Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Binnenkort ga ik de LE van ESOTSM aanschaffen en daar zit blijkbaar een sticker op. Heb al gelezen dat diverse members de sticker er niet goed afkregen en de hoes ermee hadden beschadigd.

    Dus je kunt de sticker het beste even met een fohn warm maken en dan proberen eraf te halen?
    Four-Star Trader (236)

  2. #27

    Standaard

    Dit lijkt wel een "GROOTMOEDER'S TIPS" thread...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Heb ik in het verleden ook wel eens weggegooid, ik haat stickers.
    Kleurenprint in een keepcase heet dan de oplossing :wink:
    Als ik daar aan begin dan heeft het legaal kopen voor mij geen voordelen meer

    maw: ik koop geen dvd om daarna zelf een hoesje ervoor uit te printen.

    edit: zelf heb ik eigenlijk nooit last van stickers. De meeste dvd's die ik (online) bestel hebben plastic eromheen, en op het plastic zitten dan meestal de stickers.

  4. #29

    Standaard

    als ze nou gewoon een blaatje inplaats van en sticker in de dvd doen!dan was het leven een stuk gemakkelijker

  5. #30

    Standaard

    Ik gebruik hier altijd wasbenzine voor, werkt perfect

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Binnenkort ga ik de LE van ESOTSM aanschaffen en daar zit blijkbaar een sticker op. Heb al gelezen dat diverse members de sticker er niet goed afkregen en de hoes ermee hadden beschadigd.

    Dus je kunt de sticker het beste even met een fohn warm maken en dan proberen eraf te halen?
    ik ga deze ook zometeen halen, eens proberen of t gaat met een fohn. Misschien raar, maar ik ben wel enigzins bang dat ik wellicht door de warmte van de fohn t hoesje ook beschadig. Kan dit??

    Voor stickerresten te verwijderen gebruik ik de nagellak remover van m`n moeder. werkt perfect . klein beetje op een watje doen en klaar is thegodfather
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door super_judge23
    Wat ook goed werkt:

    Als de sticker nog op de hoes zit moet je deze verwarmen met een aansteker oid, zorg er wel voor dat de doos niet gaat smeulen . Door de verwarming wordt de lijm op de achterkant van de sticker zachter/vloeibaar en is het makkelijk om de sticker in één keer los te trekken. Dit werkt bij cd's, dvd's, lp's. Houdt de vlam niet te lang op 1 plek!!! Na een paar keer weet je wel hoe lang welk soort stickers nodig hebben, dit varieert per soort sticker/winkel.
    met een aansteker...........
    Neem gewoon een Fohn..... zelfde effect zonder enkel risico !

    HC

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Binnenkort ga ik de LE van ESOTSM aanschaffen en daar zit blijkbaar een sticker op. Heb al gelezen dat diverse members de sticker er niet goed afkregen en de hoes ermee hadden beschadigd.

    Dus je kunt de sticker het beste even met een fohn warm maken en dan proberen eraf te halen?
    ik ga deze ook zometeen halen, eens proberen of t gaat met een fohn. Misschien raar, maar ik ben wel enigzins bang dat ik wellicht door de warmte van de fohn t hoesje ook beschadig. Kan dit??

    Voor stickerresten te verwijderen gebruik ik de nagellak remover van m`n moeder. werkt perfect . klein beetje op een watje doen en klaar is thegodfather
    Laat even weten of het gelukt is! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  9. #34

    Standaard

    De sticker van ESOTSM is klote, heb er m bijna helemaal afgekregen zonder te beschadigen op een mm² na, maar je ziet het totaal niet omdat de hoes dezelfde kleur is.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians

    Laat even weten of het gelukt is! :wink:
    heb de dvd gehaald en heb de sticker met de fohn verwarmt en hij is zonder problemen los gekomen. er bleven wel wat sticker resten achter maar de hoes is niet beschadigd geraakt door het eraf halen van de sticker

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    De sticker van ESOTSM is klote, heb er m bijna helemaal afgekregen zonder te beschadigen op een mm² na, maar je ziet het totaal niet omdat de hoes dezelfde kleur is.
    ik wilde de dus achtergebleven stickerresten verwijderen met die nagellak remover. had een heeeeel klein beetje op een watje gedaan en daarmee gedept om zo die resten eraf te krijgen.toen ik op t watje keek, zag ik tot m`n schrik dat er iets van de "verf" van t hoesje was meegkomen
    gelijk opgehouden en opgedroogd, maar zoals Hidde al zegt: gelukkig zie je t niet omdat t dezelfde kleur blijft houden als t hoesje. gelukkig!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Waarom moet die sticker er zo nodig af? Kan me niet voorstellen dat de sticker een storende factor is.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Waarom moet die sticker er zo nodig af? Kan me niet voorstellen dat de sticker een storende factor is.
    ik vind (ik denk meerdere hier met mij) die sticker er niet uit zien. de verpakking ziet er al mooi genoeg uit zoals ie is, daar hoeft niet zonodig nog eens een reclame stickertje op. dat verpest de mooiheid alleen maar, en als ze zo nodig reclame moeten maken moeten ze de sticker op de seal zetten
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Waarom moet die sticker er zo nodig af? Kan me niet voorstellen dat de sticker een storende factor is.
    ik vind (ik denk meerdere hier met mij) die sticker er niet uit zien. de verpakking ziet er al mooi genoeg uit zoals ie is, daar hoeft niet zonodig nog eens een reclame stickertje op. dat verpest de mooiheid alleen maar, en als ze zo nodig reclame moeten maken moeten ze de sticker op de seal zetten
    De seal haalt de winkel er meestal af dus dan heeft het geen zin.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Waarom moet die sticker er zo nodig af? Kan me niet voorstellen dat de sticker een storende factor is.
    ik vind (ik denk meerdere hier met mij) die sticker er niet uit zien. de verpakking ziet er al mooi genoeg uit zoals ie is, daar hoeft niet zonodig nog eens een reclame stickertje op. dat verpest de mooiheid alleen maar, en als ze zo nodig reclame moeten maken moeten ze de sticker op de seal zetten
    De seal haalt de winkel er meestal af dus dan heeft het geen zin.
    das ook weer waar . in dit geval zat ie er nog om heen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Ik haat ook stickers

    Vooral stickers van digipacks verwijderen is een ramp. Met oplosmiddelen is de kans groot dat je verf meeneemt.

    We zouden de maatschappijen moeten vragen om hun boodschap op een andere manier duidelijk te maken.

    Arjen

  17. #42

    Standaard

    De sticker van de FRS zelf(waar de prijs op staat) heb ik nooit last van, gewoon altijd in een ruk eraf.
    Dus als ze nou die andere stickers met dat zelfde lijm gebruiken hoor je mij niet klagen.

  18. #43

    Standaard

    Heb al gemerkt dat met je vinger over de lijmresten wrijven de beste methode is. De lijmresten worden warm door de wrijving en komen zo los. Geen risico op wegsmelten of oplossen van hoesje / inkt en meestal een goed resultaat.

    Heb zonet ook ESOTSM gehaald en ik denk dat ik de sticker maar laat hangen. Ziet er niet echt onaardig uit, vandaar. Enkel spijtig dat hij niet 100% recht hangt en er een klijn kreukje in de sticker zit (niet 100% perfect geplakt ook). Had ik spijtig genoeg niet op gelet bij de aankoop

    Verder vind ik de afwerking van de box vrij slordig. Niet echt mooi beplakt. In vergelijking met de LOTR extended editions valt ESOTSM wel tegen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •