Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 99 van 99 worden weergegeven.

Discussie: Bollywood

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Iemand een idee waar je goedkoop Bollywood titels kan kopen ?

    Vandaag Black gekocht. Nu wachten tot ie binnen is.
    hm bij de meeste indiase toko's hebben ze die wel, hier in den bosch zijn er 3 winkels waarvan ik zeker weet dat ze die films verkopen.

    Misschien als ik weer een keer in Den Bosch ben dan 8)
    zaterdag
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #77

    Standaard

    Een week later bij Starlight de Yashraj versie uit India voor 15 Euro!!
    Is deze versie een 2-disc Digipack ?
    Had laatst Bij KMI (Den Haag) Shabd gekocht voor 12,50, Lucky heb ik ook onlangs gekocht voor 15 Euro. Lucky vond ik een goeie film, Shabd heb ik daarentegen nog niet gezien.

    Lucky schijnt er in verschillende versie's te zijn, de UK & US heeft 'reclame' bij de liedjes . Versie die ik heb, heeft deze gelukkig niet !
    Nick DvDForum: SnakeEye

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    hm bij de meeste indiase toko's hebben ze die wel, hier in den bosch zijn er 3 winkels waarvan ik zeker weet dat ze die films verkopen.
    Zijn dat niet van die gekopieerde versies? Ik heb tot nog toe alleen originelen gevonden op Play.com, maar die zijn dan wel 14,95 Pond.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  4. #79

    Standaard

    Als je meerdere DvD's in 1 keer wilt aanschaffen (vanwege de verzendkosten), dan zijn IndiaWeekly & Nehaflix aanraders !
    Nick DvDForum: SnakeEye

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RavinJ.
    Een week later bij Starlight de Yashraj versie uit India voor 15 Euro!!
    Is deze versie een 2-disc Digipack ?
    Had laatst Bij KMI (Den Haag) Shabd gekocht voor 12,50, Lucky heb ik ook onlangs gekocht voor 15 Euro. Lucky vond ik een goeie film, Shabd heb ik daarentegen nog niet gezien.

    Lucky schijnt er in verschillende versie's te zijn, de UK & US heeft 'reclame' bij de liedjes . Versie die ik heb, heeft deze gelukkig niet !
    Yess is idd ook 2 pack digipack En er zit op de Indiase versie zelfs de hologram sticker, wat op de UK versie ontbreekt
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pjotr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    hm bij de meeste indiase toko's hebben ze die wel, hier in den bosch zijn er 3 winkels waarvan ik zeker weet dat ze die films verkopen.
    Zijn dat niet van die gekopieerde versies? Ik heb tot nog toe alleen originelen gevonden op Play.com, maar die zijn dan wel 14,95 Pond.
    De meeste winkels zijn nu behoorlijk bang geworden met het verkopen van kopieen. Daarom zie ik nu steeds meer originelen in de winkels, en de prijzen zijn behoorlijk gunstig, zelfs nog goedkoper als bij de internetsites.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Yess is idd ook 2 pack digipack En er zit op de Indiase versie zelfs de hologram sticker, wat op de UK versie ontbreekt
    Hmmzzzz...

    Be an alert buyer!
    Buy original prints of "Black - Collector's Pack" on DVD (with a design cover as shown). This Double Disc Pack comes with a special outer slip box, with the actual DVD box inside. Also, please look for the special Yash Raj hologram on all Yash Raj Home Entertainment DVD's. Any releases not bearing this hologram or the original print are illegal & pirated.
    Bron

    Volgens mij heeft die van mij wel een hologram, zal het vanavond wel ff checken ! Ik was laatst nog in Starlight, maar ze hadden niet de films die ik zocht. Ben daarom naar KMI gereden, kom daar vaker & 't assortiment is velen malen groter dan die van Rotterdam. Denk dat ik binnenkort toch ff moet gaan kijken .
    Nick DvDForum: SnakeEye

  8. #83

    Standaard

    heeey fijn, een topic over hindi films

    m'n broertje kijkt wat vast en los zit, alles dus van Bollywood, maar zelf wil ik gewoon de betere films bekijken die het waard zijn om 3 uur van mijn dag in te leveren

    Ik heb eens de soundtrack van Parineeta beluisterd, erg mooi. Ik ben zelf een liefhebber van vooral authentieke / klassieke indiaas muziek. Dank je wel Anwar voor de tip!
    The mind is like a parachute, it only functions when its open

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RavinJ.
    Had laatst Bij KMI (Den Haag) Shabd gekocht voor 12,50, Lucky heb ik ook onlangs gekocht voor 15 Euro. Lucky vond ik een goeie film, Shabd heb ik daarentegen nog niet gezien.
    Hey Ravin!

    Ik heb SHABD een paar dagen terug gekeken. Ik vond het zelf wel een interessante, soms vage maar toch goede film. :wink: Maar ik was wel de enige in m'n omgeving om deze film mooi te vinden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RavinJ.
    Be an alert buyer!
    Buy original prints of "Black - Collector's Pack" on DVD (with a design cover as shown). This Double Disc Pack comes with a special outer slip box, with the actual DVD box inside. Also, please look for the special Yash Raj hologram on all Yash Raj Home Entertainment DVD's. Any releases not bearing this hologram or the original print are illegal & pirated.
    Bron

    Volgens mij heeft die van mij wel een hologram, zal het vanavond wel ff checken ! Ik was laatst nog in Starlight, maar ze hadden niet de films die ik zocht. Ben daarom naar KMI gereden, kom daar vaker & 't assortiment is velen malen groter dan die van Rotterdam. Denk dat ik binnenkort toch ff moet gaan kijken .
    Volgens mij heb ik ook gewoon dat hologrammetje erop zitten, maar ik zal het even checken vanavond. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vinod
    Ik heb eens de soundtrack van Parineeta beluisterd, erg mooi. Ik ben zelf een liefhebber van vooral authentieke / klassieke indiaas muziek. Dank je wel Anwar voor de tip!
    You're welcome.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RavinJ.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Yess is idd ook 2 pack digipack En er zit op de Indiase versie zelfs de hologram sticker, wat op de UK versie ontbreekt
    Hmmzzzz...

    Be an alert buyer!
    Buy original prints of "Black - Collector's Pack" on DVD (with a design cover as shown). This Double Disc Pack comes with a special outer slip box, with the actual DVD box inside. Also, please look for the special Yash Raj hologram on all Yash Raj Home Entertainment DVD's. Any releases not bearing this hologram or the original print are illegal & pirated.
    Bron

    Volgens mij heeft die van mij wel een hologram, zal het vanavond wel ff checken ! Ik was laatst nog in Starlight, maar ze hadden niet de films die ik zocht. Ben daarom naar KMI gereden, kom daar vaker & 't assortiment is velen malen groter dan die van Rotterdam. Denk dat ik binnenkort toch ff moet gaan kijken .
    Van mij heeft dus geen hologram, maaar toch is het een originele verise. Of anders is het wel een verdomd goede kopie :wink: Is een 2 disc digipack waarom omheen een schuifhoes zit
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  11. #86

    Standaard

    Same here, Rochan! Ik heb ook geen hologram! Hoe kan dat nou? Ik weet zeker dat het gewoon de originele is!

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anwar Potter
    Same here, Rochan! Ik heb ook geen hologram! Hoe kan dat nou? Ik weet zeker dat het gewoon de originele is!
    Yashraj heeft wel een vaker de gewoonte om iets te vermelden waar je op moet letten, maar vergeet dan het in praktijk uit te voeren :wink: Maar idd je hebt ook de originele. Want ik heb gezien in de winkels dat de versie uit UK geen holgraam heeft en de versie uit India wel

    BTW ik vond SHABD ook een aparte maar goede film Een behoorlijk gewaagd verhaal voor Indiase begrippen :wink:
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Yashraj heeft wel een vaker de gewoonte om iets te vermelden waar je op moet letten, maar vergeet dan het in praktijk uit te voeren :wink: Maar idd je hebt ook de originele. Want ik heb gezien in de winkels dat de versie uit UK geen holgraam heeft en de versie uit India wel

    BTW ik vond SHABD ook een aparte maar goede film Een behoorlijk gewaagd verhaal voor Indiase begrippen :wink:
    Van SHABD vond ik het verhaal en de karakter Shaukat heel interessant! Wat in z'n hoofd omging enzo. Vet cool!

    Als je deze film leuk vond dan kan ik je MEENAXI aanraden, die ook over een schrijver met een writer's block gaat. MEENAXI vond ik persoonlijk een betere film door het strakke script, geweldige performances, prachtige sets en camerawerk, en uitstekende soundtrack. MEENAXI is a piece of art.

  14. #89

    Standaard

    Ik heb nu een aantal Hindoestaanse films gezien:

    - Raaz
    - Dil Ka Rishta
    - Khabi Khushi Khabie Gham
    - Kuch Kuch Hota Hai

    Ik moet zeggen dat het genre me erg aanspreekt. Met name de mooie kleding, omgevingen, muziek en dans maken het erg leuk om naar te kijken.

    Ook vanwege de hindoestaanse cultuur - die ik niet ken - vind ik het erg interessant om te zien hoe men daar met elkaar omgaat, familierelaties, zang, dans en kasteverschillen.

    Normaliter hou ik niet zo van zoetsappige en dramatische films. Die Danielle Steel films op de woensdagavond bijvoorbeeld zijn aan mij echt niet besteed. Maar een Bollywoodfilm daarentegen boeit me wel, ook al zijn ze dan af en toe zoetsappig en bevatten ze een hoop drama.

    Het is het geheel dat deze films interessant maakt. Zeker als er leuke muziek inzit. Gisteren Kuch Kuch Hota Hai gezien. Deze film heeft van alles wat....een prachtige film.

    Wat wel jammer is dat de films aan de prijzige kant zijn en dat er geen Nederlandse ondertiteling op de DVD's zit. Met name het ontbreken van de NL ondertiteling weerhoudt mijn vriendin ervan om met me mee te kijken.

    Zijn er Bollywood films met NL ondertiteling?
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pjotr
    Zijn er Bollywood films met NL ondertiteling?
    De enige die ik ken, is Kal Ho Naa Ho. Een zeer goede film, maar de NL ondertiteling is erbarmelijk. Echt, echt heel slecht. Gezien de aard van de fouten vermoed ik dat het vertaald is door een Duitser met een Nederlands woordenboek.

    Ik vrees dat je vriendin beter haar Engels kan bijspijkeren. Dat kost waarschijnlijk minder moeite dan Bollywoods met NL ondertiteling zoeken.

  16. #91

    Standaard

    Volgens mij brengt HOM of iets in die richting vanaf september Bollywood films op dvd uit. Las het volgens mij op het andere forum.

    De films die nu ondertiteling hebben zijn Lagaan, Mission Kashmir en nog een paar. Dit zijn overigens niet de standaard Bolly films.

  17. #92

    Standaard

    VEER-ZAARA heeft ook Nederlandse ondertiteling. Eentje die wel correct is.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prem
    Volgens mij brengt HOM of iets in die richting vanaf september Bollywood films op dvd uit. Las het volgens mij op het andere forum.
    Klopt PersBericht *Click*. Hopen dat ze wel wat leukere titels uitbrengen.

    Iemand al naar Paheli geweest (Anwar ?), ben zelf naar Bunty & Babli geweest. Wel een geinige film. Wacht op 'Dus', ben benieuwd of deze ook in de (Pathe-)bios zal zijn.

    Onlangs Silsiilay & 'D' The Company gezien. Films van Khalid Mohamed (Tehzeeb, Fiza & nu dus Silsiilay) zijn stuk voor stuk favorieten van mij. Silsiilay vond ik wederom een goeie film, alleen 't einde vond ik tegenvallen.

    'D' scheen een prequel te zijn van Company (Vivek Oberoi & Ajay Devgan), maar dat bleek (helaas) niet waar te zijn. Daarentegen is het verhaal & acteerwerk zeer goed. Het enige wat deze film niet heeft is Ajay Devgan. Company vond ik ijzersterk door de personage van Ajay Devgan (Malik).
    Nick DvDForum: SnakeEye

  19. #94

    Standaard

    Hey Ravin, :wink:

    Ik heb gister PAHELI bekeken en eergister BUNTY AUR BABLI. De eerste is een errug leuk sprookjesverhaal met zeer sterke performances en de tweede is wel geinig, maar kon beter. B&B is eigenlijk gewoon een formula film.

    Wat leuk dat HOM Indiase films gaat uitbrengen op reguliere basis! Ik hoop ook dat ze met betere films komen dan flutfilms als JISM, PAAP en ROG. Allemaal Mahesh Bhatt producties trouwens.

    Wat leuk dat je D en SILSIILAY hebt gezien. Deze films lijken mij ook erg goed. Heb je BOSE toevallig al gezien? :wink:

    DUS gaat wel draaien, maar niet via Pathe. Meer info: http://www.bollywoodplaza.nl/bioscoop.htm

  20. #95

    Standaard

    Hey Anwar-Ji 8),

    hoor/lees wisselende verhalen over Paheli. Wil 'm wel zien, maar het liefst in een Pathe bioscoop . Ben voorheen wel 's naar films geweest die georganiseerd was door Rams, maar vind de bioscopen veel minder dan Pathe ! Dus denk dat ik niet naar 'Dus' zal gaan, wacht dan wel & kijk 'm dan wel thuis .

    Bose is nog niet op DvD toch ? Heb 'm nog niet gesignaleerd namelijk, mocht ie er wel zijn dan ga ik 'm deze week wel aanschaffen.
    Nick DvDForum: SnakeEye

  21. #96

    Standaard

    Maqbool is eindelijk op DvD (Origineel ). (Bron) En nu hopen dat ie z.s.m (Lees: HEEL SNEL ) in NL te koop is !
    Nick DvDForum: SnakeEye

  22. #97

    Standaard

    Als die Hindoestanen het organiseren in het Amsterdam is het meestal in de grote zaal van Bellevue Cinerama, Marnixstraat. Meestal ben ik er wel tevreden over. De print van PAHELI was ook erg scherp en helder, dat is niet altijd het geval. Ik vond de print van PAHELI beter dan van BUNTY AUR BABLI die ik had gezien bij Pathe Arena. Die was minder scherp volgens mij. PAHELI is een heel simpel sprookjesverhaal, en zo moet je hem ook bekijken, then you'll love it just like me.

    BOSE is inderdaad nog niet op DVD. Ik vroeg het omdat ik dacht dat je de film misschien op pirated DVD zou hebben gezien.

    MAQBOOL! Weet je dat ik die versie zaterdag heb zien liggen bij Ro Videotheek in Amsterdam Oost?! Ik dacht dat het een illegale versie was. Dus dit is de originele DVD van Eagle? Dan ga ik 'm wel halen denk ik. :wink:

  23. #98

    Standaard

    Hmmzz.. Ik wacht wel tot Paheli op DvD te verkrijgen is. Kijk 'm liever thuis .

    Nee maang. Je kent me langer als vandaag . Kijk/koop liever originele DvD's (Of die van KMI ). Ben een film-liefhebber, wil dus goeie beeldkwaliteit & geluid (Al is dat ver te zoeken bij Bolly films ).

    Ik ga van de weekend richting Den Haag, mocht ie daar te koop zijn dan neem ik Maqbool zekers mee !

    Sarkar gaat deze week in premiere (Helaas niet in NL). AB & AB jr in een Ram Gopal Varma film .
    Nick DvDForum: SnakeEye

  24. #99

    Standaard



    SARKAR en PARINEETA wilde ik graag in de bioscoop zien! Wat jammer dat ze juist deze films niet draaien en DUS wel. :x :P

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •