Pagina 108 van 252 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158208 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.676 tot 2.700 van 6295 worden weergegeven.
  1. #2676

  2. #2677

    Standaard

    Symphony X:
    +: Highlander, Fight Club, Back to the Future trilogy, Band of Brothers Tin
    -: Ocean's Eleven, The Passion, Pirates, Matrix, Gangs of NY
    6.5, enkele leuke titels toch weeral gebrek aan mijn voorliefde voor variatie.

    Roberto Corleone:
    +: Amelie, Blackadder, Godfather, Ice Age (SUPERFILM), Papillon, Saving Ryan LTD, SW trilogy, Scarface, Taxi I & II
    -: Taxi III (alhoewel die mooi in het rijtje past natuurlijk), Road to Perdition, Pirates, Harry Potter
    7.5, Blackadder, Ice Age en Papillon... dat is op het randje van 8.

    Zijn er hier eigenlijk ook fans van Aziatische cinema? Ik ben er nog geen tegengekomen...

    Mijn collectie:
    http://www.intervocative.com/dvdcoll...spx/den%20dove

  3. #2678

    Standaard

    dove dave

    +: Trilogy of the Dead Boxset, The Evil Dead: The Book of the Dead: Limited Edition, O Brother, Where Art Thou, Monty Python And The Holy Grail, The Deer Hunter,

    -: Gone in 60 Seconds, The 10th Kingdom, The Lord of the Rings(sorry deze tekenfilm doet het boek geen recht aan), xXx, Romeo Juliet, Pearl Harbor.

    Veel onbekende films voor mijn, ook redelijk wat B-film, Aziatische films. Niet echt mijn ding en mis toch wel enkele klassiekers. Maar je collectie is inderdaad gevarieerd. Een 7.

  4. #2679

    Standaard

    Paul_Heijmans

    +
    Alien Qd, seven SE, Xfiles, Dogtown Z-boys
    -
    wel JP 2 en 3 maar deel 1 niet?, LotR geen EE?,

    Beetje een standaard collectie, daar is niet verkeerd mee uiteraard. Ik mis gewoon wat bijzondere titels, we hebben wel een hoop dezelfde films. Ik geef je een 6,5.


  5. #2680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Paul_Heijmans

    wel JP 2 en 3 maar deel 1 niet?, LotR geen EE?,
    Wacht ff op een koopje voor JP en sorry LotR is wel EE maar de verkeerde editie geselecteerd bij profiler.

  6. #2681

    Standaard

    Ik heb ook weer wat nieuwe titels toegevoegd, dus als iemand mijn collectie nog eens wil beoordelen.

    Joost v.d. Ham
    Zeer goede collectie met als toppers de films van David Lynch en de Coens, Zatoichi, Scarface, Amelie, Amores Perros, Snatch, dan ook nog wat animitie (en meer dan de standaard disneys), dat is ook altijd positief
    Je verzamelt precies ook wel graag, enkele malen Spirited Away en Reservoir Dogs en enkele mooie uitgaves en giftsets.
    Het grootste nadeel in mijn ogen is je muziekkeuze. En ook wat meer oudere films zou geen kwaad kunnen maar het niveau ligt hoog dus zeker een 8 waard.

    Paul_Hijmans
    Positief zijn de Star Wars Trilogy (maar die zal straks iedereen wel hebben), Hulk Box, Sergio Leone, Snatch, Fight Club, Godfather Box
    Nu de minpunten, alhoewel ik de Hulk super vond in tegenstelling tot de meesten kon Daredevil me totaal niet boeien, minority report, JP II heb ik niet kunnen uitzien (daar zou ik snel de eerste kopen, die was wel goed)
    En ik zou graag ook nog wat meer oudere films zien.
    Een 7

    straks ga ik verder, want ik moet nu weg.

  7. #2682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dove dave
    Zijn er hier eigenlijk ook fans van Aziatische cinema? Ik ben er nog geen tegengekomen...
    Ze zijn er wel, maar zelf ben ik dat idd niet.

    Dave ook nog even een beoordeling voor uw collectie.
    + punten; Amelie, Boogie Nights, Fightclub, Edward Scissorhands, Godfather, Bond, Leon, LOTR, Monty Python, Scarface, Traffic
    - punten; Hulk, Pearl Harbor, xXx, Horror, Dune, aziatische cinema

    Een UNIEKE collectie, met veel aziatische titels (ben ik niet zo in thuis en ook niet mijn smaak) en ook wat horror. Met name omdat het een unieke collectie is, die naar mijn mening toch wel wat klassiekers mist maar toch zeker niet de slechtste films bevat. 7,5

  8. #2683

    Standaard

    Ok, terug thuis dus ineens nog wat verder beoordelen.

    Dove Dave
    Dit lijkt er al meer op, enkele mooie Limited Argento's (dat is serieus scoren bij mij) en pareltjes als de houten Wicker Man Box, Scarface Box, The Book Of The Dead, The League Of Gentleman, Amelie, Holy Grail, Amores Perros, Godfather Box, Fight Club, .... plus wat je nog hebt van de Coens, Lynch en PT Anderson. En dan nog wat goede films in mooie uitgaves zoals Arahan, Legend, Hulk.
    Tel daarbij dan nog wat aziatische cinema waar ik ook wel fan van ben (al moet ik zeggen dat onze smaken op dat punt toch wel een beetje verschillen) Van horror/cult heb je er toch ook wel enkele goede, Assault on precinct 13, Scarlet Diva, Trilogy of the dead (ik zou van de deze wel voor de R1's gegaan zijn)
    Nadelen zijn wat weinig oude films en klassiekers, Vertical Limit, Species II (1 vond ik wel goed) en dan nog enkele die ik nog niet gezien heb maar me weinig zeggen.
    Eigenlijk een heel goede basis om een collectie te starten, een 8.7 omdat er toch veel van m'n toppers inzitten en je ten opzichte veel mensen hier een heel gevarieerde collectie hebt.

    King Dingeling
    Dit was een makkelijke beoordeling, weer zo'n Hollywood collectie, wel wat goede films zoals Snatch, Godfather Box, Scarface, Kill Bill, Hero, maar bijna niets oud.
    Hier kan ik maar een 6.5 aan geven en dat ligt vooral aan het gebrek aan variatie.

    Symphony X
    Wel wat horror, dat is al positief maar ik mis de echt goede horror's, je hebt bijvoorbeeld Halloween 4&5 maar je mist de eerste.
    Pluspunten zijn Battle Royale, Kill Bill, T3, Fight Club
    Nadelen zijn het gebrek aan topfilms, weinig oude films en enkele films die ik maar niets vind (zoals Minority Report). Ik kan eigenlijk weinig slechte films aanduiden maar wel veel die ik gezien heb en die wel te doen waren om een keer te zien maar ik niet snel op dvd zou kopen zoals POTC, The Passion Of The Christ, ... (tenzij ze natuurlijk bijna gratis zijn)
    Ik geef je ook een 6.5 en dit ligt meer aan het gebrek aan goede films dan aan het teveel aan slecht films.

  9. #2684

    Standaard

    Zo dan maar weer is tijd voor een update, wat vinden jullie tegenwoordig van mijn collectie.

    Greets Seb

    http://www.intervocative.com/DVDColl....aspx/sebforce

  10. #2685

    Standaard

    Tom P

    Een enorme collectie die verre van standaard is te noemen. Met prachtige films als Adaptation, Being Joh Malkovich, Amores Perros, Lynch en Coen films, en erg mooie dvds als Jubei Ninpocho, ET, Big Fish, vele criterions. Echte missers vind ik de actie films als Gone in 60 sec, The League of.., Mad Max etc. Ik wil je een film aanraden: Grave of the Fireflies de beste animatie film ooit gemaakt! Je collectie krijgt een 8,5!


  11. #2686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom P

    Joost v.d. Ham
    Zeer goede collectie met als toppers de films van David Lynch en de Coens, Zatoichi, Scarface, Amelie, Amores Perros, Snatch, dan ook nog wat animitie (en meer dan de standaard disneys), dat is ook altijd positief
    Je verzamelt precies ook wel graag, enkele malen Spirited Away en Reservoir Dogs en enkele mooie uitgaves en giftsets.
    Het grootste nadeel in mijn ogen is je muziekkeuze. En ook wat meer oudere films zou geen kwaad kunnen maar het niveau ligt hoog dus zeker een 8 waard.
    De muziekkeuze is ook niet echt allemaal mijn muziek ...oudere films? Volgens mij heb ik toch echt veel oudere films gezien en vind dat ik maar erg weinig (tot geen) toppers mis.


  12. #2687

    Standaard

    Seb

    Een behoorlijk grote collectie. Ik zie erg goed maar ook erg veel slechte films. Voor mij is het vreemd dat iemand die houdt van K-Pax, Spirited Away, Se7en, Blof, Silence of the Lambs, AI en The Godfather rotzooi als S.W.A.T., Scary Movie, 2fast2furious, Charlie's Angels, Gone in 60 sec, Wrong Turn en vele anderen in zn kast heeft staan. Maar dat zal wel een vreemde mening zijn cijfer: 6,5


  13. #2688

    Standaard

    Joost v.d. Ham

    +: The Untouchables, X-Files seizoenen, True Romance, Trainspotting, Traffic, The Thin Red Line, Stir of Echoes, Spartacus, The Shining, Reservoir Dogs, Pulp Fiction, One Flew Over the Cuckoo's Nest, O Brother, Where Art Thou, Natural Born Killers, Miller's Crossing, Léon, Lock, Stock & Two Smoking Barrels, Heat, Full Metal Jacket, eXistenZ, Devil's Advocate, The Deer Hunter, Carlito's Way, Boondock Saints, The Big Lebowski, etc.


    -: Disney dvd's, Pearl Harbor, Moulin Rouge, K-Pax

    Ja wat moet ik hier nog van zeggen? Een 9,3!

  14. #2689

    Standaard

    Joost v.d. Ham:
    +: Lion King giftset, Zatoichi, Wicker Man LE, Twin Peaks, Stir of Echoes, Scarface, Romeo&Juliet, Reservoir Dogs collectie, Mononoke, Pearl Harbor UE, Magnolia SE, Hero UE, Boondock Saints, Godfather, Futurama, Amores Perros, Amelie, en nog vele meer...
    -: 12 monkeys, overvloed Disney, Dogma, the Mask, original Ring, Spiderman, en je muziek
    8.5, omdat je zoveel meer goed dan slecht hebt en duidelijk een collector bent.

    Tom P:
    +: Dawn of the Dead UE, Evil Dead LE, Arahan LE, Musa extended, Bubba Ho-tep, Killer Klowns from Outer Space (ziek geschifte film), Versus SE, Bio Zombie, Kitano-collectie, Man Bites Dog, Wicker Man LE, Argento collectie, Twin Peaks, Hard Target, veel League of Gents (beste komedie aller tijden),... en vele vele anderen
    -: het ontbreken van box of the dead in je living dead collectie, Matrix, Bones, Hudsucker, Fast & Furious, Showgirls, veel slechte Carpenters
    9.5, Takeshi Kitano-, Dario Argento- en Coen- collectie met Arahan LE en Wicker Man LE... Yummie!! Jammer van die vele mindere titels, maar iederen zal zo wel zijn redenen hebben om af en toe wat bagger te kopen zeker...
    “I want the spectators to feel like they are in another dimension of reality. I don't want my audience to understand every detail.” Takeshi Kitano

  15. #2690

    Standaard

    Tom P

    Hier ga ik geen + en - lijst bij maken veel toppers namelijk maar ook films die ik minder vind maar dat kan denk ik niet anders dan bij zo'n uitgebreidde collectie. Elk genre is vertegenwoordigd in je collectie en vrij veel klassiekers ook enkele films waarvan ik vraagtekens zet: Bulletproof Monk?? Maar voor de rest een vrij complete collectie: een 8,8.

  16. #2691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Seb

    Een behoorlijk grote collectie. Ik zie erg goed maar ook erg veel slechte films. Voor mij is het vreemd dat iemand die houdt van K-Pax, Spirited Away, Se7en, Blof, Silence of the Lambs, AI en The Godfather rotzooi als S.W.A.T., Scary Movie, 2fast2furious, Charlie's Angels, Gone in 60 sec, Wrong Turn en vele anderen in zn kast heeft staan. Maar dat zal wel een vreemde mening zijn cijfer: 6,5
    Thanks voor je menig, en ik begrijp inderdaad wat je bedoeld, maar ik werk bij media markt, en daar zie je echt heel veel aanbiedingen voorbij vliegen. Dan denk je hmm dat is wel leuk voor 5 euro en dat is wel leuk voor 8,99. je kent het wel maar de films die jij opnoemt zijn inderdaad wel een vervuiling voor mijn collectie :wink:

    Greets Seb

    http://www.intervocative.com/DVDColl....aspx/sebforce

  17. #2692

    Standaard

    seb: lekker veel films, ruim over de 200
    + simpsons / big fish / alien / BTTF / BOB / godfather / S.E dvds / LOTR / SW
    - aantal kale versies (oa FDTD, jackie brown) en scary movie, kale shawshank...en een aantal mindere films waar al op gewezen is. Jammer dat je toppers met tobbers afwisselt. maar als je die films goed vind waarom niet...

    voor de rest ziet het er goed uit...
    7.3 / 10 (met potentie tot meer)

    beoordeling terug AUB!

    C
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #2693

    Standaard

    Dove dave:
    een zorgvuldig geselecteerde collectie met veel s,e
    + leon / alle l.e en s.e / coen films / bond / magnolia / LOTR /r1 van amores perros / godfather...
    ik mis films van leone en lynch films...die zou je zeker ook waarderen...
    - asian films / horror '

    een aantal films ken ik helemaal niet

    al met al een hele diverse collectie...ikzelf geef niet zoveel om de asian films en horror films...ook ken ik een boel films niet, die heb ik dus niet meegenomen als plus of min.

    ik geef je een 7.3, maar sommigen zullen jouw collectie veel hoger beoordelen...je hebt in ieder geval een eigen smaak, dat is altijd cool!

    Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #2694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    seb: lekker veel films, ruim over de 200
    + simpsons / big fish / alien / BTTF / BOB / godfather / S.E dvds / LOTR / SW
    - aantal kale versies (oa FDTD, jackie brown) en scary movie, kale shawshank...en een aantal mindere films waar al op gewezen is. Jammer dat je toppers met tobbers afwisselt. maar als je die films goed vind waarom niet...

    voor de rest ziet het er goed uit...
    7.3 / 10 (met potentie tot meer)

    beoordeling terug AUB!

    C
    He thanks voor je reactie, jou collectie ziet er erg goed uit vooral de Sopranos compleet vind ik erg gaaf ik denk wel dat we een beetje de zelfde smaak hebben als ik het zo zie ook wat jij bij mij beoordeeld en ja die wat mindere films van mij, oke zucht zoals je eerder kon lezen weet je hoe dat komt

    Verder vind ik dat je een aantal hele mooie S.E versies van een aantal toppers hebt (mistic river, big fish, enz) en natuurlijk the simpsons kortom een goeie collectie.

    cijfer 8 1/2 - 9

    Greets Seb :wink:

  20. #2695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Tom P

    Een enorme collectie die verre van standaard is te noemen. Met prachtige films als Adaptation, Being Joh Malkovich, Amores Perros, Lynch en Coen films, en erg mooie dvds als Jubei Ninpocho, ET, Big Fish, vele criterions. Echte missers vind ik de actie films als Gone in 60 sec, The League of.., Mad Max etc. Ik wil je een film aanraden: Grave of the Fireflies de beste animatie film ooit gemaakt! Je collectie krijgt een 8,5!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    De muziekkeuze is ook niet echt allemaal mijn muziek ...oudere films? Volgens mij heb ik toch echt veel oudere films gezien en vind dat ik maar erg weinig (tot geen) toppers mis.
    Eerst en vooral ik had over je Wicker Man LE gezien, ik geef je hierbij al 8.2 punten meer want dat vind ik echt een superfilm in een zeer knappe verpakking. Grave of the Fireflies zou ik inderdaad nog wel eens willen aanschaffen, samen met nog wat andere Ghibli films. En The League of Gentlemen is nu niet direct een actie film maar komische serie gebaseerd op the Wicker Man en oude Amicus horror's. Het is in mijn ogen toch een van de beste (Misschien wel de beste) komische series ooit gemaakt.
    Je hebt inderdaad veel jaren 80 films maar al je daarvoor gaat kijken heb je buiten de disneys toch niet zo veel. Maar ik vind het wel een van de betere collecties die ik hier al ben tegengekomen.[/quote]

  21. #2696

    Standaard

    bekijk mijn collectie maar weer eens een keer. Heb weer behoorlijk wat nieuwe titels erbij. Kijk ook bij bestelde titels. Beoordeling is beoordeling terug.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  22. #2697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom P

    En The League of Gentlemen is nu niet direct een actie film maar komische serie gebaseerd op the Wicker Man en oude Amicus horror's. Het is in mijn ogen toch een van de beste (Misschien wel de beste) komische series ooit gemaakt.
    [/quote]

    Sorry, te snel gelezen. Ik dacht The League of Extraordinary Gentlemen te zien. Deze serie ken ik niet...


  23. #2698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    bekijk mijn collectie maar weer eens een keer. Heb weer behoorlijk wat nieuwe titels erbij. Kijk ook bij bestelde titels. Beoordeling is beoordeling terug.
    In het verleden je collectie al eens onder de loep genomen, maar we zullen het zeker even herhalen.
    +punten;Amelie, Alien, Kubrick, Beastie Boys, Bowling for Columbine, Godfather, Fightclub, Laurent Garnier, Leon, Lola Rennt, Once Upon....., Requiem for a Dream, Radiohead, Tarantino, Trainspotting, Usual Suspects.
    -punten;Evil Dead, Hang 'em High, Starshiptroopers, X-men, veel aziatisch

    Erg mooie collectie met erg goede titels, wel veel aziatische titels die niet geheel mijn smaak zijn. Voor de rest erg sterk en uniek
    9

  24. #2699

    Standaard

    Tommycat

    Erg mooie collectie, dvds als Amelie, Amores Perros, Cidade des Deus, Cloaca, Studio Ghibli, Punch-drunk Love staan bij mij hoog in het vaandel. Hele mooie mix van genres en verschillende talen. We hebben veel dvds gemeen, daarom een 9. Geen Futurama, Adaptation en Sopranos 1 en 2?


  25. #2700

    Standaard

    Seb
    Weer een iets te recente Hollywood collectie voor mij maar positief zijn oa de Hulk Box, Once...America, Big Fish, Kill Bill, Alien Quadrilogy, Dune (Alleen spijtig van die slecht uitgave)
    Wel wat goede films maar hier kan ik echt geen grote score gaan bovenhalen ivm het gebrek aan variatie, maar een 7 zit er nog wel in.

    Tommycat
    Veel positief, alles opnoemen gaat te veel zijn, maar onder andere Takeshi Kitano (die zie ik hier op dvd.nl veel te weinig), de Coens, P.T. Anderson, Jeunet, een paar Leone's, Beastie Boys, Bubba Ho-Tep, Book Of the Dead, The Thing, Big Fish ook wel wat oudere films in vele genre's, dan ook nog goede asian films zoals die van Kitano, Memories of murder Limited, Mr. Vampire, Hard Boiled en Battlt Royale.
    Dan ook nog wat films die op m'n verlanglijstje staan en ik zie ook nog wel enkele films die ik niet ken maar wel benieuwd naar ben zoals Kwaidan (is dieze de moeite?) ook altijd wel leuk als je iemands collectie bekijkt.
    Een 9 ga ik hier toch wel geven omdat het hier toch wel een goede heel diverse collectie betreft.

Pagina 108 van 252 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158208 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •