Pagina 1 van 83 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2067 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het grote enige gameshoekje (2)

    Ga hieronder weer verder met discussieren.
    Eric van Ballegoie

  2. #2

    Standaard

    Heb vandaag voor het eerst bij de lokale spelletjesboer de DS in handen gehad. Die touch pad werkt echt super effectief. Heb even Wario Ware mogen spelen en dat smaakt naar meer. Jammer dat ze niet meer spelletjes hadden om te proberen, maar het speelt erg lekker.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Gister iets van een half uur mario 64 ds op een ds van een collega van me gespeeld! echt super leuk, vooral die minigames! Heb dat ding toch maar weggelegd omdat er toch ook gewerkt moet worden...

    ...ben ook zeer benieuwd naar warioware: touched!

  4. #4

    Standaard

    project snowblind moet een dezer dagen in de bus vallen, ben benieuwd, schijnt een verrekt goede fps te zijn :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #5

    Standaard

    en lees hier terug wat er allemaal besproken is :wink:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=8687

  6. #6

    Standaard

    Zijn weer leuke spellen uit voor PSX 2:

    Metal gear solid 3
    Suikoden 4
    Playboy mansion
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    En gaan er hier nog mensen games inruilen bij de FRS?

    Ik ga van de GameCube: Freedom Fighters, Eternal Darkness, Spider-Man en Medal of Honor: Frontline inruilen
    En van de X-box: Pirates o/t Caribbean. Dus dat is weer €37,50, niet veel als je nagaat hoeveel die games bij elkaar nieuw kostte, maar goed. Je krijgt er nu toch bijna niks meer voor dus... dan maar aan de FRS.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    En gaan er hier nog mensen games inruilen bij de FRS?

    Ik ga van de GameCube: Freedom Fighters, Eternal Darkness, Spider-Man en Medal of Honor: Frontline inruilen
    En van de X-box: Pirates o/t Caribbean. Dus dat is weer €37,50, niet veel als je nagaat hoeveel die games bij elkaar nieuw kostte, maar goed. Je krijgt er nu toch bijna niks meer voor dus... dan maar aan de FRS.
    PM :wink:
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Heb vandaag voor het eerst bij de lokale spelletjesboer de DS in handen gehad. Die touch pad werkt echt super effectief. Heb even Wario Ware mogen spelen en dat smaakt naar meer. Jammer dat ze niet meer spelletjes hadden om te proberen, maar het speelt erg lekker.
    Het is echt zo cool om te zien hoe mensen reagern op WarioWare. Eerst hebben de meeste mensen aan ie ik het laat zien zoiets van: "Wat zijn dat voor duffe spelletjes?". Als ze er wat langer kijken beginnen ze het al wat leuker te vinden. Zodra ze eenmaal zelf het spel spelen zijn ze overtuigd van de ultieme coolheid om een neus tot niezen te brengen

  10. #10

    Standaard

    Ik heb ook op de DS gespeeld bij de FRS, was echt grappig. Inderdaad met dat neuzen kriebelen, of WC-rollen afrollen etc.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Heb vandaag voor het eerst bij de lokale spelletjesboer de DS in handen gehad. Die touch pad werkt echt super effectief. Heb even Wario Ware mogen spelen en dat smaakt naar meer. Jammer dat ze niet meer spelletjes hadden om te proberen, maar het speelt erg lekker.
    Het is echt zo cool om te zien hoe mensen reagern op WarioWare. Eerst hebben de meeste mensen aan ie ik het laat zien zoiets van: "Wat zijn dat voor duffe spelletjes?". Als ze er wat langer kijken beginnen ze het al wat leuker te vinden. Zodra ze eenmaal zelf het spel spelen zijn ze overtuigd van de ultieme coolheid om een neus tot niezen te brengen
    Ik postte een tijdje geleden al eens de stelling dat het misschien wel eens heel moeilijk zou kunnen zijn, nadat je hebt leren spelen met een touchscreen, om dan over te stappen naar een handheld ZONDER touchscreen. Het werkt (vooral in het geval van WarioWare) zo verdraaide intuitief dat je je haast begint af te vragen waarom men niet veel eerder op het idee kwam.

    Ugh.. nog een weekje en dan heb ik mijn DS ook eindelijk in handen. Ik hoop dat ie eerder binnenkomt..

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Ik heb ook op de DS gespeeld bij de FRS, was echt grappig. Inderdaad met dat neuzen kriebelen, of WC-rollen afrollen etc.

    ik speel liever mgs3...
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Ik heb ook op de DS gespeeld bij de FRS, was echt grappig. Inderdaad met dat neuzen kriebelen, of WC-rollen afrollen etc.

    ik speel liever mgs3...
    Sommige dingen zullen wij nooit begrijpen

    Zoals ik begrepen heb zijn het allemaal mini-games, meer demonstratie materiaal voor wat je met het touchscreen kan, weet niet of je dat een volledige game kunt noemen.

    Kijk zelf uit naar Toca Race Driver 2 voor de PSP, ziet er weer ongekend uit.
    Nog eventjes wachten en de PSP komt uit in Amerika, eindelijk weer nieuwe games om aan te schaffen.

    En misschien binnenkort een PS2 halen in combinatie met GT4.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  14. #14

    Standaard

    ik krijg maandag mijn GT4 pers cdtje binnen

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Ik heb ook op de DS gespeeld bij de FRS, was echt grappig. Inderdaad met dat neuzen kriebelen, of WC-rollen afrollen etc.

    ik speel liever mgs3...
    Sommige dingen zullen wij nooit begrijpen

    Zoals ik begrepen heb zijn het allemaal mini-games, meer demonstratie materiaal voor wat je met het touchscreen kan, weet niet of je dat een volledige game kunt noemen.

    Kijk zelf uit naar Toca Race Driver 2 voor de PSP, ziet er weer ongekend uit.
    Nog eventjes wachten en de PSP komt uit in Amerika, eindelijk weer nieuwe games om aan te schaffen.

    En misschien binnenkort een PS2 halen in combinatie met GT4.
    gt4 ziet er scherp uit, project snowblind gaat hopelijk ook hoge ogen gooien
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Ik heb ook op de DS gespeeld bij de FRS, was echt grappig. Inderdaad met dat neuzen kriebelen, of WC-rollen afrollen etc.

    ik speel liever mgs3...
    Ik ook wel, heb alleen geen PS2, maar ik zit wel te wachten op Resident Evil 4, die me leuker lijkt dan MGS 3.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  17. #17

    Standaard

    mwah resi heeft ook altijd mijn interesse kunnen behouden maar mgs en resi zijn wel 2 verschillende speelstijlen, alhoewel een zombie zijn hoofd eraf knallen blijft iets magisch houden :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #18

    Standaard

    De meeste DS-ers zullen het al wel weten, maar het is hier nog niet gemeld, dus doe ik dat maar.

    Er komt een verticale shooter uit genaamd: Nanostray.

    Er staat een video online op hun website en die ziet er echt heel erg strak uit. Dit wordt een hit!

    De Video:

    http://www.nanostray.com/files/shine...ray_video1.mpg

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    De meeste DS-ers zullen het al wel weten, maar het is hier nog niet gemeld, dus doe ik dat maar.

    Er komt een verticale shooter uit genaamd: Nanostray.

    Er staat een video online op hun website en die ziet er echt heel erg strak uit. Dit wordt een hit!

    De Video:

    http://www.nanostray.com/files/shine...ray_video1.mpg
    Niet een game die voor mij is weg gelegd, waarom laten ze maar 1 scherm zien in het filmpje?
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    De meeste DS-ers zullen het al wel weten, maar het is hier nog niet gemeld, dus doe ik dat maar.

    Er komt een verticale shooter uit genaamd: Nanostray.

    Er staat een video online op hun website en die ziet er echt heel erg strak uit. Dit wordt een hit!

    De Video:

    http://www.nanostray.com/files/shine...ray_video1.mpg
    Niet een game die voor mij is weg gelegd, waarom laten ze maar 1 scherm zien in het filmpje?
    Omdat het andere schermpje de interface bevat.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Zoals ik begrepen heb zijn het allemaal mini-games, meer demonstratie materiaal voor wat je met het touchscreen kan, weet niet of je dat een volledige game kunt noemen.
    Ik zou eigenlijk moeten zeggen: ga het nu gewoon een keer spelen. Wie weet snap je dan de lol van spellen als Wario Ware.

    Maar ik geef toch nog even wat extra uitleg. Wario Ware is niet gewoon simpelweg een verzameling van pakweg 150 maffe mini games, maar meer een uitdaging voor je reflexen.

    Ieder "level" bestaat namelijk uit een stuk of 15 van die mini-games, die elkaar in rap tempo opvolgen. De uitdaging in dit spel is dus niet een WC-rol afrollen, want da's natuurlijk niet zo moeilijk. De uitdaging komt doordat ieder spel maar 5 seconden duurt en je dus binnen 5 seconden moet kijken wat de bedoeling is en de minigame ook succesvol ten einde brengen. Dit is lastiger dan gedacht.

    Toegegeven, een ervaren speler is met een paar uurtjes aan het einde van Wario Ware. Maar daarna heb je nog zoveel extra's te unlocken en records te zetten dat het spel een bijna eindeloze replay-waarde heeft.

    Maar goed, misschien zullen sommige mensen dit soort "simpele" lol nooit begrijpen en schieten ze liever de kop van een zombie aan gruzelementen... over simpel vermaak gesproken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    De meeste DS-ers zullen het al wel weten, maar het is hier nog niet gemeld, dus doe ik dat maar.

    Er komt een verticale shooter uit genaamd: Nanostray.

    Er staat een video online op hun website en die ziet er echt heel erg strak uit. Dit wordt een hit!
    Wauw, van Nanostray had ik wat screenshots gezien, maar dit filmpje ziet er toch wel erg gaaf uit.

    Inderdaad een potentiele klapper! Ik word toch iedere dag blijer dat ik een Nintendo DS heb gekocht.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Wario Ware is niet gewoon simpelweg een verzameling van pakweg 150 maffe mini games, maar meer een uitdaging voor je reflexen.
    Absoluut niet nee, het zijn er 180...als ik de achterkant van het doosje moet geloven

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    De uitdaging komt doordat ieder spel maar 5 seconden duurt en je dus binnen 5 seconden moet kijken wat de bedoeling is en de minigame ook succesvol ten einde brengen.
    En dit is dus de reden waarom dit me geen uitdaging lijkt, het lijkt me meer hysterisch.

    De meeste spellen moet je onder de knie krijgen, steeds meer spelen en steeds beter worden. Maar als een game 5 seconde duurt, zou ik er al geen tijd en moeite insteken om dat tot een steeds beter einde te brengen. Na een paar keer snap je de bedoeling en zet je de beste score, of zoiets, neer, klaar.

    Ik speel liever spellen dat je het gevoel hebt dat je vooruitgang boekt, levels halen als in resident evil, halo, of als in need for speed verschillende tracks en auto's unlocken.
    Nu zijn het gewoon wat maffe mini-games achter elkaar gezet.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    De meeste DS-ers zullen het al wel weten, maar het is hier nog niet gemeld, dus doe ik dat maar.

    Er komt een verticale shooter uit genaamd: Nanostray.

    Er staat een video online op hun website en die ziet er echt heel erg strak uit. Dit wordt een hit!

    De Video:

    http://www.nanostray.com/files/shine...ray_video1.mpg
    Gisteren gezien ja. Ziet er erg mooi uit inderdaad. Vroeger op de pc speelde ik dit soort spellen (Xenos 2, Zone 66, Kiloblaster, Galactix) heel vaak dus ik denk dat ik deze ook nog wel ga aanschaffen als ie uitkomt.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    De meeste DS-ers zullen het al wel weten, maar het is hier nog niet gemeld, dus doe ik dat maar.

    Er komt een verticale shooter uit genaamd: Nanostray.

    Er staat een video online op hun website en die ziet er echt heel erg strak uit. Dit wordt een hit!

    De Video:

    http://www.nanostray.com/files/shine...ray_video1.mpg
    Gisteren gezien ja. Ziet er erg mooi uit inderdaad. Vroeger op de pc speelde ik dit soort spellen (Xenos 2, Zone 66, Kiloblaster, Galactix) heel vaak dus ik denk dat ik deze ook nog wel ga aanschaffen als ie uitkomt.
    Ook ik heb vroeger regelmatig dit soort games gespeeld. Dit ziet er super uit. Laat maar komen. Ben overigens wel benieuwd hoe ze met dit spel van het touchscreen gebruik gaan maken. Misschien een makkelijke manier om tussen je wapens en upgrades te wisselen of iets dergelijks.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 1 van 83 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •