Pagina 12 van 15 EersteEerste ... 289101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 365 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    A: een paar hele lichte krasjes (echt minimaal) op disc 2 en 4.
    B: Lukas Klamer
    C: winkel.
    D: De EE Editie
    E: Ik ga niet ruilen, want ik denk dat mijn DVD-speler er geen last van zal hebben.

  2. #277
    rakker
    Guest

    Standaard

    A:krassen op alle 4 discs

    B: FRS Geel (België)

    C: Gewoon in winkel gekocht

    D: SEE (giftset)

    E: De winkelier heeft direct een ander expl gegeven en ook nagekeken of daar krassen opstonden. Resultaat: 1 disc met een zeer lichte kras. Niet moeilijk over gedaan en mee naar huis genomen.

  3. #278

    Standaard

    voor een ieder die deze giftset bij ro-disc online heeft besteld en een defecte disc of set heeft en niet in staat is om persoonlijk om te ruilen:

    U kunt de defecte disc, normaal gefrankeerd, naar ons terugsturen. Als u hierbij uw bank- of girorekeningnummer vermeld, zullen we u het bedrag voor de verzending retourneren. Zodra we uw disc hebben ontvangen, zullen we u direct een onbeschadigd exemplaar toesturen.

    Excuses voor het ongemak.

    goede service.

  4. #279

    Standaard

    Vandaag weer terug geweest naar de Bijenkorf met m'n omgeruilde set (licht bekrast, veroorzaakte toch een hapering op disc 1). De verkoopster liet me nog 2 sets zijn, maar die bleken ook licht bekrast. Vorige keer dacht ik dat risico ook maar te nemen, maar nu dus niet meer. Heb m'n geld terug gevraagd. Koop de film later wel weer een keer als A-Film met een nieuwe onbekraste lading komt.

    Wat heb ik eraan overgehouden? Dat ik nu weet dat de Bijenkorf prima service levert. En dat ik de EE gratis heb kunnen bekijken. :P
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    En dat ik de EE gratis heb kunnen bekijken. :P
    het is en blijft een nederlander natuurlijk. :wink:

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Vandaag weer terug geweest naar de Bijenkorf met m'n omgeruilde set (licht bekrast, veroorzaakte toch een hapering op disc 1). De verkoopster liet me nog 2 sets zijn, maar die bleken ook licht bekrast. Vorige keer dacht ik dat risico ook maar te nemen, maar nu dus niet meer. Heb m'n geld terug gevraagd. Koop de film later wel weer een keer als A-Film met een nieuwe onbekraste lading komt.

    Wat heb ik eraan overgehouden? Dat ik nu weet dat de Bijenkorf prima service levert. En dat ik de EE gratis heb kunnen bekijken. :P

    Als je hem geript had, dan was je nog gelukkiger

  7. #282

    Standaard

    [quote="FrankGuthrie"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Vandaag weer terug geweest naar de Bijenkorf met m'n omgeruilde set (licht bekrast, veroorzaakte toch een hapering op disc 1). De verkoopster liet me nog 2 sets zijn, maar die bleken ook licht bekrast. Vorige keer dacht ik dat risico ook maar te nemen, maar nu dus niet meer. Heb m'n geld terug gevraagd. Koop de film later wel weer een keer als A-Film met een nieuwe onbekraste lading komt.

    Wat heb ik eraan overgehouden? Dat ik nu weet dat de Bijenkorf prima service levert. En dat ik de EE gratis heb kunnen bekijken. :P[/quote

    Als je hem geript had, dan was je nog gelukkiger
    dat denk ik niet. omdat er nogal wat compresie nodig is zul je dit ook wel kunnen zien. of je moet een double layer brander hebben. maar die double layer schijfjes zijn nauwelijks te krijgen en nog erg duur.

    daarnaast is de boxset natuurlijk veel mooier. :wink:

    P.s.
    hopelijk heb je wel al de MM environment besteld via de morgul code op het foldertje.(ten minste als je die wilt hebben.)

  8. #283

    Standaard

    A: heb je krassen of niet ?
    Wel krassen. Op disc 1 heeft een compleet ijshockeyteam een training gedaan, en op disc 3 lichte krasjes

    B: Krassen ... waar gekocht ?
    DVDzone2

    C: Pre-order of gewoon in de winkel
    Online Pre-order

    D: EE of SEE (giftset)
    SEE

    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen ?
    Nee, maar dat deed de lokale frs ook niet. En dat was toch ff sneller geregeld


    Arjen

  9. #284

    Standaard

    A: heb je krassen of niet ?

    Helaas wel... Disc 1 zit vol krassen, Disc 2 heeft vage vegen, Disc 3 ook veel krassen, Disc 4 aantal krassen

    B: Krassen ... waar gekocht ?

    Free Record Shop

    C: Pre-order of gewoon in de winkel

    Online besteld

    D: EE of SEE (giftset)

    EE

    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen ?

    Ik ga morgen gelijk even langs om te ruilen. Hopelijk doen ze niet moeilijk!
    Four-Star Trader (236)

  10. #285

    Standaard

    Gisteren mijn giftset van dvdzone2 opgehaald:

    Op het eerste geziht disc 1, 2 en 3 krasvrij

    4 heeft een redelijke kras.

    Dit weekend eens goed nakijken en ik zal contact opnemen voor die disc 4.
    Send a maniac to catch a maniac...

  11. #286

    Standaard

    Zelf heb ik de set nog niet gekocht vanwege alle berichten over bekraste exemplaren.

    Wat mij echter opviel bij de FRS in Zwolle is dat daar een heel rijtje stond van boxen waarvan de seal open was. Zijn dit dan allemaal teruggebrachte boxen en worden die dus gewoon weer in de winkel gezet? Zou een heel slechte zaak zijn. Het zou getuigen van klantenservice als de winkel zelf de boxen zou controleren en alleen de goede boxen verkocht en de beschadigde direct uit de handel zou nemen.

    Ik wacht in elk geval tot het in nieuwe jaar en hoop dan een box uit de nieuwe levering te kunnen kopen zonder krassen.

  12. #287

    Standaard

    Ik wacht ook nog even met de aanschaf. Als iemand op de hoogte is van het feit dat er een nieuwe lichting in de winkel ligt (of wanneer dat gebeurd), dan gelieve dat hier te melden, zodat ik vervolgens naar de winkel kan rennen

  13. #288

    Standaard

    @Homer72:

    bij onze FRS in emmeloord hebben ze allemaal gesealde exemplaren? ik zou zeggen als het niet te ver voor je is kom anders eens hier langs? koop hem.. haal hem in de winkel nog zelf uit seal en check op krassen.. en lever anders weer in

    ik had geen krassen ieder geval

  14. #289

    Standaard

    Gisteren gehaald bij MM Alkmaar.
    Tegen de verkoper gezegd dat ik 'em alleen wilde kopen als ie vantevoren uit de seal wordt gehaald en door mij kan worden gecheckt.
    Was geen probleem en gelukkig meteen het eerste exemplaar was goed; geen krassen en geen dubbele/ontbrekende discs in de box.

    De verkoper vroeg wel hoe ik op de hoogte was van dit probleem.
    Ik hem verteld dat hij maar eens een kijkje moest gaan nemen op dit forum, kan hij zich eens lekker vermaken met alle verhalen.

  15. #290

    Standaard

    Ik ben vandaag naar MM Alexandrium gegaan en heb mijn DVD's zonder énige moeite kunnen omruilen. Het verhaal dat je de hele set (met beeld) in moet leveren, daar doen ze helemaal niet aan. Er werd direkt een nieuwe box gepakt, het probleem was bekend bij de medewerkers, en waar ik bij was gecontroleerd. Pluim voor MM vind ik.
    pluk de dag

  16. #291
    incubus
    Guest

    Standaard

    Het staat vandaag in de Belgische krant "Het belang van Limburg":

    http://www.hbvl.be/nieuws/media_cultuur/default.asp?art={FCC3A7BA-E2C8-4D9F-BF64-13EDB54EBF6A}

    17/12 Problemen in Benelux met box van ‘The Return Of The King’
    Op verschillende internetforums doen consumenten hun beklag over de vierdelige dvd-box van ‘The Return Of The King - Special Extended Edition’.
    Distributeur A-Film bevestigt in een persbericht de problemen. Het betreft twee soorten defecten, namelijk krassen op de discs en boxen met een verkeerde samenstelling. In het eerste geval hapert de film of is hij zelfs niet speelbaar. In het tweede geval klopt de inhoud van de dvd-box niet.

    De box bestaat uit twee discs voor de film en twee voor de extra’s. Maar er zijn al verschillende meldingen van boxen met slechts één filmdisc en drie extradiscs. Precieze cijfers van foute boxen of bekraste dvd’s zijn niet gekend, maar A-Film heeft wel een herduplicatie besteld om de gedupeerde consumenten nog voor Kerstmis een goed exemplaar te bezorgen. Wie een bekraste dvd of een box met foute samenstelling heeft gekocht, mag de vierdelige box (dus geen losse discs) op vertoon van het aankoopbewijs omruilen bij het desbetreffende verkooppunt.
    De verkoop van de verschillende dvd-boxen van ‘The Lord Of The Rings’ loopt overigens erg goed. Sinds de lancering op 10 december gingen er al 60.000 stuks over de toonbank.


    Hieruit kunnen we dus afleiden dat A-film met een herpersing bezig is en dat we onze bekraste sets kunnen omruilen op vertoon van het kassaticket tegen eentje van de nieuwe persing... Het beste is dus om te wachten met omruilen omdat er teveel slechte in omloop zijn..

    Ik heb nog een licht gekraste en ruil deze alsnog om tegen een nieuwe persing.

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen ?

    Ik ga morgen gelijk even langs om te ruilen. Hopelijk doen ze niet moeilijk!
    Nee ik kreeg zonder problemen een nieuw exemplaar zonder krassen mee vandaag...
    Four-Star Trader (236)

  18. #293
    tinovk
    Guest

    Standaard

    a: krassen op alle disks
    b: Makro Best
    c: winkel
    d: EE
    e: dat ga ik morgen meemaken.

    Laat het jullie wel weten

    Ben inmiddels terug geweest.
    Printje meegenomen van dit forum.
    Men wist van NIETS maar deed niet moeilijk.
    Kreeg geld terug en de mededeling dat er dinsdag of woensdag een nieuwe bestelling binnen komt.
    Ga dan maar even terug, en hoop dat het dan wel goed is.

  19. #294

    Standaard

    Weet er iemand of er na nieuwjaar een nieuwe lichting Giftboxen gaan komen of enkel maar "gewone" 4dvd boxen?

    gr

    Predah

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Predje
    Weet er iemand of er na nieuwjaar een nieuwe lichting Giftboxen gaan komen of enkel maar "gewone" 4dvd boxen?

    gr

    Predah
    ik weet niet of het inderdaad handig is om dan nog giftsets uit te geven in ieder geval. dan zal de Minas Morgul environment wel al uitverkocht zijn.

    voor de gewone ee maakt het natuurlijk niets uit. :wink:

  21. #296

    Standaard

    A: Geen krassen
    B: FRS
    C: Gewoon in de winkel
    D: SEE (giftset)
    E: nvt

  22. #297

    Standaard

    Krassen op disc 3 en 4 SE extended giftset... preorder bij BOL.com.

    niet geruild, is minimaal dus geen storingen bij afspelen, maar wel vreemd want zat in nieuwe verpakking. Waarschijnlijk bij inpakken fabriek gebeurd.

    Slordig voor je €70,-
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  23. #298

    Standaard

    Net even bij Ro-Disc in de winkel geïnformeerd of het een bekend probleem was, de bekraste/beschadigde dvd's in de ROTK EE box, maar volgens een medewerker was er bij hen welgeteld slechts één persoon teruggeweest met dat probleem.
    Vreemd genoeg geloofde ik dat niet zo erg, na het doorlezen van (o.a.) deze thread.
    Mijn vertrouwen in Ro-Disc is hiermee dus ook niet bepaald gestegen...

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demonslaught
    Net even bij Ro-Disc in de winkel geïnformeerd of het een bekend probleem was, de bekraste/beschadigde dvd's in de ROTK EE box, maar volgens een medewerker was er bij hen welgeteld slechts één persoon teruggeweest met dat probleem.
    Vreemd genoeg geloofde ik dat niet zo erg, na het doorlezen van (o.a.) deze thread.
    Mijn vertrouwen in Ro-Disc is hiermee dus ook niet bepaald gestegen...
    dat valt best mee hoor.

    ik heb mijn giftset online besteld en telefonisch contact met ze opgenomen omtrent probleem. ik heb ze de brief die ik van a-film had ontvangen voorgelezen. hierop kreeg ik te horen dat ik, wat hun betreft, alleen de beschadigde disc maar op hoef te sturen. ook krijg ik de portokosten vergoed. :wink:

    dit is later ook via e-mail aan mij bevestigd. ik ga in het weekend mijn beschadigde disc opsturen in ieder geval. zo weet je zeker dat de rest van de discs in ieder geval goed is en heb je niet de kans, zoals sommigen al hebben ondervonden, dat je opeens een set krijgt die nog meer beschadigde discs heeft.kun je weer omruilen.

  25. #300

    Standaard

    1. Beschadigde schijfjes: ja (3 en 4, lichte krassen)
    2. Fnac, Wijnegem (Antwerpen)
    3. giftset
    4. nog niet omgeruild. Gezien alle commotie ga ik zeker ruilen, doch ik wacht op een nieuwe levering zonder problemen. Ik heb er echt geen zin in om in de zaak 10 boxen open te maken en dan een samen te stellen met schijfjes die er wel door kunnen. Ik wacht op goede.


    Btw, hoe uiten de krasproblemen zicht? Blijft de speler hangen of springt hij uit? Weigert het schijfje te starten?
    To infinity ... and beyond!

Pagina 12 van 15 EersteEerste ... 289101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •