De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lost Boys, The (SE) [DVD]

    Lost Boys, The (SE) [DVD]

    De vampiertraditie in een ongewone mix van horror, humor en rockmuziek.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Film waarvan ik niet snapte waarom het een klassieker is. Beetje een té eigthies-sfeertje wat mij betreft.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  3. #3
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Film waarvan ik niet snapte waarom het een klassieker is. Beetje een té eigthies-sfeertje wat mij betreft.
    daarom juist :P

    al heb ik hem pas een paar maanden geleden voor het eerst gezien

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Film waarvan ik niet snapte waarom het een klassieker is.
    Ik ook niet. Vond er destijds al geen bal aan en veel te overdreven en te kinderachtig. Snapte de hele ophef niet rond deze flop, kreeg het toen al met pijn en moeite voor elkaar om de deze helemaal uit te kijken wat ik een hele prestatie vond. Wat mij betreft dus gewoon een wanprodukt uit de 80`s die ik nóóóóit meer hoef te zien!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  5. #5

    Standaard

    Absoluut geen wanprodukt, wat mij betreft. Het meeste wat me bij deze film aanspreekt is de 'eighties-sfeer'.

    Ik wist trouwens niet dat de kermis die je in de film ziet de kermis op het strand van Santa Cruz in Californië is. Had ik dat geweten dan had ik in 2000 toen ik er was, wat beter opgelet.

  6. #6

    Standaard

    Had de gewone versie al (lelijke snapper) en zal naar alle waarschijnlijkheid ook deze wel aanschaffen.

    Echt te gekke film en keigoede muziek, laat me terugdenken aan mijn jeugd. (ter verduidelijking de films die ik toen keek :wink: )

  7. #7

    Standaard

    Lekkere vette over the top film die wat mij betreft qua insteek alleen vergelijkbaar is met From Dusk Till Dawn. Ik heb de CD tussen m'n soundtracks staan en als het goed is ligt er bij m'n ouders thuis nog een keurig bewaarde filmposter. Of wel ik ben erg blij met deze uitgave, long live the eigthies!!

    Iemand nog een snapper kopen? :wink:

  8. #8

    Standaard

    Heb een tijd op deze uitgave gewacht ,en zal deze ook zeer binnenkort gan aanschaffen!!!! :wink:
    Echt een leuke eighties topper, super!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  9. #9

    Standaard

    "The Lost Boys" is een van mijn favoriete films aller tijden, destijds voor het eerst in de USA gezien en de videoband, dvd en soundtrack he-le-maal grijsgedraaid. Echt een schoolvoorbeeld van een film met een perfecte soundtrack!

    Het is ongetwijfeld de meest interessante vampierfilm die in de jaren 80 is gemaakt, veel beter dan Near Dark en Fright Night. En voor mij is hij nog steeds erg de moeite van het bekijken waard. OK, een beetje gedateerd soms, maar een stuk minder dan de eerdergenoemde films.

    Rick

  10. #10

    Standaard

    Ook toppertje uit mijn jeugd! Vroeger op 'kinderfeestjes' helemaal (het enige exemplaar uit de videotheek!) grijs gedraaid!
    Daarna soundtrack en VHS gekocht. Toen de snapper en nu de top SE versie!! Ik ben een gelukkig mens 8)

    Een van mijn lievelingsfilms is er nu in de vorm die het verdient. Alhoewel mooi digipackje incl. soundtrack had niet misstaan.... :wink:
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  11. #11

    Standaard

    Briljante film, heb deze toendertijd heel vaak gehuurd en bekeken. Nu heb ik hier de 1 disc uitvoering. Blijft echt een hele leuke film met een heeeeele jonge "Jack Bauer"
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  12. #12

    Standaard

    Ik heb deze film tig keer gezien en het verveelt mij nooit en heb hem op video in het Frans, Duits, Turks en natuurlijk Engels gehad.
    De extra's zijn ook wel leuk, het zijn meer interviews en wat ziet Corey Haim er anders uit en Jamison Newlander netzo.
    Ben blij met deze uitgave.
    What ?

  13. #13

    Standaard

    ik vond dit een leuke film en ik heb hem ook tig keer gezien

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Whitesoxx
    "Het is ongetwijfeld de meest interessante vampierfilm die in de jaren 80 is gemaakt, veel beter dan Near Dark en Fright Night. En voor mij is hij nog steeds erg de moeite van het bekijken waard. OK, een beetje gedateerd soms, maar een stuk minder dan de eerdergenoemde films.

    Rick
    Ik vind Lost boys een prima film met een zeldzaam goede mix van horror met humor (ik ben meestal niet te spreken over horrorcomedies), al is het lang geleden dat ik hem gezien heb.

    Near Dark van een van een van m'n favoriete regisseurs uit die tijd, Katrhryn Bigelow, is in mijn herinnering alleen óók heel goed. Wel apart dat je deze films noemt. Fright night vond ik zelf iets minder.
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  15. #15

    Standaard

    Het is juist dat 80s-sfeertje waar ik zo van hou bij deze film, uiteraard omdat ik in die periode zelf jong was en dus dateren sommige van mijn beste herinneringen uit die tijd.
    Maar een sfeertje maakt nog geen goede film. Een originele variant op het vampierthema dat geloofwaardig wordt gebracht door over het algemeen goede, jonge acteurs. De DVD is voldoende goed uitgevoerd. Een 7/10 van mij.

  16. #16

    Standaard

    matige film, vooral inhoudelijk:

    acteurs zijn niet onaardig, patric is overigens niet te herkennen, MAAR verhaal is gewoon geen zak aan!

  17. #17

    Standaard

    Ik vond het wel leuk dat er niet zo'n standaard vampierverhaaltje in zat. De mix van humor en horror was goed en de jonge helden maken zich er goed van af.

    En zoals altijd een mooi "performance" van Sutherland.
    Have a nice day !

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •