Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 76 worden weergegeven.

Discussie: Shrek 2 NL uitgave

  1. #51

    Standaard

    nee. Die pratende verpakking komt hier niet.
    Dit vertelde de winkel mij waar ik de 2 disk versie had gekocht nadat ze de maatschappij hadden gebeld.....

  2. #52

    Standaard

    Nederland en zo'n uitgave dan moet er wel veel gebeuren denk ik

  3. #53

    Standaard

    Erg jammer dan maar bestellen bij EZYDVD :wink:

  4. #54

    Standaard Re: juiste nog niet binnen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Wel, ik heb de 2 disc ook al gezien in de witte keepcase. Maar in de Colruyt keten in België hebben ze me verteld dat de 2disc pas volgende week uitkomt. Ik vermoed dat ze gewacht hebben op de juiste verpakking om alle problemen rond omruilen te vermijden. Wait & see. Bovendien kost ie in de Colruyt minder dan 22 euro voor de 2disc versie. Voor die prijs kan ik wel even wachten.
    Nu staat ie ook in de Colruyt, maar eveneens in de slechte verpakking.... ik denk dat ik ga voor de 1 disc, 16euro95 ipv 21euro95 voor de 2 disc én een leukere verpakking dan die van de 2 disc.

  5. #55

    Standaard Re: juiste nog niet binnen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Wel, ik heb de 2 disc ook al gezien in de witte keepcase. Maar in de Colruyt keten in België hebben ze me verteld dat de 2disc pas volgende week uitkomt. Ik vermoed dat ze gewacht hebben op de juiste verpakking om alle problemen rond omruilen te vermijden. Wait & see. Bovendien kost ie in de Colruyt minder dan 22 euro voor de 2disc versie. Voor die prijs kan ik wel even wachten.
    Nu staat ie ook in de Colruyt, maar eveneens in de slechte verpakking.... ik denk dat ik ga voor de 1 disc, 16euro95 ipv 21euro95 voor de 2 disc én een leukere verpakking dan die van de 2 disc.
    idem ik ga ook voor de 1disc... die is dan nog mooier en de extra's zijn toch niet zo denderend
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes
    nee. Die pratende verpakking komt hier niet.
    Dit vertelde de winkel mij waar ik de 2 disk versie had gekocht nadat ze de maatschappij hadden gebeld.....
    Lekker dat de consument de dupe wordt van een blunder van de uitgever... :x

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Lekker dat de consument de dupe wordt van een blunder van de uitgever... :x
    Precies. Als in andere landen de dubbel-DVD in een 'pratende' verpakking zit, dan moeten wij dat hier in Nederland ook krijgen. Ik heb niets tegen het localiseren van releases, maar dit gaat me te ver.

  8. #58

    Standaard

    www.dvdanswers.com heeft een recensie geplaatst van de Engelse dubbel-DVD. Dit wordt er gezegd over de verpakking:

    The double disc version of this DVD has two notable differences over the single disc edition. The first is obviously the inclusion of a second disc and the other is the packaging. The double disc packaging is one of the best slipover covers I have ever seen. Firstly, the cover opens up to reveal a pop-up picture with most of the Shrek 2 cast set against a forest location. You will also notice the gingerbread man holding a wooden sign that says ‘press me’ on the front (embossed) cover art. Press it and Donkey says “Shrek and Donkey on another whirlwind adventure”. His teeth also glow a bright white. Impressive! The DVD casing itself is also a bright green colour, which fits hand in hand with the movie.

  9. #59
    Erwin_W
    Guest

    Standaard Re: juiste nog niet binnen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Wel, ik heb de 2 disc ook al gezien in de witte keepcase. Maar in de Colruyt keten in België hebben ze me verteld dat de 2disc pas volgende week uitkomt. Ik vermoed dat ze gewacht hebben op de juiste verpakking om alle problemen rond omruilen te vermijden. Wait & see. Bovendien kost ie in de Colruyt minder dan 22 euro voor de 2disc versie. Voor die prijs kan ik wel even wachten.
    Nou alsie in België wel uitkomt met die verpakking ga ik daar maar ff heen voor een keertje

  10. #60

    Standaard

    Over de UK versie:
    Bij Play.com heeft er tot vanmidag: "Temp. Out of Stock" gestaan.
    Sinds vanavond staat er ineens: "Sold Out"

    Zo te zien is er in de UK dus ook iets niet helemaal goed gegaan. Of zo deze versie gewoon zo extreem limited zijn?

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Over de UK versie:
    Bij Play.com heeft er tot vanmidag: "Temp. Out of Stock" gestaan.
    Sinds vanavond staat er ineens: "Sold Out"

    Zo te zien is er in de UK dus ook iets niet helemaal goed gegaan. Of zo deze versie gewoon zo extreem limited zijn?
    Ik heb de R4 versie gekocht, zelfde als R2UK plus je krijgt er nog een cadeautje bij ook :wink:

    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/227725

  12. #62

    Standaard

    en dit lees ik nu pas.

    jammer,hoop dat die dan snel binnenkomt,dan ga ik hem ruilen bij de FRS.

    nou nog hopen dat ik de bon hier ergens heb liggen.

  13. #63

    Standaard

    Ik heb de 1 disc nu gekocht en in alle eerlijkheid, ik weet niet wat ze nog aan interessants op de 2e disc kunnen zetten. De extra's op de eerste disc dekken alles (effecten, bloopers, cast, muziek,...). En zeker niet met de povere 2disc keepcase die ze in be+nl uitbrengen.

    Ik dacht op amazon gelezen te hebben dat op de R1 2 disc editie de film op de 2e schijf nogeens stond in 3:4 aspect ratio. Dat is helemaal zinloos, zo krijgt iedereen een 2e schijfje vol. Alleen zie ik nu dat deze bij amazon.com niet meer te koop is. Einde reeks?

  14. #64
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    ik ben blij genoeg met mijn 1 disc versie voor 10,30...

    ik ga geen extra geld uitgeven aan speciale verpakkingen en een extra DVD

  15. #65

    Standaard

    Reactie van de Free Record Shop:


    Beste heer/mevrouw,

    In principe had er een hoes omheen moeten zitten die kon praten.

    Helaas heeft Universal deze in het Frans geleverd waardoor al deze hoezen terug moesten.
    Of er nog een Nederlandse versie aan gaat komen is nog geheel onbekend.

    Hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


    Wie heeft het e-mail adres van Universal? Ik wil met hen contact opnemen over deze blunder.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Wie heeft het e-mail adres van Universal? Ik wil met hen contact opnemen over deze blunder.
    Universal heeft geen openbare e-mail waar consumenten hun vragen en/of klachten kunnen deponeren. Je zult ze moeten bellen of schrijven.

  17. #67

    Standaard

    Bij de Back To The Future omruilactie van Universal kon je dit mailadres gebruiken: customer.service.benelux@unistudios.com

    Misschien eens proberen of je een reactie krijgt??

  18. #68
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    wat ik zelf hoogstirritant vind zijn de verplichte trailers en minifeaturette van Shark tale en Madagascar die er op staan

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    wat ik zelf hoogstirritant vind zijn de verplichte trailers en minifeaturette van Shark tale en Madagascar die er op staan
    Inderdaad. Dus voordat je in het menu komt moet je eerst zo'n drie en een half minuten wachten. Voor één keer leuk, maar daarna verschrikkelijk irritant. En via het hoofdmenu kun je de filmpjes ook selecteren.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Reactie van de Free Record Shop:


    Beste heer/mevrouw,

    In principe had er een hoes omheen moeten zitten die kon praten.

    Helaas heeft Universal deze in het Frans geleverd waardoor al deze hoezen terug moesten.
    Of er nog een Nederlandse versie aan gaat komen is nog geheel onbekend.

    Hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


    Wie heeft het e-mail adres van Universal? Ik wil met hen contact opnemen over deze blunder.
    In de folder van de Bijenkorf staat ie voor € 24,95 (met soundbit!)

    of deze engels of franstalig is, weet ik niet

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    wat ik zelf hoogstirritant vind zijn de verplichte trailers en minifeaturette van Shark tale en Madagascar die er op staan
    Inderdaad. Dus voordat je in het menu komt moet je eerst zo'n drie en een half minuten wachten. Voor één keer leuk, maar daarna verschrikkelijk irritant. En via het hoofdmenu kun je de filmpjes ook selecteren.
    K spoel ze gewoon door, net zoals vroeger met een VHS. K ga der echt nie elke keer naar kijken.

  22. #72

    Standaard

    Toch wel grappig...ik had de engelse versie besteld bij cdwow (de talking giftset) maar achteraf toch maar gecancelled.Geld werd terug gestort. En vandaag lag ie dus toch in de brievenbus!!! Heb ik hem toch mooi gratis...en met lampjes en stemmen en de hele zooi!!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #73

    Standaard

    hmm, dit kreeg ik als antwoord van Ro-Disc

    Beste Steve,

    Helaas is het nog niet bekend, wanneer de pratende 2-disc versie uitkomt. Uitgever Universal wacht nog steeds zelf op de verpakkingen.

    met vriendelijke groeten,


    Robert Verhoef

  24. #74

    Standaard

    Ik heb net Shrek 2 (R4) met pratende kartonnen sleeve (samen met een snowglobe maar dan zonder snow ) binnengekregen, ik vind de sleeve echt de moeite waard

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Ik heb net Shrek 2 (R4) met pratende kartonnen sleeve (samen met een snowglobe maar dan zonder snow ) binnengekregen, ik vind de sleeve echt de moeite waard
    Is deze toevallig regio 2/4? zoals wel vaker voorkomt? Zo jah, where did you get it? Want de UK versie heeft wel een pratend kartonnetje, maar is dus gecut, en gedubt, dus die valt af.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •