De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bush helpt ouders bij bestrijding geweld op DVD

    Bush helpt ouders bij bestrijding geweld op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    En dit komt van de meneer die het meeste geweld in de wereld heeft veroorzaakt.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anwar Potter
    En dit komt van de meneer die het meeste geweld in de wereld heeft veroorzaakt.
    Tja, Bush is dan ook een van de meest hypocriete rakkers die er op deze wereld rondloopt... Dat bedrijfje is zeker in handen van een familielid van Bush? Na het zien van Fahrenheit 911 zou mij dat zeer zeker niet verbazen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Land of the free... yeah right.

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Land of the Free, brave, homeless, helpless, clueless, religious, useless, etc........
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anwar Potter
    En dit komt van de meneer die het meeste geweld in de wereld heeft veroorzaakt.
    In mijn ogen een van de grootste oorlogscriminelen sinds lange tijd. Ik snap gewoon niet dat die man er nog zit........belachelijk.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  7. #7

    Standaard

    Wat zijn die lui hypocriet.

    Oppervlakkig zijn ze roomser dan de Paus. Maar als s-ávonds de gordijnen dicht gaan breekt de hel los.

    Verder hebben ze de grootste sexindustrie van de wereld en de meeste tiener moorden.

  8. #8

    Standaard

    Wat mis ik de tijden van de echte 'geweldige' actiefilms zoals vb Total Recall en Predator 2.

    Dit is natuurlijk kwatch, maar heel dienen Bush zit vol zever.

  9. #9

    Standaard

    Minder geweld in Amerika vertonen mag wel jah.. Een gemiddelde jongen van 16 daar heeft meer doden dan borsten gezien
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  10. #10

    Standaard

    De Amerikaanse overheid kan tegenwoordig niets anders zeggen dan dat ze de verspreiders van vrijheid en democratie zijn. Maar een blik op hun grondwet leert anderzijds wel dat het recht op wapenbezit er hoger staan ingeschreven dan het recht op een eerlijk proces.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nasibal
    Minder geweld in Amerika vertonen mag wel jah.. Een gemiddelde jongen van 16 daar heeft meer doden dan borsten gezien
    En als Janet Jackson daar iets probeert aan te doen roepen ze allemaal in koor: "Wat een schande!!!!", maar hersenen die van de muur afdruipen op TV brengen, daar hebben/hadden ze geen problemen mee.

    Een raar volkje die Amerikanen, althans toch zij die het hoogste woord voeren ginder. Ik kan mij niet voorstellen dat alle Amerikanen zo gek zijn!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Een raar volkje die Amerikanen, althans toch zij die het hoogste woord voeren ginder. Ik kan mij niet voorstellen dat alle Amerikanen zo gek zijn!
    Allemaal niet. Ongeveer de helft. De éne keer wat meer, de andere keer wat minder
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Wij kunnen heel hard roepen dat die Amerikanen gek zijn maar ik meen dat wij zijn doorgeslagen. Op radio 2 moet ik tussen de middag luisteren naar reclame voor erectie stoornissen....... dat vind ik dan weer niet normaal....

    Als ouder vind ik dat je moet opletten wat je kinderen kijken. Wat betreft reclame uitingen gaat dat wat moeilijker. Als het een tendens zou worden dat je naar dit soort reclame's moet luisteren, hoop ik op een filter op de radio........

    HC

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HarryCallehan
    Wij kunnen heel hard roepen dat die Amerikanen gek zijn maar ik meen dat wij zijn doorgeslagen. Op radio 2 moet ik tussen de middag luisteren naar reclame voor erectie stoornissen....... dat vind ik dan weer niet normaal....
    Laten we het er dan op houden dat de helft van de maatschappij tout court kierewiet aan het worden is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    De Mens:

    Slechts een speelbal van het heelal,
    Een knikker in een spel,
    Desondanks arrogantie in het kwadraat.

  16. #16

    Standaard

    Het zal wel vooral om de sex en het grove taalgebruik gaan.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HarryCallehan
    Wij kunnen heel hard roepen dat die Amerikanen gek zijn maar ik meen dat wij zijn doorgeslagen. Op radio 2 moet ik tussen de middag luisteren naar reclame voor erectie stoornissen....... dat vind ik dan weer niet normaal....
    De doelgroep van Radio 2 is natuurlijk wel 60+ 8)

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Het gaat ook niet over het feit de Amerikanen gek zijn of de politieke gedachtengang van Bush.

    Enkel het feit dat hij middels wetgeving de mogelijkheid tot censuur mogelijk heeft gemaakt geeft mij de bibbers. Deze man staat voor het gegeven: indien je niet voor mij bent dan ben je tegen Amerika. En dan krijgt wettig geregelde mogelijkheid tot censuur een vervelende bijsmaak. 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  19. #19

    Standaard

    Geweld op tv mag niet, maar persoonlijk wapenbezit wel?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anwar Potter
    En dit komt van de meneer die het meeste geweld in de wereld heeft veroorzaakt.
    Als 1 manneke iets bralt kunnen miljoenen het naast zich neerleggen. Hoezo macht? Dan zijn we toch zelf die domme meelopers.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Tja, Bush is dan ook een van de meest hypocriete rakkers die er op deze wereld rondloopt... Dat bedrijfje is zeker in handen van een familielid van Bush? Na het zien van Fahrenheit 911 zou mij dat zeer zeker niet verbazen!
    Fahrenheit 911 is uiteraard ook een heel betrouwbare bron om vanuit te gaan..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anwar Potter
    En dit komt van de meneer die het meeste geweld in de wereld heeft veroorzaakt.
    Hoezo dan?
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anwar Potter
    En dit komt van de meneer die het meeste geweld in de wereld heeft veroorzaakt.
    Hij heeft slecht een wet ondertekend.
    En aangiezien deze man amper zal weten wat ie zoal ondertekent, laat staan wat ie doet...... :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Het zal wel vooral om de sex en het grove taalgebruik gaan.
    Zal Simon wel in de ban gaan daar. Want die bevat ook nog soft drugs, homohuwelijk en euthanasie.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •