Pagina 46 van 65 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1601 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)
    Inderdaad leuk maar het geeft ook maar weer eens aan hoe veilig je als supporter bent als je door een haag van agenten moet lopen...

    [spoiler:9dda42a095]Ik heb met veel wedstrijden het gevoel gehad dat we een jaar of 60 terug in de tijd waren beland![/spoiler:9dda42a095]


  2. #1127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)
    Inderdaad leuk maar het geeft ook maar weer eens aan hoe veilig je als supporter bent als je door een haag van agenten moet lopen...

    [spoiler:6a9cc7b090]Ik heb met veel wedstrijden het gevoel gehad dat we een jaar of 60 terug in de tijd waren beland![/spoiler:6a9cc7b090]

    hoezo, als dat volk zich niet kan gedragen, laat ze het maar hardhandig aanpakken

  3. #1128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)
    Inderdaad leuk maar het geeft ook maar weer eens aan hoe veilig je als supporter bent als je door een haag van agenten moet lopen...

    [spoiler:8c65d20e6f]Ik heb met veel wedstrijden het gevoel gehad dat we een jaar of 60 terug in de tijd waren beland![/spoiler:8c65d20e6f]

    hoezo, als dat volk zich niet kan gedragen, laat ze het maar hardhandig aanpakken

    Stond die vent zo slecht te vlaggen dan
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  4. #1129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ormsambeek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)
    Inderdaad leuk maar het geeft ook maar weer eens aan hoe veilig je als supporter bent als je door een haag van agenten moet lopen...

    [spoiler:ccec80cbc4]Ik heb met veel wedstrijden het gevoel gehad dat we een jaar of 60 terug in de tijd waren beland![/spoiler:ccec80cbc4]

    hoezo, als dat volk zich niet kan gedragen, laat ze het maar hardhandig aanpakken

    Stond die vent zo slecht te vlaggen dan
    Ik ben met Utrecht behoorlijk veel met een verplichte "combi" geweest. Je wordt dan echt als vee behandeld, ook als je (nog) niets hebt gedaan.

    Dit incident geeft dus reden tot nadenken. Dieren zijn tot op zekere hoogte controleerbaar maar blijven dieren. Bij veel wedstrijden van in de Eredivisie (ben ook vaak naar wedstrijden geweest zonder gebruik te maken van een "verplichte combi-regeling" ) worden honden ingezet. Hoe kan dan de veiligheid van supporters gegarandeerd worden?

  5. #1130

    Standaard

    Ruud Gullit vertrekt met onmiddellijke ingang bij Feyenoord, hoor ik net op het nieuws.

  6. #1131

    Standaard

    Die hond was inderdaad erg lachen.

    AMSTERDAM - Ruud Gullit is maandag per direct ontslagen als hoofdcoach bij Feyenoord. Het Rotterdamse clubbestuur komt later op de dag met een officiële mededeling.(nu.nl)
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #1132
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    De veiligheid van de supporter?????

    Ik vind zowiezo dat de voetbalsupporter aardig verwent wordt op kosten van de gemeenschap. Bij geen enkele tak van sport wordt er zoveel geld uitgegeven door de gemeenschap om veiligheid te creeren.

    Zo lang er groepen zijn die zich zo misdragen uit naam van een sport moet iedereen maar accepteren dat er een strenge politiemacht op de been is.

    En daarnaast vind ik dat de clubs die betrokken zijn bij rellen een vette rekening mogen krijgen van de politie voor de inzet van mankracht. 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Die hond die de grensrechter grijpt was toch wel leuk *)
    Inderdaad leuk maar het geeft ook maar weer eens aan hoe veilig je als supporter bent als je door een haag van agenten moet lopen...

    [spoiler:b1f2782e69]Ik heb met veel wedstrijden het gevoel gehad dat we een jaar of 60 terug in de tijd waren beland![/spoiler:b1f2782e69]

    hoezo, als dat volk zich niet kan gedragen, laat ze het maar hardhandig aanpakken
    Wreed tot op het bot die Achterhoekers :x
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #1134

    Standaard

    Supporters gedragen zich als zwijnen, als beesten. Alleen moeten ze nog in veewagens worden vervoerd in plaats van in normale coupé's. Blijkt ook wel als je ziet hoe zo'n coupé er na vervoer uit zien. Juist ja, zwijnenstal :x
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  10. #1135

    Standaard

    Iets meer over gullit weg bij feyenoord...

    Gullit weg bij Feyenoord

    AMSTERDAM - Ruud Gullit heeft maandag zijn ontslag ingediend als hoofdcoach bij Feyenoord. De trainer nam zijn besluit na een evaluatiegesprek tussen directie en technische staf. Ook assistent-trainer Zeljko Petrovic verlaat de Kuip.

    De oud-speler nam voor dit seizoen de functie over van Bert van Marwijk, die naar Borussia Dortmund vertrok.

    De resultaten vielen tegen, Feyenoord eindigde als vierde in de eredivisie. De club werd in de halve finales van het toernooi om de Amstel Cup uitgeschakeld.

  11. #1136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R_B
    Iets meer over gullit weg bij feyenoord...

    Gullit weg bij Feyenoord

    AMSTERDAM -
    AMSTERDAM wie heeft dat bepaald dan?

  12. #1137

    Standaard

    't Is hier droevig sfeertje in Den Bosch
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  13. #1138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R_B
    Iets meer over gullit weg bij feyenoord...

    Gullit weg bij Feyenoord

    AMSTERDAM - Ruud Gullit heeft maandag zijn ontslag ingediend als hoofdcoach bij Feyenoord. De trainer nam zijn besluit na een evaluatiegesprek tussen directie en technische staf. Ook assistent-trainer Zeljko Petrovic verlaat de Kuip.

    De oud-speler nam voor dit seizoen de functie over van Bert van Marwijk, die naar Borussia Dortmund vertrok.

    De resultaten vielen tegen, Feyenoord eindigde als vierde in de eredivisie. De club werd in de halve finales van het toernooi om de Amstel Cup uitgeschakeld.
    jammer jammer jammer
    hij stak wel z'n nek uit en is toch een echte feyenoorder
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  14. #1139

    Standaard

    Weet nog niet wat ik ervan moet vinden, als gullit weg gaat, moet Wotte ook weg, ze zijn tenslotte samen verantwoordelijk.

    Hier nog een uitgebreider bericht:

    Feyenoord en Ruud Gullit hebben besloten uit elkaar te gaan. Dat besluit is vanmiddag in goed gezamenlijk overleg genomen. Met Gullit vertrekt ook assistent trainer Zeljko Petrovic. Beiden hadden bij Feyenoord nog een verbintenis tot zomer 2006.

    Feyenoord, Ruud Gullit en Zeljko Petrovic namen hun besluit op grond van de teleurstellende resultaten tijdens het afgelopen seizoen. Het gesprek met de Feyenoord-trainers werd gevoerd door Jorien van den Herik, de voorzitter van de Raad van Commissarissen en technisch directeur Mark Wotte.

    ‘Het is natuurlijk altijd vervelend als trainers afscheid nemen’, aldus Jorien van den Herik. ‘Maar het is allemaal niet gelopen zoals we dat hadden gehoopt. Er is onvoldoende vertrouwen in een succesvolle samenwerking voor het komende seizoen. Met die wetenschap leefden we al maanden en dan is het verstandig om aan het eind van het seizoen de balans op te maken en beslissingen te nemen, waarbij het belang van Feyenoord prevaleert.'

    De directie van Feyenoord en de Raad van Commissarissen willen verder geen inhoudelijke mededelingen doen. Wel zullen Jorien van den Herik, Mark Wotte, Sjaak Troost en Jan Willem van Dop vanavond aanwezig zijn bij de reeds weken geleden geplande bijeenkomst van de klankbordgroep van de supporters.

  15. #1140

    Standaard

    Ik zou daar ook niet blijven als trainer...
    Zeker nu de kans bestaat dat kuyt en kalou weggaan

  16. #1141

    Standaard

    Alles wijst erop dat Co Adriaanse de nieuwe trainer van FC Porto wordt.

    Adriaanse landde maandagochtend op het vliegveld van Porto. Diverse Portugese media melden dat hij al tot een akkoord is gekomen over een tweejarig contract.

    Zondagavond diende José Couceiro bij FC Porto zijn ontslag in nadat zijn ploeg er niet in was geslaagd de nationale titel te veroveren

    FC Porto heeft voor later vanmiddag een persconferentie aangekondigd.

    bron : Teletext

  17. #1142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ormsambeek
    maar nu de nacompetitie, wie geven jullie de beste kansen??
    ik hoop eigenlijk op Helmond-Sport :P
    RBC en Sparta
    Beide ploegen verdienen het imo het meest.

  18. #1143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ormsambeek
    maar nu de nacompetitie, wie geven jullie de beste kansen??
    ik hoop eigenlijk op Helmond-Sport :P
    RBC en Sparta
    Beide ploegen verdienen het imo het meest.
    Ik hoop in ieder geval Sparta, verder maakt het me niet veel uit

  19. #1144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    goeie grap lempers
    Lempers maakt nooit goeie grappen op voetbalgebied
    deze was wel aardig.
    hoe herken je een oldtimer? als die een sticker heeft met de tekst: "Feijenoord landskampioen" :wink:
    Die blijven leuk, maar hebben inmiddels een flinke baard. :wink:
    Net zoals de man die het laatste kampioenschap van feyenoord bijwoonde
    Toegeven: Lempers heeft wel humor....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Genoeg flauwe grappen over Feyenoord. Volgend seizoen maken wij de grappen :wink:.
    Dit vind ik nog de beste grap van allemaal
    Dat laat ie zelfs 2x blijken

  20. #1145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Genoeg flauwe grappen over Feyenoord. Volgend seizoen maken wij de grappen :wink:.
    Dit vind ik nog de beste grap van allemaal
    HAHAHA. Erg grappig allemaal. Ik had deze ook wel verwacht.

    Maar ach. Voor we het weten maken we weer zo'n mooie film over het "succesjaar" van Ajax.
    Bij Ajax is zo'n film een uitzondering, bij feyenoord wordt hij jaarlijks uit gebracht als seizoensoverzicht
    Onder de gordel......

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Weet nog niet wat ik ervan moet vinden, als gullit weg gaat, moet Wotte ook weg, ze zijn tenslotte samen verantwoordelijk.
    En v/d Herik? Wordt het niet eens tijd dat die opstapt?

    Ik vind wel dat Fortis nu wel een nieuwe reclame mag maken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1147

    Standaard

    echt weer te triest voor woorden de opmerkingen van sommige mensen hier op het forum. zoals je vaker hoort in de samenleving.

    supporters als vee behandelen is ok enz.


    ik ga al meer dan 6 jaar lang naar de kuip heb nooit iets gesloopt, heb nooit gevochten of problemen gezocht met de politie etc.

    er zitten elke wedstrijd daar 40.000 man. 50 gaan er over de schreef en meteen zijn alle andere 39.950 ook maar slecht dan.

    mensen die waarschijnlijk zelf nooit in stadions komen roepen dat soort dingen. echt kwaad kan ik me hierom maken.

    en evenm ter zijde. van alle relschoppers die opgepakt waren rond het stadion bij feyenoord ajax kwam er geeneen uit Rotterdam en had er zelfs geeneen een seizoenkaart.

    maarja je houdt altijd zeikerds he. beetje zielige mensen.




    wel goed nieuws dat Ruud weg is want het mag dan een sympatieke vent zijn. daar win je nix mee. ben benieuwd wie de nieuwe coach wordt
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  23. #1148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    wel goed nieuws dat Ruud weg is want het mag dan een sympatieke vent zijn. daar win je nix mee. ben benieuwd wie de nieuwe coach wordt
    Adriaanse valt iig af....Erwin/Ronald Koeman?

  24. #1149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    wel goed nieuws dat Ruud weg is want het mag dan een sympatieke vent zijn. daar win je nix mee. ben benieuwd wie de nieuwe coach wordt
    Adriaanse valt iig af....Erwin/Ronald Koeman?
    Denk dat R. Koeman even geen zin heeft in eredivisie.

    Huub Stevens ? (als ie al geen deal heeft met Roda)
    Van Hanegem ? (geen zin denk ik)
    Wim Jansen ? (Alleen als van Herik opstapt denk ik)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #1150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Weet nog niet wat ik ervan moet vinden, als gullit weg gaat, moet Wotte ook weg, ze zijn tenslotte samen verantwoordelijk.
    En v/d Herik? Wordt het niet eens tijd dat die opstapt?
    Precies,die ligt ook meer onder z,n zonnebank dan dat hij iets zinnigs doet. :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 46 van 65 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •