Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 48 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Once Upon a Time in Mexico [DVD]

    Once Upon a Time in Mexico [DVD]

    El Mariachi (Banderas) moet voorkomen dat de Mexicaanse president wordt omgelegd.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    goede film maar toch lichtjes teleurstellend vond ik, de vorige had(den) nog net iets meer vond ik, het mysterieuze is er niet meer en dat vind ik wel wat spijtig
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  3. #3

    Standaard

    ge-wel-dige film 8)
    erg sfeervol, lekkere actie, goed verhaal en wederom een meestervertolking van Depp.
    Ik vind eerlijk gezegt 3 blokjes voor de inhoud wel iets te laag .. maar goed ..

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    ge-wel-dige film 8)
    erg sfeervol, lekkere actie, goed verhaal en wederom een meestervertolking van Depp.
    Ik vind eerlijk gezegt 3 blokjes voor de inhoud wel iets te laag .. maar goed ..
    Helemaal mee eens! Gewéldige film!

    Alleen in mijn herinnering was het geluid super en meer waard dan de hierboven gegeven waardering. Maar dat kan ook aan mij liggen want heb hem een tijdje geleden gehuurd en dan vervagen sommige dingen wel eens.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  5. #5

    Standaard

    ...aangezien Desperado een big budget remake is van het bescheiden El Mariachi.
    Hoewel hij qua opbouw erg in de buurt komt, is Desperado geen remake, maar een vervolg. In Desperado kan hij namelijk niet gitaar spelen vanwege zijn [spoiler:675f37de84]hand, waar hij in wordt geschoten[/spoiler:675f37de84] in El Marriachi.

    Verder kun je de "vooruitgang" zien in het karakter: in El Marriachi is hij nog een toevallige held, in Desperado gaat hij zelf op zoek naar de actie.

    Maar goed: OUATIM. Het ziet er allemaal erg gelikt uit, maar het verhaal springt werkelijk van de hak op de tak. Erg jammer.


  6. #6

    Standaard

    Geweldige film. Johnny Depp speelt weer een rol die hem op het lijf staat geschreven, echt super. De actie is ook cool, zker als je bij de extras ziet hoe sommige van die scenes gemaakt zijn. Robert Rodriguez is een genie als hij een film als deze in zo'n korte tijd kan opnemen. En die 10-minute cooking school en film school zijn hilarisch.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  7. #7
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Ben nu toch een beetje in de war Het betreft hier toch een DVD recensie? Dan zouden de 3 bolletjes dus niet op de film slaan, maar op de DVD. Hoewel er in de recensie wel weer een waardeoordeel wordt gegeven wat overeenkomstig de 3 bolletjes zou kunnen zijn. (overigens ben ik het daar niet mee eens... als ik zie wat voor 'bagger' soms meer bolletjes krijgen, maar dat terzijde)...

  8. #8

    Standaard

    Vond hem tegenvallen, te chaotisch en minder cool dan zijn voorganger en daar kan ook Depp niks aan veranderen..jammer.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Johnny Depp als Sands is VET in deze film.

    Je moet een beetje van het Genre houden, maar dan is het een leuke verstand op nul - popcornfilm.

    [/b]

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Ben nu toch een beetje in de war Het betreft hier toch een DVD recensie? Dan zouden de 3 bolletjes dus niet op de film slaan, maar op de DVD.
    De 3 bolletjes (gelijk aan het cijfer 6) is mijn waardering voor de inhoud (=de film zelf). We geven geen totaalcijfer voor de DVD uitvoering. We beoordelen de drie aspecten (beeld, geluid en extra's) afzonderlijk.
    OUATIM heeft dus een uitstekende DVD uitvoering gekregen imho, de film heeft mij (persoonlijk) echter niet echt 'gegrepen'.

  11. #11

    Standaard

    Ik vond de film zo 'n ongelofelijke zever en vooral zeer voorspelbaar dat het niet meer amusant was maar gewoon stomvervelen. Zeer flauw in vergelijking met El Mariachi!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    De 3 bolletjes (gelijk aan het cijfer 6)
    Wel, meestal wordt bij quotering op 5 bolletjes (of sterretjes, of CD schijfjes) wordt meestal een andere schaal gebruikt dan de score op 10 gedeeld door 2.
    1=minder dan 6
    2=6 - 6.5
    3=7 - 8
    4=8.5 - 9
    5=9.5+
    Hetgeen ook wel logisch is omdat je zelden films tegenkomt van minder dan 4/10 (welja, die komen wel veel voor, maar die geef je dan 0/5) waardoor een nauwkeurigere score mogeljik is voor de gemiddelde tot uistekende film...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  13. #13

    Standaard

    deze een tijd geleden gehuurd op dvd,erg leuk,jammer dat het verhaal een beetje rommelig is,maar verder een goeie film.

    Die box komt er zeker bij mij,alleen heb ik El Mariachi nog nooit gezien.

    deze krijgt een 7.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb echt wel genoten van deze film en vond hem zelfs ietsje beter dan zijn voorganger Desperados (die trouwens, zoals iemand hier al opmerkte, toch wel degelijk een vervolg is maar, toegegeven, nogal wat trekjes heeft van een remake ). El Mariachi is toch nog wel een niveau hoger dan de beide vervolgen.
    Deze bekijk je vooral voor de te gekke actiescènes, het acteerwerk van Depp en de goede muziek. Al bij al krijgt deze DVD drieënhalf sterren van mij.

  15. #15

    Standaard

    Leuke film, niet zo leuk als de voorgangers. Depp zn rol is geweldig wat me ook opvalt is dat Rodriquez veel mensen weer laat terug komen in een andere rol. Zo is bijvoorbeeld de "Mexican't" gespeelt door messenwerper uit Desperado, en de Barman in Desperado is volgens mij terug als die gozer met ooglapje. Ik kan dr ook naast zitten. Wat ik wel maf vindt is dat ie in dit deel opeens weer gitaar kan spelen :P maar das klein detail. Voor de rest zeer vermakelijke film.

    *offtopic*
    Snap niet waarom sommige mensen Desperado toch als een remake zien. In een remake lijkt het me erg moeilijk om terug te blikken naar wat je hebt gezien in de vorige film...en t verhaal is inderdaad totaal anders. Voor de mensen die Desperado en El Mariachi nog niet hebben, en OUATIM op t oog, ga voor de Trilogie digipak El Mariachi is zeker een zeer vermakelijke film (lees beste van de 3), Desperado is ook zeer vermakelijk, en qua extra's is alles t zelfde van de losse releases.

  16. #16

    Standaard

    Aardige actiefilm maar haalt bij lange na niet het niveau van Desperado. Gewoon een leuke film om een keer gezien te hebben. De acteurs fleuren de verhaallijn wat op vanwege hun acteerkwaliteiten.

  17. #17

    Standaard

    Geinige actie film. pure popcorn film. vond Desperado maar met name El Mariach wel veel beter. het verhaal van deze film is idd niet erg te volgen.
    Depp is wel uber
    En wow: eindelijk es n R2NL release met meer extra`s dan alleen trailers en bio`s

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #18

    Standaard

    Aardige film, script is te rommelig om een echt goede film van te maken. Jammer, had veel beter kunnen zijn....


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Leuke film, niet zo leuk als de voorgangers. Depp zn rol is geweldig wat me ook opvalt is dat Rodriquez veel mensen weer laat terug komen in een andere rol. Zo is bijvoorbeeld de "Mexican't" gespeelt door messenwerper uit Desperado, en de Barman in Desperado is volgens mij terug als die gozer met ooglapje. Ik kan dr ook naast zitten. Wat ik wel maf vindt is dat ie in dit deel opeens weer gitaar kan spelen :P maar das klein detail. Voor de rest zeer vermakelijke film.

    *offtopic*
    Snap niet waarom sommige mensen Desperado toch als een remake zien. In een remake lijkt het me erg moeilijk om terug te blikken naar wat je hebt gezien in de vorige film...en t verhaal is inderdaad totaal anders. Voor de mensen die Desperado en El Mariachi nog niet hebben, en OUATIM op t oog, ga voor de Trilogie digipak El Mariachi is zeker een zeer vermakelijke film (lees beste van de 3), Desperado is ook zeer vermakelijk, en qua extra's is alles t zelfde van de losse releases.
    dit klopt precies.

    de mexicant is overigens Danny Trejo,leuke acteur in vooral actie genre.
    en de barman is Cheech Marin,die bv ook in from dusk zit(try a pink pussy for a penny!)

    de film vond ik echt erg goed,top actie!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Leuke film, niet zo leuk als de voorgangers. Depp zn rol is geweldig wat me ook opvalt is dat Rodriquez veel mensen weer laat terug komen in een andere rol. Zo is bijvoorbeeld de "Mexican't" gespeelt door messenwerper uit Desperado, en de Barman in Desperado is volgens mij terug als die gozer met ooglapje. Ik kan dr ook naast zitten. Wat ik wel maf vindt is dat ie in dit deel opeens weer gitaar kan spelen :P maar das klein detail. Voor de rest zeer vermakelijke film.

    *offtopic*
    Snap niet waarom sommige mensen Desperado toch als een remake zien. In een remake lijkt het me erg moeilijk om terug te blikken naar wat je hebt gezien in de vorige film...en t verhaal is inderdaad totaal anders. Voor de mensen die Desperado en El Mariachi nog niet hebben, en OUATIM op t oog, ga voor de Trilogie digipak El Mariachi is zeker een zeer vermakelijke film (lees beste van de 3), Desperado is ook zeer vermakelijk, en qua extra's is alles t zelfde van de losse releases.
    dit klopt precies.

    de mexicant is overigens Danny Trejo,leuke acteur in vooral actie genre.
    en de barman is Cheech Marin,die bv ook in from dusk zit(try a pink pussy for a penny!)

    de film vond ik echt erg goed,top actie!

    mazzel,niels
    Ja, precies, Danny Trejo, heeft altijd van die smerige rollen :P zoals Johnny-23 in Con Air, ook zo'n lekkere smerige rol zal ie t hoofd wel voor hebben ofzo

  21. #21

    Standaard

    Het wazige is dat Danny Trejo ook in Desperado meespeelde, en toen een andere rol vertolkte waarin hij vermoord werd. Maar dat soort kleine dingetjes maken OUATIM weer extra grappig :P
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  22. #22

    Standaard

    Danny Trejo was de man in From Dusk till Dawn
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #23

    Standaard

    Dit is inderdaad een hele gave film!

    Johnny Depp is echt een topper. Elke film de afgelopen jaren waarin hij speelde was goed. Helemaal bewonderenswaardig is dat elke rol die hij neerzet weer totaal anders is. Topacteur! (kan ook niet wachten op pirates of the caribean II, over acteren geproken!)
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  24. #24

    Standaard

    Deze komt binnenkort ook als superbit uit, ben benieuwd of de beeldkwaliteit daardoor nog te verbeteren valt...
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  25. #25

    Standaard

    Vond dit een zeer amusante film ondanks het wazige verhaal, ga deze binnenkorteens aanschaffen om mijn trilogie compleet te maken.
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •