Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 331 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Nieuwe footage van de komende theatrical trailer:

    http://extratv.warnerbros.com/v2/new...2/3/video.html

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Nieuwe footage van de komende theatrical trailer:

    http://extratv.warnerbros.com/v2/new...2/3/video.html
    wat ziet dat er superieur gaaf uit Nu alleen nog hopen op een niet afgeraffeld einde en een John Williams waardige score van Patrick Doyle. Deze film wordt zooooooooooooo goed.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Nieuwe footage van de komende theatrical trailer:

    http://extratv.warnerbros.com/v2/new...2/3/video.html
    wat ziet dat er superieur gaaf uit Nu alleen nog hopen op een niet afgeraffeld einde en een John Williams waardige score van Patrick Doyle. Deze film wordt zooooooooooooo goed.
    Dat hoop ik ook. En vooral dat Williams' vorige scores eer worden aangedaan, want ik vind 'het verlies' van Williams (en zijn geniale Potter-soundtracks) een grote aderlating voor de franchise...

  4. #54

    Standaard

    Patrick Doyle is een goed componist, ik denk wel dat hij er iets moois van maakt.

  5. #55

    Standaard

    http://www.mugglenet.com/download.ph...tvgoflarge.zip

    Iets betere resolutie, plus ietsje meer footage

  6. #56

    Standaard

    Mad Eye Moody ziet er goed uit! (Brendan Gleeson - je ziet in bovenstaande filmpje +/- een halve seconde van 'm)
    I am fire
    I am..........Death

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan
    Mad Eye Moody ziet er goed uit! (Brendan Gleeson - je ziet in bovenstaande filmpje +/- een halve seconde van 'm)
    Maar ik had het oog altijd als deel (hoewel uitneembaar) deel van zijn lichaam gezien. Dit ziet er meer uit als een nachtkijker voor één oog.

    Verder heb ik het gevoel dat dit wel eens de beste film van de vier kan worden. Alleen de lengte van de film is iets waar ik me zorgen over maak.

  8. #58

    Standaard

    Mad eye moody ziet er dus gewoon níet uit. Dat oog is veel te nep en als je goed kijkt nog behoorlijk plat ook. Benieuwd wanneer ze dat ding in de speelgoedwinkels gaan uitbrengen .

    Het ziet er inderdaad goed uit, maar toch heb ik nog zo mijn wantrouwen na de vorige films. Zelfs deel 3 bleef te oppervlakkig door het gesnoei in de informatie (het enige waar ze dus níet in hadden moeten snoeien). Reken er dus maar op dat ze hier ook veel gaan snoeien in informatie.

    Enfin, erger dan de vorige films kan het niet worden.


    Grt. Deweb

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Mad eye moody ziet er dus gewoon níet uit. Dat oog is veel te nep en als je goed kijkt nog behoorlijk plat ook. Benieuwd wanneer ze dat ding in de speelgoedwinkels gaan uitbrengen .
    WB heeft gezegd dat het oog nog digitaal bewerkt wordt... Misschien valt het straks allemaal wel mee.

  10. #60

    Standaard

    je weet het niet
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  11. #61

    Standaard

    Voor het eerst had ik echt een 'wow-gevoel' bij het bekijken van beeldmateriaal van deze film. Denk dat ik nu toch hoge verwachtingen ga krijgen. Puntjes van kritiek zijn er echter ook. Ten eerste de lengte van de film, terwijl het boek een behoorlijke klepper is (toch?). Hoe gaan ze dat efficient oplossen. Ten tweede de wel heel 'letterlijke kopieën' van 'Gladiator-shots' (nogal schaamteloos). Ten derde viel ook nu de muziek me erg tegen. Volgens mij gaat het 'verlies' van Williams nog een probleem vormen, omdat de man de eerste drie films van rijke thema's had voorzien.

    Maar goed, ook genoeg goede dingen. Er gebeurt veel, lekker tempo, overweldigende decors en kostuums, goed kleurengebruik, spanning en last but not at least een hele reeks grote namen in de cast. Ik begin er toch wel warm voor te lopen en mijn verwachtingen stijgen...

  12. #62

    Standaard

    ik ben erg benieuwd naar deze harry potter film
    ik vind deel 3 tot nu toe het best
    de sfeer in die film geeft precies het potter gevoel aan

  13. #63

    Standaard

    De vierde film van Harry Potter wordt voor mij de eerste waarvan ik het boek niet heb gelezen dus ik ben zeer benieuwd, de teaser belooft erg veel goeds, veel actie en ik denk wederom nog wat meer volwassen dan deel 3.

  14. #64

    Standaard

    De vierde film van Harry Potter wordt voor mij de eerste waarvan ik het boek niet heb gelezen dus ik ben zeer benieuwd, de teaser belooft erg veel goeds, veel actie en ik denk wederom nog wat meer volwassen dan deel 3.
    Harry word elk jaar ouder en dat weerspiegelt zich in de boeken en films (Deze krijgt 13 en ouder in de VS). Dit zijn eigenlijk al lang geen kinderboeken en films meer. Die waanbeelden drijven allleen nog rond bij de mensen die zich de moeite niet nemen om zich in HP te verdiepen in de waan dat het voor kinderen is.

  15. #65

    Standaard

    Die Teaser zien er vet uit,maar ik hoop net als vele anderen,dat er niet zo rigoreu word geknipt,in het verhaal.Ik bedoel,het tis dat ik van deel 3 het boek heb gelezen,maar anders waren bepaalde stukken in de film heel onduidelijk geweest.

    Het probleem is ook trouwens,dat alles in de boeken zo gedetaileerd worden omschreven.En het gevolg daarvan is dat je al gauw wat mist,in de films.

    En omdat de de leeftijdsgrens voor de film omhoog gegaan is,had ik wel verwacht dat deze film langer zou worden.Want eerst was het excuus namelijk,dat een film van b.v 3 uur te lang is voor kinderen.Maar die kunnen deze film toch niet bekijken.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld
    Die Teaser zien er vet uit,maar ik hoop net als vele anderen,dat er niet zo rigoreu word geknipt,in het verhaal.Ik bedoel,het tis dat ik van deel 3 het boek heb gelezen,maar anders waren bepaalde stukken in de film heel onduidelijk geweest.

    Het probleem is ook trouwens,dat alles in de boeken zo gedetaileerd worden omschreven.En het gevolg daarvan is dat je al gauw wat mist,in de films.
    Bij de derde film zijn ze de fout in gegaan maar de deze heb ik juist een zeer goed gevoel over de dingen de geknipt zijn aangezien geen enkele direct invloed heeft op het plot of dat er makkelijk een omweg is (Neville/Marcel geeft Harry het Gillyweed/Kieuwwier in plaats van Dobby).

    Ik zeg maar zo het is niet hoeveel je knipt maar wat je knipt. Ik snap dan echt niet waarom er mensen zijn die deze film nu al afschrijven omdat "de helft van het boek er niet inzit".

    Van alles wat ik gehoord heb dat geknipt is dacht ik telkens dat het knippen ervan het verhaal en het tempo ten goede kwam. Je kan wel alles willen zien maar dit is een film en geen mini-serie. Het heeft geen zin om tijd te verspillen aan dingen die er toch uiteindelijkt toch niet niet toe doen (zoals veelvuldig gebeurde in de eerste twee films). Dat maakt een film alleen langer en niet beter.

    Edit: en 2 1/2 uur is toch een mooi tijd voor een film, zo lang het hoofdverhaal maar verteld word.

  17. #67

    Standaard

    Ik hoop dat Dobby terugkomt in vierde film!
    Het zal wel moeten? [spoiler:6f087fc1a7] Winky, andere House-Elf, is toch een belangrijke element in hoofdverhaal?[/spoiler:6f087fc1a7]
    I'm Bad Angel But Good Devil

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jorn Rijckaert
    Ik hoop dat Dobby terugkomt in vierde film!
    Het zal wel moeten? [spoiler:bce24477b7] Winky, andere House-Elf, is toch een belangrijke element in hoofdverhaal?[/spoiler:bce24477b7]
    Alles wat met huiselfen te maken heeft is eruit geknipt [spoiler:bce24477b7]Harry ziet iemand (Crouch Jr.) het teken op roepen en Neville geeft het gillyweed[/spoiler:bce24477b7]

    De huiselfen en SPEW zijn niet integraal voor het verhaal en houden het dus alleen op er is een weg gevonden om het zonder ze te doen jammer maar wel de best beslissing.

  19. #69

    Standaard

    De internationale trailer:
    http://pdl.warnerbros.com/harrypotte...lf2_qt_500.mov
    Aanklikken met rechtermuisknop, opslaan en genieten maar!
    (Filmpje van 9,38 MB en hij duurt 1:26 min.)

  20. #70

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    welk programma ben ik nodig om het te kunnen afspelen,hier werkt ie namelijk niet

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld
    welk programma ben ik nodig om het te kunnen afspelen,hier werkt ie namelijk niet
    Quicktime http://www.apple.com/quicktime/download/win.html

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    aha bedankt Mooie trailer trouwens,het ademt echt die spannende sfeer uit,van de boeken

Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •