De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verzenden rond de feestdagen?

    Momenteel zitten wij weer rond de feestdagen en ik ben benieuwd of jullie nog dvd's verzenden en/of hoe. Gewoon in de brievenbus of geven jullie het af op het postkantoor of verzenden jullie helemaal niet?

    Ik heb gemerkt dat verzendingen nu later aankomen of in 1 geval na een paar dagen nog helemaal niet.
    Ik vraag mij toch af wat de TPG met "verloren" verzendingen doet
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  2. #2

    Standaard

    Bij mij komt nog steeds alles 1 dag na verzenden binnen.

  3. #3

    Standaard

    De postbussen zijn waar ik woon zo geprepareerd door de tpg dat je er met moeite nog een brief in krijgt maar een DVD is te dik. Alles moet dus afgeleverd worden bij het postkantoor, de verzendtijden zijn wat langer, normaal was het meestal de volgende dag bezorgd, nu moet je wel rekenen op een dag of drie.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    De postbussen zijn waar ik woon zo geprepareerd door de tpg dat je er met moeite nog een brief in krijgt maar een DVD is te dik. Alles moet dus afgeleverd worden bij het postkantoor, de verzendtijden zijn wat langer, normaal was het meestal de volgende dag bezorgd, nu moet je wel rekenen op een dag of drie.
    Ik heb afgelopen woensdag een envelop met 2 dvd's op de bus gedaan, maar zijn helaas nog niet aangekomen. Zitten al 3 werkdagen tussen, ik hoop dat het nog goed komt. Heb er een hekel aan als zendingen laat of helemaal niet aankomen, maar ja wie heeft daar geen hekel aan
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  5. #5

    Standaard

    Ik heb afgelopen week ook 5 dagen op een te ontvangen dvd zitten wachten en kurpse heeft ook 5 dagen (of nog langer) moeten wachten op 2 dvd's van mij....... het gaat traaaaag

  6. #6

    Standaard

    ik geef (ook als er geen feestdagen zijn) gewoon de dvd`s die ik moet versturen af op t postkantoor
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    ik geef (ook als er geen feestdagen zijn) gewoon de dvd`s die ik moet versturen af op t postkantoor
    Is een wijze tip en ik ga dit ook in het vervolg doen :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  8. #8

    Standaard

    bij mij gaan werkelijk alle verzendingen naar het postkantoor (ik wil niet het risico lopen dat iemand de brievenbus box in brand steekt of bijv.vuurwerk)

    rond de kerst merk ik bijv. dat het soms 1 dag duurt maar ook 4 dagen. ligt denk ik aan het sorteercentrum danwel waar in nederland.

    het zijn natuurlijk 1 van hun druktste periodes van het jaar.

    manolito

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anakin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    ik geef (ook als er geen feestdagen zijn) gewoon de dvd`s die ik moet versturen af op t postkantoor
    Is een wijze tip en ik ga dit ook in het vervolg doen :wink:
    dat doe ik altijd :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  10. #10

    Standaard

    Ik heb maar 3 weken moeten wachten op een DVD van DVD Soon... Dat is nog nooit voorgekomen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik heb maar 3 weken moeten wachten op een DVD van DVD Soon... Dat is nog nooit voorgekomen
    tussen de verzenddatum en de dag dat je m binnenkreeg?? das wel erg lang
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik heb maar 3 weken moeten wachten op een DVD van DVD Soon... Dat is nog nooit voorgekomen
    tussen de verzenddatum en de dag dat je m binnenkreeg?? das wel erg lang
    Dacht dat ie bij de douane zou liggen dus had 'em in ieder geval wel deze week verwacht, maar vandaag kwam ie gewoon met de postbode mee... Nu nog 2 andere bestellingen. Zijn inmiddels ook alweer 3-4 weken onderweg. Afwachten maar weer...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •