Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Neverending Story

    Hallo,

    Ik zoek eigenlijk al een tijdje naar The Neverending Story 3 op DVD, maar mijn zoektocht levert tot op heden helemaal niets op.
    Zoek niet de tales van de The Neverending Story, maar de langdurige film van The Neverending Story.
    Deel 1 en deel 2 heb ik al in mijn bezit, maar deel 3 nog niet.

    Weet iemand of deze daadwerkelijk in Nederland te koop is of is deze niet meer verkrijgbaar?

    Groetjes,
    Bolke

  2. #2

    Standaard

    Weet je wel zeker dat je hem wilt hebben? Op IMDB staat ie in de lijst van de 100 laagstgewaardeerde films.

    Of ie in NL op dvd uit is weet ik verder niet.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Weet je wel zeker dat je hem wilt hebben? Op IMDB staat ie in de lijst van de 100 laagstgewaardeerde films.
    Nou en of dat ik 'em wil hebben! Houd wel van dat soort 'sprookjes' en dat de film op de lijst staat van de 100 laagstgewaardeerden, maakt mij niet uit hoor.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Of ie in NL op dvd uit is weet ik verder niet.
    My search continues!

  4. #4

    Standaard

    Als je hem gevonden hebt geef dan ff een gil
    Zoek deze ook

  5. #5

    Standaard

    Hi MrCarrey,

    Ik weet wel dat The Neverending Story 3 in het buitenland te koop is en volgens mij is deze film ook in Nederland te koop geweest. Alleen bij navraag bij de bekendere (weet niet of je namen mag noemen ) winkels, komen zij niet verder dan tot de verkoop van TNS 1 en TNS 2.
    Baal hier best wel van, want het schijnt dat het laatste deel heel mooi moet zijn.

  6. #6

    Standaard

    Voor 18-10 is een neverending story box aangekondigd. Maar of 3 er ook in zit?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Voor 18-10 is een neverending story box aangekondigd. Maar of 3 er ook in zit?
    Het betreft hier hoogstwaarschijnlijk de televisieserie.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bolke
    Hi MrCarrey,

    Ik weet wel dat The Neverending Story 3 in het buitenland te koop is en volgens mij is deze film ook in Nederland te koop geweest.
    The Neverending Story 3 is in Amerika verkrijgbaar op DVD. In Nederland is deze nooit op DVD verkrijgbaar geweest.


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Voor 18-10 is een neverending story box aangekondigd. Maar of 3 er ook in zit?
    Het betreft hier hoogstwaarschijnlijk de televisieserie.
    Dat zulen inderdaad waarschijnlijk de tales van de The Neverending Story en die zoek ik dus niet.

    En jammer dat NES3 niet in Nederland is uitgebracht.
    Komt misschien nog weleens?

  10. #10

    Standaard

    Ik ben zelf fan van deel 1 sinds ik een snotneus was, en deel 2 vond ik ook zeer vermakelijk. Ik heb het boek ook gelezen, dat overigens deze eerste twee delen beslaat (wel wat anders soms).

    Het derde deel heb ik ook gezien, maar ben ik gelukkig alweer zo'n beetje vergeten. Wat een vreselijke film, ik geloof dat hij meer was gebaseerd op de tekenfilmserie omdat er geloof ik ook zo'n boom-figuur in speelde. Het leek me destijds ook meer een TV-film. Als je echt een fan bent van de andere twee delen, zoals ik, raad ik het je af :wink:

    <bemoei-modus>
    In plaats daarvan raad ik je aan:
    -The Dark Crystal
    -Labyrinth
    -Willow
    -Return To Oz
    -Ewok Adventures
    </bemoei-modus>

    Maar als je hem persé wilt hebben, ik denk niet dat hij hier ooit uit zal komen, en dan zijn er hier vast wel experts die weten waar je het beste kunt bestellen. Zelf doe ik dit altijd via eBay.

    Edit:
    Die box die hier in Nederland uitkomt zou toch wel eens een trilogie box kunnen zijn. In Australie (zag ik op eBay) hebben ze die namelijk al:






    Link naar de veiling waar ik deze box zag:
    http://cgi.ebay.nl/NEVER-ENDING-STOR...QQcmdZViewItem

  11. #11

    Standaard

    Geen reacties meer? Ik vind het wel een mooie box... Enige nadeel, ja je voelt hem al aankomen, deel III zit er ook in

  12. #12

    Standaard

    Degene die deel 3 wel mooi vinden en nog geen enkele deel hebben, is het een mooie uitkomst. Maar zoals ik heb de eerste 2 delen al.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hillebrinkie
    Geen reacties meer? Ik vind het wel een mooie box... Enige nadeel, ja je voelt hem al aankomen, deel III zit er ook in
    Ik blijf toch mijn twijfels hebben, daar de rechten in Nederland van deel 1 bij Dutch FilmWorks liggen bij van deel 2 bij Warner Bros. Even afwachten dus.

    Voor wie The NeverEnding Story III wil hebben. De DVD is ook los te koop in Australie. Deze DVD is gecodeerd voor de regio's 1, 2, 3, 4, 5 én 6 en de film staat in het beeldformaat 1.33:1 op de DVD.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hillebrinkie
    Het derde deel heb ik ook gezien, maar ben ik gelukkig alweer zo'n beetje vergeten. Wat een vreselijke film, ik geloof dat hij meer was gebaseerd op de tekenfilmserie omdat er geloof ik ook zo'n boom-figuur in speelde. Het leek me destijds ook meer een TV-film. Als je echt een fan bent van de andere twee delen, zoals ik, raad ik het je af :wink:
    Meen je dat nu echt dat het derde deel gigantisch tegenvalt? Deel 1 en deel 2 vond ik wel mooi. Deel 3 weet ik dus niet, nooit een voorstukje of iets dergelijks van gezien. Maar omdat ik toendertijd hoorde dat er ook een deel 3 van was, had ik echt het gevoel van: 'DIE moet ik gewoon écht hebben.' (al was het alleen maar om mijn serie compleet te maken )

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hillebrinkie
    <bemoei-modus>
    In plaats daarvan raad ik je aan:
    -The Dark Crystal
    -Labyrinth
    -Willow
    -Return To Oz
    -Ewok Adventures
    </bemoei-modus>
    Willow en Labyrinth behoren al tot mijn collectie.
    De andere ken ik niet zo goed.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hillebrinkie
    Maar als je hem persé wilt hebben, ik denk niet dat hij hier ooit uit zal komen, en dan zijn er hier vast wel experts die weten waar je het beste kunt bestellen. Zelf doe ik dit altijd via eBay.
    Persé... persé?
    Ik zou het wel leuk vinden dat deel 3 ook tot mijn collectie gaat behoren, dus ik denk dat ik m'n familie in Australië maar eens ga emailen ofdat ze TNS3 willen kopen voor me en willen opsturen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hillebrinkie
    Edit:
    Die box die hier in Nederland uitkomt zou toch wel eens een trilogie box kunnen zijn. In Australie (zag ik op eBay) hebben ze die namelijk al:

    http://www.centreprice.com/images/ebay/1047049.jpg
    http://www.centreprice.com/images/ebay/1047049b.jpg
    Euh.. heel aardig en leuk zo'n box. Maar wat moet ik nu met een trilogiebox, als ik deel 1 en deel 2 al heb?
    Maar toch bedankt voor de moeite om het op te zoeken!

  15. #15

    Standaard

    Ik blijf het je afraden, als je deel 1 en 2 leuk vindt, gaat deel 3 je heel erg tegenvallen :wink:

  16. #16

    Standaard



    Je moet me dan maar eens goed overtuigen waarom ik het niet zou moeten doen! :wink:

  17. #17

    Standaard

    http://www.imdb.com/title/tt0110647/, waardering 3,0. 35% van de stemmer geven de film zelfs een 1. Mijn ervaring is dat films met zo'n lage waardering dit meestal wel verdiend hebben. Ik kies er voor om films met zo'n waardering eerst eens te huren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Ik kies er voor om films met zo'n waardering eerst eens te huren.
    De film kun je nergens huren, aangezien het nergens bekend is in Nederland. Anders zou ik niet zo twijfelen om de DVD aan te schaffen!

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Vermoedelijk wordt de box met deel III dit najaar in Nederland uitgebracht. Dan zal dit deel ook wel in de verhuur komen. Gewoon even nog wat geduld hebben.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Vermoedelijk wordt de box met deel III dit najaar in Nederland uitgebracht. Dan zal dit deel ook wel in de verhuur komen. Gewoon even nog wat geduld hebben.
    Waar heb je die info vandaan en kunnen we dan dezelfde verpakking/uitgave verwachten als de R4

  22. #22

    Standaard

    Hierboven is al gewezen op een box met de drie films die elders is uitgebracht. Op de releaselijst van www.dvd-home.nl staat ook een Neverending Story box aangekondigd voor 18-10-2005. Ik ga er van uit dat dit dezelfde box is als elders.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Hierboven is al gewezen op een box met de drie films die elders is uitgebracht. Op de releaselijst van www.dvd-home.nl staat ook een Neverending Story box aangekondigd voor 18-10-2005. Ik ga er van uit dat dit dezelfde box is als elders.
    Ik heb eventjes gekeken bij www.dvd-home.nl en dit kwam eruit:
    "Release Titel Genre Maatschappij
    18-10-2005 Neverending Story, The - Tales From …...Box (5 disc's) Kinder Dutch Filmworks"

    Dit zijn 'tales from the NeverEnding Story' en niet dé film van de NeverEnding Story.
    Er zijn 3 films van the NeverEnding Story en van de 'tales from the NeverEnding Story' zijn er diverse afleveringen geweest, die dus waarschijnlijk op 5 disc's staan.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Ik denk niet de box met de films, maar wel de box met 'de tales of..'

    Tis toch wat hé?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •