Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 241 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    Zou je spoilers willen gebruiken !!!!!
    dat doet ie nooit!

  2. #202

    Standaard

    Scarface 2 ;

    Tony Montana blijkt een zoontje te hebben...... en dat zoontje heeft niks, maar wilt alles............ hij wil het verloren gegane imperium van zijn vader weer opbouwen en................

    hij wil wraak voor de dood van zijn vader :wink:

    Tony Montana jr gaat naar Bolivia om een bezoekje brengen aan de oude Alejandro Sosa die nog steeds stevig de touwtjes in handen heeft..............

    8)
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc1978
    Scarface 2 ;

    Tony Montana blijkt een zoontje te hebben...... en dat zoontje heeft niks, maar wilt alles............ hij wil het verloren gegane imperium van zijn vader weer opbouwen en................

    hij wil wraak voor de dood van zijn vader :wink:

    Tony Montana jr gaat naar Bolivia om een bezoekje brengen aan de oude Alejandro Sosa die nog steeds stevig de touwtjes in handen heeft..............

    8)
    Been There, Done That !!!

    Is terug zelfde verhaal als deel 1 dat je doet met een kleine verschil dat het nu z'n zoon zou zijn.
    BD (1243) What i Watch

  4. #204

    Standaard

    lethal weapon 5.
    indiana jones 4. (jah die komt er,dat weet ik).
    beverly hills cop 4.
    finding nemo 2.
    Back to the future 4.
    predator 3.

  5. #205

    Standaard

    madagascar 2 ik vond de humor in deel 1
    super droog echt lache

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Wat mij betreft maken ze geen sequels of prequels. Behalve natuurlijk als het altijd al zo bedoeld was, bijvoorbeeld LOTR. Daar heb je gewoon een boek dat ze kunnen volgen. Doorgaans zijn de sequels door anderen gemaakt en het eerste originele verhaal wordt nooit overtroffen. Er worden zoveel films gemaakt dus een sequel is niet iets waar je op moet zitten wachten. Het is anti-creatief en je kunt net zo goed naar een domme soap zitten kijken. Ga gewoon naar een nieuwe film kijken, laat je verrassen...
    Juist, net als flauwe remakes trouwens.

  7. #207

    Standaard

    Terminator 4 mogen ze ook wel van me maken. Ik ben echt zeer benieuwd hoe dit afloopt, na wat er in T3 op het einde is gebeurd :P En laat T4 alstublieft een epic zijn. Net zo groot als Lord of The Rings, zo niet, dan nog groter ! Dat verdient deze succesvolle reeks wel !

    Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar zijn jullie het ook over met me eens dat Unbreakable met Bruce Willis een superhelden film is ?
    Ik vind het in ´t rijtje pasje bij Batman Begins. BB is ´realistisch´ gemaakt en Unbreakable gaat nog een stapje verder en komt eigenlijk dichterbij de realiteit. Eigenlijk vind ik dit de ultieme vorm van een superheldfilm in de echte wereld. Een vervolg zou niet misplaatst zijn. [spoiler:31f49e0a85]Een deel 2 zou best wel kunnen komen. In dit deel zou Bruce met z´n gave als een soort helderziende en immense kracht de criminelen oppakken.[/spoiler:31f49e0a85] Met nog meer verhaal natuurlijk.

    En Blade Runner 2 zou heel vet zijn, met Ridley Scott en het muziek van Michelle Jarre Vangelis

  8. #208

    Standaard

    Sequels zouden eigenlijk "verboden" moeten worden, hoewel
    ik toegeef dat ik er ook een paar heb.

    Hetzelfde geldt voor remakes van films en TV series.

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    pulp fiction 2

    in Pulp Fiction 2 neemt de man met het koffertje Marcellus te grazen en vlucht naar Australië. Maar Bruce Willis, Harvey Keitel en Samuel L. Jackson willen wraak en maken jacht op hem...





    Loaded Weapon 2 (Emilio Estevez, Samuel L. Jackson) mogen ze wel maken 8)
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    -Freddy VS Jason 2
    -Evil Dead 4
    -Terminator 4 (WEL met Arnold natuurlijk anders hoeft het niet)
    -Friday the 13th 11 (geweldig toch? )
    -Alien VS Predator 2 (Wel met gore a.u.b)
    -Tomb Raider 3
    -The Thing 2

    Dat was het voorlopig...
    Zoals ik al zei "Voorlopig"

    Nieuwe titels:

    -Jay & Silent Bob Strike Back 2
    Star Wars 7-8-9 (George, go with the original plan! Het is moeilijk te accepteren dat SW nu afgelopen is )
    -Gremlins 3
    -Jurassic Park 4
    -Kill Bill 3 (Het kleine donkere meisje VS. The Bride)
    -Child's Play 6 (Call me crazy maar Chucky kan nu eindelijk weer solo, ik ben VOOR)
    Superman Returns

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    -Jay & Silent Bob Strike Back 2
    Toen ik de titel van dit topic zag, moest ik gelijk aan deze denken .

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    -Jay & Silent Bob Strike Back 2
    Toen ik de titel van dit topic zag, moest ik gelijk aan deze denken .
    Hehe.

    Misschien wordt je hier blij van:

    http://www.imdb.com/title/tt0424345/
    Superman Returns

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    -Jay & Silent Bob Strike Back 2
    Toen ik de titel van dit topic zag, moest ik gelijk aan deze denken .
    Hehe.

    Misschien wordt je hier blij van:

    http://www.imdb.com/title/tt0424345/
    Titel is iig goed ;P .

  14. #214

    Standaard

    Ik zou erg uitzien naar bv terminator 4 of Matrix 4 maar dan zou ik nieuwe boxen moeten kopen en ik dnek dat ik niet de enigste ben, dus niet doen.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  15. #215

    Standaard

    Friends seizoen 11
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Friends seizoen 11
    NOOO!!!
    net als dat hele gerucht/idee/plan van een Friends-film...vreselijk!
    het is een van de beste Amerikaanse comedieseries geweest, ze zijn lang erg goed gebleven, ze zijn tot aan het eind boven het gemiddelde van andere series gebleven...ze hebben er een mooi einde aangemaakt.
    Face it..het is voorbij :P

    al zo vaak gezegd maar het blijft een leuk onderwerp om over te denken;
    Indy 4
    Terminator 4
    Matrix 4
    Kill Bill 3
    Lecter 4
    X 4,5..........
    Spidey 4,5.........
    Master and Commander 2
    Monsters Inc, 2
    El Mariachi 4 (Desperado 3)
    Bourne 3
    Alien5 (alleen als Scott en Cameron de regie doen en Weaver er NIET in zit!)

    owja ... Spinal Tap tijdens haar Japanse come-back tournee oid In de trand van 'Spinal Tap; Finally the Last Come-Back Tour' "Now they rock at twelve" :P

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Ik zou erg uitzien naar bv terminator 4 of Matrix 4 maar dan zou ik nieuwe boxen moeten kopen en ik dnek dat ik niet de enigste ben, dus niet doen.
    Dus je wilt geen T4 omdat je anders extra boxen moet kopen ? Vind ik een beetje flauw. T4 kost miljoenen meer dan die paar boxen van jou :wink:

  18. #218

    Standaard

    The Usual suspects 2

    Guest house paradiso 2...

    Good will hunting 2: hunting season

    Ghostbusters 3
    No Ipkiss, those payama's are impossible! - The Mask

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirkman
    The Usual suspects 2

    Good will hunting 2: hunting season
    die laatste zal wel niet serieus zijn .. die eerste hoop ik ook niet he?
    Hoewel er wel sterke geruchten gaan dat Christopher McQuarrie bezig zou zijn met een script over Keyser Soze die op de run is voor de politie en voor Kujan...behoorlijke onzin lijkt me/hoop ik...maar je weet het maar nooit met Hollywood. En aangezien die gast verder weinig bijzonders gepend heeft zou het nog best wel eens waar kunnen zijn

  20. #220

    Standaard

    Kill Bill 3
    :

    Updated: 2:28 p.m. ET June 21, 2004

    MADRID, Spain - Quentin Tarantino said Monday he plans to shoot a third part of the “Kill Bill” vengeance series.

    “I have plans, actually not right away, but like in 15 years from now, I’ll do a third version of this saga,” the director said at a news conference to promote “Kill Bill — Vol. 2,” which opens in Spain next month.

    Tarantino said part three would focus on the daughter of a hired killer that Uma Thurman’s character bumps off early in her revenge spree.

    Bron: http://msnbc.msn.com/id/5263271


    Ontopic:

    Battle Royale 3, voor part 1 moet ie zijn dan, en vele acteurs uit het eerste deel moeten erin meedoen.

    In iedergeval deze mooie dame:

    Chiaki Kuriyama


  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirkman
    The Usual suspects 2

    Good will hunting 2: hunting season
    die laatste zal wel niet serieus zijn .. die eerste hoop ik ook niet he?
    Hoewel er wel sterke geruchten gaan dat Christopher McQuarrie bezig zou zijn met een script over Keyser Soze die op de run is voor de politie en voor Kujan...behoorlijke onzin lijkt me/hoop ik...maar je weet het maar nooit met Hollywood. En aangezien die gast verder weinig bijzonders gepend heeft zou het nog best wel eens waar kunnen zijn
    Suspects is mijn all-time-favourite, en ik ben dus zeer sterk tegen een vervolg. de kracht van de film zit hem gedeeltelijk in het feit dat niet alles duidelijk is.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  22. #222

    Standaard

    The Matrix 4.
    Jurassic Park 4, 5, 6. Maakt me niet uit hoeveel! Deze films vind ik gewoon gaaf om het idee alleen al. Ik weet hoe raar dat klinkt.
    Star Trek sequels.
    The Hulk 2.
    X-men 3, 4, 5 etc. Komt ook vast wel!
    Terminator 4.

  23. #223

    Standaard

    Halloween mag voor mij nog wel even doorgaan. En een Taxi 4, maar dan wel met een leuker verhaal dan dat suffe deel 3.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Halloween mag voor mij nog wel even doorgaan. En een Taxi 4, maar dan wel met een leuker verhaal dan dat suffe deel 3.
    Jajaja, Taxi in Space!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Halloween mag voor mij nog wel even doorgaan. En een Taxi 4, maar dan wel met een leuker verhaal dan dat suffe deel 3.
    Jajaja, Taxi in Space!
    Juist
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •