Bekijk uitslag poll: Welke site vinden jullie het beste?

Stemmers
310. Je mag niet stemmen in deze poll
  • DVD.nl

    198 63,87%
  • DVDforum.nl

    64 20,65%
  • DVD-home.nl

    8 2,58%
  • Moviebase.nl

    11 3,55%
  • DVDinfo.be

    12 3,87%
  • Anders...

    17 5,48%
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 157 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Voor mij ook dvd.nl, omdat er zoals al eerder gezegd meer "geouwehoerd" wordt (in de positieve zin).

    DVDforum.nl bezoek ik ook regelmatig, al ben ik daar eigenlijk alleen in de handelsfora te vinden. En DVD-home.nl kom ik ook wel 's.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  2. #27
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    DVD.nl is leuk maar als het alleen om het forum gedeelte gaat dan is HTForum toch absoluut de beste met grote voorsprong.
    Kan dus niet echt "één" de beste aanwijzen want naast deze twee zijn er nog vele andere natuurlijk.

  3. #28

    Standaard

    1. Moviebase (komt al schot in het ledenaantal) :wink:
    2. Dvd.nl
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    512. Dvdforum.nl
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  4. #29

    Standaard

    Ik kom hier het meest, maar dvdforum vind ik ook wel aardig. Maar ik stem dvd.nl.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    de rest komt niet eens in de buurt van DVD.NL !

  7. #32

    Standaard

    Beetje een eenzijdige poll zal dit worden aangezien de meeste van dvdforum.nl hier toch niet (vaak) zullen komen :P .

    Verder kom ik zelf het meest op dvd.nl en op dvdhome.nl

  8. #33

    Standaard

    Qua reviews vind ik dvdinfo.be wel uitblinken in schrijfstijl en taalbeheersing hoor! Vergelijk dat maar eens met het gepruts op dvd-home.nl

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    1. Moviebase (komt al schot in het ledenaantal) :wink:

    Nummer 1 in zuigen ja

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    DVD.nl is leuk maar als het alleen om het forum gedeelte gaat dan is HTForum toch absoluut de beste met grote voorsprong.
    Kan dus niet echt "één" de beste aanwijzen want naast deze twee zijn er nog vele andere natuurlijk.
    Hier ben ik het trouwens wel mee eens, maar zoals ik al eerder hier zei, het geouwehoer is hier zo gezellie
    Turn around and feel the vibe.....

  11. #36

    Standaard

    dvdforum.nl

    zit naar mijn mening meer filmkenis en als je op zoek bent naar cinefiel materiaal moet je toch echt daar zijn... sorry

  12. #37

    Standaard

    Crew: schande dat hier geen slotje op gezet is!! :wink:

    DVD.NL is voor mij zeker de nr. 1 maar er zijn ook wel eens tijden geweest dat de liefde wat minder was. We hebben hier (vind ik) teveel wat 'moet' en te weinig wat 'mag'. Da's jammer want het forum zou nog veel beter kunnen worden denk ik.

    Dvdforum.nl bezoek ik het laatste jaar ook heel regelmatig en da's ook een leuk forum, alhoewel heel anders als dvd.nl. Het handelsforum is er wel strak maar ik vind dat er te weinig leuke dvd- en filmdiscussies zijn. Verder wordt er daar teveel over dvd.nl geouwehoerd.

    Oh ja: ik hoop dat beide forums bijvoorbeeld eens een voorbeeld zullen nemen aan het forum van gamer.nl: da's naar mijn idee het beste forum van Nederland. Een ontzettend actief forum met heel veel leuke en creatieve discussies en andere 'randverschijnselen'. Een forum ook dat een hele mooie mix is van veel vrijheid, een sterk groepsgevoel van de members met daar overheen een erg effectieve moderatie. Echt een topforum dus.

  13. #38

    Standaard

    DVD.nl natuurlijk! :P
    Four-Star Trader (236)

  14. #39

    Standaard

    een erg betrouwbare poll is dit nu ook weer niet.

    dvd.nl vind ik een interessante site qua reviews, nieuws.

    dvd-home toch uitgebreider (anders) qua nieuws en releaselijst.

    dvdforum is en blijft mijn favo forum. persoonlijk voel ik me er meer thuis (zeker in de ouwehoertopics ). hoop eigenlijk dat die rivaliteit eens ophoudt. beetje jammer.

    dvdinfo.be - reviews zijn iets minder dan dvd-home en dvd.nl, maar voor de rest okay.

    verder kom ik op nog wat internationale sites.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #40

    Standaard

    Ik heb nog niet met alle "concurenten" ervaring maar wel met enkele ervan.
    Ik merk tot nog toe gemerkt dat, zoals al meerdere aangegeven hebben, hier op dvd.nl mensen elkaar veel meer bereid zijn om te helpen met problemen via het forum, dus mijn stem gaat uit naar dvd.nl

    Reviews van films zijn zeer persoonlijk en daar hecht ik dan ook veel minder waarde aan bij een site.

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Ik vindt dvd.nl echt met stip het slechtste, daarom zit ik hier ook zo vaak :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Myth
    Ik vindt dvd.nl echt met stip het slechtste, daarom zit ik hier ook zo vaak :wink:
    ff een vraagje;waarom begint jouw collectie op alfabetische volgorde als ik er op klik???
    Bij mij begint hij met de laatst toegevoegde dvd.

  19. #44

    Standaard

    dvd.nl blijft voor mij de nummer 1

  20. #45

    Standaard

    - dvd.nl ..... blijft de beste maar de sfeer is wel minder geworden met de jaren (niet dat ik in mijn "begin jaren" zo gezellig was )
    - dvd-home.... grote, goede database
    - dvdforum.nl .... fijn om te handelen
    - dvdinfo.be .... goede site, vaker "apartere" dvd's

    en de enige echte filmsite:
    MOVIEMETER.nl

  21. #46

    Standaard

    Dvdforum.nl, met afstand het gezelligste en het leukst om te lezen. Verder zitten er redelijk wat lui die leuke tips hebben m.b.t. bepaalde genres (Asian, horror enz.). Sommigen daarvan zaten vroeger ook op dvd.nl maar die zijn afgeschrikt door de strikte regels hier.

  22. #47
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Ook voor mij staat dvd.nl op de eerste plaats, al vind ik de laatste tijd dat dvdforum.nl ze aardig op de hielen zit.


  23. #48

    Standaard

    Voor mij staat dvd.nl op de eerste plaats. Dit omdat ik die andere (nog) niet ken.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ik kan maar niet kiezen
    Ik wel
    JIj heb natuurlijk voor dvdforum.nl gekozen

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    DVD.nl is leuk maar als het alleen om het forum gedeelte gaat dan is HTForum toch absoluut de beste met grote voorsprong.
    Kan dus niet echt "één" de beste aanwijzen want naast deze twee zijn er nog vele andere natuurlijk.
    Hier ben ik het trouwens wel mee eens, maar zoals ik al eerder hier zei, het geouwehoer is hier zo gezellie
    Dat kan je op dat forum ook echt veel tegenkomen hoor Maar ok, dat is meer onder de diehard bezoekers eigenlijk

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •