it.
    DVD-man, gezellig, hé!!!!

  11. #36

    Standaard Moviemax

    bij de Moviemax videotheken 24.99 euro

  12. #37

    Standaard MediaMarkten Rotterdam

    MM Rdam Alexander - EUR 19.99 - ma 1-4
    MM Rdam Centrum - EUR 19.99 - ma 1-4

    Zoals eerder gemeld, maar dus nog steeds deze prijs, en nog voorradig op beide vestigingen.

  13. #38

    Standaard

    Worden ze niet over een paar weken een stuk goedkoper als iedereen die hem persé wil in zijn verzameling heeft?!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arne
    Worden ze niet over een paar weken een stuk goedkoper als iedereen die hem persé wil in zijn verzameling heeft?!
    Meestal worden films na een tijdje wel wat goedkoper maar lager dan €20 zie ik deze niet zo gauw komen (toch niet algemeen - misschien links of rechts eens een superspeciale aanbieding).

  15. #40

    Standaard

    Nou, ik was afgelopen zaterdag dus bij Mediamarkt A'dam.
    Maar voor 19,99 had hem meegenomen hoor.
    Op de sticker stond dus echt 32,99 !!!
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny
    Nou, ik was afgelopen zaterdag dus bij Mediamarkt A'dam.
    Maar voor 19,99 had hem meegenomen hoor.
    Op de sticker stond dus echt 32,99 !!!
    Dat is een fenomeen dat algemener lijkt te worden... Ik heb het bij de FRS ook al enkele malen voor gehad. Kom je aan de kassa, is de prijs schijnbaar zonder reden enkele Euro's lager dan geprijsd staat ?? (en dat zonder kortingkaart, duidelijke aanbieding of wat dan ook)
    Klagen doe ik er niet over, natuurlijk !

  17. #42

    Standaard

    Ik heb hem gisteren bij de mediamarkt Leeuwarden voor 14,99 meegenomen. Dacht dat dat wel een leuk prijsje was

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Meestal worden films na een tijdje wel wat goedkoper maar lager dan €20 zie ik deze niet zo gauw komen (toch niet algemeen - misschien links of rechts eens een superspeciale aanbieding).
    Ik heb hem gisteren voor de leuke prijs van 14.99 bij de mediamarkt in Leeuwarden opgehaald. Leuke actie vond ik zo er waren nog enkele titels voor deze prijs o.a. Tombraider. Ik kon The Fast and the Furious voor deze prijs niet laten liggen.

  19. #44

    Standaard

    Het lijkt erop dat MM Leeuwarden (en ook MM Groningen) zich in nog duidelijk op de markt aan het zetten zijn als zijnde goedkope DVD-zaak.
    Hier in het westen zijn ze nog steeds wel goedkoop, maar niet meer met alles (o.a. Jurassic Park 1 & 2, zie andere thread over MM).
    Mazzel voor de Forummers in de buurt van Leeuwarden of Groningen, pech voor ons. Maar ook € 19,99 vind ik een zeer schapelijke prijs voor zo'n gloednieuwe film op DVD.
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  20. #45

    Standaard

    Nou, in MM Groningen heb ik er gewoon 25 Euro voor moeten betalen (afgelopen zaterdag). Oke, goedkoper dan de meeste andere zaken, maar zeker geen 20 of 15 Euro
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Schokker
    Ik heb hem gisteren voor de leuke prijs van 14.99 bij de mediamarkt in Leeuwarden opgehaald. Leuke actie vond ik zo er waren nog enkele titels voor deze prijs o.a. Tombraider. Ik kon The Fast and the Furious voor deze prijs niet laten liggen.
    ik was zaterdag nog bij de mm in leeuwarden en toen koste hij toch echt 29.95 euro

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicolas cage


    ik was zaterdag nog bij de mm in leeuwarden en toen koste hij toch echt 29.95 euro

    Het was volgens mij een paasdag actie ofzo. Stond in de Leeuwarder courant van zaterdag.

    Dat zou echt #@$$@ voor je zijn. Als je die dvd 2 dagen later had gekocht had je hem voor de helft van de prijs gehad. Maar dat is een bekend fenomeen bij de mediamarkt.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Schokker



    Het was volgens mij een paasdag actie ofzo. Stond in de Leeuwarder courant van zaterdag.

    Dat zou echt #@$$@ voor je zijn. Als je die dvd 2 dagen later had gekocht had je hem voor de helft van de prijs gehad. Maar dat is een bekend fenomeen bij de mediamarkt.
    Is niet te hopen dat dit ook voor Groningen geldt, want dan ben ik daarmee ook de boot ingegaan (25 ipv 20 Euro).

    Ach, ook dat is ie wel waard
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VTec
    Is niet te hopen dat dit ook voor Groningen geldt, want dan ben ik daarmee ook de boot ingegaan (25 ipv 20 Euro).

    Ach, ook dat is ie wel waard


    Je bedoelt zeker 15 euro i.p.v. 25. Hij was maar 15 euro in Leeuwarden.

  25. #50

    Standaard

    bij devoted is deze dvd met DTS-track tijdelijk $au 24,95, minus de gts en plus de verzendkosten komt deze dvd op € 15,62. Je mist alleen de nl-ondertiteling.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •