Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BarryMel
    ik heb net bij de Mediamarkt voor 35 per stuk 4, 5 & 6 gekocht
    Bij welke MM ben je geweest BarryMel ??

  2. #27

    Standaard

    Ik kan je zeggen dat ze in iedergeval voor 35 euro bij de MM Rijswijk liggen. Vraag aan de balie even of ze hem even aan je laten zien of het de juiste zijn, voor het geval ze oude met nieuwe voorraad mengen.

  3. #28

    Standaard

    Van seizoen 6 heb ik inmiddels inderdaad ook zelf gezien dat deze nu de juiste labels bevatten. Heb echter nog geen bevestiging van seizoen 3 in handen gehad/kunnen controleren. Iemand anders wellicht?

  4. #29

    Standaard

    Inmiddels ook van seizoen 3 bevestiging gezien dat deze nu ook de juiste labels heeft. Met andere woorden, de hele collectie is nu voorzien van de juiste labels. Vraag bij aankoop of je eerst de dvd's mag zien ivm oude voorraden.

  5. #30

    Standaard

    Ik wil de hele serie vanaf nu gaan sparen (altijd al een fan geweest, maar vond de losse delen veel te veel, dus vind deze nieuwe boxen wel een uitkomst) en ik ben blij dat ik dit hier nu even lees...!!!

    Maar vorige week heb ik dus de eerste 'box' gekocht ofwel de pilot/best of seizoen 1. Nu viel mij meteen op dat de keepcase met dvd's die uit de hoes kwam gewoon deel 1 van de oude serie is!!!
    Is dat dan wel normaal???

    In ieder geval weet ik gelukkig dat ik dus bij seizoen 3 en 6 op de bedrukking van de dvd's moet letten...
    (alleen weet ik niet hoe ze eruit zagen en nu moeten zien, maar ik neem aan dat ze gewoon in dezelfde stijl moeten zijn als seizoen 1,2 etc., maar die heb ik natuurlijk nog niet en mijn pilot 'boxje' heeft dus ook gewoon oude bedrukkking...)

  6. #31

    Standaard

    Dit is normaal voor de Pilot aflevering, dat de slipcase in de nieuwe style is en de DVD erin nog de "oude" verpakking is. Voor de overige delen, de seizoensboxen, geldt gewoon dat elke DVD in de box dezelfde opdruk moet hebben als op de kaft van de box, met de DVD's genummerd per seizoen van disc 1 t/m 6.

    Succes ermee..!!!..

  7. #32

    Standaard

    Lap,

    Het nieuwe boxset van seizoen 8 heeft ook de labels van de losse delen. Vol 38 tot 42.
    Héél slordig weer van MGM.

  8. #33

    Standaard

    Bedoel je seizoen 8 in de zilvere box met NL ondertitels?
    Die is toch niet uit? (zoja, waar te halen? )

  9. #34

    Standaard

    Deze komt op 15 september 2005 uit in Nederland.. oftewel.. deze is in sommige winkel al te koop een paar dagen eerder. Zo hier ook het geval. Wederom heel erg slordig van MGM Nederland(Sony Pictures Home Entertainment), hoop niet dat ze oude voorraden willen opmaken, aangezien dit een eerste release in NL is met NL subtitles, zullen ze er heel wat op voorraad hebben Het zijn waarschijnlijk de voorraden die ze overhebben van de DVD huur releases, welke hier in nederland ook nog als individueel gereleased worden. Hoe meer mensen dit melden ook aan de winkels waar men de DVD's gekocht heeft en vragen om deze fout aan MGM/SPHE door te geven, hoe eerder wellicht we een nieuwe release krijgen.!!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    Bedoel je seizoen 8 in de zilvere box met NL ondertitels?
    Die is toch niet uit? (zoja, waar te halen? )
    Jawel, bestelt bij dvdzone2 in voorverkoop, gisteren al verstuurd, vandaag ontvangen. En idd die zilvere benelux box.
    Komt normaal 15/09 (vrijdag zeker) uit, maar blijkbaar had dvdzone2 ze al binnen en zijn ze ook begonen met het verzenden van de voorbestellingen

  11. #36

    Standaard

    Het is inderdaad wel heel erg dat ze bij seizoen 8 weer eenzelfde fout maken.

    Ik wacht dan wel weer ff met de aanschaf..!

    Ikzelf heb seizoen 1 t/m 7 vorige maand pas gekocht en heb dus wel alle goede labels.

    Wat mij ineens opviel is dat na seizoen 1 te hebben gekeken (met mooie nieuwe computeranimatie menu's) bij seizoen 2 ineens weer de oude menu's tegenkom... Is dat normaal???

  12. #37

    Standaard

    Het is ook wel toevallig dat het weer fout gaat net nadat MGM is overgenomen door Sony Pictures, het mag er uiteraard niets mee te maken hebben, maar ik zeg het ook maar even ivm het melden van de klachten hierover aan MGM en nu dus Sony Pictures Home Entertainment.

    Maar los daarvan.. het lijkt er gewoon eigenlijk weer op dat ze eerst hun oude voorraden kwijt willen. Want vergeet niet, voor de huur releases van de dvd's, drukken ze wel de individuele disks met NL ondertiteling speciaal. Dus het kan zijn dat ze deze gewoon eerst willen opmaken, voor ze aan een nieuwe druk beginnen. Of er is gewoon een enorme fout gemaakt bij de drukkerij/aanlevering van de label, zoals ze vorige jaar te kennen gaven in het begin van de drukfouten bij seizoen 3 en 6.

    Wie weet, maar iedereen die graag de nieuwe labels wil, meldt het gewoon bij je locale dvd boer en/of waar je de dvd's hebt gekocht. Laat jezelf horen goed horen aan MGM/SONY. Ik heb ook al contact opgenomen direct met verscheidene winkels. Hoe vaker dit probleem/ergernis SONY bereikt, des te groter de kans dat ze er wat aan gaan doen (of niet meer zo aanpakken in geval van oude voorraden opmaken), alle beetjes helpen. Ik ga morgen (koopavond) ook weer even nog meer winkels af om te zien wat voor labels erop zitten, mochten er partijen zijn verzonden die dus wel goede labels hebben. Ik moet toch m'n wekelijkse dvd rond door de stad doen .

  13. #38

    Standaard

    Ik heb dus ook de verkeerde labels erop zitten. Ik heb dus geen flauw idee wat ik ermee aan moet.

  14. #39

    Standaard

    Het zal waarschijnlijk net zo gaan als met seizoen 3 en 6.. na enkele maanden zullen de oude voorraden op zijn en drukken ze waarschijnlijk de goede labels op de disks.

  15. #40

    Standaard

    Dus met andere woorden ik heb gewoon pech ?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Dus met andere woorden ik heb gewoon pech ?
    Yep, net zoals ik en zovele anderen denk ik.
    Maar goed, ik vind dit slordig van MGM maar een verkeerde of beschadigde zilveren doos (of helemaal niet meer in die zilveren doos) zou ik erger vinden. Voor die 2 seconden dat ik het label zie als ik de dvd in/uit dvdspeler stop/haal, ga ik nu ook niet proberen te ruilen als er een nieuwe versie is.
    De doos is anders in orde en het is een SUPER serie!!!

  17. #42

    Standaard

    Ja ok je hebt wel gelijk. Ik vind het ook slordig van MGM. Maar mochten we toch alsnog omruilen en ik kan het ook nog, dan doe ik dat wel.

  18. #43

    Standaard

    Ja.. het is niet het ergste wat er is.. maar het is gewoon ook dat je zeker weet dat het niet hoort en dat het opgelost gaat worden in de verre toekomst (denk aan 3-4 maanden). De keuze die je maakt is gewoon nu met foute labels of over een X aantal maanden de goede (maar dan dus enkele maanden wachten). Het blijft op zich toch een moeilijke keuze, ik vind van wel tenminste, je gaat iets kopen waarvan je weet dat het niet goed is en dat het opgelost gaat worden, maar je weet niet wanneer precies.

  19. #44

    Standaard

    Ja maar dit wist ik niet. Ik heb de seizoen in goede vertrouwen gekocht. Ervan uitgaande dat alles goed was.

  20. #45

    Standaard

    Ik ben toch zo benieuwd naar het antwoord, dat ik de vraag nog maar eens stel:

    Wat mij ineens opviel is dat na seizoen 1 (met mooie nieuwe computergeanimeerde menu's) bij seizoen 2 ineens weer de oude menu's op de dvd's staan... Is dat normaal???

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Guido van Thiel
    Ik ben toch zo benieuwd naar het antwoord, dat ik de vraag nog maar eens stel:

    Wat mij ineens opviel is dat na seizoen 1 (met mooie nieuwe computergeanimeerde menu's) bij seizoen 2 ineens weer de oude menu's op de dvd's staan... Is dat normaal???
    Ja. Heel normaal. Want seizoen 1 is nieuwer dan seizoen 2. Voordat MGM was begonnen met de boxsets waren de losse volumes. Seizoen 1 was nooit volledig in de losse volumes uitgebracht. Seizoen 2 boxset is dus de oude losse volumes (uit het verre verlenden) met de oude menu's.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  22. #47

    Standaard

    Heb redelijk recent de Stargate SG-1 box 1 t/m 7 gekocht.
    Alle met de label seizoen X disk Y erop
    Bij de nieuwe Box van seizoen 8 waren de DVD's gelabeld als voor de losse DVD en niet voor de Box set.
    Die hebben we dus teruggebracht.

    Maar wie bij MGM kan ik hierop aanspreken, heeft iemand een idee.

    Doei

    Vincent

  23. #48

    Standaard

    Grootste probleem is dat ze het gewoon weten bij MGM/SPHE. Of het nu een fout is of gewoon oude voorraden opmaken, ze weten het. Dit was ook het geval bij seizoen 3 en 6. Het enige wat je kunt doen is wachten, ze zullen geen omruilacties beginnen of speciaal opeens nu al allemaal nieuwe dvd's gaan drukken. Ze wachten gewoon tot een X aantal % van de voorraad verkocht is voor ze nieuwe (goede) partijen gaan drukken. Met seizoen 3 en 6 heeft dit zes maanden geduurd, zoals je ook in de bovenstaande thread kunt lezen. Je kunt contact op nemen met MGM en/of SPHE, maar deze zullen je hetzelfde verhaal vertellen of dat het de goede disc's zijn of dat het een fout van de drukker is (ik heb ze allemaal gehoord), maar hoe dan ook, je zult even moeten wachten op de goede versie.

    Ik heb inmiddels de box van seizoen 8 gewoon gekocht toch maar. Ik erger mij er ook aan, maar mocht er over een maand of 6 een goede in omloop komen, ach ja.. en ik wil dan per sé toch nog de goede discs erin.. dan is 39,- (of tegen die tijd 34,-) euro ook niet zo heel veel. Maar het komt gewoon neer op rustig wachten.

  24. #49

    Standaard

    Zie dat er nadien op de nieuwe box geen drukfout staat, anders mag je voor de derde keer de boxset kopen . Is het zo belangrijk wat er op de schijfjes geschreven is? Voor mij niet, zolang dat het kwaliteit van het beeld en het geluid prima is. En daar zullen er geen veranderingen zijn met de nieuwe box. 39€ verspillen voor een verkeerde cijfer dat op een schijf vermeld is

  25. #50

    Standaard

    Ik hou hem gewoon een tijdje en bekijk ook wel de series. En tegen de tijd dat de "goeie" labels erop zitten, verkoop ik deze die ik nu heb en koop seizoen 8 gewoon weer. Helaas wel met wat verlies, maarja.

    Trouwens, zit er bij Stargate Atlantis wel de goeie labels op de disc's ?

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •